کد خبر: 248460
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
آزادراه منجیل-رودبار

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور از بهره‌برداری آزادراه منجیل-رودبار طی روز دوشنبه با حضور رئیس‌جمهوری خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو»،خیرالله خادمی بااشاره به افتتاح آزادراه منجیل-رودبار طی روز دوشنبه 21 اسفندماه با حضور رییس جمهور ، اظهار کرد: این آزادراه به عنوان سومین وعده دولت در افتتاح مسیرهای آزادراهی کشور پس از افتتاح آزادراه شیراز-اصفهان به عنوان طولانی ترین و منطقه دو آزادراه تهران-شمال به عنوان سخت ترین پروژه های آزادراهی کشور آماده بهره برداری است.

وی با بیان این‌که قطعه منجیل-رودبار را بخشی از آزادراه قزوین-رشت است، افزود: بهره برداری از آخرین بخش این آزادراه، موجب رفع گلوگاه ترافیکی بین پایتخت و استان گیلان است و با افتتاح آن هموطنان در نوروز می توانند به راحتی از این مسیر عبور کنند. این آزادراه به دلیل واقع شدن در منطقه کوهستانی سرتاسر پل و تونل و دیوار سازی است و به دلیل عبور بخشی از محور از مناطق مسکونی و لزوم حفظ بافت منطقه با پیچیدگی هایی همراه بود.

مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه گفت: اعتبار هزینه شده برای ساخت این آزادراه را 20 هزار میلیارد ریال و ارزش روز آن را 55 هزار میلیارد ریال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

آخرین اخبار