کد خبر: 231430
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
پژو207 صندوق‌دار

ازجمله خودروهایی که در بازار ایران از همتای بزرگ‌تر خود یعنی 206صندوق‌دار کپی شده، پژو 207صندوق‌دار  است. 

به گزارش «اخبار خودرو»،ازجمله خودروهایی که در بازار ایران از همتای بزرگ‌تر خود یعنی 206صندوق‌دار کپی شده، پژو 207صندوق‌دار  است. 
خودرویی کاملا مشابه برادر بزرگ‌تر که از نظر طراحی و نظر فنی فرق چندانی با پژو 206صندوق‌دار ندارد و تنها تفاوت آن گیربکس اتومات است. 
این تفاوت فنی و البته آپشن‌های محدودی که در این خودرو دیده می‌شود، قیمت آن‌را در بازه 530 تا 550میلیون‌تومان قرار داده است که زیاد به‌نظر می‌رسد. 
هرچند خودرو 207صندوق‌دار یا همان 207SD به‌نسبت همتای کهنه کار خود از نظر زیبایی و امکانات بهتر است اما متاسفانه به‌دلیل برخی ایرادها نتوانسته در بازار فروش جایگاه مناسبی را برای خود دست‌وپا کند. 
از مهم‌ترین معایب این خودرو باید به گیربکس ۴سرعته اتومـــــاتیک که به‌نام AL4 شناخته می‌شــــود، اشاره کرد. 
عملکرد این گیربکس نام‌آشنا در خودرو 207صندوق‌دار تاحدی آزاردهنده است. دلیل اصلی آن نیز ضربه‌زدن گیربکس هنگام تعویض‌دنده در حالت اتومات است. 
همچنین در حالت تیپ‌ترونیک به‌دلیل تاخیر در تعویض‌دنده باعث اذیت‌شدن راننده می‌شود.  
فضای داخلی پژو ۲۰۷صندوق‌دار کاملا مشابه پژو 206صندوق‌دار بوده و چه از لحاظ متریال و چه از لحاظ طراحی تفاوت چندانی با هم ندارند اما کیفیت بسیار پایین متریال کابین این خودرو کاملا مشهود است. 
استفاده از پلاستیک خشک برای ساخت بخش‌هایی همچون داشبورد، رودری‌ها و ستون‌ها باعث شده است کابین پژو ۲۰۷صندوق‌دار برای خریداران رضایت‌بخش نباشد. 
چنین مشکلاتی باعث شده است 207صندوق‌داردر بازار مشتری چندانی نداشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =