والوالین

والوالین به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در صنعت‌روغن و سرویس‌های خودرویی اعلام کرده که طی ماه سپتامبر نسبت به‌ماه‌های قبل شاهد رشد ۳۳ درصدی در فروش بوده‌ است.

به گزارش «اخبار خودرو»، ظاهرا فروش هفتگی این شرکت به‌کمک سرویس فروشگاهی Quick Lube (SSS)d توانسته طی ۹هفته گذشته به این شرکت کمک کند تا روند نزولی فروش را متوقف کند و حداقل بتواند آمار فروش آخرین هفته ماه سپتامبر را همچون شرایط سال گذشته میلادی رقم بزند.

این شرکت محموله‌های محصولات اصلی خود را برای بازار آمریکای شمالی به‌صورت توزیع مویرگی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای (که مشتریان زیادی به‌آن مراجعه می‌کنند) فرستاده و از فرصتی که کووید-۱۹ برای فروشگاه‌ها ایجاد کرده، استفاده کرده تا بتواند روند افت فروش محصولاتش را حتی با وجود کاهش نیاز مشتری‌ها بهبود ببخشد.

سام میچل، مدیرعامل والوالین گفت: «من به این مسیر می‌بالم و ‌سختی‌هایی را که بحران کووید-۱۹ برای ما ایجاد کرد، بهانه‌ای می‌دانم تا همکاری‌های ما با یکدیگر افزایش یابد و من به‌این جریان افتخار می‌کند. نتایج اخیر نشان می‌دهد که ما قاطعانه درحال پیشرفت هستیم. همان‌طور که آمار سه‌ماهه دوم نشان داد، افت فروش برای صنعت ما طبیعی است. اما ما یک مدل تجاری قوی و مقاوم طراحی کردیم تا شاهد بازگشت پیشرفت به‌روند فروش محصولاتمان باشیم.»

وی اظهار داشت: «ما از رشد سریع در فروش بخش روانکارها که توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروش مویرگی از طریق درگاه اینترنتی ما ایجاد شده، تشویق شدیم که ارائه خدمات به‌مشتری را از این طریق ارتقا دهیم. حالا ما سعی می‌کنیم با اطلاع‌رسانی و تبلیغ این شیوه فروش به‌روند پیشرفت خود ادامه دهیم؛ من نسبت به‌این مسیر خوش‌بین هستم.»

این شرکت برای به‌روزرسانی بیشتر عملکرد خود در جریان بحران جهانی کووید-۱۹ قصد دارد نتایج مالی ناخوشایند خود را تا ماه آگوست ۲۰۲۰ منتشر نکند و آمار مالی خود را از تاریخ ۴اکتبر به‌صورت عمومی اعلام خواهد کرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =