کانتیننتال  

در سال گذشته میلادی کانتیننتال تعداد خودروسازان برقی را که به عنوان مصرف‌کنندگان OE تایرهای برقی‌ بودند، از ۹ به ۱۰ رساند.

در منطقه آسیا و اقیانوسیه (APAC) برای اولین‌بار تایرهای این شرکت زیر چرخ پنج خودروساز برتر این منطقه رفته است. در اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) و همچنین در مناطق آمریکای‌شمالی، جنوبی و مرکزی این شرکت توانست از موقعیت خود دفاع کند یعنی پنج تولیدکننده با بالاترین حجم همچنان به تایرهای این شرکت اعتماد دارند.

مانجا گریمیر؛ مدیربخش تامین تایر خودروسازان کانتیننتال گفت: «مشتریان ما به تایرهایی با مقاومت غلتشی کم برای برد بیشتر و غلتش بی‌صدا برای راحتی رانندگی بسیار اهمیت می‌دهند.

ما این الزامات را با تایرهایی با کارآیی بالا برای انواع وسایل نقلیه الکتریکی برآورده می‌کنیم. اعتمادی که سازندگان وسایل نقلیه الکترونیکی در سراسر جهان به تایرهای کانتیننتال دارند، تاییدی بر این موضوع است.»

خودروسازان بزرگی که به این تایرساز اعتماد کرده‌اند شامل تسلا، بی‌وای‌دی، فولکس‌واگن‌، ب‌ام‌و و جیلی هستند. کانتیننتال از مراحل اولیه پروژه تولید تایرهای برقی به طور خاص روی بهینه‌سازی تایرهایش برای کارآیی بیشتر و مصرف کمتر برق فعالیت کرد.

در سال 1993 مدل ContiEcoContact ارائه شد و نخستین محصولی بود که به طور خاص برای افزایش بهره‌وری انرژی طراحی شد. از آن زمان، روند توسعه تایرها بر کاهش مقاومت غلتشی و صدای غلتش به همراه افزایش مسافت پیموده‌شده بدون به خطر انداختن یا محدود کردن ایمنی متمرکز شده است.

کانتیننتال در توسعه تایر خود وزن بالاتر خودروهای الکتریکی را نیز در نظر می‌گیرد که ناشی از وزن باتری است. ازاین‌رو این شرکت از سال 2021 اقدام به تولید تایر خودروهای سواری با شاخص بار ویژه HL کرده است که این تایرها ظرفیت بارگیری افزایش یافته‌ای دارند.

این مجموعه تنوع محصولات فعلی را در کل مجموعه تایرها برای همه انواع پیشرانه بهینه کرده است، بنابراین همه خودروها از پیشرفت‌های فناوری کانتیننتال بهره می‌برند. از سال 2023 لوگو EV Compatible روی دیواره تایرها مشخص می‌کند کدام مدل تایر برای استفاده در وسایل‌نقلیه الکتریکی طراحی شده است.

به همین دلیل آنها سعی می‌کنند تایرهای خود را همیشه به‌عنوان انتخاب مناسبی برای انواع خودروها صرف نظر از اینکه روی موتور احتراقی نصب‌شده باشند یا خودرو الکتریکی،‌ معرفی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =