رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تصویب قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو را از مهم‌ترین اقدام‌های این کمیسیون خواند و گفت: اگر این قانون به‌درستی اجرایی می‌شد، رضایت مشتریان خودروهای داخلی را به‌طور کامل به دست می آوردیم.

\"سیدحسین هاشمی\" در گفت و گو با خانه ملت با بیان این‌که مجلس شورای اسلامی، قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو را طرح و تصویب کرده است، گفت: این قانون در عین این‌که حقوق تولیدکنندگان را در نظر گرفته است، جایگاه مصرف کننده را به عنوان هدف تولید، ارتقا می دهد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر همین قانون با پیش بینی مجموعه‌ای ازمفاد کلی‌تر برای تمام بخش‌های تولیدی کشور تدوین و تصویب شود، می‌توان برنامه‌هایی یکسان و هماهنگ برای حمایت از همه مصرف کنندگان ارائه کرد.

وی گفت: قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو، یک قانون جامع و راهبردی است که با اجرای آن باید منتظر افزایش چشمگیر رضایت مشتریان شرکت‌های خودرو‌ساز از کیفیت خودروهای داخلی باشیم.

نماینده دور هشتم مجلس، با تأکید بر این‌که کیفیت خودروهای تولیدی کشور در یک سال گذشته بهتر شده است، تصریح کرد: بی تردید ارتقا کیفیت خودروهای داخلی یک شاخص مهم در سیاست‌های حمایت از مصرف کنندگان خودرو است که در قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو نیز پیش‌بینی شده است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با پیش کشیدن موضوع خدمات پس از فروش شرکت های ایران خودرو و سایپا، ادامه داد: در این بخش هنوز راه بسیاری مانده است تا به وضعیت مطلوب پیش بینی شده در قانون حمایت از مصرف کننده خودرو برسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =