کد خبر: 24023
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۷

مدنی گفت:افزایش قیمت در تمامی محصولات سایپا به سازمان حمایت اعلام شده است و منتظر پاسخ از سوی این سازمان برای اجرای افزایش قیمت ها هستیم.

مدنی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت:قیمت خودرو افزایش 30 درصدی خواهد داشت . وی تصریح کرد:قبلا قیمت انواع خودرو با ارز مبادله ای محاسبه می شد ولی در حال حاضر قیمت خودرو با ارز آزاد محاسبه می شود به همین منظور قیمت خودرو باز هم افزایش خواهد داشت زیرا دیگر ارز مبادله ای به خودرو تعلق نمی گیرد. وی در ادامه عنوان کرد:تمامی محصولات سایپا شامل این افزایش قیمت خواهند بود و تمامی خودروهایی که در شرکت خودروسازی سایپا مونتاژ می شوند چون دارای ارزبری بیشتری هستند احتمالا افزایش قیمت بیشتری هم خواهند داشت. مدنی در پایان عنوان کرد: ما درخواست های افزایش قیمت در تمامی محصولات سایپا را به سازمان حمایت اعلام کرده ایم و منتظر پاسخ از سوی این سازمان برای اجرای افزایش قیمت ها هستیم.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    خدایا اینا که ماشیناشون بدرد نمیخوره 8میلیون شد 18 میلیون هیچ تغییری هم پیدا نکرد چرا دارن با مردم با سرمایه مردم هر کاری که میخوان میکنن مگه رحم ندارن
    • عباس ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
      اگر مردم همت كنند و بروند پول پيش خريدهاشون رو از شركت مطالبه كنند مطمئن باشيد در كمتر از 48 ساعت براي هميشه ورشكست و از شر انحصارشون خلاص ميشويم. مگر حقوق من كاركند و كارگر در اين مدت 6 ماه اول سال تغييري داشته كه بايد محصولات بنجول آنها شامل افزايش قيمت شوند پس چرا كسي به فكر افزايش قيمت ناشي از تورم روي درآمد اندك مانيست؟؟؟؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =