کد خبر: 248743
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
آئودی S3 جدید

آئودی S3 جدید که اخیرا توسط این خودروساز لوکس آلمانی معرفی شد، برخلاف بیشتر خودروهای چینی و کره‌ای‌ به‌چراغ‌های دوبل مجهز نشده و از این رو می‌توان به‌زبان جدید طراحی آئودی بسیار امیدوار بود.

مجله خودرو دراین‌باره مصاحبه‌ کوتاهی با یکی از طراحان کمپانی آئودی داشته که براساس آن می‌توان به این نتیجه رسید که آئودی هرگز به‌سمت استفاده از چراغ‌های دوبل نخواهد رفت.

بر این اساس مدل S3 جدید که نسخه اسپرت‌تر از A3 است، در بخش طراحی چراغ‌های جلو با به‌روزرسانی مواجه شده که با فرم حجیم جلوپنجره 6 ضلعی، چهره فوق‌ اسپرت و جذابی دارد.

از سوی دیگر در نمای عقب، گرافیک چراغ‌ها نیز دستخوش تغییراتی قرار گرفته تا با حجم‌پردازی خاص روی درِ صندوق‌عقب، نمای کاملا زیبایی به این سدان کامپکت اسپرت ببخشد.

نکته بسیار مهم در طراحی آئودی S3 اضافه شدن ویژگی‌های اسپرت به این خودرو است. رینگ 5 پره دو وجهی، اسپویلر روی درِ صندوق‌عقب، اگزوزهای دوتایی در طرفین و دیفیوزر میانی، چاشنی هیجان را در S3 دوچندان کرده است.

همچنین در فضای داخلی نیز به‌روزرسانی‌هایی در بخش نمایشگر و ادوات مهم از جمله دسته‌دنده و غربیلک‌فرمان اعمال شده تا کابین این خودرو نیز جدیدتر و اسپرت‌تر به‌نظر برسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =