کد خبر: 231300
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
رولزرویس گوست

پس از گذشت یک‌ماه از رونمایی نسل جدید رولزرویس گوست، اکنون این شرکت اقدام به معرفی نسخه کشیده این محصول به‌نام Extended کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،پس از گذشت یک‌ماه از رونمایی نسل جدید رولزرویس گوست، اکنون این شرکت اقدام به معرفی نسخه کشیده این محصول به‌نام Extended کرده است. این خودرو که با سفارش و طبق سلیقه خریداران ساخته می‌شود، به‌عنوان یک لیموزین طراحی شده و توسط راننده شخصی رانده می‌شود. به‌همین‌دلیل فضای پای عقب گوست اکستندد از هر سدان دیگری در تاریخ رولزرویس به‌جز فانتوم اکستندد بیشتر است. 


البته این افزایش طول ۴۶‌کیلوگرم به وزن خودرو اضافه کرده و آن‌را به ۲۶۰۰ کیلوگرم رسانده است؛ اما به‌منظور حفظ طراحی بیرونی گوست استاندارد، طراحان رولزرویس با افزودن به طول درهای عقب، طول بیشتر خودرو را پوشانده‌اند. گوست اکستندد با صندلی‌های عقب فوق‌راحت ارائه می‌شود که بین آن‌ها یک یخچال نصب شده است. گوست اکسندد ۵ هزار و ۷۱۶ میلی‌متر طول دارد که ۱۷۰ میلی‌متر از نسخه معمولی بیشتر است. 


فاصله محوری خودرو نیز از ۳‌هزار و ۲۹۵ میلی‌متر در نسخه معمولی به ۳‌هزار و ۴۶۵ میلی‌متر افزایش یافته است. 
اما در زیر کاپوت گوست تغییری صورت نگرفته است، یعنی همان نیروگاه 6.75‌لیتری V12 تویین‌توربو با ۵۷۰‌اسب‌بخار قدرت و ۸۵۰‌نیوتون‌متر گشتاور قرار دارد اما به‌رغم وزن بیشتر، رولزرویس؛ شتاب نسخه‌کشیده گوست را با نسخه معمولی یکسان اعلام کرده است یعنی گوست اکستندد نیز در 4.8‌ثانیه از صفر به سرعت یک‌صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد درحالی‌که حداکثر سرعت آن روی ۲۵۰‌کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =