کد خبر: 232078
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
نقل‌ و انتقال خودرو

۸۵ درصد مراحل نقل و انتقال خودرو از طریق اپلیکیشن پلیس همراه من انجام می شود و فققط برای ۱۵ درصد پایانی نیاز است افراد به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»،سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا، با اشاره به نقل و انتقال وسایل نقلیه از طریق اپلیکیشن اظهار کرد: لازمه نقل و انتقال خودرو از طریق اپلیکیشن «پلیس همراه من» به گونه‌ای است که خریدار و فروشنده این اپلیکیشن را از طریق WWW.EPOLIC.IR یا WWW.RAHVAR۱۲۰.COM دانلود و برای دریافت رمز عبور و احراز هویت به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کنند.


وی ادامه داد: پس از فرآیند تکمیل ثبت‌نام، نقل و انتقال به راحتی از طریق این اپلیکیشن انجام می‌شود. از تمامی مردم بخصوص مردم تهران دعوت می‌شود این اپلیکیشن را برای نقل و انتقال وسیله نقلیه‌شان بر روی تلفن همراه خود نصب کنند.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، شهروندان تهرانی می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن، نقل و انتقال وسیله نقلیه خود را انجام دهند و فقط برای مراحل پایانی به «مرکز تحویل خودرو میثم» مراجعه کنند، البته در حال حاضر متأسفانه استقبال خوبی از سوی مردم نشده که احتمال می‌دهیم افراد بسیاری از این امکان اطلاع نداشته باشند.

هادیانفر افزود: ۸۵ درصد فرآیند نقل و انتقال از طریق تلفن همراه انجام می‌شود و برای ۱۵ درصد الباقی مالک و خریدار باید احراز هویت، دریافت مدارک و بازدید فنی وسیله نقلیه، اخذ مدرک قبلی و دریافت مدارک جدید، برگ سبز خودرو و فک و نصب پلاک را در مراکز نقل و انتقال انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =