کد خبر: 231625
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
نسل بعدی مرسدس‌بنز

مرسدس‌بنز در حالی مدل‌های جدید را معرفی می‌کند که مدل‌های فعلی را نیز در خط‌تولید خود به‌روز می‌کند. این خودروساز امسال کلاس E را تازه کرده و نسل جدید مدل‌های کلاس S را معرفی کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،مرسدس‌بنز در حالی مدل‌های جدید را معرفی می‌کند که مدل‌های فعلی را نیز در خط‌تولید خود به‌روز می‌کند. این خودروساز امسال کلاس E را تازه کرده و نسل جدید مدل‌های کلاس S را معرفی کرده است. عکس‌های جاسوسی، نخستین اطلاعات را در رابطه با ‌نسل بعدی مرسدس-آ ام ‌جی C63 در اختیار ما قرار می‌دهد. 
عکس‌ها، کلاس C پوشش‌دار را نشان می‌دهند و درعین‌حال پوشش‌ها نیز نمی‌توانند تاثیر آ ام جی را پنهان کنند. این خودرو دارای ارتفاع سواری قابل توجهی است. جلوپنجره Panamericana این شرکت در جلو این مدل به‌هویت بصری متمایزکننده آن افزوده و 4 اگزوز در ناحیه سپر عقب تعبیه شده است. کسانی که به‌دنبال تغییرات چشمگیرتری در C63  هستند، چیزی شبیه به‌مدل فعلی پیدا نخواهند کرد. تغییرات ظاهری قابل تشخیص نیستند و این خودرو از یک پیشرانه کاملا جدید بهره می‌گیرد. شایعات حاکی از آن است که مرسدس می‌تواند موتور V8 تویین‌توربو فعلی را با موتور V8 2.0 لیتری توربوشارژ ارائه دهد که در آ ام جی A45 S به‌چشم می‌خورد. این مدل در کلاس A اسپرت، 416 اسب‌بخار (310 کیلووات) قدرت تولید می‌کند. دراین صورت مرسدس احتمالا یک موتور الکتریکی به آ ام جی اضافه می‌کند تا ‌آن را هیبرید کند. خودرو فعلی حداکثر 503 اسب‌بخار (375 کیلووات) قدرت تولید می‌کند و افزودن یک موتور الکتریکی به‌موتور 4 سیلندر آن می‌تواند قدرت بیشتری به‌آن ببخشد. می‌دانیم که نخستین آ ام جی الکتریکی در سال 2021 وارد بازار خواهد شد. زیرا این خودروساز بر مقوله گسترش برند با خودروهای الکتریکی با عملکرد بالا متمرکز شده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =