کد خبر: 231344
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱
ام‌جی HS

HS پلاگین-‌هیبرید که نخستین محصول پلاگین-هیبرید این خودروساز است، از همان پیشرانه 1.5لیتری بنزینی موجود به همراه یک موتورالکتریکی ۹۰کیلوواتی استفاده می‌کند.

 به گزارش «اخبار خودرو»،سال گذشته شرکت ام‌جی، کراس‌اوور کامپکتHS را با پیشرانه 1.5توربوشارژ به بازار بریتانیا فرستاد. حال به‌تازگی این شرکت اعلام کرد نسخه پلاگین-هیبرید این محصول نیز آماده عرضه به بازار بریتانیاست.

HS پلاگین-‌هیبرید که نخستین محصول پلاگین-هیبرید این خودروساز است، از همان پیشرانه 1.5لیتری بنزینی موجود به همراه یک موتورالکتریکی ۹۰کیلوواتی استفاده می‌کند. مجموع خروجی این سیستم ۲۵۴اسب‌بخار قدرت است که توسط یک جعبه‌دنده۱۰سرعته اتوماتیک جدید انتقال پیدا می‌کند. به‌لطف این قوای محرکه، کراس‌اوور پلاگین‌-هیبرید ام‌جی در 6.9ثانیه از صفر به سرعت ۹۶کیلومتر برساعت می‌رسد که ۳ثانیه کامل از نسخه بنزینی سریع‌تر است.

بُرد تمام‌الکتریکی این خودرو فقط ۵۰کیلومتر است. نسخه پلاگین‌-هیبرید این محصول در دو تیپ مختلف راهی بازار بریتانیا می‌شود. تیپ اول که Excite نام دارد، با قیمت پایه 29 هزار و 995 پوند و تیپ بعدی به‌نام Exclusive و قیمت پایه ۳۲‌هزار و ۴۹۵ پوندی راهی بازار این کشور خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =