کد خبر: 231283
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
image-20200926145453-1.jpeg

همیشه کار اصولی انجام دهید. پس از اینکه لیست قطعات مورد نیاز خود را نهایی کردید، شروع به سرچ کنید. ببینید چه برندهای معتبری این قطعات را عرضه می کنند، تفاوت قیمت را بررسی کنید.

معمولا با پایان مدت ضمانت وسیله نقلیه، مشتری تصمیم به خرید قطعات خودرو می گیرد که البته به نوعی قمار می کند! چرا؟ خب از آنجایی که لوازم یدکی تقلبی در بازار با قیمت کمتر و البته کیفیت پایین تر عرضه می شود، متاسفانه مردم تمایل بیشتری برای خرید آن نشان می دهند.  علاوه بر این خرید حضوری مشکلات خاص خودش را دارد و زمان زیادی می طلبد. فروشگاه لوازم یدکی پارت جنیون، یکی از سایت های معتبری ست که میتوانید با خیال راحت ، جنس اصل را با قیمت واقعی خریداری کنید. این فروشگاه با ارائه قطعات اصلی و خدمات پس از فروش ، تا کنون توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. در اینجا به شما فوت و فن خرید لوازم یدکی خودرو! را آموزش می دهیم:

تهیه لیست قطعات مورد نیاز

قبل از هر چیز باید مطمئن شوید که به کدامیک از قطعات خودرو و به چه تعداد نیاز دارید. این مسئله باید کاملا برای شما شفاف باشد، چرا که ممکن است قطعه ای تهیه کنید که به آن نیاز ندارید. در این صورت مجبور خواهید شد مجددا برای قطعه مورد نیاز هزینه صرف کنید. به طور مثال ، اگر بخواهید کندانسور خودرو  را تعویض کنید، باید بدانید چه قطعات دیگری برای نصب کندانسور لازم دارید. پس همیشه قبل از ثبت سفارش، لیست قطعات مورد نیاز را تهیه کنید.


انجام تحقیقات

همیشه کار اصولی انجام دهید. پس از اینکه لیست قطعات مورد نیاز خود را نهایی کردید، شروع به سرچ کنید. ببینید چه برندهای معتبری این قطعات را عرضه می کنند، تفاوت قیمت را بررسی کنید. مطمئن شوید لوازم یدکی اصل را با قیمت واقعی تهیه کنید.  همیشه گران بودن سندی بر اصل بودن نیست و بر عکس. همچنین میتوانید از مشاوره رایگان با کارشناسان فروش "لوازم یدکی پارت جنیون"  بهره مند شوید. قیمت لوازم یدکی برندهای مختلف را مقایسه کنید و متناسب با ساخت و مدل خودروی خود ، قطعات مورد نیاز را بخرید.


یادداشت شماره OEM

شماره OEM در دنیای خودرو به معنای شماره فنی خودروساز است . ولی محصولات Aftermarket توسط شرکت دیگری ساخته شده است. عاقلانه تر است اگر همیشه شماره OEM قطعات را یادداشت کنید. میتوانید شماره مربوط به هر لوازم یدکی را با تماس یک سرویس خدماتی معتبر دریافت کنید. برخی از تولیدکنندگان یک کاتالوگی دارند که شماره هر قطعه داخل آن ثبت شده است. همچنین میتوانید در سایت boodmo.com اطلاعات خودروی خود را وارد کنید و شماره OEM را پیدا کنید ولیست کاملی از لوازم یدکی اصلی که با خودروی شما سازگار است دریافت کنید.


مقایسه برندهای معتبر

به طور مثال اگر به دنبال خرید لنت ترمز خودرو هستید ، میتوانید پیشنهادات سایت بودمو را با هم مقایسه کنید و بهترین را انتخاب کنید. با این روش میتوانید قیمت های برندهای مختلف را مقایسه کنید و آنچه متناسب با نیاز شماست را خریداری کنید.

سعی کنید همیشه نکات مراقبتی از خودرو را رعایت کنید .همیشه از قطعات اصلی استفاده کنید. لوازم یدکی اصل باعث عملکرد بهینه و کاهش احتمال خرابی خودرو خواهد شد. اگر برای صرفه جویی در هزینه ها از قطعات تقلبی استفاده کنید، در طولانی مدت به شما خسارت جبران ناپذیری وارد خواهد کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید لوازم یدکی اورجینال میتوانید به سایت www.partsgenuine.com  مراجعه کنید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =