ظرف چند ماه آینده یکی ازپروژه هایی که به تولید خواهیم رساند تولید خودرو ایرانی تندر 90 تحت پروژه \"SR \"است.که با اصلاح نمودن و ایجاد تغییراتی که مد نظر مصرف کننده بوده وارد بازار می گردد .

به گزارش خبرنگار دنیای خورو قائم مقام گروه خورو سازی سایپا در در نشست خبری که در حاشیه نمایشگاه خودرو تبریز برگزار شد گفت : ظرف چند ماه آینده یکی ازپروژه هایی که به تولید خواهیم رساند تولید خودرو ایرانی تندر 90 تحت پروژه \"SR \"است. که با اصلاح نمودن و ایجاد تغییراتی که مد نظر مصرف کننده بوده وارد بازار می گردد . از مهمترین تغییراتی که در این خودرو قابل مشاهده است تغییر در شکل عقب این خودرو است.

سعید فلاحی با بیان این مطلب كه سايپا به زودي براي پنجمين بار به عنوان صادركننده‌ي نمونه جايزه خود را دريافت خواهد كرد، درباره‌ي وضعيت صادرات محصولات اين گروه گفت:‌ ما چند سايت توليدي از جمله در سوريه و ونزوئلا داريم و به زودي پايگاه توليدي در عراق نيز راه‌اندازي خواهيم كرد. اين درحالي است كه محصولات ما به كشورهاي مختلفي صادر مي‌شوند.

فلاحي با بيان اين‌كه صادرات خودرو از سوی این شرکت به هیچ عنوان پایین تر از قیمت عرضه شده در بازار ایران انجام نمی شود گفت :ما صادرات منجر به ضرر نداريم، فلاحي افزود: صادرات برای ما ایجاد ارزش افزوده کرده و ما به خودمان اجازه نمي‌دهيم كه از جيب مصرف‌كننده ايراني پز صادرات بدهيم.

قائم مقام گروه خودروسازی سایپا در توضيح دلايل سودده بودن صادرات خودرو ادامه داد: عوارض گمركي در بخش صادرات به صادركننده باز مي‌گردد و همين طور جوايز صادراتي براي تشويق به صادركننده پرداخت مي‌شود كه البته با توجه به عدم دريافت جوايز صادراتي باز هم اين كار براي ما سودده بوده است.

وي با اشاره به تاثير تحولات منطقه‌اي در سوريه اظهار كرد: ما در سوريه تهديد را به فرصت تبديل كرده‌ايم؛ به طوري كه پس از اتفاقات اخير در اين كشور خيلي از خودروسازان از اين بازار صرفه نظر كردند، ولي ما از آن نهايت استفاده را برده و با مديريتمان تهديد را به فرصت تبديل كرديم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =