رنو آرکانا

این خودرو فراتر از نسخه ساخت روسیه، دارای ظاهر بهتر، امکانات بیشتر و پیشرانه قدرتمندتری خواهد بود. مدل اروپایی آرکانا در نمای بیرونی، سپرهای مدرن هم‌رنگ بدنه با حجم‌دهی چشم‌نواز، پوشش مشبک داخلی و ادوات نقره‌ای رنگ دارد.

 به گزارش «اخبار خودرو»،با گذشت دو سال از تولید آرکانا در روسیه، کراس‌اوور اقتصادی رنو وارد فاز تولید برای اروپا شد. این خودرو فراتر از نسخه ساخت روسیه، دارای ظاهر بهتر، امکانات بیشتر و پیشرانه قدرتمندتری خواهد بود. مدل اروپایی آرکانا در نمای بیرونی، سپرهای مدرن هم‌رنگ بدنه با حجم‌دهی چشم‌نواز، پوشش مشبک داخلی و ادوات نقره‌ای رنگ دارد.

در نمای پشت هم، سپر فلزی با جایگاه ویژه برای اگزوزها نصب شده است. آرکانا می‌تواند با رینگ‌های اسپرت، سانروف و سقف سیاه‌رنگ سفارش داده شود. دو نوع پیشرانه برای آرکانای اروپایی آماده شده است.

مدل پایه با موتور 1.6لیتر توربوشارژ، ۱۴۰اسب‌بخار قدرت دارد؛ اما نسخه هیبرید با موتور توربوشارژ 1.3لیتری و قدرت ۱۶۰اسب‌بخار نیز عرضه خواهد شد. این قوای محرکه، پیش‌تر برای محصولات مختلف رنو، شامل کلیو، کپچر و مگان هیبرید نیز استفاده شده است.

درحال‌حاضر رنو آرکانا با قیمت پایه 14هزارو500دلار در بازار روسیه عرضه می‌شود، البته تاکنون رنو اطلاعاتی درخصوص زمان عرضه و قیمت نهایی نسخه ویژه بازار اروپا اعلام نکرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =