کد خبر: 231558
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
دوکاتی اسکرامبل ۱۱۰۰ ( دارک ‌پرو )

نسخه اولیه از موتورسیکلت اسکرامبل ۱۱۰۰ قرار است به‌نام دارک ‌پرو در انگلستان با قیمت پایه ۱۰ هزار و ۴۹۵ پوند (معادل ۱۳ هزار و ۵۶۷ دلار) عرضه شود.

به گزارش «اخبار خودرو»، این نسخه از روز جاری در تمام نمایندگی‌های دوکاتی در انگلستان و سایر نقاط اروپا قابل سفارش خواهد بود. دوکاتی برای این سری رنگ‌های محدودتری درنظر گرفته که باعث می‌شود خریدار گزینه‌های کمتری برای شخصی‌سازی در اختیار داشته باشد. 

این موتورسیکلت از پیشرانه ۱۰۷۹ سی‌سی بهره می‌برد که برای تامین سوخت آن به‌باک ۱۵ لیتری متصل شده است. عمده‌قطعات این نسخه به‌صورت رنگ مات تهیه شده و این سبب می‌شود ‌نمای عقب این خودرو ظاهر کلاسیکی داشته باشد.

البته در بخش‌های الکترونیکی دوکاتی سعی کرده چیزی کم نگذارد و غیر از حفظ گارانتی ایمنی برقی، آن را مجهز به‌سیستم اختصاصی دوکاتی برای کنترل کشش (Ducati Traction Control) و به‌طور قطع سیستم ترمز ضد قفل کرده است. با این تفاوت که این سیستم در شرایط گردش، عملکرد متفاوتی خواهد داشت. 


بسیاری از این تجهیزات در اسکرامبل به‌صورت استاندارد نصب خواهد شد و به‌همین دلیل نمی‌توان از بابت اقتصادی شدن این موتورسیکلت به دوکاتی خرده گرفت. همچنین این برند زیرمجموعه گروه فولکس‌واگن توجه ویژه‌ای به‌حفظ استایل و کیفیت این موتورسیکلت داشته است. درواقع دوکاتی صرفا شخصی‌سازی‌های اضافی را کاهش داده تا این محصول را دراختیار افراد بیشتری بگذارد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =