کد خبر: 52788
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۴

هوندا در ساخت خودروهای خود از تکنولوژی جدیدی استفاده کرده که می‌تواند خطر تصادف و همینطور خطا و اشتباه حین رانندگی را کاهش دهد.

به گزارش دنیای خودرو شرکت خودروسازی ژاپنی هوندا ساخت و تولید خودروهای متفاوتی را آغاز کرده که می تواند نگاه مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده و جایگاه هوندا را در رقابت با سایر کمپانی ها افزایش دهد.

از این پس خودروهای ساخت کارخانه هیوندا با تکنولوژی های الکتریکی جدیدی عرضه و تولید می شوند تا راحتی بیشتری را برای مشتریان خود رقم بزنند. از میان تکنولوژی های جدید به کار رفته در خودروهای هوندا می توان به مواردی مانند نصب چشم یا دوربین الکتریکی در شیشه جلو اتومبیل برای داشتن دید 360 درجه ای از اطراف یا نصب رادارهای حساس و میلیمتری در قسمت سپر خودرو اشاره کرد. رادار نصب شده در هوندا از قابلیت هایی مانند تشخیص عابرین پیاده، محل عابر پیاده برخوردار است که در هنگام رسیدن به این نقاط از سرعت خود کاسته و متوقف می شود یا فاصله خود را با خودروهایی که در برابرش ظاهر می شوند حفظ می کند تا به موارد قانونی و بندهای آئین نامه راهنمایی و رانندگی احترام گذاشته باشد.

رادارهای نصب شده در این خودرو به حدی حساس و میلیمتری عمل می کنند که اگر خودروهای دیگری نیز روی خطوط عابر پیاده متوقف شده باشند و دید نسبی نسبت به محیط اطراف داشته باشند بازهم خطوط عابر پیاده را تشخیص داده و از ایستادن روی خطوط عابر پیاده خودداری کرده و در فاصله مشخصی از آن می ایستد. خودروهای هوندا با چنین تکنولوژی تولید و روانه بازار صنعت و خودروسازی خواهند شد. بنا به گزارشات منتشر شده، قابلیت های متفاوت دیگری نیز به خودروهای عرضه شده این کمپانی و از سال 2015 میلادی افزوده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =