337240_820

دفتر نمایندگی شرکت رولز رویس در شهر ابوظبی قبل از این شکایت، با اعزام نماینده ای تلاش کرد خودروی رولز رویس وی را خریداری کند اما او این پیشنهاد را نپذیرفت.

شرکت رولز رویس انگلیس سازنده خودروهای لوکس با ارائه شکایتی خواستار محاکمه یک شهروند اماراتی مالک یک دستگاه رولز رویس شد. 

به گزارش دنیای خودرو به نقل از روزنامه الحیات چاپ لندن، این اماراتی با استفاده از رولز رویس، علف و کاه، جابجا می کند. او در صندوق عقب، داخل و بالای خودروی رولز رویس، علف و کاه می ریزد و برای شترهایش می برد. 

دفتر نمایندگی شرکت رولز رویس در شهر ابوظبی قبل از این شکایت، با اعزام نماینده ای تلاش کرد خودروی رولز رویس وی را خریداری کند اما او این پیشنهاد را نپذیرفت. 

شرکت رولز رویس معتقد است این شیوه استفاده شهروند اماراتی از خودرویش، به کاهش شأن برند رولز رویس منجر می شود.
این اماراتی رولز رویس اش را به عنوان هدیه از فرزندش دریافت کرده بود. 

البته مخالفت این اماراتی با فروش خودرویش باعث نشد شرکت رولز رویس از هدف خود چشم پوشی کند. این شرکت تلاش می کند شکایتی را علیه این شهروند اماراتی مطرح کند. 

مالک این خودروی رولز روس یکی از بزرگترین بازرگانان شتر در ابوظبی است.  او علاوه بر این یکی از فعالان و شرکت کنندگان مسابقات شترسواری است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    اینجا دلت نمیاد حتی با پرایدت تو یه چاله 1 سانتی بیوفتی چون ازت پول یه رولز رویس رو میگیرن بهت یه گاری به اسم خودرو میدن اونجا طرف با رولزرویس کاه و یونجه جابه جا میکنه
  • احمد ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    به شیر شتر خوردن و سوسمار عرب را بدان جا رسیدست کار که تاج کیانی کند آرزو تفو بر تو ای چرخ گردان تفو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =