کد خبر: 3338
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۰

براساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته طي سال جاري 60 هزار دستگاه خودرو \"تيبا\" و 90 هزار دستگاه انواع پرايد در اين مجموعه توليد و عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای خودرو ، مجید سوری مدیر امور سهام شرکت سایپا در حاشیه بازديد خبرنگاران و اصحاب رسانه از گروه خودرو سازی سایپای کاشان که در مورخ 14 مهر 90 برگزار گردید اظهار داشت: شرکت سايپاکاشان سيزدهمين شرکت گروه خودروسازي سايپا است که در بورس پذيرفته شده و به لحاظ سرمايه ثبتي و سودآوري نيز سومين شرکت گروه سايپا در بورس محسوب مي شود.

مجید سوری تعهد سهام شرکت سایپاکاشان را 10 درصد اعلام کرد و افزود : اقدامات لازم برای عرضه 250میلیون سهام دیگر آماده است.

محمدرضا شيخ عطارعضو هيئت مديره و قائم مقام شرکت سايپا کاشان نيز ادامه داد: این مجموعه در سال جاری تولید ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو را محقق خواهد کرد و در شش ماهه نخست امسال نیز توانسته ایم تولید بیش از ۶۲ هزار دستگاه انواع خودرو را به سرانجام برسانیم.

وی با بیان این که از این تعداد 14500 دستگاه محصول جدید تیبا و 47603 مورد از انواع پراید است اظهار امید واری کرد که تا پایان سال 90 به رقم اسمی کارخانه دسترسی پیدا کنند.

شیخ عطاردر با اشاره به این که میزان سرمایه گذاری ونوع تکنولوژی مورد استفاده در این گروه منحصربه فرد بوده گفت :براساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته طي سال جاري 60هزار دستگاه خودرو \"تيبا\" و 90 هزار دستگاه انواع پرايد در اين مجموعه توليد و عرضه خواهد شد.

به گفته قائم مقام سايپاکاشان، میزان اشتغال زایی این شرکت تاکنون بالغ بر 5000 شغل می باشد.

ایشا ن برنامه آینده این شرکت را توسعه قسمت های قبلی کارخانه ، احداث سالنهای پرس و کاهش هزینه قطعات پلیمری و پلاستیکی بیان کردند

گفتنی است محصولات سایپا کاشان پراید 132و111 تیبا می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =