کد خبر: 246984
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴

نحوه ثبت نام وانت

علاوه‌بر نسخه پایه نیسان آبی قدیمی، این روزها شرکت‌های خودروساز اقدام‌ به تولید نسخه‌های آپشنال، تک‌سوز و دوگانه‌سوز انواع وانت‌ها کرده‌اند و آنها را با پرداخت اعتباری و نقدی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. برای آنکه از شرایط خرید اقساطی و نحوه ثبت نام وانت باخبر شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

«ثبت نام وانت»

شرایط ثبت نام وانت چگونه است؟

ثبت نام وانت

شرکت زامیاد به‌عنوان تولیدکننده خودروهای تجاری سبک و سنگین، زیر چتر خانواده بزرگ سایپا فعالیت دارد و انواع وانت مثل نیسان آبی، پادرا و پادرا پلاس را به بازار عرضه می‌کند. علاوه‌بر آن، خودروسازهای دیگر همچون ایران‌خودرو با عرضه آریسان ۱ و ۲، پرایدوانت و ال‌۹۰ وانت و گروه بهمن‌موتور با ارائه وانت کارا و کارو تک‌کابین و دوکابین ناوگان وانت‌بار کشورمان را تکمیل کرده‌اند.

ثبت نام وانت این شرکت‌ها ازطریق وب‌سایت فروش اینترنتی به دو شیوه «نقدی» و «اقساطی» امکان‌پذیر است. متقاضیان می‌توانند با توجه به بودجه و شرایط فعلی خود در طرح فروش نقدی شرکت کنند یا سراغ خرید اعتباری (اقساطی) بروند.

در ادامه، با دو روش نقدی و قسطی خرید انواع وانت آشنا می‌شویم.

شرایط ثبت نام وانت نقدی

یک روش‌ پرطرفدار برای ثبت نام وانت، شرکت در طرح‌های فروش فوری با پرداخت نقدی است که با مزیت‌های مهمی مثل اطلاع از قیمت قطعی خودرو همراه است. در فروش فوری آبان‌ماه ۱۴۰۲، شرکت زامیاد محصول نیسان دوگانه‌سوز آپشنال SVD را با موعد تحویل ۴۵روزه ارائه می‌کند. گروه بهمن‌موتور نیز دو خودروی کاپرا و کارا تک‌کابین و دوکابین را بدون محدودیت تعداد خرید برای هر کد ملی در اختیار مشتریان خود می‌گذارد.

۱. فروش فوری وانت زامیاد ۱۴۰۲

در طرح فروش فوری زامیاد ۱۴۰۲ خودروی نیسان دوگانه‌سوز آپشنال SVD با پرداخت نقدی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. این فروش فوری از ساعت ۱۱ صبح چهارشنبه مورخ ۱۰ آبان ۱۴۰۲ آغاز شده و ثبت‌نام آن در سایت فروش اینترنتی ساپیا انجام می‌شود.

نوع خودرو

رنگ خودرو

مبلغ خودرو (تومان)

موعد تحویل

نیسان دوگانه‌سوز آپشنال SVD

آبی

۵۵۴٫۱۹۰٫۰۰۰

۴۵روزه

با توجه به ماهیت فروش نقدی، هزینه پرداختی خریدار دقیقا معادل قیمت اعلام‌شده در طرح فروش فوری است و مابه‌التفاوت قیمت خودرو تا روز تحویل محاسبه نخواهد شد.

۲‌. فروش فوری وانت کارا و کاپرا ۱۴۰۲

علاوه‌بر وانت‌های شرکت زامیاد، گروه بهمن نیز فروش ۳ محصول وانت کارا تک کابین، وانت کارا ۲ کابین و کاپرا ۲ را در تاریخ ۳ آبان ۱۴۰۲ با موعد تحویل هفته چهارم آذرماه آغاز کرد. براساس بخش‌نامه این شرکت متقاضیان ثبت نام وانت باید ازطریق نمایندگی‌های مجاز این شرکت اقدام کنند.

نوع خودرو

رنگ خودرو

مدل

قیمت (تومان)

زمان تحویل

وانت کارا تک‌کابین تیپ۴

سفید

۱۴۰۲

۴۸۱٫۸۲۹٫۰۰۰

هفته چهارم آذرماه ۱۴۰۲

وانت کارا دوکابین تیپ۴

۵۱۶٫۷۷۲٫۰۰۰

وانت کاپرا۲

۹۶۳٫۲۰۳٫۰۰۰

۳. پیش‌فروش وانت پراید

شرکت سایپا هم در فواصل زمانی مختلف اقدام به ‌پیش‌فروش وانت پراید از طریق ثبت‌نام الکترونیکی می‌کند. آخرین برنامه فروش مربوط به ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ بوده است. این طرح از ۲۷ مهر آغاز شده و به‌محض تکمیل ظرفیت ثبت‌نام پایان می‌یابد. در این طرح وانت پراید ۱۵۱ به فروش می‌رسد که موعد تحویل آن فروردین ۱۴۰۳ است. قیمت نهایی خودرو در زمان تحویل اعلام می‌شود اما مبلغ پیش‌پرداخت ۱۱۹٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان است. در صورت داشتن شرایط ثبت نام وانت برای اطلاع از میزان ظرفیت و وجود امکان ثبت‌نام باید به سایت سامانه فروش سایپا مراجعه کنید. ثبت نام وانت بار هم از طریق همین سایت انجام می‌شود.

شرایط ثبت نام وانت قسطی و اعتباری

یکی از روش‌های ثبت نام وانت بدون قرعه کشی ۱۴۰۲، شرکت در طرح فروش وانت اقساطی است. خریدار با شرکت در این طرح می‌تواند خودروی وانت دلخواه خود را با ارائه چک صیادی سفارش دهد و خودرو ثبت‌نامی را ظرف مدت‌زمان اعلام‌شده تحویل بگیرد. دقت کنید که خودرو خریداری‌شده تا تسویه‌حساب کامل در رهن شرکت باقی می‌ماند و امکان انتقال مالکیت آن وجود ندارد.

فروش اقساطی وانت نیسان سال ۱۴۰۲

سامانه فروش اینترنتی شرکت سایپا از ساعت ۱۱ صبح پنجشنبه مورخ ۴ آبان ۱۴۰۲ فروش اقساطی وانت نیسان را با دو محصول نیسان تک‌سوز آپشنال رادیال SVD و نیسان تک‌سوز آپشنال SVPD آغاز کرد. هر دو خودرو با نرخ تسهیلات ۲۳درصد و موعد تحویل ۳۰‌روزه به‌فروش می‌رسند و مدت ثبت نام وانت نیسان در این سامانه تا زمان تکمیل ظرفیت فروش است.

نوع خودرو

رنگ خودرو

پیش‌پرداخت (تومان)

تسهیلات (تومان)

شرایط بازپرداخت

نیسان تک‌سوز آپشنال رادیال SVD

آبی

۳۳۹٫۰۹۰٫۰۰۰

۳۷۹٫۰۹۰٫۰۰۰

۲۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۱۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۶ چک ۴ماهه

۴ چک ۴ماهه

۳ چک ۴ماهه

۴۳۹٫۰۹۰٫۰۰۰

۱۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۴ چک ۴ماهه

۳ چک ۴ماهه

نیسان تک‌سوز آپشنال SVPD

۳۲۲٫۱۹۰٫۰۰۰

۳۶۲٫۱۹۰٫۰۰۰

۲۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۱۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۶ چک ۴ماهه

۴ چک ۴ماهه

۳ چک ۴ماهه

۴۲۲٫۱۹۰٫۰۰۰

۱۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۴ چک ۴ماهه

۳ چک ۴ماهه

نحوه ثبت نام وانت در سال ۱۴۰۲

ثبت نام وانت در سال ۱۴۰۲

بهترین و مطمئن‌ترین روش برای ثبت نام وانت اقدام ازطریق وب‌سایت اینترنتی شرکت عرضه‌کننده است. بااین‌حال هر شرکت نحوه ثبت نام را در بخشنامه فروش خود اعلام می‌کند. با تکمیل ظرفیت فروش محصولات، شرایط فروش غیرفعال و سامانه بسته خواهد شد.

  • صفحه فروش شرکت را باز کنید.
  • اگر قبلا با درج اطلاعات هویتی، کد کاربری و رمز عبور خود را دریافت کرده‌اید، آنها را وارد کنید. اما اگر تجربه ثبت نام وانت را ندارید، اطلاعات شخصی خود را ثبت کرده و کد کاربری دریافت کنید.
  • وارد صفحه فروش محصولات شوید، بخش «خرید خودرو» را باز کرده و محصول موردنظر را انتخاب کنید.
  • قدم آخر در خرید اینترنتی، پرداخت وجه خودرو ازطریق درگاه پرداخت امن است.
  • پس از دریافت کد رهگیری، با مدارک هویتی و احراز محل سکونت به یکی از نمایندگی‌های شرکت موردنظر مراجعه کرده و قرارداد خرید خودرو را دریافت کنید.

نکته: در خرید اقساطی فقط مبلغ پیش‌پرداخت را اینترنتی پرداخت می‌کنید. سپس ظرف مدت ۷ روز به نمایندگی شرکت در محل زندگی خود مراجعه کرده و مدارک موردنیاز را به‌همراه چک‌های صیادی تحویل می‌دهید.

جدیدترین قیمت محصولات زامیاد

براساس آخرین اعلام شرکت خودروسازی زامیاد در مهرماه ۱۴۰۲، جدیدترین قیمت محصولات زامیاد از قرار جدول زیر است.

نام خودرو

قیمت (تومان)

نیسان تک‌سوز آپشنال رادیال SVD

۵۳۴٫۰۹۰٫۰۰۰

نیسان تک‌سوز آپشنال هیدرولیک SVD

۵۳۹٫۹۲۹٫۰۰۰

نیسان تک‌سوز آپشنال هیدرولیک رادیال SVD

۵۵۶٫۱۹۰٫۰۰۰

نیسان دوگانه‌سوز آپشنال رادیال SVD

۵۷۱٫۰۹۰٫۰۰۰

پادرا پلاس PE6V رادیال

۶۱۶٫۸۹۰٫۰۰۰

کارون رادیال

۷۱۰٫۱۹۰٫۰۰۰

علاوه‌بر قیمت‌های اعلام‌شده از سوی زامیاد (مبالغ مندرج در جدول) هزینه‌های جانبی را در نظر داشته باشید و به این مبالغ اضافه کنید، مواردی مثل:

  • هزینه عوارض شهرداری؛
  • مالیات بر ارزش افزوده؛
  • بیمه شخص ثالث؛
  • هزینه شماره‌گذاری؛
  • مالیات حمل‌ونقل؛
  • مالیات هوای پاک.

عرضه وانت نیسان آبی جدید به بازار!

عرضه وانت نیسان آبی جدید

ازآنجاکه نیسان آبی‌های قدیمی درصد آلایندگی و مصرف سوخت بالایی دارند، شرکت زامیاد علاوه‌بر نسخه اصلی و غیرآپشنال، محصولات جدید با موتور متفاوت هم به بازار عرضه می‌کند. استفاده از پیشرانه M24 (مدل ارتقایافته Z24) با حجم ۲٫۴ لیتر و چیدمان ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ، ویژگی رضایت‌بخش این پیشرانه است که در مدل‌های وانت SVP و SVPD، کارون و پادرا نصب می‌شود.

استفاده از دریچه گاز برقی در موتور M24 پلاس باعث کاهش مصرف سوخت و بهبود سطح کیفی و محیطی خودروهای وانت نیسان و در نتیجه، ارتقای موتور محصولات جدید زامیاد به استاندارد یورو ۵ شد.

جمع‌بندی

اگر شما همراهان عزیز تجربه‌ای درباره خرید اقساطی یا نقدی انواع وانت دارید، حتما با ما در بخش نظرات به‌ اشتراک بگذارید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 33
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • فریدون جامدی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    3 1
    شرایط ثبت نام چطوره من مشهدم هفته ای یک بار میرم نمایندگی میگن چنین چیزی صحت نداره
  • محمدم IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    2 0
    دو سه روز پیش کاپرا توی بورس مزایده شد حدودا 867 ملیون تومان هزینه های جانبی هم 40 ملیون اضافه کنیم میشه 900ملیون ولی اینجا نوشته 960 ملیون!!!
  • علی شکرابی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    38 0
    وانت نیسان تک سوز لازم دارم
    • حامد IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      0 0
      سلام من یک عدد نیسان آپشنال هیدرولیک،رادیال،svd دارم همون قیمت کارخونه میفروشم اگه خواستی با این شماره تماس بگیر 09162718587
  • محمد نبودی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    4 1
    خر خودتونین با این شرایط قسطی لعنت لعنت......
  • هادی غنچه پور DE ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    3 0
    خیلی گرونن
  • غلامرضا IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    1 2
    به نام خدا.درفروش اقساطی بادریافت ۲۵درصدقیمت کل خودرو بقیه هم به توانایی خریدارماهانه قسط بندی وپرداخت نماید.۱-خریدارباشرایط مناسب فوق صاحب خودروخواهدشد.۲-درفروش اقساطی چون مدت زمان پرداخت قسط ماهانه طویل المدت است صاحب خودرو ازماشین خودنگهداری وچون سنددررهن شرکت یابانک میباشدنمیتواندمعامله کندوازخودروی خودبنحواحسن نگهداری واستفاده بهینه خواهدکرد. درضمن بنگاه های فروش خودنیزجمع اوری وازتولیدبه مصرف خواهدبودوازآلایندگی هواومحیط زیست بعلت تولیدواستفاده ازخودروی تازه بایوروهای استاندارجلوگیری میگردد.
  • محسن IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    2 0
    لطفامبلغ پیش پرداخت رابرای ماشینهای وانت اقساطی راکم بکنیدکه مردم بتونن بخرن،وگرنه شرایط شمابرای پول دارهاست
  • Rsb IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    19 0
    سلام . مردم دارن میرن فضا زندگی کنند . شما حلبی و گاری می سازید .افتخار هم می کنید . نه به فکر دولت و عزت نظام هستید نه به فکر مردم .
  • قدرت طهماسبی IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    1 0
    وانت نیسان ترمز و ایمنی ندارد ، تیپ قدیمی و غیر قابل قبول دارد ، مصرف سوخت بالا و در بارندگی تعادل ندارد و در ضربه زود آتش می گیرد که باید باک بنزین آن از پلاستیک فشرده باشد و منی فولد دود آن نیز کاور پلاستیکی داشته باشد
  • مقداد IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 2
    سلام مزدا 2کابین قسطی کارخانه داره یانه
  • حسین IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 1
    سلام کاش آقای رییس پراید من می‌گرفت به جایش وانت میداد بقیه پولش قسط بندی میکرد تاشایدمنم به نوایی برسم بچه هام سروسامون بدم یعنی میشه توکل به خدا
  • عارف فدایی IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    سلام
  • ایمان IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    اگر خودشرکت زامیاد کاربری های متفاوت وانت نیسان رو از کارخانه با کیفیت بالا به مشتری ارائه بکند.بهترین عمل رو انجام داده مثلا وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال با لاستیک جلو ۲۱۵ و لاستیک عقب ۲۳۵ مارک های چینی و هندی و رینگ های ترک درجه ۱...و کاربری یخچال های ماموت یا ایسلند..یا کاربری اتاق لوله ای درجه ۱..یا کاربری اتاق پخش درجه ۱..یا کاربری کمپرسی دارای جک و اتاق درجه ۱. یا کاربری اتاق بلندرو باز یا روبسته...وکاربری اضافه کردن فنرهای تخت و فنرهای لوله ای برای استقامت بار و حل کردن چراغ های نو پائین و بالا که واقعا بدون استاندارد هست یا کاربری چراغ های هدلایت و نئون و نورپردازی داخل کابین .و کاربری صندلی های بی کیفیت که هیچ ابری دیگر وجود ندارد داخلش به صندلی های vip انتقال پیدا کند..کاربری های کولر های بی کیفیت که اصلا جوابگو وانت نیسان نیست چندین بار پیچ های کمپرسور شکسته شده و باعث خرد شدن لوله های آلمینیومی از سر ورودی کمپرسور کولرو ورودی لوله آلمینیومی رادیات شده و پیچ بلند شل کن وصفت کن تسمه کمپرسور شکسته شده و تمام مهره و پیچ ها ریخته شدن داخل سینی
  • مهدی IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    1 0
    خیلی گران هستن.
  • بنده خدا IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    1 0
    باسلام من خیلی نیاز دارم به یه نیسان البته الان یه ماشین داغون دارم که هرروز تعمیرگاه هستم اما ای کاش پول پیش کمتری میگرفتین که حداقل بتونم این ماشین داغون بفروشم یدونه نیسان بردارم قسطش مهم نیست کار میکنم میدم اما پول پیش ندارم بدم لطفا تمنا میکنم شرایط راحت تر کنین
  • رضا IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    اگه امکان داره سایز لاستیکای جلووعقبویکی یکی کنید
  • محمد US ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    عالیه
  • جواد IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    4 0
    خدا لعنتتون کنه که چندین ساله در آرزوی خرید یه نیسان آبی دوگانه آپشنال میسوزم و شرایطتون خیلی برام سخته که بتونم بخرم.خیلی نامردید
  • سید طالب موسوی نسب IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    1 0
    سلام شرایط اقساطی وانت نیسان دوگانه سوز به چه صورت است
  • پارس IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    2 1
    همشون اشغال هستن
  • محمدجواد IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    پراید
  • 4860203569 IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    1 0
    ثبت نام
  • یوسف ارغوانی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    0 0
    اقساطی بشه خوب است
  • منم IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    0 0
    به خدا نمیشه
  • رضا IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    0 0
    اگه به فکر‌ جیب‌ خودتون‌ نیستید‌ به‌ فکر‌ الودگی‌ هوا‌ باشید‌ خودرو‌ فرسوده‌ به‌ عنوان‌ پیش‌ قسط‌ بگیرید‌ خودرو‌ نو‌ از دم‌ قسط‌‌‌ بلا‌فاصله‌ به‌ اونها‌ بدید‌ که‌ با‌ کار‌کردن‌ باهاش‌ بتونند‌ قسطاش رو بدند‌ خودرو‌ را‌ که‌ ارزون‌ نمیکنید‌
  • محمد IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    0 0
    با سلام واقعا پیش پرداخت خیلی زیاده حد اقل یک سوم بگیرید بقیه رو اقساط کنید بتونیم کار کنیم پرداخت کنیم خدایی من چند ساله می‌خوام یه نیسان بخرم ولی نمیتونم با این شرایط هاتون یه پیکان وانت قراضه دارم با اون سر میکنم هرروز خرابه . لطفاً شرایط رو راحت کنید که من و امسال من هم بتونیم یه نیسان بگیریم و یه لقمه نون واسه بچه ها مون در بیاریم.
  • هادی بلاش آبادی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    1 0
    سلام. مدت زمان تحویل وانت پراید زیاد است
  • حمید IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    1 0
    سلام اگه میشه مام یه نیسان می خوایم لطفا نیسان دوگانرم قسطی بزارین دیگه
  • سجاد IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    سلام‌ چرا ماشین‌هاتونو‌ هر روز‌ گرانتر عرضه‌ میکنید‌ در صورتی‌ که‌ دلار سرجاش‌ هست‌ یه‌ شرایط‌ خوب‌ بزارین‌ واسه‌ نیسان‌ دوگانه
  • سهراب IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    2 0
    فقط بفکرقشرفقیرجامعه نیستن بیشتربرای دالا هابازار پولدارهای طبقه قدرتمندترین مافقیرهاقدرت روزبروزکمترشددولت همدست اینها ذرمجلس همه سازاین سرمایداری
  • یاسر IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    0 0
    نخررررررررید
  • حامد IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    سیاست اینا جوریه که پولدارا راحتر پولدار بشن. اینا بجای اینکه ریشه فقر رو بکنن ریشه فقرا رو دارن میکنن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

آخرین اخبار