کد خبر: 231754
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای داخل

براساس گزارش ارزیابی و ارزشیابی خودروهای ساخت داخل که از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شده است، در شهریورماه امسال در گروه سبک بخش سواری در لیست قیمتی یک، خودرو تیگو7 تولیدشده در شرکت مدیران خودرو 3 ستاره کیفی دریافت کرده است

به گزارش «اخبار خودرو»،براساس گزارش ارزیابی و ارزشیابی خودروهای ساخت داخل که از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شده است، در شهریورماه امسال در گروه سبک بخش سواری در لیست قیمتی یک، خودرو تیگو7 تولیدشده در شرکت مدیران خودرو 3 ستاره کیفی دریافت کرده است. همچنین در لیست قیمتی 2، هایماS7  اتوماتیک ایران‌خودرو خراسان 4 ستاره کیفی را از آنِ خود کرده است. JAC_S5 و JAC_S3 کرمان‌موتور در این لیست قیمتی 3 ستاره‌ای شدند و SWM G01 سیف‌خودرو و تیگو 5 مدیران‌خودرو نیز 3 ستاره به‌دست آوردند. در این گروه و این کلاس قیمتی MVM X33S مدیران‌خودرو نیز 2 ستاره کسب کرد. همچنین درسطح قیمتی چهار، خودروهای پژو 207 و پژو 207SD، دنا پلاس از ایران‌خودرو و برلیانس H230 شرکت پارس‌خودرو هر کدام 4 ستاره کیفی به‌دست آوردند.  در این لیست قیمتی، رانا، پژو 206SD، پژو 206 و دنا همگی از محصولات ایران‌خودرو 3 ستاره کیفی را از آنِ خود کردند و خودروهای پژو پارس اتوماتیک ایران‌خودرو کرمانشاه نیز 3 ستاره‌ای شدند. در این لیست، سمند ایران‌خودرو تبریز، خودروهای پژوپارس ایران‌خودرو تهران، پژوپارس ایران‌خودرو خراسان، پژوپارس اتوماتیک ایران‌خودرو کرمانشاه، پژوپارس ایران‌خودرو فارس، پژوپارس ایران‌خودرو مازندران و پژوپارس صنایع خودروسازی فردا همگی 3 ستاره کیفی را از آنِ خود کردند. پژو 405 ایران‌خودرو خراسان نیز 2 ستاره کیفی را از آنِ خود کرد.
در سطح قیمتی پنج نیز کوییکR  پارس‌خودرو و کوییک و تیبا 2 سایپا، ساینا و تیبای سایپا سیتروئن نیز موفق به‌دریافت 3 ستاره کیفی شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =