کد خبر: 27146
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹

تصاویر رندر شده‌ و مشخصات فنی شوی کوروت Z06 مدل 2015

بسیاری از کشورهای صاحب سبک در تولید خودرو، نمادی را به‌عنوان خودروی برتر دارند. ایتالیا با فراری، سوئد با مک‌لارن و فرانسه با بوگاتی‌ویرون شناخته شده‌اند. اما مردم ایالات متحده نیز خودرویی را به‌عنوان یک سوپراسپورت تمام عیار و رویایی در اختیار دارند و آن خودرویی نیست جز شوی کوروت. امروز تصاویری رندر شده از مدل سال 2015 Corvette Stingray این خودرو منتشر شده است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

هرچند این خودرو گزینه‌ی قابل خرید تمامی اقشار جامعه نیست، اما یکی از خودروهای تولیدی جنرال موتورز است که هم از لحاظ کارایی و هم از لحاظ فنی حرف‌های زیادی را برای گفتن داشته و دارد. شورلت در نظر دارد تا نسخه‌ی جدید این خودرو را در نمایشگاه خودروی دیترویت عرضه کند.

این خودرو Chevy Corvette Z06 نام گرفته است. برای سالیان متوالی است که شوی این نسخه‌ی از کوروت را که دارای قدرت و کارایی بالاتری نسبت به نسخه‌های عادی است، به بازار عرضه می‌کند. شوی کوروت Z06 گزینه‌ای مناسب برای رانندگانی است که آخر هفته‌ی خود را در پیست‌های اتومبیل‌رانی صرف کرده و علاقه‌ی وافری به خودروهای اسپورت دارند.

a9562e4ef3ee185b2ccb955e188d5525_XL

ChevyCorvetteInt

شورلت تصویری از یک نمونه ی زرد رنگ ار این خودرو را منتشر کرده است تا نشان دهند کوروت 2015 نیز دارای نسخه‌ی Z06 خواهد بود. در این تصویر قسمتی از چرخ و رکاب و هواگیر جانبی نشان داده شده است. اما هنوز تصاویر دیگری از سایر قسمت‌های خودرو منتشر نشده است. با استناد به این تصویر، بسیاری از طراحان و علاقمندان به این خودرو دست به کار شده و رند‌رهایی از این خودرو را با استفاده از تصویر منتشر شده توسط شورلت ایجاد کرده‌اند.

تصاویر رندر شده جز در برخی تغییرات ظاهری در خطوط روی بدنه، نشان از شباهت بی‌بدیل آن به نسخه‌ی کنونی دارند. ابتدای ماه جاری مشخصات فنی این خودرو فاش شد. براساس اطلاعات فاش شده، این خودرو دارای موتورری 620 اسب‌بخاری است و برخی شایعات حکایت از استفاده از سوپرشارژر در این خودرو دارند، اما هنوز این قضیه تایید نشده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرفان جاویدی ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    انصافا خوشگله. قلب تپندش که جای خودشو داره

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =