کد خبر: 231179
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

رئیس پلیس‌راه مازندران: جاده‌های هراز و کندوان در صورت مشاهده ترافیک سنگین، بعدازظهر امروز یک‌طرفه می‌شوند.

 به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از ایلنا،سرهنگ علیرضا قدمی بابیان اینکه ترافیک در حال حاضر در راه‌های مازندران روان است، گفت: در صورت مشاهده ترافیک سنگین، جاده‌های هراز و کندوان بعدازظهر امروز یکشنبه ۳۰ شهریورماه از شمال به جنوب یک‌طرفه می‌شوند.

وی افزود: سطح راه‌ها در محورهای کوهستانی به ویژه کندوان، کیاسر و سوادکوه لغزنده و در ارتفاعات مه گرفتگی باعث محدودیت دید رانندگان شده است.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ یکشنبه و دوشنبه تا ۲ بامداد روزهای بعد از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ روزهای یکشنبه و دوشنبه تا ۲ بامداد روزهای بعد از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک‌طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ روزهای یکشنبه و دوشنبه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای یکشنبه و دوشنبه ۳۰ و ۳۱ شهریورماه تا ۲ بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روزهای یکشنبه و دوشنبه تا ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به کرج و آزادراه تهران- شمال یک‌طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ فردا از مسیر شمال به جنوب محور سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ شبانه‌روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =