کد خبر: 231328
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
جاده چالوس

به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده‌ای در محور کرج - چالوس و بالعکس (حد فاصل بیلقان تا شهرستانک) از ساعت ۷ صبح امروز ۷ مهرماه تا ساعت ۲۴ روز ۸ مهرماه، این جاده مسدود و تردد از محورهای جایگزین آزادراه تهران - شمال، هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

 به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از ایرنا،مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای خبر داد: به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده‌ای در محور کرج - چالوس و بالعکس (حد فاصل بیلقان تا شهرستانک) از ساعت ۷ صبح امروز ۷ مهرماه تا ساعت ۲۴ روز ۸ مهرماه، این جاده مسدود و تردد از محورهای جایگزین آزادراه تهران - شمال، هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

از مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، ‌بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزار و ۲۲۲۸ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ٣.٦درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۱ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت ۴ تا۵ انجام شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت محورهای شمالی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر می‌دهد.

تردد در محورهای هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

محورهای چالوس ، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش پراکنده باران و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و ترافیک نیمه سنگینی در آزادراه کرج - تهران محدوده‌های پل کلاک و حدفاصل گرمدره تا ایران خودرو خبر می دهد.

ترافیک در محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس نیز سنگین است.

آخرین وضعیت جوی نیز از بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی خبر می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =