کد خبر: 32850
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴

سیزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز امروز به کار خود پایان می دهد و در این میان شاهد اخبار خوشی همچون تولید محصولات جدید سوزوکی در ایران خودرو بودیم

به گزارش دنیای خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز امروز با توجه به استقبال خوب مردم به کار خود پایان می دهد.
در این نمایشگاه شرکت های خودروسازی هم چون گروه صنعتی ایران خودرو،‌ایساکو، ساپکو، ایران خودرو دیزل، گروه خودروسازی سایپا، سایپا یدک، سایپا دیزل، کرمان خودرو، دیار خودرو و رایان خودرو حضور یافتند.
[caption id="attachment_32790" align="aligncenter" width="600"]نمایشگاه خودرو شیراز نمایشگاه خودرو شیراز[/caption]
بر اساس این گزارش؛ در غرفه سایپا از 5 خودرو رونمایی شد اما خودرو EADO محصول شرکت چینی چانگان که یکی از جدیدترین و پرفروش ترین سدان ها در این کشور است جلب توجه می کرد که گفته می شد در صورت عرضه به بازار ایران قیمتی حدود 70 میلیون تومان خواهد داشت.
همچنین  اعلام رسمی سایپا برای تولید خودرو کیا سراتو در کارخانه های این خودروسازی از دیگر اتفاقات مهم در نمایشگاه شیراز بود.
غرفه ایران خودرو نیز در کنار رونمایی از خودرو دنا، از مذاکره برای تولید محصولات جدید شرکت سوزوکی در ایران خبر داد.
غرفه کرمان موتور نیز با به نمایش گذاشتن خودرو JAC A30 که برای اولین بار در نمایشگاه خودرو گوانگژو سال 2012 به نمایش درآمده بود، خبر از عرضه این محصول در 6 ماهه دوم امسال داد و همچنین ورود 720 به عنوان بزرگترین سدان لیفان دیگر خبر مهم برای بازار خودرو بود.
مسئولان شرکت بایک چین نیز با حضور در این نمایشگاه، خبر از راه اندازی کارخانه تولید خودرو با سرمایه گذاری مشترک شرکت دیار خودرو در سال آینده دادند، تا جایی که برنامه خود را در ایران تولید 100 هزار دستگاه خودرو تا سال 2020 عنوان کردند.
شرکت رایان خودرو با حضور در این نمایشگاه از خودرویی با عنوان F.A.W برای نخستین بار رونمایی کرد.
در این میان حضور آلفا موتور ایتالیا با در نظر گرفتن شرایط ویژه فروش برای آلفارومئو جولیتا در نمایشگاه شیراز توانست توجه بازدیدکنندگان این نمایشگاه را به سمت این غرفه جلب کند.
همچنین حضور شرکت اُپل آنهم پس از 20 سال در این نمایشگاه با توجه به سابقه ذهنی روشن از تولیدات این خودروساز آلمانی، بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت و طبق گفته مسئولین این شرکت محصولاتی هم چون CORSA، ASTRA ، INSIGNIA ، MOKKA  و ADAM به بازار عرضه خواهند شد.
بر پایه این گزارش؛ در بخش باری نیز شاهد حضور پررنگ ایران خودرو دیزل با ارائه مدلی اتوبوس 12 متری با طراحی و ساخت این شرکت و نوعی اتوبوس یوتانگ به صورت CKD  از محصولات مسافری، همچنین کامیونت جدیدی از محصولات باری است پیکاپ فوتون دو کابین و کامیون کشنده فوتون بودیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =