شارژ سریع «سی ۳»

«Sepion Technologies» پیشگام در توسعه مواد باتری پیشرفته، یک الکترولیت مایع غیر قابل اشتعال را معرفی کرده که برای افزایش ایمنی باتری‌های وسایل‌نقلیه الکتریکی (EV) طراحی شده است.

این شرکت با استفاده از یک پلت‌فرم منحصربه‌فرد، الکترولیتی را ایجاد کرده که به‌طور قابل توجهی خطر آتش‌سوزی را کاهش می‌دهد و گام مهمی در توسعه و ایمنی فناوری باتری برای خودروهای الکتریکی است.

این الکترولیت غیرقابل اشتعال ایمنی باتری را به‌شدت افزایش می‌دهد. الکترولیت تازه توسعه یافته «Sepion» ویژگی‌های ایمنی برتری از جمله نقطه اشتعال بالا نسبت به‌الکترولیت‌های استاندارد فعلی را نشان می‌دهد.

همچنین این شرکت با بهره‌گیری از هوش مصنوعی می‌تواند میلیون‌ها فرمول را به‌سرعت ارزیابی کند و کارایی و اثربخشی تحقیقات آن‌ها را بهبود بخشد.

این شرکت اخیرا گواهینامه «UN/DOT۳۸.۳» را برای سلول‌های کیسه‌ای فلزی لیتیومی خود دریافت کرده است که بر تعهد آن به ایمنی تاکید دارد.

رویکرد نوآورانه «Sepion» شامل فرآیند فشرده‌ای است که در آن ابزارهای هوش مصنوعی، از جمله شبیه‌سازی‌های دینامیک مولکولی و مدل‌های پیش‌بینی ویژگی، برای غربال کردن بخش وسیعی از مواد استفاده می‌شوند.

دکتر برایان سیسک، مدیر ارشد فناوری «Sepion» بر اهمیت این رویکرد تاکید کرد و گفت: «روش کشف مواد مبتنی بر هوش مصنوعی، قابلیت‌های تحقیق و توسعه ما را افزایش می‌دهد و ما را قادر می‌سازد راه‌حل‌هایی را ارائه دهیم که بر تاثیر استانداردهای ایمنی حیاتی متمرکز باشد.»

معرفی این الکترولیت غیرقابل اشتعال نه‌تنها یک گام رو به‌جلو در ایمنی بلکه در عملکرد نیز محسوب می‌شود. این دستگاه از شارژ سریع سی ۳ پشتیبانی می‌کند و با آندهای لیتیوم-فلز سازگار است و به‌طور بالقوه محدوده فعالیت خودروهای الکتریکی را تا ۴۰درصد با قابلیت شارژ سریع افزایش می‌دهد.

معاون توسعه کسب‌وکار «Sepion» گفت: «وقتی مشتریان به‌دنبال فناوری‌های باتری جدید و با عملکرد بهتر برای برنامه‌های حمل‌ونقل الکترونیکی هستند، ایمنی در خط مقدم است. بر این اساس ساخت یک الکترولیت غیرقابل اشتعال با قابلیت شارژ سریع ۳ درجه سانتی‌گراد با آند فلزی لیتیوم نقطه عطفی برای این صنعت است.»

به‌عنوان بخشی از تعهد سپیون به نوآوری و ایمنی، این تشکیلات با شرکای تجاری خود همکاری قابل توجهی دارد و در حال بررسی زمینه‌های لازم برای گسترش همکاری‌هایش با خودروسازان جهانی و ذینفعان ذخیره انرژی است. هدف از این تلاش‌ها، پیشبرد پذیرش فناوری‌های باتری ایمن‌تر و کارآمدتر در صنعت‌خودرو است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =