کراس‌کوپه جذاب فونیکس قرار نیست تنها بماند و نسخه AWD و تمام‌برقی از این خودرو نیز برای حضور در بازار ایران رسما معرفی شد.

این خبر جذاب در مراسمی اعلام شد که می‌توان آن را اختتامیه رویداد جایزه بزرگ طراحی «طرحی برای آینده» یا «Art of Future» از سوی این برند دانست.

این رویداد را می‌توان متاثر از فعالیت‌های مشابهی دانست که خودروسازان برتر جهان برای نفوذ هرچه بیشتر در قلب مخاطبان و ارتقای ویژگی‌های ظاهری محصولاتشان، آن را طراحی و اجرا می‌کنند.

سه‌ گانه اف‌ ایکس در راه است

لازم به‌ذکر است برای ایجاد حس رقابت بین طراحان علاقه‌مند به‌حضور در این رویداد نیز ارزش مجموع جوایز به ۲ هزار و 200 دلار می‌رسد که به‌خانم‌ها مرصع‌سادات بینش‌طریق، سارا عباس‌نژاد و تارا رضایی به‌ترتیب یک‌هزار، ۷۰۰ و ۵۰۰ دلار به‌عنوان نفرات اول تا سوم این رویداد اهدا شد.

البته این سه نفر تنها برندگان این رقابت نبودند و برای 10 نفر منتخب (سیدحامد میر، غلام‌رضا طیبی، حمیدرضا پوردالی، چشمه علی‌وریان، محمد نجار، اسماعیل گوهری و ویدا عابدی) از سوی هیات داوران نیز لوح تقدیر نفیسی درنظر گرفته شده بود.

هیات داوران این رویداد متشکل از متخصصان هیات‌علمی دانشگاه‌های معتبر کشور و اعضای مجتمع عکاسان بین‌المللی همچون مهران مافی‌بردار (عضو اصلی آژانس «NVPIMAG» کانادا)، مهدی کشاورز افشار (عضو هیات‌علمی دانشکده هنر دانشگاه تربیت‌مدرس) و علی میراسماعیلی (استاد عکاسی دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه تهران) بود که از بین ۵۰۰ طرح برتر ارسال‌شده طی حدود سه ماه گذشته، برگزیدگان نهایی را انتخاب کردند.

درباره طرح برگزیده به‌عنوان رتبه نخست می‌توان این توضیح را ارائه کرد که با درنظر گرفتن جزئیاتی مشابه با بردهای الکترونیکی، مفاهیم مرتبط با آینده برقی این مدل خودرو مد نظر قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

آخرین اخبار