کی‌ام‌سی جی۷ کرمان‌ موتور

شرکت کرمان‌موتور با جهش ۱۲۳درصدی در تولید، اقدام به تولید ۵۲هزار و ۷۰۸ دستگاه خودرو کرد

صنایع خودروسازی کرمان در ۱۱ماهه سال جاری موفق به رکوردزنی در تولید انواع محصولات خود شد. کرمان‌خودرو از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌ماه، با رشد ۱۲۳درصدی موفق به تولید ۵۲هزار و ۹۹۸ دستگاه خودرو شد. در این راستا، شرکت کرمان‌موتور با جهش ۱۲۳درصدی در تولید، اقدام به تولید ۵۲هزار و ۷۰۸ دستگاه خودرو کرد و شرکت خودروسازان بم نیز با تولید ۲۹۰دستگاه از محصول جدید خود، رشد ۱۳۲درصدی را محقق کرد.

رشد ۱۶۲درصدی در تولید «جک جی۴»

یکی از محصولاتی که رشد خوبی در ۱۱ماهه امسال تجربه کرد، خودرو جک جی۴ بود؛ تولید این محصول در بهمن‌ماه امسال با رشد ۱۷۳ درصدی نسبت به بهمن‌ماه سال گذشته از ۹۸۰ دستگاه به ۲۶۷۶ دستگاه رسید. همچنین تولید تجمیعی جک جی‌۴ نیز از ۸۱۶۰ دستگاه در ۱۱ماه سال گذشته با رشد ۱۶۲ درصدی به ۲۱۳۵۲ دستگاه در ۱۱ماهه امسال رسید.

رشد ۹۵ درصدی در تولید جک اس۳

خودرو جک اس۳ نیز که مانند دیگر محصولات کرمان‌موتور هرساله بر محبوبیت آن افزوده می‌شود، با رشد قابل توجهی همراه شد؛ تولید این محصول در بهمن‌ماه امسال با رشد ۴۷ درصدی نسبت به بهمن‌ماه سال گذشته از ۵۶۵ دستگاه به ۸۲۹ دستگاه رسید. همچنین تولید تجمیعی جک اس۳ نیز از ۴۲۰۳ دستگاه در ۱۱ماه سال گذشته با رشد ۹۵ درصدی به ۸۲۰۸ دستگاه در ۱۱ماهه امسال رسید.

رشد ۴۵درصدی در تولید «جک اس۳»

خودرو محبوب جک اس۵ که با کیفیت بالای خود فرش قرمز را برای نسل جدیدش یعنی کی‌ام‌سی ایکس۵ پهن کرده است، در سال ۱۴۰۲ نیز مسیر رشد تولید را پیمود؛ تولید این محصول در بهمن‌ماه امسال با رشد ۳۱درصدی نسبت به بهمن‌ماه سال گذشته از ۷۷۴ دستگاه به ۱۰۱۳ دستگاه رسید. همچنین تولید تجمیعی جک اس۵ نیز از ۷۳۰۸ دستگاه در ۱۱ماه سال گذشته با رشد ۴۵ درصدی به ۱۰۵۷۹ دستگاه در ۱۱ماهه امسال رسید.

رشد ۳۷درصدی در تولید «کی‌ام‌سی کی۷»

یکی از محصولات کرمان‌موتور در سگمنت SUV در سال ۱۴۰۲ خودرو کی‌ام‌سی کی۷ بود که تولید تجمیعی آن از ۲۱۳۶ دستگاه در ۱۱ماه سال گذشته با رشد ۳۷ درصدی به ۲۹۲۴ دستگاه در ۱۱ماهه امسال رسید.

رشد ۴۲۷درصدی در تولید «کی‌ام‌سی جی۷»

خودرو سدان کی‌ام‌سی جی۷ که یکی از محصولات جذاب کرمان‌موتور محسوب می‌شود، در ۱۱ماهه امسال جهش بزرگی را در تولید خود تجربه کرد. تولید تجمیعی این محصول از ۱۸۳۱ دستگاه در ۱۱ماه سال گذشته با رشد ۴۲۷ درصدی به ۹۶۴۵ دستگاه در ۱۱ماهه امسال رسید.

رشد ۱۳۲درصدی در تولید «بک ایکس۳»

یکی از محصولاتی که بازار خودرو چشم‌انتظار حضور آن است، خودرو بک ایکس‌۳ خودروسازان بم (زیرمجموعه کرمان‌خودرو) است. تولید تجمیعی این محصول نیز از ۱۲۵ دستگاه در ۱۱ماه سال گذشته با رشد ۱۳۲ درصدی به ۲۹۰ دستگاه در ۱۱ماهه امسال رسید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    0 0
    محصولات کرمان موتور خیلی خوب هستش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

آخرین اخبار