کد خبر: 32733
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۹
نمایشگاه خودروی شیراز

در سیزدهمین نمایشگاه خودروی شیراز شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودرو جدیدترین محصولات خود را عرضه کردند.

دنیای خودرو - گروه صنعتی ایران خودرو،‌ایساکو، ساپکو، ایران خودرو دیزل، گروه خودروسازی سایپا، سایپا یدک، سایپا دیزل، کرمان خودرو، دیار خودرو و رایان خودرو از جمله شرکت‌های حضور یافته در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودروی شیراز هستند.
 به گزارش دنیای خودرو  در این نمایشگاه که توسط استاندار و رییس سازمان صنعت و معدن و تنی چند از مقامات مسوول استان و مدیران صنایع خودروسازی افتتاح شد، گروه صنعتی ایران خودرو تازه ترین محصولات و دستاوردهای خود را در سالن حافظ و فضای باز در مجموع به وسعت شش هزار متر مربع به نمایش گذاشته است.

 

دنا در رنگ هاي سفید و مشکی، سورن مدل سال به رنگ آبی، تندر90 وانت در رنگ هاي سفید و نقره ای، پژو پارس با دو ایربگ در رنگ  نسکافه ای، پژو پارس اي. ال. ايكس. به رنگ سفید، پژو405 با دو ایربگ در رنگ نقره ای، پژو206 تیپ5 در رنگ سبز و راناي ال. ایکس. درهشت رنگ در سيزدهمين نمايشگاه بين المللي خودروي شيراز به نمايش در آمده است.

 

كلینیک تجاری سازي دنا، کلینیک تندر90 وانت، نظرسنجی در خصوص میزان استقبال از رنگ های توليدي و فروش محصولات از برنامه هاي ايران خودرو در نمايشگاه امسال شيراز است.
[caption id="attachment_32734" align="aligncenter" width="283"]نمایشگاه خودروی شیراز نمایشگاه خودروی شیراز[/caption]
زنجيره تامين ايران خودرو شامل شركت ساپكو و 23 سازنده تحت مديريت آن، ايساكو در قالب دفتر منطقه ای فارس و 26نمایندگی فعال در این استان، آپكو و ايران خودرو ديزل، از شركت هاي مختلف گروه صنعتي ايران خودرو هستند كه در سيزدهمين نمايشگاه بين المللي خودروي شيراز عرض اندام مي كنند.

 

ایران خودرو یکی از خطوط تولیدی خود را در استان فارس ایجاد کرده و شبکه فروش و خدمات پس از فروش بزرگی دراین منطقه دارد، از همین رو فزایش سهم بازار و ارتقای رضایت مشتریان از جمله اهداف بزرگ ایران خودرو از حضور در نمایشگاه شیراز است. این نمایشگاه به مدت چهار روز در شهرک گلستان شیراز از ساعت 17 تا 22 پذیرای دیدارکنندگان و علاقه مندان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =