مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با حضور در شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا از خطوط تولید این شرکت بازدید کرد.

مهندس سعید مدنی به همراه جمعی از معاونین و مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا در بازدید از خطوط مختلف تولید و ساخت شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا شامل پرس کاری، قالب سازی، ماشین سازی و فیکسچرسازی در جریان اقدامات و فعالیت های این مجموعه قرار گرفت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این بازدید با اشاره به ضرورت گسترش فعالیت شرکت های زیرمجموعه و تامین کننده تصریح کرد: باید شرکت های زیر مجموعه برای حضور در بازارهای داخلی و خارجی برنامه ریزی کنند.

در این بازدید مهندس ابراهیم قلی پور مدیرعامل به همراه مهندس مومنی معاون تولید شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا ضمن ارائه توضیحات لازم، قابلیت ها و توانمندی های این شرکت را تشریح کردند.

مهندس قلی پور در پایان این بازدید اظهار کرد: با بهره گیری از رهنمود های مدیرعامل و با استفاده از تمام توان فنی تخصصی و امکانات شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا با اعتقاد و اراده ای قویتر برای تحقق اهداف گروه خودرو سازی سایپا تلاش خواهیم کرد.

[caption id="attachment_32173" align="aligncenter" width="467"]بازدید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از شرکت قالب های بزرگ صنعتی بازدید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از شرکت قالب های بزرگ صنعتی[/caption] [caption id="attachment_32174" align="aligncenter" width="464"]بازدید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از شرکت قالب های بزرگ صنعتی بازدید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از شرکت قالب های بزرگ صنعتی[/caption]

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • esi ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
    اقای روپوش سفید خطاب به مهندس : مهندس شما ورق a4 هم بخوای ما توانایی تولیدش رو داریم ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =