کد خبر: 248767
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹

البرز یدک راهی مطمئن برای خرید لوازم ‌یدکی رنو

برای رفتن به محل کار، خرید، مسافرت، گردش آخر هفته و رفت‌وآمدهای مختلف از خودرو استفاده می‌کنید. ماشین شما همراهی همیشگی است و اگر حواستان به بخش‌های مختلف آن نباشد، برایتان دردسرهای زیادی ایجاد می‌کند.

علاوه بر هزینه بنزین و بیمه، تعویض دائمی قطعات هزینه‌های هنگفتی را روی دستتان می‌گذارد، اینجاست که استفاده از قطعات اصل و باکیفیت شرکت البرز یدک اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

البرز یدک شرکتی معتبر و قدیمی است که در زمینه واردات و تامین قطعات خودرو فعالیت می‌کند. علاوه بر صاحبان خودرو، شرکت‌های خودروسازی مختلف و مراکز فروش عمده قطعات ماشین، برای تامین و خرید لوازم یدکی رنو برخی از خودروهای خارجی با این مجموعه همکاری می‌کنند.

استفاده از قطعات اصل، ضامن آسایش شما و افزایش عمر خودرو

با گذشت زمان و فرسودگی برخی قطعات ماشین ممکن است هنگام ترمز کردن صداهای عجیبی بشنوید، هنگام بالا رفتن از سربالایی خاموش کنید و بوی لنت ترمز به شما یادآوری کند که باید باز هم به تعمیرگاه بروید.

قطعات یدکی بی‌کیفیت نیاز به تعویض مداوم دارند و کیفیت پایین آن‌ها علاوه بر ایجاد مشکلات برای سایر بخش‌های خودرو، منجر به اتلاف وقت شما در تعمیرگاه می‌شود.

خوشبختانه شرکت البرز یدک دارای نمایندگی‌های فروش متنوعی در سراسر کشور است و همواره تلاش کرده تا بهترین قطعات از برندهای مورد تایید خودروسازان مطرح دنیا را به صاحبان خودرو عرضه کند.

البرز یدک بهترین انتخاب برای خرید قطعات خودرو

بهتر است همیشه از قطعات شرکت البرز یدک استفاده کنید به چند دلیل:

صرفه‌جویی در هزینه‌ها

قطعات باکیفیت و بادوام البرز یدک عمر مفید زیادی دارند و در هزینه‌های تعویض مکرر قطعات صرفه‌جویی می‌کنند.

ایمنی تست شده

ماشین، سپر شما در جاده است. قطعات اصلی ارائه شده توسط شرکت البرز یدک، بارها و در شرایط مختلف تست شده‌اند تا با بالاترین استانداردهای ایمنی مطابقت داشته باشند و از شما و عزیزانتان محافظت کنند.

امنیت و آرامش بیشتر

تصور کنید در حال عبور از یک سربالایی و مسیری خطرناک هستید، وجود خرابی یا نقص در قطعات ماشین می‌تواند حوادث ناگواری را به همراه داشته باشد و موجب ترس و وحشت شود.

با البرز یدک از رانندگی لذت ببرید

شرکت البرز یدک وارد کننده محصولات قطعات یدکی با کیفیت و اصل روز دنیاست که کار خود را با وارد کردن قطعات رنو آغاز کرد و امروزه برندها و خودرهای دیگری از جمله پژو، ریمیکس، گیتس، بوش، نیسان، کیا، هیوندای، نیسان، والئو، گیتس، SNR، کورتکو و موبیس را نیز پشتیبانی می کند.

برای اینکه خیال شما از اصل بودن قطعات یدکی رنو و سایر قطعات راحت باشد، البرز یدک قطعات یدکی خود را با لیبل اصالت کالای رمکس و تنها از طریق نمایندگی‌های مجاز خود به فروش می‌رساند.

شما می‌توانید با خراش دادن لیبل و ارسال کد زیر آن به شماره ۱۰۰۰۴۰۰۰۲۰۰۰۹۹ از طریق پیامک، از اصالت کالای خود مطمئن شوید.

بنابراین، دفعه بعد که صداهای عجیبی شنیدید، به‌دقت به فریاد ماشین خود گوش دهید و قبل از خسارت بیشتر به نمایندگی‌های البرز یدک مراجعه کنید. با خرید قطعات اصلی و باکیفیت، خودرو شما به همراهی قابل‌اعتمادتر و سرحال تبدیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =