توتال

درواقع موقعیت توتال در بازار روانکارهای صنعتی تقویت شده و محصولات متنوع‌تری برای کاربردهای مهم ارائه خواهد شد. محصولات این شرکت در صنایع مهمی همچون معدن، سیمان و تولید مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،چهارمین شرکت بزرگ تولیدکننده روانکار در سطح جهان شرکت فرانسوی Lubrilog را خریداری کرد. دفتر مرکزی لوبریلوگ در شهر رمن-سور-ایزر در شهرستان دروم در ناحیه رون‌آلپ قرار دارد. تخصص این شرکت تهیه فرمولاسیون برای روغن‌های سنتتیک صنعتی با عملکرد سطح بالاست. این محصولات باتوجه به‌نیاز هر مشتری طراحی و فرموله می‌شوند و این شرکت توانایی پاسخگویی به‌طیف گسترده‌ای از محدودیت‌های فنی شدید سایر تولیدکنندگان را دارد. این خرید هم برای توتال و هم برای مشتریان آن‌ها ارزش‌ بیشتری ایجاد خواهد کرد. درواقع موقعیت توتال در بازار روانکارهای صنعتی تقویت شده و محصولات متنوع‌تری برای کاربردهای مهم ارائه خواهد شد. محصولات این شرکت در صنایع مهمی همچون معدن، سیمان و تولید مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. درواقع با این تصمیم، توتال توانایی دسترسی به‌مشتریان سطح بالاتری را خواهد داشت که تا پیش از این حداقل از لحاظ فنی امکان ارائه محصولاتش را به‌آن‌ها نداشت؛ اما با این خرید انتظار می‌رود که این نوع از نیازها درسطح گسترده‌تری (نسبت به‌شرکت لوبریلوگ) پوشش داده شود و سبب سودآوری بیشتر حتی برای تیم سابق لوبریلوگ شود. پیر دوهوت، معاون ارشد توتال‌لوبریفنت گفت: «ما از پیوستن تیم لوبریلوگ به‌توتال استقبال می‌کنیم و از حضور آن‌ها در کنارمان خوشحال هستیم. به‌خاطر حضور موثر ما در فضای بین‌المللی صنعت روانکارها، تیم و مهندسان جدید ما در سراسر جهان قادر به‌ارائه راهکارهای پیشرفته‌تری براساس دانش لوبریلوگ برای منافع مشتریان خواهند بود. این اقدام کاملا منطبق با استراتژی توتال برای توسعه فناوری‌ها و انتخاب شدن توسط مشتریان به‌عنوان شریکی با تخصص بالاست. همچنین محصولات جدیدی که تیم لوبریلوگ فرموله خواهند کرد، براساس استراتژی توتال برای حفاظت از محیط‌زیست و رسیدن به‌عدم انتشار آلاینده‌ها تا سال ۲۰۵۰ خواهد بود.» 
گفتنی است شرکت لوبریلوگ سابقه‌ای بیش از ۳ دهه حضور تخصصی در حوزه روانکارهای تخصصی دارد و از سال ۲۰۰۹ با دو سایت اختصاصی تولید روانکار در فرانسه فعالیت خود را ادامه داد تا در نهایت در روز ۲۳ سپتامبر سال جاری توسط توتال به‌طور کامل خریداری شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =