کد خبر: 231248
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
گروه صنعتی ایران خودرو

نمایشگاه‌های هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دستاوردهای مهندسان بسیجی گروه صنعتی ایران خودرو، با حضور فرشاد مقیمی، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو و سردار بلالی، مشاور عالی فرمانده هوا فضا در محوطه پایانه ایران خودرو افتتاح شد.

به گزارش «اخبار خودرو»، سردار بلالی در مراسم افتتاح این نمایشگاه با گرامی داشت یاد و خاطره حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: در سایه تعامل و ارتباط خوبی که بین حوزه صنعت خودروی کشور و صنایع نظامی برقرار شده، گام های اساسی برای عبور از تنگناهای تحریم برخواهیم داشت. 
وی با اشاره به روحیه و تفکر جهادی مدیران و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو گفت: روحیه ایثارگری و تلاش کارکنان ایران خودرو، امکان عبور از هر بحرانی را فراهم کرده است.
به گفته وی با وجود مدیران جهادی و کارکنان متعهد و دلسوز، خودکفایی دست یافتنی است. 
 مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز ضمن بازدید از این نمایشگاه و گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: ملت ما ثابت کرده است که در سنگرهای مختلف جنگ و تولید، متکی به خود است و با قطع وابستگی ها قادر خواهد بود به استقلال و آزادی برسد.
فرشاد مقیمی ادامه داد: جنگ هشت ساله، ما را آماده، مقاوم و کوشاتر کرده است و نشانه های آن، شکوفایی در حوزه های مختلف تولید و خوداتکایی است.
وی افزود: کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو در زمان جنگ تحمیلی، دوشادوش رزمندگان بودند و سالن‌های این شرکت به محلی برای تولید تجهیزات دفاعی تبدیل شده بود.
به گفته مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در این شرکت، زمینه آشنایی نسل جوان با ابعاد مختلف حماسه بزرگ دفاع مقدس را فراهم کرده است. 
گفتنی است،‌ در این دو نمایشگاه که به مناسبت هفته دفاع مقدس و با همت حوزه 502 بسیج امام علی (ع) و مشارکت معاونت ها و مدیریت های مختلف ایران خودرو برپاست، بخشی از توانمندی‌های صنایع دفاعی و مهندسان بسیجی گروه صنعتی ایران خودرو به نمایش گذاشته شده است.  
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =