کد خبر: 231278
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
سوناتا N Line 2021

پس از معرفی نسل جدید هیوندای سوناتا با ظاهر مدرن، اکنون نوبت به نسخه پرفورمنس N Line رسیده است تا بار دیگر این خودروساز کره‌ای یک محصول تهاجمی و جسورانه را به بازار عرضه کند.

 به گزارش «اخبار خودرو»، پس از معرفی نسل جدید هیوندای سوناتا با ظاهر مدرن، اکنون نوبت به نسخه پرفورمنس N Line رسیده است تا بار دیگر این خودروساز کره‌ای یک محصول تهاجمی و جسورانه را به بازار عرضه کند.

سوناتا N Line با سپر جلو جدید که از ورودی‌های هوای بزرگ‌تر در کناره‌ها و سه دریچه مستطیل‌شکل در زیر جلوپنجره مخصوص N بهره می‌برد، آن را کمی برجسته‌تر از قبل می‌کند. در کابین نیز تزئینات کرومی تیره و دوخت متضاد قرمز در سراسر فضای کابین دیده می‌شود. البته این دوخت متضاد روی غربیلک فرمان و صندلی‌های اسپرت برجسته‌تر به‌نظر می‌رسد.

در صندلی‌های عقب از حرف N برجسته استفاده شده است و نشان بیرونی N Line نیز دیده می‌شود. البته هنوز مشخصات عملکردی و پیشرانه سوناتا N Line تایید نشده، زیرا این سدان اسپرت صرفا بر تغییرات ظاهری تمرکز داشت. سال گذشته در نمایشگاه خودرو نیویورک، هیوندای تایید کرد سوناتای جدید از نسخه به‌روزرسانی‌شده پیشرانه 2.5لیتری توربوشارژ با قدرت بیش‌از ۲۷۵ اسب‌بخار بهره می‌برد. شنیده‌ها حاکی از آن است قدرت خروجی این مدل می‌تواند به ۲۹۰‌اسب‌بخار برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =