کد خبر: 3332
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۳

شرکت پارس خودرو عضو گروه خودروسازی سایپا بار دیگر با افزایش تولید محصولات خود، رکورد تولید روزانه، هفتگی و ماهیانۀ محصولات رنو را شکست.

به گزارش سایپانیوز، این شرکت با افزایش بهره وری، مدیریت صحیح، همیاری و همدلی کلیۀ کارکنان خود و همچنین استفادۀ بهینه از ظرفیت های تولیدی، کیفی، فنی و مهندسی خود توانست بار دیگر به رکورد جدید و قابل توجهی دست یابد.

بر اساس این گزارش، رکورد تولید روزانۀ محصولات رنو، با تولید 296دستگاه تندر90 و 54دستگاه مگان با مجموع 350دستگاه در تاریخ 26/06/90 شکسته شد و رکورد تولید هفتگی محصولات خانواده رنو در هفته بیست و ششم با تولید 1624دستگاه خودرو تندر90 و 296 دستگاه خودرو مگان از مرز تولید 1920 دستگاه گذشت.

همچنین گفتنی است با تلاش مضاعف پرسنل تلاشگر و خدوم شرکت پارس خودرو، برگ زرین دیگری بر افتخارات شرکت پارس خودرو افزوده شد و این شرکت با تولید 5934دستگاه تندر90 و 894دستگاه مگان و مجموع 6828 دستگاه از محصولات رنو در شهریور90، رکورد تولید ماهیانۀ این محصولات را نیز شکست.

مدیر ارتباطات شرکت پارس خودرو با اشاره به موفقیت های چشمگیر کیفی و تولیدی اخیر در خانوادۀ محصولات تولیدی خود خاطر می گوید دستیابی به این موفقیت ها، نشان از عزم جدی شرکت پارس خودرو در افزایش توأمان کیفیت و شمارگان تولید و حفظ و ارتقای جایگاه کیفی ترین خودروساز خاورمیانه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =