کد خبر: 248661
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۶
تویوتا کمری 2024

به جرات می‌توان گفت یکی از اتفاقات جالب پایان سال 2023 میلادی، رونمایی کمپانی تویوتا از نسخه جدید سدان محبوبش یعنی کمری بود.

از اوایل سال 2023 میلادی بسیاری از نشریه‌های خودرویی تصاویر رندر و دیجیتالی بسیاری از نسل جدید کمری را به اشتراک می‌گذاشتند، اما تویوتا سرانجام مدل 2025 کمری را با استایل جذاب و زیبایی معرفی کرد.

جالب است بدانید که نسل جدید کمری با نام XV80 و تحت‌عنوان نسل نهم، توسط کمپانی تویوتا عرضه می‌شود. این خودرو از نظر طراحی یک نمونه فیس‌لیفت کامل از نسل هشتم یا XV70 است.

با نگاهی به‌پروفیل کمری جدید شاهد استفاده از خطوط تیز و حجم‌های شکسته هستیم که در کنار زاویه نسبی سقف و رینگ‌های 19 و 20 اینچی، استایلی اسپرت و نافذتر به این خودرو می‌بخشد.

خطوط تیز و حجم‌های شکسته، از اِلِمان‌های زبان جدید طراحی تویوتا است. در نمای جلو، چراغ‌ اصلی خودرو در یک فرم C شکل قرار گرفته است.

همچنین پوزه نسبتا جلو آمده و خطوط تیز روی کاپوت، دقیقا چهره کراون را تداعی می‌کند که از زبان جدید طراحی تویوتا بهره برده و بسیار تهاجمی است. همچنین در نمای عقب، شاهد طراحی بسیار زیبا در کنار چراغ‌های کشیده هستیم که این نوع طراحی مشابه سدان لکسوس یعنی ES است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =