خط مونتاژ جدید، سلول‌های باتری وارداتی را به‌ماژول‌هایی تبدیل می‌کند و سپس با باتری‌های ولتاژ بالا ادغام می‌شوند.

گروه BMW ساخت کارخانه مونتاژ باتری‌های ولتاژ بالا را در کشور تایلند آغاز کرد. براساس گزارش‌های منتشرشده، نسل جدید باتری‌های ولتاژ بالا در تاسیساتی به‌وسعت ۴ هزار متر مربع در تایلند آغاز شده است. این باتری‌ها نقش مهمی در فعالیت‌های تجاری ب‌ام‌و در تایلند خواهد داشت.

خط مونتاژ جدید، سلول‌های باتری وارداتی را به‌ماژول‌هایی تبدیل می‌کند و سپس با باتری‌های ولتاژ بالا ادغام می‌شوند. گروه BMW بیش از ۱.۶ میلیارد بات (تقریبا ۴۲ میلیون‌یورو) در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده است که سهم قابل توجهی از آن - تقریبا ۱.۴ میلیارد بات (تقریبا ۳۶ میلیون یورو) - برای خرید کالاهای دولتی استفاده خواهد شد.

درحال حاضر باتری‌های ولتاژ بالا Gen-۵ درحال تولید است. با این کار، گروه BMW درحال آماده‌سازی یک مرکز تولید دیگر برای تولید خودروهای کاملا الکتریکی است. تولید این خودروها قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۲۵ آغاز شود.

میلان ندلیکوویچ، عضو هیات‌مدیره تولید BMW AG درمراسم افتتاحیه گفت: «تولید محلی باتری‌های فشار قوی در «Rayong» گام منطـــــــــقی بعدی در ادامه برق‌رسانی شبکه تولید ماست. بار دیگر، اصل «محلی برای محـــــــلی» اعمال می‌شود و از توسعه اقتصادی، فرصت‌های شغلی و انتقال دانش در تایلند و منطقه آسه آن حمایت می‌کند.»

گروه BMW از سال ۲۰۱۹ باتری‌های ولتاژ بالا را در تایلند برای هیبریدهای پلاگین ساخت این کشور تولید می‌کرد. درهمین راستا کارخانه «Rayong» حدود ۲۲ مدل BMW، MINI و BMW Motorrad را برای تایلند و همچنین بازارهای مختلف ASEAN تولید می‌کند. در سال ۲۰۲۳ بیش از ۱۲ هزار دستگاه خودرو و تقریبا ۱۱ هزار دستگاه موتورسیکلت در این کشور تولید شده است.

به‌گفته عضو هیات‌مدیره ب‌ام‌و، کارکنان تحت برنامه‌های آموزشی جامع قرار خواهند گرفت. سرمایه‌گذاری در آموزش و توسعه حرفه‌ای همچنین بر تعهد گروه BMW به‌پیشبرد اقتصاد تایلند تاکید می‌کند.

گروه BMW علاوه‌بر توسعه نیروی کار خود، در بحث تقویت صنعت‌خودرو در تایلند و انتقال دانش روز در راستای بهبود کیفیت حمل‌ونقل پایدار که به‌حفظ منابع کمک می‌کند، مشارکت دارد.

این خودروساز با یونیسف در تایلند همکاری می‌کند تا فرصت‌های شغلی را برای جوانان از طریق برنامه آموزشی هدفمند STEM، آموزش و مشاوره شغلی بهبود بخشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

آخرین اخبار