فروشگاه ایرانیان لنت بختیاری

در این طرح بازدیدها رایگان است و هزینه ‌های اجرت کار به‌ صورت نیم‌ بها محاسبه می‌شود. فروشگاه ایرانیان‌ لنت قصد دارد تا پایان سال این طرح را ادامه دهد.

با شیوع و گسترده شدن بیماری کرونا، شاهد افزایش حجم کار و فعالیت بخش درمانی در بیمارستان‌ها هستیم و در این شرایط بسیاری از صاحبان مشاغل نیز سعی می‌کنند در کنترل این بیماری و حداقل دلگرمی دادن به‌مدافعین سلامت در کشور نقشی داشته باشند. دراین راستا از سوی افراد اقدامات مختلفی صورت می‌گیرد و یکی از افرادی که در راستای دلگرم کردن کادر درمان و همچنین عمل به‌مسئولیت‌های اجتماعی خود پیش‌قدم شده است.

علی بختیاری مدیر فروشگاه «ایرانیان لنت بختیاری» است. این فروشگاه به‌همین منظور طرح یک‌ماهه‌ای را طی آبان سال جاری اجرا کرد تا خدمات مربوط به‌لنت‌ترمز و سایر خدمات وابسته را با ارزان‌ترین قیمت به کادر درمانی ارائه کند. حالا با استقبال از این طرح، فروشگاه ایرانیان‌ لنت قصد دارد تا پایان سال این طرح را ادامه دهد.

در همین زمینه بختیاری به «دنیای‌ خودرو» گفت: «طرح ما درخصوص اعضای کادر درمان و به‌طور کلی افرادی است که در بیمارستان‌ها مشغول به کار هستند. در این طرح بازدیدها رایگان است و هزینه‌های اجرت کار به‌ صورت نیم‌ بها محاسبه می‌شود. همچنین لوازم‌یدکی را هم با قیمت کف یعنی قیمت چراغ برق یا بهتر بگویم با قیمت خرید با کارکنان و زحمت‌کشان این عرصه حساب می‌کنیم.»

وی افزود: «سعی کردیم در این طرح هم در بحث فروش لوازم‌یدکی و لنت و هم در بحث دستمزد تعمیر و تعویض بیشترین تخفیف را به‌کادر درمانی بدهیم.»

مدیر فروشگاه ایرانیان لنت در ادامه در پاسخ به‌این پرسش که از ارائه این طرح چه‌اهدافی را دنبال می‌کند؟ اظهار داشت: «ما با این کار دو هدف را دنبال می‌کنیم. ۱- تشکر و قدردانی از کادر درمان ۲- با توجه به‌اینکه اعضای کادر درمان اطلاعات کافی در زمینه قطعات و تعمیرات آن ندارند، از این طریق سعی در یاری آن‌ها داریم.»

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های دولتی از این طرح استقبال فراوانی کرده‌اند، تصریح کرد: «از ابتدای شروع طرح تاکنون به‌بسیاری از افراد شاغل در بیمارستان‌های دولتی و نیمه‌خصوصی سرویس ارائه کرده‌ایم.»

بختیاری همچنین تاکید کرد: «شرکت‌های قطعه‌ساز در این طرح با ما همکاری نکرده‌اند و این طرح به‌صورت اختصاصی از طریق فروشگاه ما انجام می‌شود و تمام سبد محصولی ما در این طرح قرار دارد. با این تفاصیل مشتریان می‌توانند لنت یا قطعه‌ مورد نظر را انتخاب ‌کنند.»  

وی درآخر گفت: «با ارائه کارت پرسنلی مربوط به‌بیمارستان، به‌فرد مورد نظر سرویس داده می‌شود و همچنین با تایید کادر درمانی توسط بیمارستان نیز سرویس‌های مورد نظر ارائه خواهد ‌شد.»

به گزارش «دنیای ‌خودرو» اعضای کادر درمان می‌توانند با مراجعه به آدرس فروشگاه واقع در خیابان رسالت، حدفاصل اتوبان باقری و ایستگاه مترو علم‌وصنعت، جنب پمپ‌بنزین از خدمات این فروشگاه بهره گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =