کد خبر: 231790
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
شاهین

گروه خودروسازی سایپا در راستای ایجاد فرصت برابر برای ثبت‌نام متقاضیان و عرضه خودرو به مصرف‌کنندگان واقعی، از ساعت۱۴ روز گذشته و به مدت ۳روز، پیش‌فروش محصولات خود را آغاز کرد. 

به گزارش «اخبار خودرو»، مشتریان می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته با مراجعه به سایت فروش این شرکت نسبت به ثبت‌نام ۹محصول مختلف اقدام کنند. در این طرح فروش محصولاتی همچون ساینا دنده‌ای، تیبا۲، تیبا صندوق‌دار، سایپا۱۵۱، کوییک‌دنده‌ای، کوییکR و همچنین خودرو سایپاشاهین پیش‌فروش خواهند شد. 

از محصولات زامیاد هم نیسان وانت بنزینی و دوگانه‌سوز با لاستیک‌های رادیال ثبت‌سفارش می‌شوند. نکته جالب‌توجه در این شرایط فروش عرضه خودرو سایپاشاهین خواهد بود که جدیدترین محصول این گروه خودروسازی در بازار است. 

در این شرایط فروش خودرو ساینا دنده‌ای با پیش‌پرداخت ۴۶میلیون و ۴۰۰هزارتومان، خودرو تیبا۲ (تیباهاچ‌بک) با ۴۷میلیون و ۷۰۰هزارتومان، خودرو تیبا صندوق‌دار با ۴۳میلیون و ۵۰۰هزارتومان، سایپا وانت۱۵۱ با ۴۵میلیون و ۵۰۰هزارتومان و سایپا شاهین با ۱۳۳میلیون و ۷۰۰هزارتومان پیش‌پرداخت با موعد تحویل‌های تیر، مرداد و شهریور سال ۱۴۰۰ در اختیار مشتــریان قرار گرفته است. 

خودرو کوییک دنده‌ای با ۴۶میلیون و ۸۰۰هزارتومان با موعد تحویل مرداد ۱۴۰۰ و خودرو کوییک R دو رنگ با ۶۹میلیون و ۸۰۰هزار تومان با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۰ برای ثبت‌نام ارائه شده است. 

همچنین در این طرح خودرو نیسان بنزینی با لاستیک رادیال با پیش‌پرداخت ۹۰میلیون و ۲۰۰هزارتومان و نیسان دوگانه‌سوز با لاستیک رادیال با پیش‌پرداخت ۱۰۱میلیون و ۳۰۰هزارتومان با موعد تحویل اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ برای ثبت‌نام در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =