کد خبر: 231345
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
دیفندر

این شرکت در جدیدترین پروژه خود سراغ نسل جدید لندروور-دیفندر رفته و با ارائه پکیج ظاهری جدید، چهره‌ای خشن به این شاسی‌بلند بریتانیایی بخشیده، شیوه کاری این شرکت بدین‌صورت است که تغییرات وسیعی در قسمت‌های مختلف اعمال می‌کند.

 به گزارش «اخبار خودرو»،لوما‌دیزاین؛ یکی از تیونرهای نام ‌آشناست که سابقه درخشانی در زمینه تیونینگ محصولات مختلف در رده‌های گوناگون را در کارنامه کاری خود دارد. این شرکت در جدیدترین پروژه خود سراغ نسل جدید لندروور-دیفندر رفته و با ارائه پکیج ظاهری جدید، چهره‌ای خشن به این شاسی‌بلند بریتانیایی بخشیده، شیوه کاری این شرکت بدین‌صورت است که تغییرات وسیعی در قسمت‌های مختلف اعمال می‌کند.

از این‌رو در پکیج درنظر گرفته‌شده برای دیفندر جدید، برخی پانل‌های استاندارد بدنه حذف شده و جای خود را به قطعات پیش‌ساخته‌شده توسط لوما‌دیزاین داده است اما مهم‌ترین تغییر این خودرو در میزان ارتفاع از سطح زمین و ابعاد کلی رخ می‌دهد. جایی که نه‌تنها ارتفاع سیستم تعلیق ۳۰‌میلی‌متر افزایش یافته بلکه جلو و عقب خودرو حدود ۴۰‌میلی‌متر پهن‌تر شده، همچنین لوما طیفی از قطعات بدنه همچون جلوپنجره، اسپلیتر کربنی و عناصر جدید روی کاپوت را به دیفندر افزوده است. تمام این قطعات با ظاهر فیبرکربنی نیز در دسترس هستند. از دیگر تغییرات بدنه می‌توان به تریم جدید سقف، طراحی جدید آپرون عقب و رینگ‌های متفاوت اشاره کرد.

در بخش جلو ورودی‌های هوا برای بهبود جریان آن وجود دارند. این تیونر کیت CLR LD خود را با رینگ‌های ۱۹ تا ۲۳‌اینچی عرضه کرده است، بنابراین می‌توان لاستیک‌های متنوعی را نیز سفارش داد. در کابین نیز پدال‌های آلومینیومی، کف‌پوش‌ها با برند لوما، کف‌پوش محفظه بار و پوشش چرم گسترده دیده می‌شوند. از‌نظر پرفورمنس تغییر خاصی وجود ندارد اما لوما به نصب یک سیستم اگزوز اسپرت در دیفندر اشاره کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =