کد خبر: 231342
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۴
Q5 اسپرت‌بک

به‌تازگی آئودی از نسخه جدید Q5اسپرت‌بک پرده‌برداری کرد. ارائه نسخه اسپرت‌بک از محصولات فعلی روندی است که آئودی در سال‌های اخیر درپیش گرفته زیرا پیش از این شاهد معرفی E-Tron و کانسپت Q4 با ظاهری مشابه بوده‌ایم.

 به گزارش «اخبار خودرو»،به‌تازگی آئودی از نسخه جدید Q5اسپرت‌بک پرده‌برداری کرد. ارائه نسخه اسپرت‌بک از محصولات فعلی روندی است که آئودی در سال‌های اخیر درپیش گرفته زیرا پیش از این شاهد معرفی E-Tron و کانسپت Q4 با ظاهری مشابه بوده‌ایم.

طراحی کلی بدنه همچون Q5 جدید است و با همان جلوپنجره و ورودی‌های بزرگ هوا در سپر جلو، چراغ‌های تیز گوشه جلو با گرافیک جدید و چراغ‌های OLED عقب با قابلیت تنظیم الگوهای روشنایی توسط مالک در 4 حالت روبه‌رو هستیم. 


اما در بخش فنی مهم‌ترین تفاوت را باید عدم عرضه نسخه پلاگین-هیبرید برای مدل اسپرت‌بک دانست، اما همچنان مدل‌های نرمال و S از این خودرو با پیشرانه‌های 4 و 6سیلندر عرضه خواهد شد. درحالت استاندارد، این مدل با پیشرانه 4سیلندر 2لیتری مجهز به توربوشارژر عرضه می‌شود که 261اسب‌بخار قدرت و 370نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. اما SQ5 اسپرت‌بک به پیشرانه 3لیتری شش سیلندر مجهز شده که 349اسب‌بخار قدرت و 500نیوتون‌متر گشتاور در اختیار راننده قرار خواهد داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =