بورس

میزان معاملات گروه خودرویی طی روز دوشنبه پنجم آبان بالغ بر۲.۵میلیارد سهم و ارزش معاملات گروه خودرویی بالغ بر ۷۴۷میلیارد تومان بوده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، روز گذشته در جریان دادوستدهای گروه خودرویی نمادهای بزرگ و تاثیرگذار این صنعت بورسی باز هم منفی شدند، به‌طوری‌که شرکت‌های ایران‌خودرو، سایپا، گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو، پارس‌خودرو، آهنگری تراکتورسازی ایران، گروه بهمن، نیرومحرکه، ایران‌خودرو دیزل، بهمن‌دیزل، کرمان‌خودرو و سایپا دیزل قرمزپوش و درمقابل نمادهای رادیاتور ایران، رینگ‌سازی مشهد و فنرسازی زر مثبت شدند.

همچنین روز سه‌شنبه در گروه خودویی طی ۷۴هزار نوبت معاملاتی، ۱.۷میلیارد سهم به ارزش ۵۶۷میلیارد تومان مورد دادوستد قرار گرفت و ارزش کل بازار این صنعت بورسی تا پایان معاملات روز گذشته بالغ بر ۲۴۷هزار میلیارد تومان شد.

شاخص کل نیز با کاهش بیش از ۳۴هزار واحدی در تراز یک‌میلیون و ۳۰۱هزار واحدی قرار گرفت.

تلاقی اصلاح قیمت و کف کانال روند نزولی

برخی کارشناسان معتقدند شاخص کل بورس اکنون به محدوده حمایتی خود رسیده که این محدوده از نظر تکنیکالی شامل تلاقی اصلاح قیمت و کف کانال روند نزولی است. در حالی که سهام ایران‌خودرو بعد از چند روز افت و اصلاح در نهایت طی دو روز اخیر گاهی سبزپوش شد و به نظر می‌رسد با جمع‌آوری پرقدرت صف فروش این شرکت خودروسازی، باید به آینده بورس امیدوار بود.

سهم‌ها در شرایط مناسب خرید اما بی‌مشتری

طی دو روز اخیر با جمع‌شدن صف فروش ایران‌خودرو که این روزها به‌عنوان لیدر بازار تلقی می‌شود، در اکثر نمادها شاهد جمع‌شدن صف فروش و بهبود روند معاملات بودیم.

ذکر این نکته ضروری است که سهم‌ها اکنون برای خرید در شرایط مناسبی قرار دارند، اما به دلیل ریسک‌های بین‌المللی و اقتصادی نقدینگی برای مدتی بدون استفاده خواهد ماند و برای سرمایه‌گذاری وارد بازار نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =