شِل

شعبه اندونزی شل از برنامه‌های خود برای تاسیس کارخانه تولید گریس (GMP) در این کشور پرده برداشت تا توانایی‌های کارخانه بلندینگ روانکارهای ماروندا (LOBP) خود را در شهر بکاسی، اندونزی تقویت کند.

تاسیسات آتی شل برای تقویت ظرفیت تولید انها با توان تولید سالانه ۱۲کیلوتن گریس آماده است که به تقاضای فزآینده برای محصولات گریسی با کیفیت بالا در اندونزی را پاسخ دهد.

این نیروگاه پیشرفته از فناوری‌های پیشرفته مانند راکتور تماسی «contact reactor»‌ برای اطمینان از برتری در سطح کیفی محصول نهایی و انعطاف‌پذیری در فرآیند تولید استفاده می‌کند.

تاسیسات جدید تولید گریس در اندونزی به‌عنوان سومین کارخانه بزرگ تولید گریس شل در سطح جهان قرار می‌گیرد که به طور کامل تحت‌مالکیت و اداره این شرکت است. این کارخانه که در مجتمع کارخانه بلندینگ روغن و روانکارهای ماروندا (LOBP) در بکاسی قرار دارد، به دنبال پیگیری برنامه توسعه سایت LOBP در نوامبر ۲۰۲۲ است که ظرفیت تولید روانکارهای آن را از ۱۳۶میلیون‌لیتر به ۳۰۰میلیون‌لیتر در سال دوبرابر کرد.

جیسون وُنگ، معاون‌ارشد بخش تجارت بین‌المللی روانکارهای شل گفت: «هماهنگی و پیش‌بینی نیازهای مشتریان ما برای موفقیت پایدار شل بوده است. سرمایه‌گذاری ما در اندونزی نشان‌دهنده تعهد ما به این رویکرد مشتری‌محور است. توسعه سریع اقتصادی این کشور نیاز به روانکارها، ازجمله گریس را تشدید کرده است. همچنین نشان‌دهنده نقش محوری ما در حمایت از اهداف توسعه اندونزی در بخش‌های مختلف است. این ابتکار ما را قادر می‌سازد تا محصولات خود را به طور موثرتر، پایدارتر و نزدیک‌تر به مصرف‌کنندگان خود ارائه دهیم و در نتیجه تعهد ما را برای حمایت از نیازهای آنها در آینده تقویت می‌کند.»

کارخانه جدید تولید گریس، محصولی به‌نام Shell Gadus را تولید خواهد کرد که از محصولات شناخته‌شده این برند جهانی به حساب می‌آید و برای کاربردهای مهم و حیاتی مانند بلبرینگ‌ها و چرخ‌دنده‌ها طراحی شده است.

این سایت قرار است طیف وسیعی از محصولات گریسی را با کیفیت بالا در انواع بسته‌بندی‌های مختلف ازجمله بشکه، قوطی، و بسته‌بندی پلاستیکی سیال‌ها ارائه می‌کند که پاسخگوی نیازهای متنوع مشتریان در صنایع مختلف مانند تولید عمومی، خمیر و کاغذ، فولاد، ذوب‌فلزات، برق و نیرو، ناوگان‌های حمل‌ونقل، ساخت‌وساز و معدن می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

آخرین اخبار