کد خبر: 231343
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۸
پوماST

«پوماST»؛ نخستین کراس‌اوور این شرکت است که با نشان ST برای بازار اروپا معرفی می‌شود و دومین خودرو فورد از این نوع پس از فروش «اِجST» در آمریکای‌شمالی خواهد بود.

 به گزارش «اخبار خودرو»، بخش پرفورمنس کمپانی پوما سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، پرده از چهره نسخه اسپرت کراس‌اوور کوچک پوما برداشت.

«پوماST»؛ نخستین کراس‌اوور این شرکت است که با نشان ST برای بازار اروپا معرفی می‌شود و دومین خودرو فورد از این نوع پس از فروش «اِجST» در آمریکای‌شمالی خواهد بود. این خودرو جانشین غیرمستقیم مدل کمیاب Racing Puma به‌شمار می‌رود.

پوما STازهمان پیشرانه فیستا STاستفاده می‌کند که این یعنی زیرکاپوت آن یک موتور 1.5لیتری سه‌سیلندر توربوشارژ اکوبوست تمام‌آلومینیومی با 197‌اسب‌بخار قدرت و ۳۲۰‌نیوتون‌متر گشتاور قرار گرفته است. ن

یروی پیشرانه توسط جعبه‌دنده ۶سرعته‌دستی به چرخ‌های خروجی می‌رسد. علاوه‌بر پیشرانه قوی‌تر، فورد پرفورمنس در شاسی پوماST هم تغییرات قابل‌توجهی را نسبت‌به نسخه استاندارد ایجاد کرده که یکی از آن‌ها افزودن آپشن دیفرانسیل لغزش محدود است. علاوه‌بر این، کمک‌فنرها و آنتی‌رول بارهای خودرو به‌طور خاص نیز تنظیم شده‌اند، پاسخ فرمان ۲۵درصد سریع‌تر و ترمزها هم ۱۷درصد بزرگ‌تر شده‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =