کد خبر: 231216
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳
فرزند شوماخر

میک شوماخر، راننده جوان و با استعداد فرمول‌دو با عملکرد درخشان خود در مسابقات فصل ۲۰۲۰، خود را بیشتر از همیشه به فرمول‌یک نزدیک کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، شوماخر که درحال حاضر دومین فصل حضور خود در فرمول‌دو را تجربه می‌کند، با به‌دست آوردن نتایج قابل قبول در طول فصل جاری، در صدر جدول رده‌بندی رانندگان قرار گرفته است. 

پس از مدت‌ها تاخیر و شروع رسمی رقابت‌های فرمول‌دو، میک شوماخر جوان توانست با عملکرد تقریبا مشخص و قابل قبولی در طول فصل و حضور دائمی در بین رانندگان پیشتاز، خود را در رده‌های بالای جدول نگه دارد و همین نتایج خوب او سبب شده بسیاری از کارشناسان این رشته بر این باور باشند که شوماخر به‌احتمال زیاد نخستین مسابقه خود در فرمول‌یک را در فصل ۲۰۲۱ تجربه می‌کند.

شوماخر پس از ۸ مسابقه از ۱۲راند تاییدشده فصل ۲۰۲۰ فرمول‌دو، ۱۶۱ امتیاز به‌دست آورده است و حالا با ۸ امتیاز برتری نسبت به نفر دوم جدول رده‌بندی یعنی کالوم ایلوت در حال حاضر راننده پیشتاز در مسیر قهرمانی این فصل فرمول‌دو است. وی هم‌اکنون عضو آکادمی رانندگان فراری است و برای تیم  Prema Racing رانندگی می‌کند. 

هم‌تیمی شوماخر، رابرت شوارتزمن که اونیز دیگر راننده آکادمی فراری است، پس از کریستین لوندگارد در رده چهارم قرار دارد. میک شوماخر نیز اکنون با اختلاف ۲۱ امتیازی، نسبت به‌جدی‌ترین رقیب خود رابرت شوارتزمن برتری دارد.

از طرفی اگر او بتواند تمام ۴ مسابقه فعلی باقیمانده را در بین سه راننده اول به‌پایان برساند، قهرمانی خود در فرمول‌دو و همچنین حضورش در فرمول‌یک را برای فصل ۲۰۲۱ قطعی می‌کند.

در سمت دیگر یعنی فرمول‌یک، تیم فراری صندلی خالی ندارد؛ چرا که با قراردادی نسبتا طولانی‌مدت با چارلز لکرک و قراردادی دوساله با کارلوس ساینز تکلیف خود و رانندگانش را تا حداقل دو سال دیگر مشخص کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =