محصولات کرمان موتور

در این طرح فروش، خودروها با مدل ۱۴۰۳ و در ۹۰ روز کاری تحویل داده می‌شود

فروش اقساطی خودروهای KMC X۵، KMCT۸ و JAC J۴ از سوی شرکت کرمان‌موتور آغاز شده است. در طرح فروش اقساطی کرمان‌موتور، عرضه این سه خودرو از ۲۰ اسفندماه جاری در نمایندگی‌های کرمان‌موتور در سراسر کشور کلید خورده است که تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

در طرح فروش اقساطی کرمان‌موتور، خودروها با مدل ۱۴۰۳ و در ۹۰ روز کاری تحویل داده می‌شود. بنا بر این اعلام، متقاضیان برای خرید خودرو می‌توانند به نمایندگی‌های کرمان‌موتور مراجعه کنند.

در ادامه این مطلب نگاهی خواهیم داشت به‌قیمت، شرایط فروش و مشخصات کلی هر یک از خودروهایی که در این طرح عرضه شده‌اند.

KMC X۵؛ میراث‌دار کیفیت، رضایت و محبوبیت S۵

خودرو KMC X۵ با قیمت یک‌میلیارد و ۳۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، با اقساط ۱۸ و ۲۴ ماهه و پیش‌پرداخت ۸۰۰ میلیون‌تومانی در طرح اخیر قابل خرید است.

این خودرو با ظاهری متفاوت و به‌روز و امکانات بیشتر، میراث‌دار کیفیت، رضایت و محبوبیت JAC S۵، با مشخصات فنی مشابه و تغییراتی از این دست خواهد بود: سانروف پانورامیک با قابلیت تشخیص مانع، اتوهلد، خروجی هوای ردیف دوم، نمایشگر مرکزی ۱۲،۸ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، دو خروجی برق ۵ ولت برای ردیف عقب، اهرم تعویض دنده با عملگر الکترونیکی (Shift By Wire)، سردکن کنسول میانی جلو، نورپردازی داخل بلندگو جلو و... .

JAC J۴؛ یک خودرو مطمئن اقتصادی

خودرو JAC J۴ در این طرح با قیمت مصوب ۷۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، پیش‌پرداخت ۵۰۰ میلیون‌تومانی و اقساط ۱۸ و ۲۴ ماهه عرضه خواهد شد. جک J۴ یک سدان اقتصادی و با دوام با گیربکس اتوماتیک است که استهلاک کم، کابین جادار، امکانات ایمنی و رفاهی مناسب و سواری راحتی دارد و اقتصادی‌ترین سدان اتوماتیک مونتاژی و همچنین یکی از اقتصادی‌ترین خودروهای اتوماتیک موجود در بازار ایران محسوب می‌شود.

این خودرو از ابتدای عرضه تا به امروز دو بار به‌روزرسانی شده که یک بار رینگ‌های آن تغییر کرده و سیستم مالتی‌مدیا به آن افزوده شده و بار دوم سیستم کنترل پایداری الکترونیکی به‌همراه چراغ روشنایی در روز به‌این خودرو اضافه شده و دیزاین نشانگرهای پشت فرمان نیز تغییر کرده است.

فرم کلی داشبورد J۴ مشابه هیوندای اکسنت مونتاژی کرمان‌موتور طراحی شده که این موضوع در طراحی قسمت میانی داشبورد کاملا مشهود است. در کل نیز کابین جک J۴ به‌نسبت قسمت بیرونی آن طراحی به‌روزتری دارد.

کابین و فضای داخلی این خودرو نسبت به‌چیزی که از بیرون آن به‌نظر می‌رسد، جادارتر است؛ به‌ویژه در ردیف عقب که فضای پا و سر برای افراد قدبلند کاملا ایده‌آل بوده و می‌تواند سه نفر سرنشین بزرگسال را تقریبا به‌راحتی در کنار هم جای دهد. فضای صندوق‌عقب J۴ نیز که ۵۵۰ لیتر است، نسبت به‌برخی از رقبا بیشتر بوده و عمق و ارتفاع بسیار خوبی دارد.

KMC T۸؛ سرسخت، قدرتمند، ایمن و هیجان‌انگیز

خودرو دیگری که در این طرح عرضه شده، پیکاپ KMC T۸ است که با قیمت یک‌میلیارد و ۶۶۵ میلیون عرضه خواهد شد. اقساط این خودرو نیز از ۱۸ تا ۳۰ ماه با پیش‌پرداخت ۹۶۵ میلیون‌تومانی در نظر گرفته شده است.

موتور ۲۰۰۰ سی‌سی با حداکثر قدرت ۱۷۴ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتون‌متر در کنار گیربکس دنده‌ای ۶ ‌سرعته، شتاب اولیه مناسبی را رقم می‌زند. پیکاپ T۸ علاوه‌بر امکان استفاده در شهر برای سفرهای بین شهری و خارج از جاده نیز قابل استفاده است.

از جمله ویژگی‌های این خودرو می‌توان به دو دیفرانسیل سه‌حالته با قفل برقی، زاویه ورود ۳۰ درجه،‌ حجم باک ۷۶ لیتر و کنترل ایستایی در سربالایی اشاره کرد. وجود سیستم‌های ایمنی در T۸ برای راننده و سرنشینان امنیت خاطر بیشتری را فراهم می‌کند.

همچنین وجود سیستم کنترل ایستایی در سربالایی (HAC) راننده را از استفاده مداوم ترمزدستی در جاده‌ها و ترافیک‌های کوهستانی بی‌نیاز می‌کند. در ظاهر این پیکاپ حجیم، رینگ ۱۸ اینچی آلومینیومی، دی‌لایت و اتولایت و چراغ‌های جلو زنون و چراغ‌های عقب LED خودنمایی می‌کند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • متین US ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    درد و بلای ابن چینای بدرد نخور بخوره تو سر هر چی ات اشغال فرانسوی از جمله ۴۰۵ بابا جمعش کنین دیگه چیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

آخرین اخبار