گرفتن خلافی خودرو به صورت آنلاین یا غیر حضوری چیزی است که خیلی از افراد به دنبال آن هستند و بسیار پرکاربر است. در حالت عادی و مرسوم مالک باید به یکی از مراکز پلیس+۱۰ مراجعه می‌کرد تا خلافی خودرو خود را دریافت کند. اما خوشبختانه دیگر هم دریافت و هم پرداخت آنلاین خلافی امکان پذیر است.

به گزارش دنیای خودرو ،گرفتن خلافی خودرو به صورت آنلاین یا غیر حضوری چیزی است که خیلی از افراد به دنبال آن هستند و بسیار پرکاربرد است. در حالت عادی و مرسوم مالک باید به یکی از مراکز پلیس+۱۰ مراجعه می‌کرد تا خلافی خودرو خود را دریافت کند. اما خوشبختانه دیگر هم دریافت و هم پرداخت آنلاین خلافی امکان پذیر است.

استعلام خلافی خودرو از طریق اینترنت:

بدین منظور بر روی عکس زیر کلیک کرده و یا به آدرس سایت پلیس راهور به نسانی (http://rahvar120.ir)  مراجعه کنید. شماره بارکد پستی مندرج در پشت کارت (مطابق با عکس زیر ) خودرو را در قسمت توضیح داده شده وارد کنید

شماره پیامک استعلام خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه: مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات – اجرائیات و دست‌افزار راهور ناجا شماره پیامک جدید ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ را برای استعلام مبالغ جرایم، نمره منفی و تخلفات پرداخت نشده، اعلام کرد. دقت داشته باشید که در هنگام تایپ کد ۱۷ رقمی فاصله لازم نیست. در تشخیص اعداد و حروف به خصوص ۱ و i دقت کنید چون گاهی به جای حروف عدد و یا به جای عدد حروف تایپ می کنید و این باعث عدم پاسخ می شود.

متقاضیان می توانند برای گرفتن میزان خلافی همراه با شناسه قبض و شناسه پرداخت به سامانه پیامکی و همچنین برای استعلام نمره منفی گواهینامه و بند محرومیت گواهینامه، مطابق زیر اقدام کنند:

استعلام مبلغ تخلف به همراه شناسه قبض و پرداخت:

- یا شماره VIN خودرو (شماره ۱۷ رقمی پشت کارت خودرو که با IR شروع می‌شود) را با یک * (ستاره) به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک کنید؛ (اول شماره VIN، بعد ستاره را وارد کنید) - یا شماره بارکد خودرو (شماره ۸ رقمی پشت کارت خودرو که زیر بارکد است) را با یک # (مربع) و سپس یک * (ستاره) به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک کنید؛ (اول مربع، بعد عدد هشت رقمی و در آخر ستاره را وارد کنید)

شماره VIN خودرو
شماره بارکد خودرو

دریافت نمره منفی گواهینامه:

- ارسال شماره گواهینامه به شماره اس ام اس : ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰

دریافت پیامکی خلافی خودرو

- یا شماره VIN خودرو (شماره ۱۷ رقمی پشت کارت خودرو که با IR شروع می‌شود) را به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک کنید؛(شکل زیر)

- یا شماره بارکد خودرو (شماره ۸ رقمی پشت کارت خودرو که زیر بارکد است) را با یک # (مربع) به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک کنید؛ (اول #، بعد عدد هشت رقمی را وارد کنید)

چگونه خلافی خودرو را تلفنی دریافت کنیم؟ برای دریافت تلفنی خلافی خودرو فقط کافی است از منزل و یا محل کار خود شماره تلفن ۸۸۲۸۸۸۸۸ را بگیرید و از میزان جرائم و تخلفات وسیله نقلیه خود مطلع شوید.

پرداخت خلافی خودرو با دستگاه خودپرداز

راه اول این است که به نزدیکترین دستگاه خودپرداز بانک ملی مراجعه کنید و پس از وارد کرد شناسه پرداخت و شناسه قبض، قبض خود را پرداخت کنید. لازم به ذکر است در حال حاضر قبض جریمه و خلافی خودرو را فقط از طریق خودپردازهای «بانک ملی» می‌توانید پرداخت کنید؛ بانک‌های دیگر مقدور نیست.

پرداخت خلافی خودرو با تلفنبانک راه دوم، پرداخت خلافی خودرو با نلفنانک ملی است.  برای پرداخت با تلفن بانک ملی باید با شماره ۰۹۶۲۲ تماس بگیرید و با وارد کردن شناسه پرداخت و شناسه قبض، آن را پرداخت کنید.

پرداخت اینترنتی خلافی خودرو

آخرین راه، که خیلی هم بهتر و راحت تر از دو شیوه قبلی است، پرداخت اینترنتی خلافی خودرو است. برای پرداخت آنلاین و اینترنتی خلافی خودرو، باید اول وارد سایت بانک ملی به آدرس www.bmi.ir بشوید. سپس از منوی پایین سایت بانک ملی، از قسمت خدمات الکترونیکی، گزینه «پرداخت اینترنتی دسته‌ای قبوض» را انتخاب کنید. حالا شما وارد صفحه پرداخت قبوض شده‌اید. اکنون می‌توانید با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود و شناسه قبض و شناسه پرداخت، قبض خلافی خود را از خانه در حالی که روی کاناپه گرم و نرم خود لم داده‌اید پرداخت کنید.

در ضمن در این شیوه نیازی نیست که کارت شما حتما کارت بانک ملی باشد؛ با کارت دیگر بانک‌ها هم می‌توانید پرداخت را انجام دهید. بله به همین راحتی و بدون اینکه هیچ هزینه یا اتلاف وقتی داشته باشید و بدون هیچ ترسی کار خود را انجام داده‌اید.

دقت داشته باشید که در این مدل از پرداخت خلافی، ممکن است چند روز طول بکشد تا خلافی شما صفر شود. برای اطمینان و داشتن سند، در آخرین مرحله پرداخت، پس از تکمیل پرداخت، حتما شماره یا کد پیگیری را یادداشت و در صورت امکان از مرحله آخر پرینت بگیرید.

چند نکته امنیتی: برای اطمینان از شناسه قبض و شناسه پرداخت خود می‌توانید اول آنها را در بخش مورد نظر وارد کنید و گزینه «ثبت این قبض و افزدون قبض دیگر» را بزنید تا مبلغ قبض شما نشان داده شود تا مطمئن شوید همه چیز درست است. هنگام وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود سعی کنید نیمی از اعداد را با صفحه کلید کامپیوتر خود و نیم دیگر را با صفحه کلید مجازی سایت (بالای صفحه سمت چپ) وارد کنید. این کار به افزایش امنیت کمک می‌کند. در ضمن توجه داشته باشید که حتما از سایت خود بانک به صفحه پرداخت قبوض وارد شوید. این کار نیز به افزایش امنیت انجام تراکنش کمک می‌کند.

علاوه بر این آدرس را در قسمت آدرس بار حتما چک کنید تا درست باشد و حتما هم باید با https شروع بشود. در غیر این صورت، از صفحه خارج شوید. 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 581
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    45 5
    سلام ترا خدا به ملت اطلاع رسانی کنید 350 تومن بابت یه پیامک کم شد چرا اینقدر گرونه اون از جریمه اینم از پیامک استعلامش چه خبره؟ رحمی به حال مردم کنندحداقل تو اطلاع رسانی قیمتو به مردم بگن در جریان باشند
    • علی ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
      27 4
      این که چیزی نیست پرینت خلافی خودرو 200 بود الان شده 3100تومان
    • محسن ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
      28 3
      من که امتحان کردم 500 تومن کم کرد. اونم جواب داد شماره موجود نیست، با اینکه درست وارد کرده بودم. من که راضی نیستم.
    • علي ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
      33 2
      همه جور دارن دزدي ميكنن اينا چه جوري ميخوان اون دنيا جوابگو باشن
    • حمید ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
      30 1
      متاسفانه مسئولین اصلا از وضع مردم خبر ندارند
    • حمید ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
      32 1
      قابل توجه افسرهای راهنمائی که گاهی جرایم بیخود برای مردم می نویسند برای خود و اجدادشان ناسطا می خرند ضمنا از همین پول سر سفره خانواده خرج می کنند .
    • حمید ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
      53
      مردم چه دل پری از راهنمائی دارن . رئیس پلیس فقط کافیه یه نگاهی به این نظرات بندازه تا ببینه چه فاجعه ای در حال انجام است
    • αℓι яεzα ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      39 1
      از دوستانی که وقت دارن تقاضا میکنم به کامنت های خوب + بدن
    • مصطفی ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
      19 3
      برنامه خلافی نامه رو نصب کن
    • ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
      31 4
      سلام منم امروز نگاه کردم الکی ۱۸۰۰۰۰تومن جریمه که ۱۰۰۰۰۰تومنش فقط دلایل الکی رمثل رعایت نکردم حق تقدم و توقف در جاهایی که اصلا اینجوری نبوده یاتشخیص مامور راهنمایی از خودشون ۲۰۰۰۰ هر جریگه نوشتن این چه وضعش
    • مهدی ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
      46 2
      اینا پول زوره از مردم میگیرن منکه راضی نیستم حرامتان باشد
    • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
      44 1
      چرا خودروسازان رو بخاطر خودروهای اشغالشان جریمه نمیکنن
    • سمانه ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
      27 5
      برشکست نکنی برادر
    • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
      9 2
      دوش از مسجد سوی میخانه شد پیر ما چیست یاران طریقت بعد از این تقدیر ما؟
    • ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
      19
      متاسفانه به این کار میگن دز.... قانونی!!!!!!
    • ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
      15 3
      همینه که هست ما باید پول اون کارمندی که اینجا نشسته برا شما استعلام میده رو در بیاریم یا نه زیاد هم حرف بزنی جریمت میکنما
    • عبد ی ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
      13 2
      ......من این نابستونی خداشاهده۸۰۰هزارتومن الکی دادم..یه نمونش این بود جراغ نارتجی بود رد کردم پلیس سریع گازشوگرفت من رسید .. ..... ۹۰تومن چراغ قرمز شهرستان ۱۸۰نوشت ..بعد مدتی یکیشون ازم باج گرفت کمش کنه صدم اینجا دادم به خیال اینکه ۱۸۰ میشه کم..اما دریغ وقتی بعد مدتی رفتم دیدم دوبل شده ..
    • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
      5 1
      سلام من قبلاً با ایرانسل به شماره ی ١١٠١٢٠٢٠٢٠ پیام میدادم استعلام خلافیمو میداد. اما الان چند وقته فقط با خط ثابت جوابمو میده. چرا اینجوری شده؟؟؟!؟!!!
    • علی ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
      9 2
      کدهای زیر که برای استعلام خلافی دادهاید هیچکدام جواب نمیدهند ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ ۱۱۰۰۰۵۱۵۱ ۳۰۰۰۵۱۵۱
    • حمید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
      10
      افسرهای راهنمائی مثل آب خوردن جریمه می کنن مردم ... خدا هم صبرش خیلی زیاده ...
    • ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
      11
      ... به هرچی مامور ... .چند روز پیش تو جاده بویین زهرا ب ساوه راهنمای سمت راننده روشن بود قبلش سبقت گرفته بودم یادم رفته بود راهنما خاموش کنم . ما مور جلوم گرفته گفتم برای چی من نگه داشتی میگه میخاستی اقدام ب سبقت کنی چون راهنمات روشن بود اینم شد حرف !!.بحش گفتم خجالت بکش حرف زور نزن لج کردمبلق جریمه رو برد بالا نمره منفی هم داد فقط خدا خدا می کنم ی جا با لباس شخصی گیرم بی افته.از خجالتش در بیام. ی قبض دادن بهشون به هر قیمتی میخان تمومش کنن ....
    • نادر ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
      10
      سلام چرا این سایت راهور برای استعلام و پرداخت جرائم هیچ وقت درست کار نمی کنه ، صد بار باید واردش بشی تا یه بار درست کارکنه خداییش این قدر مردم آزار ندین
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    8 2
    با سلام -بسیار متاسفم که بعضی از افراد پلیس راهنمایی و رانندگی با رفتار بسیار ناشایست و نوشتن قبوض غیر واقعی .مردم را نسبت به فعالیت قشر مربوطه بدبین مسیازند.نمونه ان در یک زمان و در یک دقیقه .دو بار مرا جریمه نموده اند.میخواهم شکایت کنم .راهنمایی بفرمایید.سپاسگزارم
    • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
      11 1
      این که چیزی نیس سرعت ما یک کیلومتر اختلاف داشت با اصلی گرفتنمون جریممونم کرد
    • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
      4 1
      سلام دوست عزیز تو قبض جریمه کد افسری که جریمت کرده نوشته شده کد پیدا کن وبه حراست راهنماورانندگی برو اسمشوبرات پیدامیکنن ومطمئن باش اگه بتونی بهش ثابت کنی بیچارش میکنن
    • مجتبی صابری ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      8 1
      من تو جاده با سرعت ۸۰تومن در حال رانندگی بودم که مامور جلوم رو گرفت، وقتی گفتم چراجلوم رو گرفتی که با کمال ... گفت میدونی چندتا معرفتی، گفتم چندتا، گفت ۱۲۳کیلومتر سرعت داشتی، موندم با دنده ۳_۲۰۶چندتا پر میکنه، گفتم اشکال نداره دوربین گرفته باید ببینم چشم هرچقدر خواستی بنویس، درجوابم گفت سرعت ثبت شده چند روز دیگه براتون میاد،، وقتی رفتم جلو دوربینش دیدم کلا خاموشه،چیز جالبتر مامور تو ماشین بنز راهنمایی رانندگی در حال کشیدن مواد بود، چون دید خفت شده گفت برو این سری میبخشمت،بحث نکردم و رفتم، بعد یک ماه که خلافی گرفتم به ۴علت مختلف چرخم کرده بود که سرجمع ۳۲۰ هزار تومن جریمه شده بودم،شکایت کردم حرفم به هیچ جا نرسیده طبق معمول
    • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
      5 5
      همدرد شما هستم
  • محسن ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
    6
    با سلام یکسال است ماشین گرفتم قوانین را قبول و احترام گذاشتم چند روز پیش تو خیابون دنبال یک جای پارک بودم تا اینکه داخل یکی از خیابانهای فرعی جای پارک مناسبی دیدم ولی بازم شک داشتم اینجا جای پارک هست یا نه از افسر سئوال کردم اینجا میشه پارک کرد یا نه ایشون گفتند مشکلی نداره من هم با خیال راحت رفتم 10 دقیقه بعد برگشتم دیدم که کار خودشونو کردند و منو جریمه کردند آیا این رسمشه احسنت به پلیس ایران افتخار کردم این اتفاق داخل خیابان ترمینال کاراندیش شیراز اتفاق افتاد
    • ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
      5
      موفق
    • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
      7
      خودتون رو ناراحت نکنید! شاید چون تازه وسیله تهیه کرده اید، عادت ندارید. لازم نیست شما خلافی مرتکب بشید تا جریمه بشید، پلیس راهور بر اساس یک تابع تصادفی یک عده رو جریمه می کنه؛ من جریمه زیادی بابت این موضوع داده ام که نمونه هاش رو می گم: ۱-جریمه طرح ترافیک تسلیمی توی خیابان نصرت تهران!!!( به پلیس عزیز گفتم اینجا که طرح ترافیک نیست، عذرخواهی کرد و گفت نوشته ام دیگه نمی تونم حذفش کنم!!) ۲- جریمه سد معبر وقتی دقیقاً کنار تابلوی پارکینگ (P) و دقیقاً داخل کادر کشیده شده پارک کرده بودم!! ۳- جریمه توقف روی خط عابر جایی که اصلاً خط کشی عابر نداشت!!(به افسری که اونجا بود گفتم:«شاید چشمهای من ضعیفه و نمی بینه؛ شما خط کشی عابر پیاده می بینید؟» بنده خدا کلی هم گشت و آخر سر گفت: من جریمه نکردم. چی بگم!) ۴- جریمه توقف در محل مطلقاً ممنوع جایی که نه مطلقاً ممنوع بود، نه حریم ۴راه و نه ایستگاه.(در این مورد هم افسر اونجا رو آوردم و فاصله رو حتی تا تقاطع اندازه گرفتیم و دید بیشتر از ۱۴متر هست ...آخرش کمی فکر کردو گفت سر چهار راه ایستگاه تاکسی هست. گفتم از اونجا که دیدید بیشتر از ۱۴ متر فاصله است. گفت :«نه خب!طبق آیین نامه از هر ایستگاه تاکسی تا تقاطع بعدی کلاً ایستگاه محسوب میشه!!» در صورتی که من در آیین نامه ید طولایی دارم و مطمئنم هیچ کجا چنین بندی وجود نداره و عقلانی هم نیست. ۵- یک بار یک افسر به من جایی رو نشون داد که ماشین رو اونجا بذارم؛ هنوز بیست قدم دور نشده بودم، که یک گروهبان گشت اومد و جریمه کرد! این که افسر هم به گروهبان گفت که اون ایست داده بوده، سودی نداشت و گفتند باید یک روز راهور بروم تا برایم اصلاح کنند.(من یا باید مرخصی می گرفتم و سر کار نمی رفتم یا هزینه جریمه رو می پرداختم که جناب گروهبان اشتباه کرده بودند و البته زیربار هم نمی رفتند.) ۶- دم محل کار ما یک پارکینگ با تابلوی افقی (نوشته روی زمین) هست و خط ویژه هم جداگانه وجود داره. هر از چند گاهی، یه پلیسی رد می شد و تمام ماشینهای توی پارکینگ رو جریمه «توقف در ایستگاه اتوبوس» می کرد!! یکی نبود بهش بگه:«آخه آدم باهوش! مگه اتوبوس از توی خط ویژه بیرون میاد که این طرف ایستگاهش باشه؟» جالبه که فاصله ایستگاهش با این پارکینگ سی متر هم نبود و خیلی راحت داخل خط ویژه هر دو ایستگاه رفت و برگشت دیده می شد! خلاصه زیاد خودتون رو ناراحت نکنید! جریمه ها الزاماً به خاطر خلاف شما نیست. بعداً توی گزارش خلافی تون هم موارد عجیب و غریب تری خواهید دید: مثل این که یک زمان شما هم در شرقی ترین، و هم در غربی ترین نقطه تهران بوده اید و تخلفی رو انجام داده اید!!!
  • ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    13
    سلام واقعا براي پليس راهنمايي ورانندگي ايران متاسفم
    • محسن ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
      10
      منم واقعا برای راهنمایی ایران متاسفم' اخه مردم بدبخت چه گناهی دارند که لاید بیخودی برگ جریمه افسرا رو پر کنن' خدا خودش حقمونو بگیره
    • سوگند ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
      5
      من هم واقعا برای پلیس های راهنمایی و رانندگی ایران متاسفم همسر من خودش پلیسه هیچ وقت جریمه اش نمیکنن شاید بیشتر از من هم خلاف کنه اما به خاطر کارتش جریمه اش نمیکنن اما من باید به خاطر چند ثانیه پارک کردن جایی که واقعا رفت و آمد نیست 30 تومن جریمه بشم ازشون متنفــــــــــــــــرم
    • قاسم ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
      9
      منم یک سال می شه ماشین گرفتم خیلی رعایت می کنم اما متاسفانه یک افسر بی ادب اول سال بخاطر نداشتن یکی دو تا مدرک که بخاطر کار ضروری در اداره بود ما را جریمه کرد و برخورد بدی داشت. برای راهنمای و رانندگی واقعا جای تاسف داره که با شهروندان این طور برخورد می شه .
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
    6
    واقعا مردم چه گناهی کردن ؟ در مورد خلافی که اطلاع رسانی درست و حسابی ندارید اگه هزینه استعلام هم بخواد 350 تومان باشه دیگه واقعا....... چهار بار پیامک دادم یه بار جواب داده:( البته پیامک داده هزیینه به عهده مشترک میباشد)من ازکجا بدونم که باید جریمه پرداخت کنم یعنی دایم باید پیامک بزنم؟لااقل پلیس محترم ! لطف کنید مردم رو از طریق یه پیامک مطلع کنید که مجبور نشن از هر طرف هزینه اضافی پرداخت کنن(هزینه دو برابر شدن جریمه و استعلام )
  • ناشناس ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    6
    متأسفم برای پلیس راهنمایی رانندگی ایران. فکر نمیکنید کسی رو که الکی جریمه میکنید و بعد حقوق تو رو ار همین پولای زور میدن و میبری خرجت میکنی این پولا حرومه؟
    • ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
      6
      اینا عادت کردن به این پولها . اگه بخواد کیفیت زیاد بشه سود کم تعطیلش می کنند ولی قانع نمی شن به سود کم و مشتری مداری
  • علی جعفرخانی ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    4
    سلام
  • علی جعفرخانی ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    2
    باسلام اینجانب دمورخه 4/1/1394جریمه به شماره فاکتور1020367922وپیگیری684168پرداخت نموده ام ولی درپرونده خودروبه پلاک75ج285-ایران47حذب نشده خواهشمندم پیگیرنماید(درضمن به پلیس راهور اراک مراجعه نموده ام ولی کسی پاسخگو نبودخواهشمندماینجانب را یاری نماید باتشکر
    • ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
      2 1
      آخی
    • ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
      5
      منم همين وضع رو دارم و نميدونم به كجا مراجعه كنم كه حذفش كنن
  • محمد حسین نوری ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
    6
    با سلام اینجانب در ایمام عید با همسروبچه ها در جاده کاشمر به نیشابور در حال تردد بودم با سرعت 30کیلومتر که ناگهان دیدم سرباز نیروی اتنظامی جلو ماشین من را گرفت واظهارنمود که من سبقت گرفتم درحالی که من با ان سرعت کم حتی از یک موتور سیکلت هم سبقت نگرفتم ولی درجه دار وسرباز نیروی انتظامی اسرار داشتن که من سبقت غیر مجاز گرفتم ووقتی که با اعتراض شدید من مواجه شدن بیان نمودن که یک عیدی بیشتر جریمه نمی کنند ولی من زیر بار نرفتم وچون ماشین برای یکی از آشنایان بوداز ایشان خواهش کردم که فرست بدن تا زنگ بزنم ببینم مدارک ماشین را کجا گذاشتن تا ارائه نمایم ولی مامور به من حتی فرست یک تلفن هم نداد شروع به نوشتن قبض کرد ومن از ایشان خواستم که کارت شناسایی خود را ارائه نماید تا درخصوص این رفتار ناشایسته گزارش نمایم ولی درجه دار نیروی انتظامی خودری نمود که اینجانی جهت اعتراض به این رفتار ناشایسته به همراه پلیس به پلیس را قلعه بالای کاشمر مراجعه نمودم ملی متاسفانه بجای پیگیری ماجرا ریئس پلیس را نیز به حمایت از مامور خود پرداخته وبا تهدید فرستادن ماشین این جانب به پارکینگ من را تحت فشار قراردادن وچند ساعت من را معتل کردن وچند نفری من را دوره کردن واز این جانب کتبا نوشته گفتن که سبقت انجام دادم واین جانب وقتی که دیدم یک تنه به دادگاه رفتم وحرفم را نمی توان اثبات کنم وهمیشه حق با پلیس است وچون ماشین امانت بودبا واگذار کردن پلیس به خدا وقبول قبض جریمه 100هزارتومانی رضایت دادم وبعداز چند ساعت معتلی واعصاب خوردکنی من که قرار بود روز تعطیل بچه ها را بیرون ببرم هوا بخورن به خانه برگشتم البته همان روز از طریق سامانه 197شکایت کردم ولی فکر نمی کنم فایده داشته باشد.
    • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
      2 1
      آخی چه باحال
    • ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
      3 1
      دلت خوشه
    • ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
      1 1
      خخخ
    • αℓι яεzα ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      3 1
      غزیزم فرصت نه فرست :))))))
    • ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
      4 1
      (معطل)
    • بی نام ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
      3 1
      من هم جاشون بودم جریمت میکردم تا بری یکم املا یاد بگیری خخخخ
    • ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
      2 2
      ای بابا همون جا پرداخت میکردی این همه مکافات هم نمیکشیدی
    • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
      5
      ای داد از این راهنمائی و رانندگی و بی قانونی هایی که بعضی از این نیروهاش می کنند
    • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
      6
      دافع نیروی انتظامی ایران رو باید نیروی اعتصامی نامید ..... و.......
  • محمد ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    3
    سلام من در ورودی اتوبان صیاد جریمه شدم و 3 نمره منفی گرفتم , تازه جناب سروان میخواست گواهینامه من را پیوست کند , علت جریمه سوختن لامپ جلو خودرو 206 بود که فکر میکنم چند لحظه قبل اتفاق افتاده بوده , ایا تاوان سود جویی خودرو سازان را باید مردم بدهند , چرا لامپ بدون کیفیت چینی وارد میکنید , ایا واقعا پلیس راهنمایی و رانندگی به فکر ایمنی تردد است و یا به دنبال تامین بودجه !
    • ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
      3
      السلام علیک
    • فريد ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
      4
      به نكته خوبي اشاره كرديد. تنها دو يا سه حلاف سنگين هست كه مي بايست گواهينامه پيوست بشه. سرعت غير مجاز و حركت مارپيچ و ... ولي آقايون خيلي راحت گواهينامه پيوست ميكنن.
    • رضا ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
      2 3
      لامپ همه جوریش تو بازار هست... تا وقتی همه دنبال ارزون خریدن باشند چیزی به جز آشغال چینی گیرشون نمیاد...
    • متاسفم برا پلیس راهنمایی و رانندگی ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
      3
      به دنبال تامین بودجه
    • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
      2
      محمدودیگران هرچی می گویندراستت می گویندای بابا بیاه خراسان رضوی شهرستان تایبادببین ستفان یکی هست به نام را.... ببین مردم راکشته بسی جریمه کرده وحتا قبض جریمه نبایدخط خوردی داشته باشدبعضی وقتها می بینیم قبض هایی که می نویسدجاه شماره ماشین خط خوردگی داردکی هست پیگیری کندوقتتان راحدرندهیدالکی
  • سیروس ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    3
    من در یک دقیقه چهار بار جریمه شدم من نمی گذرم خدا هم نگذره، بعد میگن چرا سرطان زیاد شده همینا هستند که راحت حق مردم را میخورند بعد جور دیگه پس میدن مطمئن باشید پولی هم که نا حق دادین جای دیگه بر میگرده ولی مرض اینا قابل درمان نیست. با تشکر
    • بی نام ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
      2 1
      چه ربطی به سرطان داشت خخخخخخخخ
    • ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
      1
      خیلی .... مردمو مصخره نکن ....
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    2
    اینها با خودشونن درگیرن.همش جریمه های الکی بهونه های الکی.خدا از رو زمین برشون داره اون مغرورهایی ک فکر میکنن جریمه نابجا ب هویتشون می افزایه.برعکس عین آشغال توی جوب میمونن.واقعا متاسفم واسه این مملکت.
  • امی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    4
    سلام.من هم جریمه شدم میدونید دولت خرج داره اینو خوده افسره بهم گفت !!!!!!!!
  • مداحی ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    2
    سلام من هم با شوهرم در اتوبان کرج بودیم و یه افسر ناحق جریمه کرد الان که چندماه از تابستان میگذره هنوز مثل اسفند میسوزم با اینکه من کنار راننده کمربند بسته بودم و ماشین گشت افسر کمربند منو ندید ایست داد و جریمه کرد هرچی گفتم من بستم قبول نکرد منم تودلم نفرینش کردم.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • محمد باقری ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
      2
      آبجی جان ،خدا بزرگه و حق باشماست
  • ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    2
    سلام...واقعا مملکت جمهوری اسلامییییی رو ببینید بنده برج 12 موتور سیکلت خریدم بعدش توی خلافی زده برج 8 خلاف کردی اخه .....یکی کمک کنه چکار کنم.....
    • ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
      1
      سلام. ...
  • محمد ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    3
    در کشوری که مردان قانون ان از راه حرام ارتزاق می کنند باید ترسید و وحشت کرد .اغلب پولهای جریمه ناحق و حرام است.
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    4
    دلشما خوشه کی میخونه کی جواب میده هههههههههههههههه
  • xxx ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    1
    اقا 5 تومن بدید.... .افسر ایست داد وای نسید ... .انقد حال میده پلاکتم نمیتونه بنویسه
    • αℓι яεzα ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      1
      ولی اگه بنویسه واویلا :D
    • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
      1
      چجوری؟؟؟؟
  • ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    3
    با سلام خودروی 206 من در عرض 2 ماه3 بار لامپش سوخته و من تامتوجه بشم جریمم کردن .به جای نظارت واسه لوازم فقط جیب مردم و خالی میکنن .ای خدا
  • جمال ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    3 1
    سلام به خدا خسته شدیم پول نداریم دیگه. هر سری پیامک میزنم 40 تومن باز اضافه شده همش هم قانونی رانندگی میکنیم
    • ایمان ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
      2
      سلام.لامپ مارال ایرانی وات پایین بذار نمیسوزه
  • رضا ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    3
    سلام با تشکر از خبر انلاین متاسفانه هر وقت میخواهم رانندگی کنم استرس دارم چراکه اضطراب ازدست دوربین ها وپلیس هاخیابون الخصوص نیروهای وظیفه جوان نادان وجاهل بخدا محمد نمیدونیم چه کار کنیم. من 50ساله ام ادم نیستم دنبال خلاف باشم .دیگران را هم می بیبینم از این مشکل رنج میبرند قانون نظم خوبه نه اینکه عامل ایجاد اضطراب واسترس ناراحتی بشه.. خطا کار دردنیا واخرت مجرم هست در هر سمت ولباس که باشد
  • چمحمد ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
    3
    با سلام این رو کجا باید بگی که تو شهرستان قوچان اگر خانواده خودت رو هم تو خیابون پیاده کنی راهنمایی جریمت میکنه تو رو خدا به این موضوع کسی رسیدگی کنه
  • مصطفی ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    2
    سلام.من در روز سوم فروردین از طریق همین سایت خلافی را پرینت گرفتم و از طریق دستگاه عابر بانک سه مورد شناسه قبض به مبلغ کل دومیلیون دویست هزار ریال را پرداخت نمودم. ولی الان با گذشت چند روز از تاریخ پرداخت هنوز مبلغ خلافی صفر نشده است. از مسئولین سایت خواهش میکنم راهنمایی کنید.
    • هوشمند امینی ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
      2
      سلام قاعدتا باید صفر شده باشه یعنی شما اگه پلیس + 10 برید خلافی بگیرید باید صفر باشه . سایت به روز نیست و با تاخیر زیاد به روز می شه
  • از سی سخت ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    4
    من دیروز جلوی کلانتری مرکزی سی سخت پارک کرده و نظاره گر مامور راهنمایی که استوار هم بود واجازه جریمه کردن را ندارند امد و ماشینهای همکارانشون که خلاف پارک بودن را جریمه نکرد ولی بقیه را داغ کرد.
  • تورج ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    5
    توجاده رشت یه پلیس پرید جلوماشین با۹۰تاسرعت خداروشکرکه بهش نزدم گفت چراغ عقب ماشین یکش سوخته وفقط دوتا چراغ کار میکنه.حیرونم چطور از جلو ماشین پشت ماشین رودید؟ اگه کسی بلده ممنون میشم یادم بده !
    • محمدرضا ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
      3
      دوست عزیز سلام:به احتمال قوی این پلیس علم غیب داشته
  • هدی ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    3
    واقعامتاسفم واسه خودمون بااین پلیسمون واسه دلقک بازی بهترین باشماره تون تماس گرفتم
  • اصغر ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    2
    دراتوبان زنجان با 120تارانندگی میکردم پلیس کنار اتوبان بااون تابلو ایست به من اشاره ی ایست داد اومدم کنار گفتم چیشده گفت سرعت 132 .گفتم من که مجاز میومدم .دوربینونشون دادگفتم خوب شماره ی ماشینم نشون بدین.گفت شماره رانشون نمیده .چندتاپارس سفیددراتوبان بودگفت که شمایی .40تون
  • P . Rezaei ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    2
    با سلام و عرض خسته نباشید . خواستم بدونم سر 4 راه گردش به راست ازاد هست یا نه ... در حالی که تابلو منع گردش وجود نداشته باشد . اخه سر 4 راهی تو شهر شیرازجریمه شده ام . اگه با ذکر ماده ی قانونی جواب سوال من و بدید ممنون میشم ... با تشکر pedram
    • هوشمند امینی ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
      2 1
      سلام گردش به راست سرچهار راه اخیرا ممنوع شده
    • کاظم ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
      3
      خلی .... الکی بدون اطلاع جریمه تسلیمی می نویسی دوبله هم می شود
    • خودم ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
      2
      طبق آیین نامه گردش به راست در چهار راهی که چراغ راهنمایی داره و قرمز هست ممنوعه. مگر این که تابلوی رعایت حق تقدم رو داشته باشه که در اون صورت چراغ راهنما و تابلو، یعنی در هر صورت گردش به راست آزاد هست. (وگرنه ممنوعه)
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
    5
    خدا لعنتشون کنه که بیخودی جریمه میکنن
    • محمد ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
      3
      بسم الله حق الناس حق الناس بخدا باید در پیشگاه خدا پاسخ بدهند من که از حق خودم نمیگذرم جریمه های ظالمانه رو که هم به اعتماد مردم ضربه میزند وهم ظلم در حق ًثمره خون شهدا است بردارید پول حرام رو به کارکنانتان ندهید خیلی آثار بد داره
  • ح.ادی ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
    2
    کارت خودرومن خیچ شماره ای درکنار بارکد نداردحالا چگونه استعلام بگیرم چرا باکد vin انجام نمیشود
    • αℓι яεzα ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      3
      بارکد رو با نرم افزار های بارکد خوان اسکن مد شناره اش رو بهت میده
  • امیر ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
    4
    من واقعا برای پرسنل پلیس راه متاسفم خون مردم تو شیشه کردن، خدا ازتون نگذره
  • امیر ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
    4
    خدا ازشون نگذره
  • علی ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
    3
    خدا ... کند که نه سایتتان بالا می آید نه تلفن و اس ام استان جواب میدهد
    • خودم ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
      3
      واقعاً! الان بیشتر از یک هفته است که با سایت راهور درگیرم. یعنی واقعاً سایتشون افتضاح و سرکاریه!
  • رضا ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    2
    با سلام من بهمن 93 پنج هزار تومان جریمه شدم به سامانه راهور 120 رفتم و شناسه پرداخت گرفتم ولی شناسه 10 هزار تومانی بود ولی پرداخت کردم حالا بعد دو ماه جریمه که حذف نشده هیچ شناسه پرداخت آن هم عوض شده و همان 10 هزار تومان است از کجا پیگیری کنم آیا ؟
  • ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    3
    ُسلام آقایون پلیس راهنمایی و رانندگی خواهشا انقد به سربازاتون رو ندین بعضی هاشون فک میکنن سرهنگن
    • ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
      2
      سرهنگ باشه يا امير همشون خدمتگذار مردم هستن و بايد به ملت احترام بگذارن
  • ناشناس ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    1
    سلام منم جریمه شدم خدافز
  • مجیدی یاراحمدی ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
    1
    خیلی خیلی متاسفم.برا پلیس راهنمایی و رانندگی. که خیلی معذرت میخام عقده ای هستن.مرده شور ببرنشون
  • محسن ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
    1
    متسطفانه پلیس ناجا که عرضه نداره اتومبیل مسعولین و و کسانی که با اتومبیلهای گران قیمت و سرعتی که دارند او نارو جریمه کنه فقط تا می تونن مردم عامه به بهانه مخحتلف جریمه می کنن و مال حروم سر سفره شون میارن به همین دلیل ...
    • αℓι яεzα ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      1
      اینی که منفی داده پلیس بوده :))))))
    • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
      1
      مريضى بوده كه به همه كامنتها منفى داده
  • پوریا ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
    1
    واقعا خجالت آوره... به بهانه امنیت مردم دارن جیباشونو پر میکنن فکر میکنن مردم خرن...ماهیت واقعی جریمه ها فقط منبع درآمدشونه... امنیت مردمم شعارشونه نه نیتشون.بای
  • تاوان ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    1
    سلام من چندروز پیش با خانواده به مسافرت رفته بودیم با سرعت 80 کیلومتر و همجا زده بود سرعت مجاز110 ولی من 80 کیلومتر میرفتم که پلیس بهم گیر داد من ایستادم و منو 110 هزار تومان جریمه کرد قشنگ همون سرعتی که نوشته بودجریمه کرد منو به پلیس گفتم همه با سرعته بالا دارن میرن حتی بعضیا با سرعته 140 کیلومترچرا منو جریمه میکنی گفت که سرعتت باید 70 باشه به پلیس گفتم اگه سرعتم بالا باشه بخدا اگه بهم گیر میدادین هرکاری کردم پلیس جریمه را نوشت 110 هزار خدا از سرشون نگذره چرکوخون پس بدن چون الکی جریمه شدم یه مشت ادمهای عقده ای دارن به مردم زور میگن بعدش میگن پلیس برای حفاظت از جون مردم هستن الاهی چرکوخون پس بدن
    • محمد ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
      1
      انشاالله........
  • تاوان ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    1
    متاسفم برای اونایی که فکر میکنن پلیس برای امنیت مردمه اینا یه مشت ادمهای عقده ای که همه چیزشون که به دست میارن از جریمه کردن الکی مردمه
  • علی ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    پلیس حافظ جون ما نیست حافظ منافع خودشه وگنه به اسم خودش احترام میذاشت پلیس راهنمایی و رانندگی ینی اول راهنمایی نه پلیس جریمه کاری که اینا میکنن مصداق بارز دزدی است وقتی منو جریمه کرده و بهم تسلیم نکرده اونوقت زده تسلیمی
  • معصومه پیراسته ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    سلام و احترام، کارت خودرو اینجانب عددی در زیر بار کد ندارد. چگونه می توانم استعلام خلافی خودرو را از طریق اینترنت دریافت نمایم؟ با سپاس
    • هوشمند امینی ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
      شما باید از طریق پیامک اقدام کنید شماره vin که عمودی از بالا به پایین پشت کارت خورده را به 1101202020 پیامک کنید
    • αℓι яεzα ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      از نرم افزار های بارکد خوان استفاده کنید و شماره مربوطه رو بگیرید
  • مریم ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    سلام کلا مردم سر کار گذاشتید با این سایتی که اصلا نمیتواند جوابگو باشد در ضمن شماره پیامکی را که در سایت گذاشتید آن هم سر کاری فقط بلدید پول پارو کنید.برای خودم ومملکتم متاسفم
  • ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    بنده در رودهن در یک لحظه دوبار یکبار 30هزار تومان بار دوم اعتراض کردم 60 هزار تومان جریمه شدمدر مورخه 92/01/11 جلوی نانوایی با بچه هام واستادم نون بگیرم. ان شاء الله آن افسر بد اخلاق سراطان بگیره . آمین
  • ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    چطوري ميشه از
  • علی ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    به خدا دزد تر از راهنمایی تو ایران وجود نداره جلو منو گرفتن به من میگن نقدی حساب میکنه یا دو برابر جریمت کنیم پلیس راهنمایی و رانندگی قم رو میگم حضرت معصومه تو کمرتون بزنه.واقعا اینه دین اسلام که به مردم زور بگید
  • ع ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    خدا همتون لعنت کنه من بابت پول خلافی که دادم راضی نیستم انشا... پول دوا دکتر بدین
  • حسین ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    یعنی واقعن برا مملکتمون متاسفم که ...... به زور می خوان به مردن تزریق کنن اون جوری که می خوان باشن بابا لامسب اگه می خواید یه کاری کنید از ریشه درست کنید نه آفتابه دزد و بگرید دیروز ماشین منو خوابوندن به علت آلودگی صوتی در صورتی که ماشین من اصلا سیستم نداره یه ظبط و باند فابریکی داره اون چی خالم فوت کرده مداحی گوش می کردم خدا ..............
    • سینا ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
      1
      اهای مگه همشون شهرستانین بعد مگه شهرستانیا چشونه هرچی باشن از تهرانی ها ... بهترن سری اخرت باشه اینتوری اسم شهزستانی میاری اسم شهرستانی وقار داره
  • روزبه ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    1
    تشکر ویژه بابت راهنمایی بسیار موثر شما
  • محسن ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    1
    باسلام اینجانب دمورخه 29/2/۱۳۹۴ جریمه به شماره فاکتور1782614600294 وپیگیری 909939پرداخت نموده ام ولی درپرونده خودروبه پلاک 494 م42-ایران59 حذب نشده خواهشمندم پیگیرنماید(درضمن به پلیس راهور اراک مراجعه نموده ام ولی کسی پاسخگو نبودخواهشمندماینجانب را یاری نماید باتشکر
  • ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    1
    چرا کمین میگیرید
  • ملیحه ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    1
    با سلام من مرتب اتوبان تهران کرج رامیرم دخترم رو میبرم مدرسه خودم پایه یک هستم که پنج سال اول گواهیم تموم شده ده ساله گرفتم فقط برای این که نگید حتما ناشی بودی .من در اتوبان صبح ها شاهد هر خلافی هستم .بیشترین خلاف نداشتن چراق ترمز عقب ماشینهاست خیلی خیلی بد است هم با خودشون بازی میکنند هم با جان مردم وقتی هم مسیر عوض میکنند راهنما نمیزنند من در جاده های برون شهری و داخل شهر قانون را رعایت کردم و تا به حال به جز یکی دو مورد جریمه نشدم از شما هموطن عزیز میخواهم همیشه قانون را رعایت کنید تا مجبور به التماس نشوید و خودرو خود را مرتب چک کنید تا با جان خود و دیگران بازی نکنید.ممنون از شما
    • ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
      1
      مردونه پایه یک داری؟ به اسمت نمیاد
    • مسعود ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
      1
      باید به تورچندتا عقده ای بیفتی علکی که جریمه شدی بیااینجا گپ بزن.....
  • داود ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    1
    با سلام و احترام بعضی از پلیس ها اخلاق درستی ندارند ./؟
  • علی ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    1
    عملکرد پلیس راهنمائی ورانندگی به هیچ عنوان رضایت بخش نیست باهرجریمه ای که میکنند باعث ایجادموج بد درجامعه میگردند
  • حسین ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    1
    شاید ای پلیسای رانندگی اسرائیلی باشن که اینقدر با مردم لجن
  • ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    1
    انشااله خدا نسل هرچی پلیس ظالمه از روی زمین برداره. به ناحق جریمکه میکنن و ما هم مجبوریم همش رو پرداخت کنیم . اعتراضمونم به هیچ جا نمیرسه
  • قاسم ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    2
    حضرت اقا فرمودند:دزد دزد گفتن دیگه بسه,دزد را دستگیر کنید, ناجا کی از خودش شروع میکند, راهور یه جور بنیاد تعاون سرکرده دزدان ناجا یه طور پلیس انتظامی هم الی ماشالله... مردم منتظرند
  • بهمن ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
    2
    فک کردین با ناله و نفریناتون اونا چیزی میشن... این همه میگین مرگ بر آمریکا.. چش شد!! این نفرینا چاقو چله ترشون میکنه.. بیخیال باشین این کشور ماست.. ایران فقط باس بدین... پلیس کیلو چند.. همین سردارشون که چند روزه پیش گنده کاراش دراومد.. اینجا بخور بخوره.. ملتم مثه هویج وایمسن نگاه میکن... هرچی هم بشه میگن امنیتو آزادیو... امنیت کجاس؟ اینکه میری و برمیگردی میبینی ماشینت نیس.. میپرسی چی شد میگن این یدکیای... که چندتا لاتو جمع کردن دور خودشون اوردن بردن.. میپرسم چرا مگه اینجا ممنوعه.. میگه عشقیه.. هر از چند گاهی دور میزنن میبنن کسی تو ماشین نباشه میبرن.. ببرن.. همه چیزه این مردمو که بردن ماشین که چیزی نیس.. صد رحمت به دزد!! دزد پرایده باجناقو زد دو ساعت بعد ی جا رهاش کرد.. پلیس .. مملکتمون یه هفته نگه داشت واس کارای قانونیش بعدش ظفلیو 1600م ترکه کرد.. اینجا مملکت دزداس.. باعث شدن مردم جری بشن و به خودشو بپرن اونام اون بالا به بالاکشیاشون ادامه میدن
    • رضا ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
      1 1
      میگی چکارکنیم؟اعتراض کنیم؟بخداکاری میکنن شغلت خانوادت و هرچی داری رو ازت میگیرن
  • بدبین نظام ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
    1
    برای هیچکس متاسف نیستم برای خودم متاسفم که توی یک جامعه به اصطلاح اسلامی زندگی می کنم که پلیس اون بجای حافظ مال مردم باشه .... ؟ چون با اعلام های غیر واقعیه تخلفات رانندگی از جیب مردم به حساب دولت می ریزه فقط برای اینکه دسته قبوض دراختیار مامور به محل کارش عودت نشه و مورد مواخذه قرار نگیره . این باجهایی که از ملت میگیرید مگه توی حساب اون مختلصا نمیره ؟ شرمم میشه بگم من یه مسلمونم و توی یه جامعه شیعه مذهی زندگی میکنم.
  • ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
    1
    آبرو رو بردن زیر بار هم نمیرن
  • ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
    تو تمام دنیا همه از دزد و خلافکار میترسن به پلیس پناه میبرن تو ایران همه هم از دزد و خلافکار میترسن هم از پلیس
  • امید ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    اخه جرا برگ جریمه رو درصورت عدم پرداخت دریه ماه، باید دو برابر بپردازیم این چه قانونیه خون مردمو کردن توشیشه والله
  • ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    این‌ها پلیس‌های راهزن هستند نه راهنما
  • ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    سایتتون که بالا نمیاد اس ام اس که کار نمیکنه خودتون هم که ..........
  • علی ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    لعنت به این دزدا هربار پیامک می فرستی 500 تومن کم می کنه تازه می زنه شماره vin موجود نیست ... وقتی موجود نیست چی رو کم می کنی لعنتی ... من نمی دونستم چندبار فرستادم تا الان 3000 تومن کم شده
    • مسعود ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
      منم علکی 4بارجواب نیومده 2000 تومان هزینه کم کرد چی باید گفت به اینا!!!؟
    • ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
      بله درسته خدا لعنتشون کنه.
  • ابی ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    دوستان من بجای عزیزان راهور و پلیس راهنمائی و رانندگی از شما تقاضای خجالت میکنم. خجالت خواهی میکنم. ببخشید ماشینی رو که جریمه تسلیم کردم سرقتی بود.حالا مالکش پرداخت میکنه خدا کریمه.
  • zahra ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    الان نزدیک به چهارساله خودرو خریدم همیشه سعی کردم به قوانین راهنمایی و رانندگی بخاطر حق خودم و دیگران احترام بذارم ولی نمی دونم این افراد خدوم در راهنمایی و رانندگی چرا به حق دیگران احترام نمی زارن غافل بشی ازشون ی برگ جریمه قشنگ زیر برف پاکن ماشینت گذاشتن و رفتن آخه این چه رسمیه که باید حتماً برگه جریمه هاشونو تموم کنن پارسال خودرومو جلوی استخر توی ی خیابان فرعی که به اندازه 4باند پهنا داشت ماشین پارک کردم وقتی برگشتم 40000 تومان جریمه شده بودم از حرصم پرداخت نکردم حالا شده 80هزار تومان این انصافه .
  • مهدی ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    1
    وقتی برا تموم کردن قبض پول میگیرن خوب الکی جریمه میکنن منم زخم خورده ام از این پلیس کشور اسلامی
  • امیر ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    1
    من یک ماه پیش آنلاین پرداخت کردم حالا جریمه 40 هزاریم نه تنها پاک نشده بلکه شده 80 تومان
  • ناشناس ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    پلیس یعنی ....!
  • سکینه عباس نژاد ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    آیا روز جمه می توان در قسمت تابلو پارک ممنوع پارک کرد یا نه
  • علیرضاخان ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    1
    سلام خدمت افسران راهنمایی شماادم های بسیارنادانی هستیدچرا؟چون الکی جریمه می کندسریک دورزدن 40هزارتومان من جریمه شدم الهی این پولهاخرج داروبشه.
  • شاکی به امام زمان(عج) ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    1
    ماشینم را درخیابان شهر پشت یک ماشین که پارک شده بود پارک کردم داخل مغازه رفتم اومدم بیرون دیدم چهل تومان جریمه کرده بدون اینکه ماشین جلویی را جریمه کند علت رااز افسر پرسیدم گفت اون ماشین خودمه! بعد مغازه داره اومد بیرون بمن گفت اون ماشین منه اونو هیچ وقت جریمه نمی کنه!!! ازمسئولین به امام زمان (عج) شکایت میکنم و ...
  • مهدی باقرزده ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    Irfc893cdcu063251
  • زهرا ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    1
    من تابه حال به بوکان نرفتم و نمیدونم بوکان کجاست ولی دوبار در بوکان جریمه شدم
  • ایرج رسولی ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    2
    با سلام چندی پیش استعلام خلافی گرفتم دیدم در سبزوار مبلغ شصت هزار تومان جریمه تسلیمی شده ام مشخصات ماشین هم درست بود!!!. نه من و نه ماشینم سبزوار را زیارت نکرده ایم وقتی به دفاتر پلیس+10 مراجعه کردم گفتند چون تسلیمی است جای اعتراض ندارد. آیا بهتر نیست جریمه های تسلیمی را طوری انجام دهند که راننده ارائه دهنده گواهینامه جریمه شود مانند اینکه مهلت 20 روزه برای پرداخت بدهند که در صورت عدم پرداخت نمره منفی قابل ملاحظه ای از راننده کم شود در این صورت هر کسی که جریمه می کند و هر کسی که جریمه می شود دقت می کند که کارش را درست انجام دهد. اگر فردا با این اشتباه (که البته من اسمش را اشتباه می گذارم وگرنه چنین اشتباهی رخ نمی دهد و حتما تخلفی از برخی مسئولین راهنمایی و رانندگی است)کسی آدم بکشد و فرار کند یا مرتکب قاچاق شود و بی گناه دیگری را با چنین تخلف و تقلب مقصر اعلام کنند کار درستی است من مشخصات جریمه ظالمانه ای را که متاسفانه راه اعتراض و تحقیق را ثانونگذار بسته!!! به شرح زیر اعلام می کنم و به عنوان یک استاد دانشگاه در صورت عدم رسیدگی در کلاسهایم نقل خواهم کرد شناسه قبض 1516567000290 شناسه پرداخت 60001778
  • محمد ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    1
    ما از خود نیروها پلیس شنیدیم که اونا موظفند هر روز قبض های تحویلی به هر یگان یا هر افسر را پر کنن واگر نه خودشون جریمه میشن به خاطر همین هم تاوانشو به جز خلاف کاری واقعی باید مردم بدن .
  • امین ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    1
    واقعا متاسفم برای پلیس ایران واگذارشون کردم به خدا
  • ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    1
    واقعا هرچی سرمون بیاد حقمونه.متاسفم از اینکه یه ایرانیم
    • حسن ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
      ما هم متاسفیم که کسی مثل تو ایرانیه
  • رسول ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    1
    توعوارضی کرج قزوین بچم تو بغل خانومم داشت شیر میخورد افسر جلومون رو گرفت گفت چرا بچه بغلته.گفتم بچه 5 ماهه رو چجوری بزاریم عقب دیدم داره چرتو پرت میگه و جریمه رو مینویسه.منم جریمه رو گرفتم پاره کردم ریختم جلوش گفتم ......شاکی شده بود میگفت الان به یه بهانه ای ماشینتو میخوابونم تا یه سال دنبالش باشی.وقتی دست این عقده ای ها بازه برای هرکاری وضع رانندگی و پلیس از این بهتر نمیشه.متاسفم برای یه کشوری با این فرهنگ غنی ....متاسفم همین
  • عباس ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    1
    منم شهريور 93 دو بار جريمه شدم عيناً مثل هم هستند با دو نرخ متفاوت يكي 40تومان و يكي 100 تومان هست به علت سرعت بالا و عدم توجه به فرمان پليس . آخه آدماي نامرد من چه جوري بايد ثابت كنم من ي كارمندم توي اون تاريخ جايي كه جريمه شدم نبودم اصلاً معلوم نيست اين جريمه ها از كجا مي آد حتي شكايت هم كردم نامه هم از سركارم بردم كه بهشون بگم كه من توي اون تاريخ سركار بودم ولي قبول نمي كنند. لعنت الله علي قوم ظالمين(راهنمايي و رانندگي)
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    1
    سلام بنده یک طلبه ام خواهشمندم اینها را به پای اسلام نگذاریم من هم از دست این اقایان در امان نبوده‌ام باشه حساب اینها همان نفرینهای دوستان
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    2
    پیام میذاریم میگن تکراریه اشتباهات و ظلم شما را به پای اسلام و طلبه میذارند
  • محمد ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    1
    من یک قبض را پرداخت میکنم . فرداش همون قبض رو دوباره تو لیست میبینم باز هم می تونی پرداخت کنی و پیغام پرداخت شده است نمی دهد . گویا شماره قبض تغییر میکنه . دزدی دیگه چجوریه . بماند که چقدر ... جریمه کردند الکی.
  • مقداد ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    1
    معلومه پول مفت چسبيده به راهنمايي رانندگي الان 2باره 40 تومن خلافيمو پرداخت كردم هنوز ميزنم 40 تومن خلافي دارم...
    • هوشمند امینی ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      سلام متاسفانه سیستمشون با تاخیر به روز می شه
  • عزت ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    خلافی به مبلغ 30000تومانانترنتی پرداخت کردم ولی باز کم نشده چرا
    • هوشمند امینی ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
      برای اینکه دیر به دیر به روز می شه تا ۱۰ روز تاخیر داره
  • محمد ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    سلام کم 40000 تومان در تاریخ 4.3.94 جریمه شدم تاریخ 94.3.5 واریز کردم تاریخ 94.4.13 چک کردم صفر نکرده کد پیگیری و شناسه قبض و تایید پرداخت بانک هم اینه حالا باید چکار کنم تا صفر بشه؟ شتاسه قبض: 40006684 شناسه پرداخت 7759257600299 مبلغ 400,000 تاریخ پرداخت 1394/03/05 شماره پیگیری 649312
  • حمید ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
    پارکنینک بهانه دریافت ....فرصت برای پلیس
  • حسین ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
    1
    من چند وقت پیش در یکی از خیابان های تهران جریمه شدم دستگاه الکترونیک افسر گیر کرد نگو اون بارم که گیر کرده جریمرو نوشته بعدا از چند روز تازه متوجه این قضیه شدم رفتم اداره کل به هر دری زدم نتونستم این قضیرو ثابت کنم اخه مگه میشه ادم تو 1 روز و یک ساعت توسط یک مامور 2 بار خلاف کنه اخه خدارو خوش نمیاد اینجوری از مردم پول میگیرین.
  • مهيار ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
    سلام سايت طراحي شده تا پرداخت الكترونيكي انجام بشه و مراجعه مردم كمتر باشه و در وقت و هزينه ها صرفه جويي بشه حالا 9/4/94 هزينه خلافي را از طريق الكترونيكي و از همين سايت راهور پرداخت كردم امروز 14/4/94 مراجعه كردم هنوز كسر نشده مراجعه به اجرائيات در مركز استان مازندران انتقال داده به قائمشهر چون پلاك براي قائمشهر بوده و راهنمايي و راننگي قائمشهر از وجود سايت راهور و چگونگي پرداخت در آن اطلاعي ندارد راهنمايي لطفاً
  • hesam ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    mashine man ye lampe tormozesh sokhte bod ba inke 2ta cheraghe dighe dasht bazam jarimam kardan vaghan bayad tasof khord gonahe man chiye harchi jense ashgal chini hast varede mamlekate ma mishe khodamam hasasam be mashin haroz chek mikonam
  • hesam ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    chera alan 2 sale bakhshesh jarayem nemizarin ke hadaghal on 2barabara kam beshe kam mardom kharj daran ke inhamam bayad jarime bedan doroste shoma be fekre mardom nistin vali ye kari bokonin
  • سعيد ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    سلام گوش اگر گوش منو ناله اگر ناله توست آنكه البته به جايي نرسد فرياد است عزيزان سر وقت بريد پرداخت كنيد تا دو برابر نشه بچه هاي خوب باشيد خودتونو خسته نكنيد جوش نزنيدفرياد نكشيد التماس نكنيد پيش مافوق و شوراي حل اختلاف خودتونو الاف و كوچيك نكنيد هيچكس به حرفتون گوش نميكنه چون من همه اين كارها رو كردم فايده نداشت مثل بچه آدم رفتم پرداخت كردم
  • ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    سایت که خیلی کنده و بعد از لود شدن هم خطا داره، پیامک هم اصلا دلیور نمیشه! چطوری خلافی بگیرم؟
  • داریوش ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    باید به پلیس راهنمایی و رانندگی ایران بگوییم پلیس جریمه و رانندگی چرا که فقط جریمه می کنند نه راهنمایی بعضی وقتها هم در نقاط کور شهر ها و معابر قایم می شوند و منتظر کوچکترین تخلف هستند تا جریمه کنن آخه در کجای دنیا این طوری با مردم رفتار می کنن
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    سلام، ماشینو منو حدود 3ماه دزد برد وبعد پیدا شد. رفتم خلافی گرفتم دیدم چندین مورد مربوط به اون 3ماهی هست که ماشین دسته دزده بوده. با این که من از روز اول هم اعلام کردم و پروندم هم در اداره آگاهی موجود هست اما نمیدونم که باید چیکار کنم که اون خلافی ها کم شه. لطفا راهنماییم کنید چیکار باید بکنم؟؟؟
  • جمشید ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    یک عده ادمای عقده ای که مخواهند قبظ های که دردست دارند پر کنند برای من هم پیش امده
  • نادر ارشادی ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    با عرض سلام من منزل و محل کارم در طرح ترافیگ هست یک فکری به حال مردم نماید هر سال باید یک میلون بپردازیم پولها کجا میرود
  • ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    سلام.من تو تاريخ ٩٤/٠٣/٠٨رفتم قم به خدا تمام عوارضي ها رو پرداخت كردم و قبض گرفتم.طبق عادت قبض ها رو پايان مسافرت ريختم دور.برام جريمه اومده اونم بيست هزار تومن بخاطر عدم پرداخت عوارض.من هر هفته ميرم شمال قبض ٣٠٠٠تومني پرداخت ميكنم بعدن قبض ٥٠٠رو ميپيچونم.لطف كنيد جوابگوي مشكل من باشيد
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    الهی آتیش بگیرید مردمو بدبخت میکنید
  • سهند ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    من بدلیل سرعت بالا متوقف شدم و قبض 20 تومنی برام نوشت وقتی گفتم من تخلف زیادی ندارم و سالی یکبار جریمه میشم بلافاصله تغییرش داد به 40 هزار تومن و عدد قبض دارای خط خوردگی است. کلا عقده ای تشریف دارند
  • نبی ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
    واقعا ......واسه جریمه کردن به هربهانه خوبید سایت در پیت تون که کار نمیکنه ولی قسمت پرداخت انلاینش به ثانیه نکشیده باز میشه
  • نبی ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    اینو که میگم یک واقعیت محضه به 197.به هیچ عنوان اطمینان نکنید.140هزار جریمه اومده بود،در مسیر زابل زاهدان حدود ساعت16منم تا2سرکارتا میام خونه میشه حدود15.زنگ زدم 197گفت بروستاد فرماندهی زابل ،کمی بحث شد آخرش من روبه جرم توهین به مامور دک کردند.دوباره197زنگ زدم گفت 5دقیقه صبرکن،خلاصه بهم گفتند مامور ما گفته سرعتت بالا بوده،بهش گفتم400نفردارم که شهادت بدن توازمامور می پرسی خدا شاهد بهم گفت با لحن تند نه می خواهی از توبپرسم.اینا همشون .... شما تازه فهمیدید
  • نبی ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    اگر میخواهید واقعا مامور عقدهای ببینید بیایید زابل.
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    آی ملت خلاقی رو اینترنتی پرداخت نکنید اصلا ارسال نمیشه میشید مثل من باید دوبرابر پرداخت کنید. اصلا به سیستم اینا اعتماد نکنید.
  • ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    آقا این قبض جریمه ها هرروز باید پربشه نمیدونستید اینجا اینجوریه...
  • ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    این قبض جریمه ها هر روز باید پربشه خخخخخخ
  • نبی ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    ،10هزار جریمه شدم بعدش که پرینت گرفتم تو همون روزش10 تومن دیگه ثبت شده،کیه که ازشون بپرسه به ماشیناشون نگاه کنید ازپول مردم نیست ازخون مردمه.بانک ملی 5هزار دزدید 2روز پیش اعلام کرد اشتباه شده ،...با پول مردم خسارتی رو جبران کردن حالامیگند اشتباه شده پ
  • 110 ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    این جریمه ها فقط برای پیشگیریه آره جون خودتون باز اگه پولشو خرج بدبخت بیچاره ها میکردن دل آدم نمیسوخت ............
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    خدا لعنتتون کنه یه استعلام پیامکی که جواب هم نمیده 500 تومن هزینش میشه آخه این درسته؟ ...
  • ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    بله
  • نبی ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    خب یکی از دلایلی که سایتشون جوابگو نیست همینه که مردم با پیامک استعلام کنند که درامدشون چندین برابر بشه.
  • ناشناس ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    کجاین بابا کاش مشکلمون فقط اینا بود به شتر گفتن تو چرا گردنت کجه گفت کجام درسته نمایندگان مجلس .... میگیرن وای به حال بقیه
  • ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    علیک مردم را مسخره کردین با این سیستم بیخود
  • کریمی ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    آقا پلیس واقعآ دست مریزاد با اختلاف یک ساعت وربع دو تاقبض 40هزار تومن برای ماشین توقف ممنوع نوشتی! ، خدا ازت نگذره بنده خدا که ازت نمیگذره ....
    • همیار پلیس ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
      بجای نوشتن این اراجیف یه خورده دقتتون تو رانندگی رو بالا ببرید و بیشتر رعایت کنید تا جریمه نشید. تا حالا از خودتون پرسیدید چرا آمار کشته های جاده ای در ایران اینقد بالا و در کشورهای غربی در حد صفره؟ (تازه تو کشورهای به قول ما کفار مصرف مشروبات الکلی هم آزاده!!!!) اولا اونا خیلی با حوصله و تفکر رانندگی میکنند و دوما جریمه های اونجا ده برابر ایرانه، پس یا ما باید خودمونو اصلاح کنیم و یا دولت جریمه ها رو ده برابر کنه تا مجبور به رعایت بشیم. والسلام.
  • نبی ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    همیارجان،یاماشین نداری یانفست ازجای گرم بلند میشه.چیزهایی هست که اگه بگم یک کتاب میشه.من خلاف زیاد کردم جریمه هم که شدم سر سوزنی ناراحت نشدم. وچندین برابرشوبدون خلاف جریمه شدم.ماشین رو نگه میداشت دورتادورماشین رومیگشت تاچیزی پیداکنه.یک سرجاده زابل زاهدان تشریف بیارید
  • نبی ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    من 405دارم خط زابل زاهدان کارمیکنم مواردبیشماری ازجنایات رو دیدم.من بایک زانتیا و405دیگه باسرعت بالامیرفتیم سه تای مارو نگه داشتنددونفرمون40تومن جریمه صاحب زانتیابایک سلام رفت جریمه حقم بود اقای همیار جریمه نشدن زانتیا چی بود؟؟؟؟
  • نبی ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    اقای همیار من سرکارم بودم140هزار واسم جریمه اومده بود.رفتم ستاد فرماندهی می دونی چی گفت.بروشکایت کن ولی چیزی دست تو نمیگیره باید پرداخت کنی.پیشنهاد دومش جالب تربود گفت برو پلاکت رو عوض کن چون خیلی رنده هرکی پلاک دستکاری کنه میشه پلاک تو
  • نبی ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    اقای همیار.من از گواهینامه های الکترونیکی5 ساله گرفتم.فکرمیکردم تایک سال حق خارج شدن از شهر روندارم.می دونی تواین مدت توحومه شهر زابل بخاطر این چند هزار جریمه ودوبار من رو پارکینک بردند.بدون اینکه ازشهر خارج بشم
  • نبی ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    اقای همیار .میدونی یک بار در جاده روستا که خط نداشت.سرعتم به50 نمیرسید.سرعت غیر مجاز گرفتند11جریمه وپارکینک بردند.جالب تر اینکه کاربه رابطه وظابطه کشیده شدوپای شکایت به وسط اومدچی شد.مامور رفت سرجاده پرایدی رو گرفت شماره قبض منرو براش ثبت کرد ومن ازاد شدم.بی دلیل(پارکینک شهرستان زهک.زابل)
  • نبی ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    ببخشید همیار جان اگه غلط املایی زیاد دارم توبذار بحساب بیسوادی ما.چون اگه سواد داشتیم وضع ما این نبود
  • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    واقعا متاسفم براي بعضي افسران كه اينقدر تعصب مذهبي دارن وتنگ نظرن كه به محضيكه شخصي رو كه دراي ريش و لباس محلي است مي بينن بدون هيچ سوال و جوابي جريمه مي كنن چطور كه اين بلا به سر من نيز آمده.
  • امید ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    مرد حسابی چی میگین من ایستادم پدر بزرگ پیرم کنار خیابون سوار کنم من گرفتن که تو مسافر کشی....حال برید تا ته ماجرا
  • علی ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
    ... خدا ازتون نگذره
  • محمود ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    متاسفانه با مدیریت انتفاعی از جملهاستفاده از جرثقیلهای مربوط به. . .که سودش به چیب بعضی هاو کم لطفی بعضی از ماموران که دز حین حزکت از داخل خودروهااقدام به نوشتن جریمه نموده و آن را الصاقی ثبت مینمایند و مالک بدون اطلاع بعداز چند وقت با جریمه وآنهم چند برابر مواجه می گرددآنهم در این شرایط سخت اقتصادی فشار ناجوانمردانه بر مردم از چند حالت خارج نیست که مسولین مربوطه هم باید پاسخ دنیایی و اخروی بدهند البته اگر اعتقادی داشته باشند. بعدهم مگر من با خرید یک خودرو عوارض و. . . نمیدهم که به دلیل کمبود فضای پارک در یک خیابان فرعی مانند خیابان شهید شاه آبادی باید خودرو با جرثقیل برده شود بدون هیچ اطلاعی!استرس وارده و . . . را چگونه توجیح می نمایید و الی آخر که خدا ازتان نگزرد انشالله
  • سید حسن معماریان ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    یعنی واقعا گند بزنن به این رابطهی مردم و دولت..دولت غریبه پرستی که به مردم خودش سخت میگیره و برای پز دادن به کشورهای دیگه خودرو های ساخت ایران رو دو دهم قیمت وبا کیفیت بالاتر به کشورهای دیگه میفرسته..پلیس راهور هم که داره از مردم حقوق ثابت دریافت میکنه.! واقعا که چیزی ندارم بگم بجز اینکه متأسفم برای خودم و مردم کشورم که دولت ازشون گرگ ساخته..این ضربه ای که دولت به مردم میزنه مردم به یکدیگر ضربه میزنن..اگر واقعا این مملکت اسلامیه پس یه تجدید نظر داشته باشید..لعنت به کسانی که باعث این بدبختیها شدن ومیشن وخواهند شد.. سر پل صراط همدیگه رو خواهیم دید..
  • سعید ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    1
    سلام چندروز پیش داشتم خ امام خمینی به سمت میدان حر میامدم،مسیرم کاری برایم پیش اومد. سر تقاطع دور زدم به سمت غرب ناگهان ستوان سوم وظیفه (طبق اظهار خود ایشان )به دو وسیله نقلیه جلویی ام ایست دادو به من هم اشاره کرد که بزنم کنار ظرف چند ثانیه دیدم ماشین های جلویی به سرعت بدون هیچ جریمه ای رفتند و بلافاصله سراغ من آمد و برگه جریمه را به دستم داد . معترض شدم در کمال ناباوری ام گفت اون دو تا ماشین همکار بودن و کارت نشان دادن و شما هم اگر .. اما من از نشان دادن کارت قضایی ام منصرف شدم . واقعا ازاین تبعیض و ظلم پلیس راهنمایی رانندگی بسیار متاسفم .
  • کاظم ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    بعضی از پلیس ها نهایت ... را دارند به خدای یکتا قسم اصلاخبر نداشتم جریه تسلیمی برام نوشتن بیخبر بودم این ... نمی دانم کی بوده بیخبر خلافی گرفتم دیدم دوبله هم شده انشالله......... بشه از دهن زن وبچه گرفتم تا پرداخت کردم من که راضی نیستم
  • ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    شناسه قبض و شناسه پرداخت نداریم ک تو جریمه های راهنمایی و رانندگی... این چه جوریه؟؟؟؟
  • اکبر ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    تو این مملکت بعضی از مامورا خیلی نامردن و به ناحق جریمه می کنند . من تو اتوبان قم تو خروجی که تردد خیلی کمه جاده ای که باید می رفتم رو پیدا نمی کردم از کنار ماشین پلیس رد شدم گفتم بزار از پلیس بپرسم کنار جاده وایسادم و کمی دنده عقب اومدم . گفتم سلام دیدم قبض 100 هزار تومنی به من داد گفت دنده عقب تو اتوبان اومدی . یعنی حالم به هم خورد از هر چی پلیسه . می تونم اینو ثابت هم بکنم قبضش هست
  • ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    عوارضی قزوین سربازی رو گذاشتن کارت ماشیهاوهدایتشون رو میوهدایتشون میکنه به سمت راست عوارضی که یه ماشین پلیس با دو پلیس داخلش نشستن ویکسرپا تند تند فقط قبض صادر میکنن به بهانه واهی عدم کمربند بچه چهارساله ساله!! گفتم بیا پایین تو ماشینی که مجوز شماره گذاریشوصادر کردید کمربند بچه چهارساله رو فقط نشون بده . میگه به ما مربوط نیست! اقایان ازبس میلیاردی بردن وخوردن حالا کم اوردن
  • داریوش ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    منوبدون جرم جریمه کرد پلیس راه اهواز سربندر واعتراض کردم چرا گفتند شما میخواستین اقدام به سبقت نمائید واین انحراف به چپ محسوب میشود و50000تومان جریمه ام کرد وچندین باردیدم پلیس درنقطه های حادثه خیز ایستاده وبدون اینک راننده ای متوجه شود واین یعنی کمین....ای وطن پاره تن...
  • عباس ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    حقمونه ... حقتونه... خودتون خواستید ........... ((یه بزرگی گفت: من میروم! ولی روزی خواهد رسید که در کوچه های تاریک بدبختی و بیچارگی تان با چشمانی پر از اشک دنبالم خواهید گشت...
  • aref ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    سلام من یه دوستی دارم یه مدت سرباز راهنمایی رانندگی بوده میگه صبح تا صبح 3 تا 4 تا دسته برگ جریمه میدن دستم میگن تا ظهر باید تمام بشه وگرنه نه از حقوق خبریه و روز بعد تبعید میشن به جایی بدتر آب و هوای بدتر ...
  • مسعود ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    ای کاش یه زره انصاف داشتین فکر نمیکنین که با این کاراتون ملت روز به روز ازتون دوز میشن خودمونیم دیگه .........
  • حمید ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    خیلی بی انصاف هستید من راحت پرداخت کردم تشکر از پلیس ایران
  • حمید ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    خیلی راحت بود تشکر
  • حسن ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    با سلام و سپاس دوست عزیز من برای اولین بار از این روش استفاده کردم ولی بعدا متوجه شدم یه هزار تومنی از شارژم پریده . نمی دونم چرا؟و نتیجه هم فعلا نشون نمی ده که جریمه واریز شده یا نه.
  • همشهری تهرانی ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    چرا سایت خرابه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • فیض ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    سلام متاسفانه مامورین راهنمایی رانتدگی طوری برخورد میکنن که من راننده انگار برده اونا هستیم سربازهاشون هم که همه سرهنگن و پر رو متاسفم برا خودم ما تو مملکتی زندگی میکنیم که معلممون علی بوده و هست تاوان همه چی رو ما باید بدیم از جنسهای بیکیفیت چینی . مامور ای راهنمایی هم که وقتی دلشون پره ما تاوان باید بدیم خوبه ما مسلمان هستیم و آخرت ایمان داریم این دنیا ما سربزیر اون دنیا من ازحقم نمیگذرم بخدا نمیگذرم من مگه چقد درامد دارم که بخام این همه پل بدم برا خلافی تعویض پلاک وووووووو بابا دریابین
  • ناشناس ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    از نیروی انتظامی ایران بیشتر نباید توقع داشت. من خودم دیدم چطور بعضی هاشون به ناحق جریمه می کنند
  • ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    واقعا ک پلیس ... نیست تو این مملکت
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    چرا چند بار که پیامک می دی هردفعه یه شناسه قبض و شناسه پرداخت جدا می ده؟
  • علی ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    با سلام خیلی جالبه هیچ وقت سایتش باز نمیشه برا رویت خلافی ولی پیامک بزن زود جواب میده میدونین چرا؟؟؟ چون با پیامک دارن از ما پول کم میکنن و سایت براشون منافعی نداره ؟؟؟؟
  • ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    irnc891x5kn252486
    • ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
      2000000000ریال
  • محسن ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    با سلام دو ملیون وام گرفتم رفتم یک موتور خریدم تا هم قسط بدم هم چرخ خونمو بچرخونم تا زن و دخترم در رفاه باشن موتور رانیروی انتظامی گرفتن و الان میگن باید 200 هزار تومن بدم الان چند وقت دنبال کار هستم برم 200 تومن رو جور کنم هرچی هم طولش بدم پول پارکینگش بیشتر میشه نمیدونم چکار کنم راهنماییم کنید
  • هاشم ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    سلام اول تشکر میکنم از پرسنل نیروی انتظامی که نه عید پیش خونواده هستن تو عید همه مسافرت میرن ولی پرسنل ناجا اماده باش هستن تاما با خیال اسوده بریم سفر فقط عید نیست کل عیدها قربان چهارشنبه سوری وتاسوعا عاشورا وقتی از پرسنل اینقدر کار میکشن پرسنل هم ربات نیستن یک بار امتحان کنید میتونین 8ساعت سر پا باشین این نه تقصیر مردم هست نه پرسنل مسولین باید فکری بکنن پلیس آدم هست قلب داره ربات نیست چرا اینقدر به پرسنل فشار میارین که اونها هم عقدشون رو خالی میکنن سر مردم
  • mm ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    واقعاً دمشون گرم فقط هزینه رو زود کم می کنه ، برای شناسه پرداخت 5 بار پیامک زدم ولی هر بار جواب (شماره وی آی ان مورد نظر موجود نمی باشد )میاد ، واقعاً درآمد زایی خوبی دارن ، مبارک دولت باشه***
    • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      رهنمایی و رانندگی و نیروهای مسلح که مال دولت نیستند. همراه اول هم که چند سالیه به بخش خصوصی رفته.
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    پدر ملت رو درآوردن اینا
  • ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    اینا که چیزی نیست خونه ما تو منطقه 12 هفته پیش سر همه کوچه ها دوربین طرح ترافیک کار گذاشتن حتی کوچه های بن بست نکته جالبش اینه که به به جای هر پایه دوربین ی درخت کهن قطع کردن چون هم شاخه هاش مزاحم بود هم تنه درخت بیچاره (قابل توجه مسئولین محیط زیست)
  • ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    ساعت 6:30 صبح مادر بیمارمو بردم بیمارستان گلپایگانی قم مامور از راه رسید گفت عبور ممنوع اومدی برگرد. گفتم چشم برمیگردم و برگشتم علیرغم اینکه مریض همراهم بود و هیچکس تو کوچه و خیابون نبود خلافی گرفتم دیدم جریمم کرده . منکه نمیبخشم
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    باسلام متاسفانه یکی از بد ترین پلیس راههای ایران را استان کرمان مخصوصا شهر بافت دارد باورکنید.امکان ندارد از این پلیس راه تردد کنید وجریمه نشوید.به خود نیز افتخار می کنند که ملت را جریمه می کنند واقها برا ی این جماعت از خدابی خبر متاسفم
  • رضا کرج ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    متاسفم برای ناجا با اینطوری جریمه کردنشون.من خودم ناجا بودم خدارو شکر استفا دادم تاحقوقی که از جیب مردم بدبخت ... رو به خونه نبرم.مسعولین خوابن؟
  • رضا کرج ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    متاسفم برای ناجا که ..........
  • اسد ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    چرا الکی جایی که ماشین دیده نشده جریمه می نویسید کسی هم پاسخگو نیست من که راضی نیستم خدا هم راضی نباشه تازه وقتی متوجه شدم ک مبلغ آن دوبله شده حرام است
  • ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    به كه بايد اين ظلم را گفت من در خيابان شريعتي ماشين را در جاي كه پارك بان بود ماشين را پارك كردم و3000 تومان پول پاركبان دادم بعد الان خلافي گرفتم وديدم در همان زمان ودر همان مكان برايم 30000 تومان جريمه الصاقي زده شده در صورتي كهمند موقع برگشت جزه برگه پاركبان قبض ديگري نديدم مورد دوم من در ساعت6صبح تاريخ2/6/94 در داخل ماشين در خيابان برادران رحماني در جنب ترمينال منتظر دخترم بودم كه از شهرستان قرار بود بياد در اين لحظه افسري بادستگاه تايپ داشت ماشين ها جريمه مي كردبه من رسيد گفت حركت كن ومن مجبور شدم بلوار را تا اخر حركت كرده واز ميدان ورودي شهرك اپادانا دور بزنم وجريمه اي در كار نبود حالا در برگه خلافي من 30000 تومان الصاقي ثبت شده است جالب اينكه وقتي پرينت را از پليس+10 گرفتم براي اين دو مورد غير قانوني60000 جريمه ثبت شده است وخواستم اعتراض كنم مسئول باجه ميگه چونمبلغ كمتر از200 هزار تومان است اعتراض قبول نيست يكي نيستد به اين اقايان بگويد اصلا يك ريال وقتي به ناحق جريمه نوشته شده بايد اعتراض را قبول كنند بخصوص خود پليس راهور هم مي گويد اعتراض به جريمه هاي الصاقي حق صاحب خورو است همين پول هاي حرام است كه بعنوان حقوق وپاداش براي اين افسران پرداخت ميشود واز اين در امد خانواده انها ارتزاق مي كنند مطمئن باشيدتاوان پس خواهند داد يا خودشان يا خانواده شان اگر غير از اين باشد در عدالت خدا بايد شك كرد بقول ان شاعر چوبد كردي مباش ايمن ز افت
    • ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
      ناسرهستم چندی پیش به خاطرابست پلیس واینستادم حالافکرمیکنی چقدرجریمه میکنه
  • علی محمد حسین حسن ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    هر چی افسر پلیسه .......................
  • ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    وقتی قراره بودجه کشور با... پلیس راهور تامین بشه باپول ملت که راضی نیستند حقوق پرسنلشون پرداخت بشه حله اقاحله مشکلی نداره که
  • afshin ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    سلام میخواستم بدونم جریمه ها به ریال یا تومن؟؟؟
  • نا شناس ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    چرا پلیس خودش قانون را رعایت نمی کند چه کسی باید این افراد را جریمه کند بارها شده خودم دیدم که یا سرعت زیاد می روند ویا گردش به چپ بوده است پس همش به مردم گیر ندید وراحلی برای ماشینهایی سنگین بوجود اورید بیشتر مواقع ماشین سنگین باعث جریمه شدن ما می شود با سرعت 10 کیلومتر در سرا شیب ها می رود ومزاحم سواریها است واگر از انها سبقت بگیریم جریمه می شویم بخصوص در جاده اهواز ایزه و اهواز اصفهان
  • جلال ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    باعرض سلام وخسته نباشدبه کلیه مأمورین محترم وزحمتکش نیروی انتظامی .متأسفانه دربین کارکنان زحمتکش پلیس راه که انگشت شمارهستندکسانی هستندکه باعرض معزرت یک زره وجدان هم ندارندواگرپیگیری کنیم متوجه میشویدچون به ناحق حق مردم راپایمال کرده اندیاسراززندان درآورده اندیابدبخت شده اند.مآموری درمحورشوشتردرورودی یک روستا(درآویزه )که سرعتگیرنصب شده خودروی مرامتوقف کردواعلام نمودکه شماهم سرعت داشتید وهم ازخط ممتدعبورکردیدالبته فقط قسمتی ازتایرماشین!لذامرا100هزارتومان جریمه کردو5نمره منفی .انشاالله حرمومش بشه به حق علی .بعدازپیگیری فراوان وشکایت هیچ کس جوابگونبود.انشالله این پول من راکه به ناحق وپول خرجی زن وبچه ام بودبرایش سرطان بشودانشاالله .
  • کورش منصوری ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    حداقل هفتاد درصد ماموران راهنمایی و رانندگی آدمای ... و بی ادب و عقده ای هستن. یه جوون خام و بی تجربه را میذارن توی جاده ها که در مورد حق الناس قضاوت کنه. اگه حرفم زدی که تهدید به پارکینگ میکنن.
  • پرستو ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    1
    نصف مردممون از رانندگی فقط گاز رو میدونن بجا جریمه بهتره اینارو اموزش بدیم عین .... از فرعی وارد ازاد راه لاین سبقت نشن
    • alireza.m ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
      در یک ثانیه دو بار جریمه شدم یکیش رو خبر دارم یکیش معلوم نیست واسه کی هست شماره پلاک رو عوض کردن زدن به نام من دمش گرم که زورشون زیاده این افسرها زرنگی هم میکنن
  • ا ر ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    سلام من در تاریخ 23 شهریور جریمه ام را پرداخت کردم به صورت اینترنتی.ولی پس از گذشت بیش از سه هفته هنوز همچنان در سایت جریمه دارم باوجود اینکه در سایت گفته شده بعد از حداکثر 72 ساعت سایت به روز می شود .حالا کجا باید پیگیری کنم که به علت عدم پرداخت چند برابرنشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محسن ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    ... میزان جریمه ها رو اطلاع نمی دن تا دو برابر بشه -لعنت بر اون مامورایی که الکی ایست می دن و جریمه می کنن
  • محمد ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    سلام.خلافی ماشین را از سایت راهور گرفتم و با موبایل بانک پرداخت کردم الان حدود 10 روزه ولی هنوز توی سایت خلافیم هست.باید چیکار کنم؟
  • محسن ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    باسلام خدمت دوستان من یک ماه پیش از سایت راهور استعلام خلافیم راگرفتم وپرداخت کردم یک هفته قبل سری به سایت مذکورزدم دیدم همچنان مبلغ جریمه در سایت راهور بدون توجه به مدت 72 ساعت باقیست وپس از ان هم هرچه به این سایت رفتم بعداز اینکه اطلاعات خودرا ثبت کردم در جواب می اید ( اطلاعات شما درسایت نیست ) از مسئولین محترم خواهشمندم چرابایستی اینچنین باشد
  • ص ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    مردم چقدر بدبختن صد رحمت به داعش
  • سام ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
    با پیامک استلام میگیرم میزنه ۱۴۰ هزار ت و از راهور ۱۲۰میگیرم میزنه ۲۰ هزار ت
  • رحمان انیسی ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    ۴۳۹۲۸۹۰۹
    • هوشمند امینی ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
      ۲۶۰ هزار تومن . همش هم عوارضی پردیس
  • YASER ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    بچه ها ایناکه چیزی نیست من پلاک ماشنم راتحویل راهنمای بود بعداز۲ماه که ماشین خریدم همون پلاک راگرفتم دیدم۳۰۰هزارجریمه در اون تاریخی که پلاک راهنمایی بایگانی بوده جریمه برام نوشته شده
  • ناصر ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
    با سلام خواهش میکنم به همکاران راهور ابلاغ کنید وقتی جلو دید شما با سرعت مجاز سبقت مجاز گرفته میشه بهشون نخوره به ۳۰ جزء قرآن قسم فقط به خاطر اینکه جلو دیدش سبقت گرفتم به افسر بر خورده بود ۳۰ تومن ۵ سال پیش جریمه کرد ولی چون به ناحق بود تو تخلفات ماشین ومن نیومد ودلم از دست افسر مریض خنک شد مسلمان باشید وبنده های خدا را بی مورد اذیت نکنید به والله خدا بد جور میگیرد مر۳۰
  • محمد ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    وقتی ک تصادفی رخ داده باشه ۱ساعت طول میکشه تا بیان خدا نکنه به گارد ریل زده باشی کاری نداره کی زندس کی مرده جریمت میکنه،ماشالا از ۲کیلومتری هم میبیننو جریمه میکنن والا عقاب هم از ۲ کیلومتری نمیتونه تشخیص بده طرف کمربند بسته یا نه
  • محمد ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    در سایت راهور صفحه تخلفات رو بستن وشما نمی توانی خلافیهای خودرا مدیریت کنی این به این دلیل نیست که شمارا مجبورکنند به پلیس ۱۰+ مراجه کنی
  • پرويزعيسي زهي ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    باسلام تشکر میکنم از معمورین پلیس راهنماهی ورانندگی که متخلفینو جریمه میکنه و لیکن اگر متخلفینو جریمه نکنه اونا خلاف می کنندو منجرب تصادف میشود و در نهایت عزیزان خودرا از دست میدیم باتشکر پرویز عیسی زهی
  • سمیرا ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    سلام واقعا ادم نمیدونه به کی باید اعتماد کنه من الان ۵روزه خلافی ماشینو اینترنی پرداخت کردم الانن میبینم بازدهکارم هنوز پاک نشده ادم باید به کی اعتماد کنه ؟؟؟به پلیس که مثلا امینه ما هستند؟؟؟؟؟
    • هوشمند امینی ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
      سلام . خلافی رو وقتی پرداخت می کنید چند روز بعد پاک می شه ، درجا اعمال نمی شه با تاخیر اعمال می شه
  • سمیرا ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    اخه الان یک هفته هم بیشتره نمیدونم والا
  • علی ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    ببخشید اگر کارت مالکیت خودرو مفقود بشه و اعلام روزنامه هم شده باشه بعد از چه مدت باید برای المثنی اقدام کرد حالا اگر در این فاصله بدون صدور کارت المثنی میتوان ماشین رو فروخت و رفت تعویض پلاک یا نه
  • رهگذر ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    سکوت سرشار از ناگفته هاست برای ایران و سرزمین کوروش متاسفم
  • جعفر ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    من روز قبل از فک پلاک خلافی ۱۵۰هزار تومن رو اینترنتی پرداخت کردم ولی تو مرکز فک پلاک گفتن صفر نشده و مجبور به پرداخت دوباره شدم!:(( کسی میدونه از چه طریق باید پیگیری کنم؟؟ نمیدونم باید برم بانک؟پلیس+۱۰،راهنمایی رانندگی؟...یا کلن قید ۱۵۰تومنو بزنم؟
  • جانباز ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
    سلام دوستان اینهمه از جانبازان میگن زیر تابلو جانبازان با ارم توقف کردم عمدا مامور راهنمایی جریمه کرد و گفت هرجا دوسداری بکو ۱۹۷زنگ زدم پیام گذاشتم کسی تا حالا زنک برام نزده که چیشده همش شعاره اصلا بعضی مامورین از ما ایثارگران عقده دارن وبا چشم بد نگاه میکنن چون ضعف مدیریت هست
  • مهدی ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
    انشاا... اونایی که الکی مردم رو جریمه میکنن خداوند به روز سیاه بشونتشون
  • حسن ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
    پلیس با کسی پدر کشتگی نداره که بی جهت کسی رو جریمه کنه پس حرمت کسانی را که شب و روز در حال خدمت به مردم هستند را نگه داریم
  • توحید وثوق ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    داشتم راه میرفتم با سرعت کاملا مجاز . کشید کنار گفت اینجا چیکار میکنی گفتم هیچی بخدا دارم میرم خونمون . ۸۰ تومن جریمه کرد گفت دیگه ازینجا نبینم رد بشی ...
  • ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    اقا یکی به راهنمایی و رانندگی بگه این برگه های جریمه که شناسه قبض و شناسه پرداخت نداره. پاک ملت رو سر کار گذاشتن این چه وضعشه، هرچی سایته گشتم نمیدونم اینا رو از کجا بیرم. برگشون شماره سریال داره و شماره قبض. احسنت به این دولت الکترونیک
    • شهریار ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
      پشت اینجور برگه های جریمه نوشته : «پرداخت برگه های تنها در شعب بانک ملی ایران ... امکانپذیر می باشد.»
  • محمد ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    چرا سایت راهور بروز نیست من جریمه رو دو هفته هست پرداخت کردم ولی هنوز توسایت نشون میده پس مسئول سایت چه کار میکنه شاید سوادش بیشتر از ایننیست بفرستید نیروهاتون رو آموزش ببینند . نه اینکه مردم رو سرکار بگذارند.
    • محسن ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
      باسلام محمدآقاسایت راهور مدت ۱٫۵ماه است در قسمت (استعلام میزان تخلفات رانندگی )قابل دسترسی نمیباشدومن ازمسئولین پرسیدم درجواب گفتند خودمان بستیم.حالا شما چطور میزان تخلفات خودرا دیدین ومن از مسئولین محترم خواهشمندم از حالت فیلتر خارج نمایند تابتوانیم تخلفاترا مدیریت ودر پرداخت هرچه زودتر آن اقدام نمائیم.
  • افسون ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    چند روز پیش همسرم درخیابان فرعی حدود ظفر نزدیکیهای مهاب قدس پار کرده بود وقتی برگشت مبلغ ۳۰۰۰۰ تومن به جرم پارک دوبله در ونک جریمه اش کرده بودن به نظر شما به کی میتونیم شکایت ببریم از این پلیس های خلافکار
  • ایران ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    ایشالا با همین پول جریمه های ناحقی که می کنید .......................
  • سحر ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    با سلام من خلافی ماشینم را پرداخت کردم ولی تو سایت هنوز صفر نشده، چکار باید بکنم؟؟ هرچه با مرکز تماس میگیرم موفق نمیشم صحبت کنم.
    • جفر 2 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
      عجب
    • بی حق ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
      دوباره میتونی پرداخت کنی نگران نباش ازت میگیرن نیاز دارن
  • رضا ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    حالا کجاشاو دیدید/چند روز پیش نو یه خیابانون که تردد آنچنانی هم نداشت داشتم دنده عقب میومد(همش ۵ متر)ماشین رو به جرم دنده عقب فرستادن پارکینک /۱۰۰ هزار تومن جریمخ/و هزینه در آوردن از پارکینگ به کنار/من که راضی نیستم
    • جفر1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
      شما کی هستی خدا راضی باشه.
  • حبیب رحیم آذر ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    ۴۰۰۰۰۰ ریال بابت جریمه ازهمین سایت شما باشماره پیگیری ۷۴۴۴۴۷ مورخ ۵/۸/۱۳۹۴ پرداخت کرده ام ولی تاکنون قبض فوق پاک وازمبلغ جریمه کسر نشدهاست
  • جفر5 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
    1
    حبیب رحیم الکی شلوغش نکن دو نفری خلاف کردید شاکی هم هستی ۲۰۰۰۰ تومن مال حبیبه ۲۰۰۰۰ تومن مربوط به خلاف رحیمه
  • دوست ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
    1
    ازهمه بدتر پلیس کرمانشاه
  • فیروز ارش ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
    1
    لطفا یکی بیاد از نزدیک از نحوه ی جریمه کردن فله ای پلیس خوی گزارش تهیه کنه کسی دل خوشی از عملکرد اینا نداره اونم تو شهری ک بیشترین جریمه و بیش ترین امار تصادف را داره
  • ساشا ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
    .... آخه اون افسری که بی خودی نوشته ورود به قسمت ممنوعه ایشالله .... من که حلالش نمیکنم آخه مگه راننده تاکسی رو ۱۳۰ هزار تومان چرت و پرت جریمه میکنن تو ی روز
  • سعيد ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
    لطفا اگر تخلفی رو ثبت می کنید حداقل شماره قبض و شماره پرداخت هم بذارید. یا شاید مجبوریم دوباره بریم دفاتر پلیس بعلاه ۱۰ پول پرداخت کنیم. من نمیدونم معنی خدمات الکترونیکی در ایران چیه
  • بی حق ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
    ایران حقوق شهروند معنی نداره....بدون اینکه خدماتی داشته باشند به هر نحوی میخوان از مردم پول بگیرن وهمش بهونس
  • مسلم ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
    سلام واقعا واسه بعضی افراد متاسفم که بخاطر مسخره و فول گرفتن از هموطنهای خودشون میان نظر میزارن.هموطنت رو ۱۰۰تومن بی دلیل جریمه کردن بعد شما فول متنهاش رو میگیری .
  • مج ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    خخخ
  • بدبخت ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    پلیس راهنمایی رانندگی نگو ..... بگو
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
    ما رو جاده فیروز آباد به شیراز گرفتن دیگه هر مدرکی خواست دادم و نه سبقت نه سرعت بال . یه نگه کرد گفت چرا بچه قنداقی صندلی جلو بغل مادرشه . گفتم جریمتو بنویس . ۲۰ نوشت بعد ۲ ماهبه جای اینکه ۴۰ بشه شده بود ۱۰۰ تومن . البته داخل پرینت اینترنتی زده بود دستکاری سرعت سنج . پیگیری کردم دیدم این کد جریمه مربوط به اتوبوسه . سیستم هم کد رو میبینه . جریمه طبق کد ۵۰ بوده که بعد دو ماه سده ۱۰۰ . من هم ول کن نبودم بعد کلی دوندگی کردنش ۵۰ تومن . دست زور سامون نداره
  • ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    لطفا از این درگاه پرداخت نکنید غیر قابل اعتماده من ۸۰ هزار جریمه دادم بازم کسر نکرده همه چیزش ناقصه
  • حسین ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    1
    اقاااااااااااااااااااا من جریمه رو پرداخت کردم چرا پس کم نشده بازم استعلام کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • هوشمند امینی ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
      1
      سلام جریمه رو وقتی پرداحت می کنید با تاخیر توی سیستم ثبت می شه
  • ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    سرهنگ راهنمایی رانندگی توی ایست بازرسی مشترک با نیروی انتظامی و بسیح بعلت نداشتن کارت خودرو همراه بنده ماشینمو متوقف کردمد و چون نزدیک خونه بود خواهش کردم ده دقیقه اجازه بدن تا کارت ماشین را با آژانش مادرم برام بیاورد اول قبول کرد اما بعد بخاطر شیشه های دودی فابریک یک سرباز صفر شروع به پرخاشگری کرد و سرهنگ .... بدون اینکه بدون داستان چیه شبا دستور به بسیجیهای نقاب دار دستبند به دستم زدند و شروع به کتک زدن ناحوانمردانه من کردند با دستهای بسته!در زمان دادگاه هم از قاضی درخواست شکایت و نامه برای پزشک قانونی کردم که قاضی گفت دیگه همینکه میرارم بری پررو نشو!؟خلاصه ماشین توی پارکینگ صورت زخمی و بدن کبود و لب پاره و دیتم هم بجایی بند نیست حتی اگر قاضی شکایتمو قبول میکرد بسبجیهایی که نقاب به صورتشون زده بودند برای من قابل شناسایی نیست!ما به کحا میرویم!؟
  • ایران ایرانی ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    یعنی اگه من این همه پیام رو که مشخصه همه ناراضی هستن میخوندم از خجالت اب میشدم
  • omid ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    با سلام خدمت دوستان عزیز استعلام خلافی از طریق سایت راهور رایگان هست و میتونید همونجا هم اینترنتی پرداخت کنید.
  • حمزه ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    1
    شماها که همش اعتراض میکنید، آیا تا بحال از خودتون پرسیدید که کجای مملکت ما قانون راعایت میشه که راهنمایی رانندگی رعایت کنه، اگه قانون رعایت بشه باید تعجب کنی و اعتراض کنی ، بی قانونی که یک امر عادیه
    • خودم ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
      1
      از قدیم گفته اند: «هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک» موضوع اینه؛ هرچند هیچ کجا رعایت نمیشه، ولی این که پلیس که اصلاً شرح وظیفه اش و رسالتش مراقبت از اجرای قانون هست، قانون رو رعایت نمیکنه(و حتی قانون رو نمی دونه!)دیگه واقعاً دردناکه.
    • خودم ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
      1
      جالب ترین موضوع فکر کنم مربوط به منه که نامه برام فرستادن بیشتر از یک میلیون تومن خلافی دارم. درحالی که اصلاً جریمه ای نداشته ام و هرچقدر هم دوندگی می کنم، هیچ رقمه بهم نمی گن تخلفهای من چی بوده!! فقط می گن برو ۴ میلیون تومن رو پرداخت کن و همین!!! اگر هم میخوای بدونی جریمه هات چیا بودن، برو شورای حل اختلاف!!!!
  • حمید ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    1
    سلام به همه تقصیر خودمونه یکی هم صداش در نمیاد بیاد هم کاری نمی کنن ایران دیگه همینه می خواس بخواه می خوای نخواه منم دل پوری دارم
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    1
    سلام این نکات توی حساب وکتاب ما گم میشه ولی تو حساب وکتاب خدا هیچ جایی نمیره و حساب خداوند سخته
  • مصطفی ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    1
    تواین مملکت جریمه ها زیاد میشه که بازدارنده باشه ولی متاسفانه شده درآند واسه یه عده ....شما راست میگید به کسایی که خلاف میکنن سالی ۵۰۰هزار تومن بده ببین دیگه کی خلاف می کنه
  • پلیسه ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    1
    هموطن خیلی خوب هرچه بگید کمه اما من یه روزی یه مرد میانسال را ۴۰ جریمه نوشتم خودم می دونستم نا انصافی کردم والله یک جند ساعتی نگذشته یه ماشینی با راننده زن زد ویه پایم خردوخمیر شد تاالان تاابد یه پایی نکبت این مردم را میکشم این برایم درسی شد تا بامردم مدارا کرد
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
    لطفا سایتتون رو بروز کنید برادران راهنمایی و رانندگی
  • ابراهیم ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    سلام این خلافی که با اس میفرستن به ریال هست یا تومن؟؟
  • عاصی ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    واسه من که ۲۵۰ هزارتومن خلافی داشتم ۴۰۰ تومن کم شد شاید متغییر باشه
  • محمد ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    سلام میخواستم ببینم خلافی که با دوربین ثبت بشه ۶۰روز بگذره دوبرابر میشه ؟ نمیشه؟ اصلا دوبرابر میشه؟ یا قانون دوربین فرق میکنه
    • هوشمند امینی ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
      سلام برای دوربین دوبرابر نمی شه
  • منوچهر ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    سلام با فرض اینکه دوربین ها راستگو هستند من جریمه اتومبیل خودم را دیروز پرداخت کردم ولی در لیست جریمه تصحیح نشده .خواهشمندم یکی مرا راهنمائی کند . با تشکر
    • هوشمند امینی ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
      سلام با تاخیر پاک می شه
  • رضا ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    بیا ئید انسان باشید کم میارید از مردم نگیرید
  • محسن ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    طیق قوانین راهنمایی و رانندگی شیشه دودی در صورت غیر قابل تشخیص بودن راننده و سرنشینان ۵۰ هزار تومان جریمه میشی اما افسر راهنمایی که منو جریمه کرد می گفت شیشه دودی هر درصدی باشه خلافه در واقع سلیقه ای عمل میشه بعضی از افسر ها مثل رباط عمل می کنند برای تصمیم گیری از منطق و عقل استفاده نمی کنند فعلا قدرت دست اوناست شاید هم عمدا میخوان نارضایتی ایجاد کنند سالانه بیش از ۳۰۰میلیارد تومان جریمه به خزانه دولت واریز میشه
  • حمید ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    ولی جدی من امتحان کردم، آخرین روزهای ماه که میشه جرایم نوشته شده مامورا ۵۰۰درصد اضافه میشه، فکر کنم کسری بودجه نفت ۲۵دلاری رو (برای حقوق کارکنان پلیس) از این معدن استخراج میکنن
  • حمید ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    ولی جدی جدی باید ی کار مهم انجام بده دولت، اونم سقف جریمه ها رو با مدل ماشین ها تعیین کنه.من پراید ۱۵ میلیونی دارم باید واسه تخلفم ۳۰هزار بدم ولی یارو با ماشین ۱میلیاردی همون ۳۰هزار بایدجریمه بشه. بله که با این جریمه ها من قانون رو رعایت میکنم چون زندگیم به چالش میوفته ولی اون یاروهه که ماشینش ی میلیارده واسش این جریمه پول خورده و راحت قانون رو زیر پا میذاره.باید اون یارو بجای ۳۰هزار، ۵۰۰ هزار جریمه بشه که ککش بگزه و قانون رو رعایت کنه ی خواهش: هرکی وقت داره نظرات رو بخونه و به خوباش + بده شاید فرجی بشه
  • ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    تو شهرستانها الکی جلوی خودروها با پلاک غریبه را مرتب میگیرند وبا بازرسی آخر موردی الی برای جریمه پیدا می کنند
  • مریم ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    میشه جریمه را آدرس آنجایی که جریمه شده ای هم ببینیم اگر اطلاع دارید ممنون آدرس بنویسید
  • بهزاد ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
    دیروز همسر منو که یک خانم محجبه است و خانواده شهید هم هستیم به خاطر دودی کردن شیشه خودرو (پانزده درصد می باشد) ۵۰۰۰۰ هزار تومان جریمه کرده که ما مشکل به جریمه نداریم و مطیع قانون هستیم ولی کثیف تر ین کار این بوده پلیس .... به همسر من کفته که باید بری پلیس امینیت اخلاقی که بااعتراض همسرم مواجه شده ---- که همسر اینجانب به بازرسی راهنمائی کرج رفته و موضوع گفته و رسیدگی نکرده اند خواهش میکنم رسیدگی کنید که این پلیس بر چه قانونی این توهین را به خانواده شهدا و خانم های چادری یا محجبه کرده است نام این پلیس سروان عالی .... فر می باشد محل خدمت در میدان طالقانی کرج
  • مریم ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    سلام با شماره ۸۸۲۸۸۸۸۸تماس گرفتم کسی پاسخ گو نبودبرای اعلام خلافی
  • مریم ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    سلام درکدام قسمت و چگونه باید اطلاعات وارید نمائیم تا از مکانی که در آنجا جریمه شده ایم اطلاع پیدا کنیم؟
  • رجبی ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    بادرود پلاک ماشین بنده از نوع پلاک ویژه میباشد چرا وقتی برای گرفتن خلافی از طریق بارکد اقدام میکنم پاسخی دریافت نمیکنم فقط میگه اطلاعات خودروی شما در پلیس راهور وجود ندارد درصورتی که با vin پیامک ارسال میکنم پاسخ خلافی رودریافت میکنم
  • مامورگزیده ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    ماموری من را برای سرعت نگه داشت وقتی بهش گفتم ایقدر سرعت نداشته ام و روی دوربین بهم نشون بده نه تنها نشون نداد تهدید کرد برای چیزای دیگه مثل زنجیر چرخ و درگیری با مامور و ...هم اضافه میکنم خلاصه دیدم احتمال داره زن و بچه رو توی بزرگراه پیاده کنه و ماشین رو ببره پارکینگ. تکلیف چیست با این ماموران وظیفه شناس و قانونمند
  • مهیار ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    خدا لعنتتون کنه من از کجا بیارم یکملیونو نیم جریمه بدم خدایا به داد این ملت برس
  • EL ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    یک قشون پلیس از صبح تو خیابونا فقط کارشون جریمه واسه کمربند و دوبله وایسادنه حالا اگه راننده یا موتوری جلوشون هزار خلاف بکنه اصلا نگاه نمیکنن
  • مجتبی ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    سلام بنده ماشین دادم قرض رفته ۳۰۰۰۰جریمه شده ب من نگفته حالا برا فروش رفتم خلافی گرقتم میگه ۲۴۰۰۰۰تومان مگه جریمه چند برابر میشه وقتی قراره اینقدر اضاف کنن یه نامه دم درمیدادین ک داره هی اضاف میشه من کارگرم چ کنم ؟ ایا قاتونه جریمه هشت برابر بشه بهم بگین چ کنم
  • گندم ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    قبض جریممو اینترنتی پرداخت کردم ولی باز در پرینت حذف نشده بود.از راهنمایی ورانندگی سوال کردم میگن برو شکایت کن.
  • علی ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    ماشینم روغن سوزی داشت واشرش هم سوخته بود هر چند کیلومتر باید اب میریختم تا به مقصدم برسم بزحمت سرعتش به ۸۰تا میرسید دوربین مسیر بجنورد شیروان ۱۳۵ کیلومتر برام ثبت کرده ۴۰تومن هم جریمه شدم
  • مهدی ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    قبض جریمه پرداخت کردم ۱۰ روزه هنوز همون خلافی با پیامک میاد یکی راهنمایی کنه .
  • محمد ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    چرا مردم را اذیت میکنید من خسته شدم تا کی بدبختی خسته ام.خسته
  • محمد ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    افسره سر پیچ پشت درخت پنهان شده بود جاده هم کنده کاری کرده وبسته بودند مریض داشتم مجبور شدم برای زنده ماندنش از بیراه برم چراغکردونش هم خاموش کرده بود یکدفعه پرید جلو ماشین گفت پیاده شو با بلند کو پیاده شدم با التماس ۱۰۰هزار گرفت تا رفتم ولی راضی نیستم فقط برای جان زنم دادم ...
  • ابوالفضل کلب علی ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    خلایق هرچه لایق - خود کرده را تدبیر نیست
  • ناشناس ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    سلام به همشهری های محترم زیاد ناراحت نباشید !!!من تا بحال ۲ بار خلافی گرفتم دیدم بدون علت جریمه باید بدم یکبار نوشتهذبودن توقیف ممنوع در خیابان ولیعصر و خیابان اطراف !!!؟؟ امروز هم نوشته شده خیابان وصال خیابان ایتالیا جایی که به ندرت اونجا میرم
  • ناشناس ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    ناراحت نشید صدقه رفع بلا میکند همگی صدقه میدیم ماهی یکبار از ۲۰ هزار تومن به بالا
    • ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
      بروزرسانی سایت برای زمان دقیانوس
  • محمد ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    من نمیدونم دوستان چرا جریمه شدن.ولی بیشتر وقتا پلیس منا جریمه کرده یا سرعتم بالا بوده یا کمربند نبسته بودم یا با تلفن همراه صحبت میکردم.و جدیدا چند باری دوربین منا جریمه کرده و خیابون های مختلف زده در صورتی که من اصلا این خیابونا را ندیدم.
  • نا ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    1
    من از ۸۶ ماشین دارم که کلا شیشه ها دودی هست،تا به حال گیر ندادن بهم،فقط جاده تبریز آذرشهر و جاده ارومیه،البته کلا مدارک ،چراغ ها ،همه چیرو چک میکنن بهانه ک تموم شد شیشه ها دودیه!!!! گفتم این شیشه هویی که میبینی دودیه به شما ربطی نداره،شخصیه،گفت ۵۰ تومانه ۲۰ تومان مینویسم. نوشت و جریمه رو داد،منم صندوق عقب رو باز کردم و یه اسپری سیاه داشتم برگه رو گرفتم با اسپری قشنگ سیاهش کردم و پرت کردم سمتش. رفتم. اون نامرد ۱۰۰تومان نوشته بود. خلافی رو گرفتم نوشته بود حرکات نمایشی عجب افسری بوده ... حرکت نمایشی!!!!!!!
  • پویا ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    آخه بیایید ببینید اینجا جلوی فروشگاه بیش از ۵۰ماشین جریمه شدن پارکینگ که نداره اصلا معبر نداره شهر تازه ساخته اما نوشته سد معبر کدوم معبر یعنی چه قبض رو میزارن و غیب میشن این دیگه چه مدل جریمه کردنه یک کلام بگن فقط پوله رو میخوان دیگه کاغذ بازیا واسه چیه
  • عبدالله ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    بی تدبیر ی مدیران راهنمایی و رانندگی را به خدا واگذار می کنیم در عرض یک ساعت دوبار جریمه در یک مکان آنهم به دلیل این که قبض جریمه را برداشتم. که پرداخت کنم.
  • کدخدائی ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    سلام. خودرو من مدل ۹۴ استعلام خلافی ها را که گرفتم۱۰۰۰۰۰تومان از سال ۹۲ جریمه دارم. جایی را سراغ دارید پی گیری کنم
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    طبق آئین نامه سرعت در جاده های شریانی اصلی داخل شهر ۱۲۵ تاست امروز تو یکی از این جاده ها با سرعت ۹۰ تا میرفتم یهو دیدم کفگیرو برد بالا و گفت نگه دار اومدم گفتم چی شده جناب سرباز گفت سرعت غیرمجاز منم گفتم اینجا سرعت طبق آیین نامه تون ۱۲۵ تاست و اگر هم اصلی نباشه فرعی هم حساب کنی میشه ۱۱۰ تا برگشته میگه اینجا سرعت ۶۰ تاس!!
  • ولی اله کردکتولی ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    با سلام بنده به عنوان یک دبیر منطقه ۸ تهران خالصانه از عمل کرد پلیس های زحمت کش تشکر می کنم چون به بهانه آلودگی هوا،بارش برف ،بین التعطیلین را تعطیل کردن،تعطیلات نوروزی و.... به هر علت دیگر تا تعطیل می شویم در کنار خانواده به مسافرت و تفریع می رویم اما پلیس زحمت کش کارش دو چندان می شود به جای بودن در کنار خانواده باید مراقب راننده های متخلف باشند. دین اسلام از جمله مواردی که می گوید دستش را بوسید یکی اش معلم است اما من معلم دست پلیس زحمت کش را می بوسم وبر این بوسه افتخار می کنم والسلام
  • حکمتون با خدا ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    بابا ... من کارگر که هزار جور قسط و بدبختی دارم کجا فرمان پلیس رو نادیده گرفتم ۲۰۰ هزار تومان الکی به عنوانهای مختلف از یه افسر برای من ثبت شده عدم توجه به اخطار پلیس -نبستن کمربند ایمنی-اضافه سرعت تا ۳۰ کیلومتر-داشتن نقص فنی -.... حقوق ۷ روز کار منو باید یه .... اینجوری کنه
  • اميد ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    سلام من یک پراید سال ١٠/١٣٩١ تحویل گرفتم صف خدا شاهده بعداز ٣سال امدم بفروشمش خدا شاهده خلافى امده ٢۶۵٠٠٠٠٠ریال دومیلیون و ششصدو پنجاه هزار تومان ٩٠/ جریمه زده توى یک خیابان ده درصد دیگه هم اکثرا یک خیابان چند درصد دیگه هم جاى دیگه همش هم الصاقى مراجعه کردم گفتن چون بالاى یک میلیون هست باید پرداخت کنى کم نمیشه درضمن ١٣٠٠٠٠٠٠هزار من جریمه شدم چون بى خبر بودم ماشین نمیخاستم بفروشم و خلافى نگرفتم شده دوبرابر حالا هم میگن اگه زیر یک میلیون بود بر میگشت به اول از دو برابرى ولى باید همون ٢/۶۵٠ رو پرداخت کنى منم ماشین رو چون قولنامه کرده بودم پرداخت کردم خدا وکیلى این زلم نیست من به قران بعظى از این تخلفات و خیابان هارو نرفتم و انجام ندادم به خدا همش فکر میکردم ١٠٠ تومان خلافى دارم من که این پول رو به سختى دادم ولى خدایى راضى نیستم اون افسرى که با کد خودش فقط ٨٠٠ هزارتومان اون تنها جریمه کرده اون دنیا چه جوابى به من میده راهنمایى رانندگى و افسران زحمت کش دمشون گرم اگه نبودن ترافیک کفر همرو در میاورد ولى اون دسته که ناحق و روى اینکه از یه بنده خدا خوشش نیاد یا اشنا بهش گفته این پلاک رو جریمه کن ایا فرداى قیامت جوابى داره چون به قران رفتم پول قرض کردم خلافى پرداخت کردم.
    • اميد ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
      دقیقا همچین اتفاقى براى بنده هم افتاده ولى مبلغ من ١/٣٠٠هزار تومان بوده داقیقا درکت میکنم همچین افسران نام نیک بقیه افسران زحمت کش رو هم میبرن زیر سوال امید وارم حقوق و حق برابرى رعایت بشه هرکى بدى کرد بدى توى راه زندگیش میاد دوست عزیز خدا جاى حق نشسته
  • میلاد ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    با سلام من در تاریخ ۱۵/۱۲/۹۴ جریمه رانندگی خود از طریق عابر بانک پرداخت کردم اما هنوز پاک نشده کسی جوابگو نیست
  • رضا ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    قبلا میشد خلافیه تا چندروز قبلو از سایت راهور۱۲۰ ((( مجانی ))) گرفت و پرداخت کرد و این پول خلافی گرفتنو نداد!!!!! جریمه های جدیدی که تو سایت اضافه میشه دیگه شناسه پرداخت نداره وحتما باید از پیامک یا از پلیس۱۱۰ که برای هردوشون باید پول داد استفاده کرد. گداهااااااای بدبختتتتت
  • سعید ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
    متاسفم برای راهنمای و رانندگی ..... رو استخدام کرده اند اینجوری به مردم خدمت می کنید اینه تکریم ارباب رجوع کجاست پارکینگ های پارک کجاست اخلاق اسلامی مامورانتون
  • فری ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
    از هر چی مامور متنفرم با این وضع خراب اقتصادی شب عیدی پدر مردم در اوردند
    • حسین ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
      شب عیدی رفته بودم برای خرید خواستم برم تو پارکینگ عمومی توی صف کنار خیابان بودم افسر شصت هزار تومان جریمه کرد خدا ازش نگذره این اتفاق در کرج افتاد
  • ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
    باسلام پلیس برای نشان دادن حسن نیت خود به مردم اول برگ تذکر بده بعد جریمه کنه والا نیت اصلاح نیست نیت خراب کردن اعصاب مردم بعد کی جریمه دو برابر بشه این چه قانونیه اقا کسی که تخلفاش سنگینه نگذارید رانندگی کنه ماهرچه رعایت کنیم جریمه میشیم بعضی ها با سرعت ۱۵۰ جریمه نمیشن
  • ایرانی ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    1
    اینش زور آوره که یک آدم بیسواد برات دم از قانون بزنه
  • ع.ک ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    تمکین به قانون حق مسلم است ولی بیشتر نظراتی که دوستان گفتند درسته و چه بهتر پاسخ دهندگا؟ن به حای تمسخر استدلال میاوردند و شماره خود را برای اثبات مینوشتند.ظلم پایدار نیست اقایان عاشق کله پاچه یا جریمه کدوم بهتره؟ عدالت اگه دیدی سلام برسون.۲ بند قویست دور از نظر مسعولان رده بالا هر دو پ یکی پول یکی پارتی-///// والسلام.
  • م.ح ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    با سلام ، واقعا تنها چیزی که در خصوص پلیس نیروی انتظامی ایران میشه گفت ....
  • م.ح ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    متاسفانه..... و بعنوان حافظ جان و مال مردم مثلا خدمت میکنند.
  • علیرضا ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
    چه دکانی باز کرده اند با این پیامک های پولی سایتشون هم که اصلا باز نمیشه به اسم امنیت سایتشون را افتضاح کرده اند بابا من خودم توی فناوری اطلاعات هستم هزار شرکت امنینی هم توی دنیا داریم باید برای امنیت سایتتون یه سایت افتضاح طراحی کنید بابا یکی به فریاد برسه
  • بهمن ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    بالاخره اینها هم خرج دارند . حقوقشان از این راه در میاد .
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    این طوری که بعضی مأموران راهنمایی رانندگی مردم را ناراضی می کنند .....
  • marya ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
    مثل انسانهای نخستین بریم بانک پرداخت کنیم بهتره.یاجواب اس ام اس نمیاد یا توی سیستم ثبت نمیشه.لطفا پیگیری کنین
  • سعید ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    با سلام خدمت عزیزان پلیس راهور اینجانب حدود ۸ میلیون ریال خلافی خودرو از نوع تردد در مسیرهای غیر قابل تردد ( دوربین زوج و فرد ) ثبت شده در مسیر چمران حکیم شرق این مسیر چون مسیر اداره اینجانب میباشد باید به استحضار برسانم من از زوج و فرد بودن این مسیر اطلاعی نداشتم تا اینکه با دیدن استعلام خلافی متوجه این موضوع شدم حال با عنایت به این موضوع که عدم داشتن اطلاعات کافی این مشکل بروز کرده چگونه میتوانم در راستای عفو و بخشودگی جرائم اقدام نمایم.با تشکر
  • فرزانه ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    قیمت هااا ریااااال یاااااااااا تووو ماااااااااااان واااااااااای
  • gh ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    باسلام.دوستان خودتون رو ناراحت نکنید یه قبض جریمه دست این افسرای راهنمایی که تا شب باید تمام بشه حالاهرجور که شده سر پل خیراباد بهبهان ۵۰هزارتومان جریمیه شدم سبقت غیر مجاز فقط بخاطر اینکه ترلی روپل خراب شده بود قادر به حرکت نبود ماهم از کنارش رد شدم خب درسته که خلاف بود ولی شما بگید چکار میکردیم ۱همانجاچادرمیزدیم میماندیم تا زمانی که ترلی درست میشد۲دنده پرواز پرایدرو میزدیم پرواز میکردیم ۳باپراید بداخل رودخانه مینداختیم تاتبدیل به قایق میشدبعد رد میشدیم...یا اینکه قانونش اینه که پلیس راهنمای بیاد روی پل و ماشینهارو بدون خطر عبور میداد نه اینکه روی بلندی بعد پل نگاه میکرد وهمه ماشینهای که به طرفش میومدن جریمه میکرد.
    • ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
      جدا
  • عباس بینایی ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    سلام من قبل ازعید ازطریق سایت بانک ملی قبض خلافی ۲۵۰هزارتومنی خودمو پرداخت کردم ولی امسال که استعلام گرفتم شده ۳۹۰ واون پاک نشده بودرفتم شهرک ازمایش گفتن بروزرسانی نشده میخوام ماشینو بفروشم موندم چندبارپول بدم ایا مرجعی هست بشه کاری کرد.؟
  • مهدی ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    راهنمایی و رانندگی رو به خدا واگذار کردم
  • علی ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    باسلام چرا جریمه های جدیدی که تو سایت rahvar 120 اضافه میشه دیگه شناسه پرداخت نداره و نمیشه از طریق اینتر نت پرداخت کرد؟ چرا سایت راهور ۱۲۰ جوابگو نیست ؟
  • هیچکس ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    تنها کاری ک خوب بلدیم اینه ک بگیم واگزارش کردیم ب خدا اون دنیا چ جوابی داره !!!
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
    جریمه های دوربین رو یه آدرس بذاریید شناسه قبض وشناسه پرداخت بگیریم نه اینکه منتظر بشیم تا دو برابر بشه.البته ایراد از شما نیست...
  • ali ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
    راهنمایی و رانندگی ایران فقط کارش ...
  • احسان ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
    ...تا حالا دو بار جریمه هام رو پرداخت کردم.یک بار قبض جریمه یک بار هم موقه تعویض پلاک.چرا کم نمی شه.آخه باید به کی بگیم.لطفا راهنمایی کنید چکار کنم.بخدا من ازحق زن و بچه ام دارم میزنم میدم به شما چرا این همه اذیت مردم میکنید.والله من راضی نیستم از اینکه این پول داره میاد سر سفرتون
  • امام تجربه ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    خدای جریمه با دو میلیون و چهل هزار تومن خلافی اینجا وایساده دارید از یه قرون دوزار حرف میزنید؟ شما هر کاری کنی زورت به این مامورای ... نمیرسه چه راهنمایی رانندگی چه نیروی عزیز انتظامی تنها راهش اینه که بهونه دستشون ندی و قسر در بری والسلام
  • امراله نعمتی ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    جریمه ماشین پرداخت نموده ام چون نفهمیدم دوبرابر شده دوباره همان جریمه آمده چکار کنم قسمتی که پرداخت کردم کسر گردد
  • انتظامی ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    مسخره تر از این نیرو انتظامی نیست بدتر از اون نیروی راهوره من پرداخت کردم اون نا حق جریمه شدم بازم تو سیستم چند روز گزشته بازم هست حتی به روز رسانی هم شده هم هست کد رهگیری هم دارم به کی بگی به کدوم جا باید زنگ بزنم
  • انتظامی ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    خداییش همه بد می گن به این راهنمایی رانندگی . نیرو انتظامی هم یه دزد نمیگیره آدم حس امنیت کنه فقط میان سر صحنه میگن چی شده میگیم دزد برد شما هم خاب بودی
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    خجالت بکشید .این همه اعتراض در کجا میبینید .آقایان پلیس کمی به اعمالتان فکر کنید.اکثر جریمه ها فقط جهت درآمدزایی است.آنجاهاییکه باید حضور داشته باشید که ندارید.خودتان هم می دانید حق با اکثریت مردم است.
  • محمود ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    سلام احتمالا نه باید آدرس ایمیل رو بنویسم چون .............. چندی پیش در جاده کندوان بدون دلیل افسر محترم شهرستانی که با بچه های تهران خیلی خوب هستند بنده را به دلایل خودشان ۵۰ تومان جریمه کردند آنهم دلایلی که اتومبیلهای نمره محلی در طی انجام جریمه حداقل ۲۰ مرتبه آن را اجرا کردند و با ایشان سلام علیک هم میکردند و رد میشدند به محظ ورود در تهران جریمه را پرداخت کردم اما در سایت پلیس راهور ثبت نشد تا اینکه جریمه دو برابر شده الان که به پلیس + ۱۰ مراجعه کردم می فرمایند شهرک آزمایش با در داشتن پرینت حساب و شماره شناسنامه جد و آباد و سند عقد پدر جد پدر بزرگت اقدام کن تا ببینند چه شده یعنی باید ۵۰ تومان هیچ ۱۰۰ تومان دیگه هم خرج کنم تا بتونم ثابت کنم که پرداخت کردم یعنی بالاجبار ۱۰۰ تومن رو دوباره پرداخت کنم راحت تر به نتیجه میرسم و این قضیه برای چندمین مرتبه برایم اتفاق افتاده و برایم ثابت شده که هیچ چیز از روی قانون دنبال نمیشود.
  • مهران ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    خداکنه.هرکی از این پولای حرومی میخوره که از مردم بیچاره اونم به زور میگرن.چه سربازش چ سپهدش خداکنه از گلوتون پایین نره
  • ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    متاسفم برای پلیس ایران. آقا من تو سایت در تاریخ ۱۹خرداد ۹۵ چک کردم ۲۵۵ تومن طی ۷ فقره جریمه شده بودم سه تا روبه میزان ۴۵۰۰۰ تومن پرداخت کردم هیچ رسیدی سایت بهم نداد حالا ۲۳خرداد۹۵ که دارم بررسی میکنم میزان خلافی من به ۸۱۰ تومن رسیده و بابت هر جریمه دوتا قبض صادر کرده و اون سه تا جریمه پرداختی هم حذف نشده بلکه هر کدوم دو بار اومده تو لیست جرایم.
  • محمد ن ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
    من چی بگم که وقتی ماشین نداشتم برایم خلافی آمده . الان که خلافی را از اینترنت گرفتم نوشته بود ایستادن در محل توقف ممنوع در تاریخ برج ۱۰ . در حالی که من از برج ۷ تا برج ۱۱ ماشین نداشتم.
  • یک مجرم ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
    1
    دوستان لازم میدونم چند نکته ای رو خدمت همه توضیح بدم اول اینکه من خودم راهور نیستم و یک مجرمم(دوستان ماشین باز میدونن چی میگم) مامورین هیچگونه سودی حتی یک ریال از جریمه ها ندارند و تمام پولهای جریمه به حساب راهنمایی و رانندگی میرود دلیل جریمه کردن های بی اعتبار مامورین ، فشاریست که از بالا به انها اعمال میشود،دستورات و قواعد و ضوابطی هست که مامورین مثل ما بالاجبار رعایت میکنند. دلیل بی ادبی گاه و بیگاه مامورین هم شخصیت خود مامور و هم تحت فشار قرار داشتن از طرف هم مردم و هم سیستم، تاثیر میگذارد در اخر،جریمه که شدید غصه نخورید، شما ۲۰ درصد مقصرید. جریمه هاتون رو با دستگاه عابر بانک پرداخت کنید و از پرینتش کپی بگیرید تا مجبور نشید دوبار پرداخت کنید همیشه پلیس که دیدید نگاش نکنید :))) مثل معلم که اگر نگاش نکنید سوال نمیپرسه ازتون(شوخی کردم) در اخر هم با مامور با لحن اروم ازش بخواهید که اگر امکان داره کمتر بنویسه.چون دستور داره نمیتونه ننویسه.ولی میتونه کمتر بنویسه.با لحن اروم و زبون خوش ازش بخواهید کمترین مبلغی که میتونه رو بنویسه.مگر اینکه وجدان نداشته باشه. لجبازی کنین بدتر میشه من خودم دوبل شدنا رو که برداشتن ۵۵۵ هزار تومان جریمه پرداخت کردم که ۲۰۰ تومنش شیشه دودی بوده.کندم همه رو و عذاب گرما رو به جون میخرم ولی بهونه دست نمیدم. ولی در کل چون ماشینم تو چشه هر از گاهی بدون تخلف از ۱۵ تومن تا ۴۰ تومن جریمه میشم.بلاخره باید بسازیم تا یجایی یا ما تموم بشیم یا ایشان ارادت به همه مجرمین
  • H ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    من فقط ۲۰تومان جریمه شدهبودم و رفتم سایت که پرداخت کنم دیدم همون مبلغ ۲۰تومان جریمه رو تکراری برام نوشتن یعنی تاریخ جریمه و شماره سریال جریمه و کد جریمه همه تکراری و دوتا مبلغ ۴۰ تومن و دوتا مبلغ۲۰تومن و ۱۲۰هزارتومن جمع کل را قید کردهاند و تعجب کردمضمنا فیش جریمه هم دارم نمی دانم چرا تکراری و اونهم در یک تاریخ و در ی ساعت مشخصفقط خدا باید قضاوت کند که هرکه به مظلومی ظلم کند ازش نگذره و دگر هیچ؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    ریس پاسگاه فریدون شهر اصفهان از روی غرور تکبر به مردم برخورد میکند و .......
  • محمود ثابت قدم ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    بنده در تاریخ ۹۵/۰۳/۱۸با شماره پیگیری ۵۲۸۱۳۱با شماره ارجاع ۱۲۳۲۸۸۵۲۸۱۳۱نسبت به پرداخت جریمه از طریق سیستم اقدام متاسفانه مجدداً جریمه از سیستم پاک نشده است شماره خودرو ۱۵-۷۹۹-د۵۸ خواهشمنداست نسبت به پاک نمودن جریمه اقدام فرمائید . با تشکر
  • وحید ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
    واقعا متاسفم فقط بلدن ..... دریغ از رسیدگی به اعتراضات مردم میزان خدمات رسانی و خدمت به مردم اونقد ضعیفه که ادم خندش میگیره از اون طرف جریمه های سنگین و بد اخلاقی و بی ادبی و کم کاری و اذیت کردن مردم در کارمندان و پلیس های راهنمایی رانندگی بیداد میکنه بنده ۴ بار توی یک چهار راه توسط یک دوربین توی یک هفته جریمه شدم هر بار مبلغ ۲۰۰ هزار تومان میدونید جالب کجاست اینه که دوربینشون ماشین بنده رو که از چهار راه عبور کرده بودم در حالت چراغ سبز در روی خط عابر پیاده اونطرف چهار راه که مثلا شاید چراغ یه دفعه قرمز شده عکس انداخته من نمیدونم دوربین هاشون به جای اینکه اولین عبور از خط عابر پیاده رو بگیره یا حتی وسط چهار راه رو به عنوان تخلف عبور از چراغ قرمز بگیره خط عابر پیاده اون طرف چهار راه را میگیره یعنی وقتی چراغ سبزه وارد چهار راه شدم بعد وقتی از چهار راه عبور کردم روی خط عابر پیاده اونطرف خیابان که احتمالا ماشین جلوم بوده رو خط موندم یه دفعه چراغ قرمز شده و دوربین اقایون قرمز شده و همه ملت رو روی خط عابر در حال خارج شدن از چهار راه جریمه کرده جالب اینکه تایم چراغ قرمزشون خیلی کوتاه یعنی تا بری دنده عوض کنی عبور کنی یهو میبینی چراغ قرمز شد و دوربین ازت عکس انداخته واقعا باید متاسف بود برای.......... دوربین بجای اینکه ماشین رو به محض ورود به تقاطع و چهار راه در حالت چراغ قرمز عکس بندازه به جایش روی خط عابر خروجی از تقاطع یا چهار راه عکس میندازه که همه ملت تند تند جریمه میشن ...
  • جعفر ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
    با سلام برخورد نیروی محترم انتظامی به عنوان یک نهاد انقلابی در موضوع استعلام جرایم با ملت ایران بخاطر منفعت یک عده ای در پلیس بعلاوه ۱۰ بسیار غیر منطقی و ظالمانه است. استفاده از امکانات الکترونیک برای استعلام و پرداخت برای همه قبوض فراهم شده ولی متاسفانه عزیزان نیروی محترم انتظامی بخاطر اینکه جیب دوستانشان را در پلیس بعلاوه ۱۰ پر کنند ، سایت استعلام و پرداخت آنلاین را قطع کرده اند. مردم بیچاره بخاطر هر بار استعلام باید ۳۵۰۰ تومان بپردازند. من با توجه به شناختی که از سردار مهری دارم خواهش میکنم این موضوع را پیگیری نمایند . با تشکر
  • سلطان جعفری ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
    سلام خلافی ماشین را ۱۳٫۴٫۹۵ پرداخت کردم اما خلافی صفر نشده چکنم مدارکم گیر پلیس راه اصفهانه
  • حامد ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    من شماره قبض و شماره ی پرداخت یکی از جریمه هام توی خلافی که از سایت پلیس راهور گرفتم ثبت نشده ،الان هم فقط میخوام همون جریمه رو پرداخت کنم که ۲برابر نشده تا مهلت ۶۰ روزش تموم نشده باید از کجا شناسه ی قبض و پرداخت اون جریمه رو پیدا کنم؟
    • دکتر رضایی ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
      سلام یه راهش اینه که vin پشت کارت ماشین رو به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک کنی ، البته بعد از vin باید یه علامت ستاره بزاری که شماره قبض و پرداخت رو بهت بده ، راه دیگش اینه که از طریق سایت اقدام کنی
  • Mohammad ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
    سلام دوستان این مبلغ خلافی به ریاله یا تومان؟ ???????? نوشته مبلغ : ۱۳۰۰۰۰۰۰???? خدا رحم کنه
    • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
      تومان
  • ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    سلام دوستان.چقدر خوبه طوری رانندگی کنیم که همه کشورهای جهان فرهنگ ترافیکی ایرانو آرزو کنن...کجا شنیدیم به راننده ای که تند میره و سبقت غیر مجاز میگیره و...بگن راننده ی با فرهنگیه تازه همین تخلفات رانندگی باعث از دست دادن عزیزامون میشه
  • حسین ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
    خوب .... می کنید، مردم واسه یه قرون صدتا ملق می زنند، اونوقت شما با ... و گاها بی دلیل هرچی کار کردنو .....
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    راهنمایی رانندگی همش کشکه خخخخخخخحح کیه ک جواب مردم رو بده واقعا هم ک خنده داره
  • ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    من جریمه گرفتم تو ۲ دقیقه دوبار دوربین عکس گرفته .... آخه این چه وضعشه من واسه یه اشتباه پلیس باید برم تا کجا و کجا شکایت کنم حالا اگه درست بشه یا نه!!!! مردم رو گول نزنین اول هر سال یه مبلغ مشخص کنین مردم واریز کنن خیال خودتونو راحت کنید .
  • ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    1
    ۲۰۰ هزار تومان جریمه پرداخت کردم ۲ ماه پیش هنوز صفر نشده تو سایت واقعا حرومتون
  • PHAROS48 ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    مرده شورتون ببره با این سایت مزخرفتون از عمد نمیشه استعلام گرفت که بری ۱۱۰+ بابتش پول بده .
  • ملت ایران ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
    می دونید راهنمایی رانندگی با همین جریمه ها برابر بودجه یکسال دولت درآمد داره این روش کسب درآمده
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    سلام.پلیس راه بزرگراه پل زال خرم آبادبی جهت خودروها روجریمه میکنه خواهشمندم پیگیری کنید
  • کریم جنگجو ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    با احترام لطفا خلافی سمندشماره پلاک ۴۳ن۷۵۴-۲۵ رابه ایمیل فوق ارسال فرماییدشماره ۴۳۳۳۲۸۶۰باتشکرجنگجو
  • مجتبی مبارکی ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
    پیامک زدم جواب آمد مبلغ ۳۰هزارتومان جریمه دارم پیگیر شدم در تاریخ ۹۵/۵/۳۰ در شهر چالوس توقف مطلقا ممنوع داشته ام در صورتیکه تا کنون نه خودم و نه خودروم به شهر چالوس سفر نکرده ایم
  • هاشم فتوت ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
    سلام در تاریخ سی و یکم اردیبهشت در قایم شهر جریمه شدم و روز پنج خرداد با اینترنت بانک ملت پرداخت کردم جریمه ام حذف نشده و دو برابر هم شده شماره اتومبیل ۴۶ ل ۴۸۶ ایران ۱۱و شماره قبض جریمه۹۵۹۳۶۶۱۷۳۱ و ۹۳۶۶۱۷۳۱۰۰۲۹۶ که یک شماره در صدر قبض و دیگری در پایین قبض درج شده است.
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    سلام من تقریبا یک ماه پیش بابت سرعت بالای ۱۱۰ جریمه شدم جالب که من رو ۱۰۰ تومان جریمه کرد ولی بقیه میومدن باهاش خوش و بش میکردن با ۲۰ تومان جریمه میکرد
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    سلام خدا را گواه میدارم که همه ما سخت در اشتباه هستیم پلیس ها خیلی ادمهای خوبی هستند ما بدیم شما همتون دروغ میگید و ضد انقلاب هستید بلاخره قیامت میشه میفهمید من چی میگم بابا جان ما اگه حساب کنیم وبیشتر بجای این چرتو پرت ها تحقیق کنیم می فهمیم که امار مرگ میر در تصادف ها هر سال کاهش میابد من خودم سالانه ۲ ملیون تومن جریمه پرداخت میکنم وهیچ اعتراضی ندارم
  • حسینی ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    سلام در تاریخ سیزدهم شهریور تسویه حساب کردم الان بیست وسوم شهریوره بعد از یازده روز هنوز درسیستم اعمال نشده تاکی باید منتظر باشیم مبلغ ۸۰۰۰۰۰تومان هم هست.لطفا راهنمایی فرمایید.
  • حمید ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    خدا ازتون نگذره
  • محمد ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    اینقدر مردم ناراضین چرا کسی جوابگو نیست.
  • میترا ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
    سلام من کلی از جریمه هامو پرداخت کردم. اما با توجه به بروزرسانی تا تاریخ ۲۸/۰۶/۹۵ سایت راهور۱۱۰، همچنان جریمه هام همانقدره. این چه مدلیه دیگه بلد نیستین اینترنتیش نکنین. این ....ها
  • ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    ۲۳۰ هزار تومان پول ... دادم ولی قبضها حذف نمیشه.همونطور که جریمه هاتون اپدیت هست لطفا اینترنت ... هم اپدیت باشه.
  • مریم ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    سلام جریمه در تاریخ۹۵/۱۲/۱۵پرداخت کردم با شماره پیگیری۹۸۵۳۵۶شماره ارجاع۱۲۲۶۷۵۹۸۵۳۵۶درتاریخ ۹۵/۱/۱۹پرداخت کردم به مبلغ۴۰۰٫۰۰۰هنوز هم جریمه آن می اید خوشبختانه متوجه شده اند پرداخت شده ۲برابر نکرده اند لطفا راهنمایی کنید چطور اعلام کنند از جمع جرایمم کسر شود
  • رضا ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    برا چی اینقدر از عملکرد مامورای راهنمایی عصبانی هستید.عزیزان از قدیم گفتن "خلایق هرچه لایق"
  • محمد ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
    سلام تازگی رفتم خلافی ام رو درآوردم دیدم ۹۰۰ تومن هستش یدونه شناسه واریز کلی داره و برای هر کدومشون هم شماره سریال هستش آیا راهی داره بتونم خلافی ها رو تک تک پرداخت کنم ؟؟؟ ممنون
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    بله طبیعت آدمی همینه اگرجریمه شود ناراحت می شود.اگرجریمه به حق باشدچی؟؟؟
    • ناشناس ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
      بله جریمه اگه به حق باشه کسی ناراحت نمی‌شود ولی مشکل اینجاست که ۵۰درصد از جریمه‌ها ناحق است
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    خدا نابود کنه اون پلیسی رو که مثل راهزن ها بدون داشتن دلیل راننده رو جریمه می کنند و خلافکارهای قاچاقچی قلدر رو رها می کنن تا امنیت مردم رو به هم بزنند و جرات نمی کنند باشون برخورد کنند.
  • سيد عبدالله قدس نيا ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    با سلام من مورخه ۹۴/۰۹/۲۲ چهل هزار تومان جریمه شدم برگه جریمه را گم کرده بودم مورخه ۹۴/۱۱/۱۵ رفتم خلافی گرفتم که جریمم راپرداخت کنم ولی متاسفانه ثبت نشده بود اما فروردین ۹۵ رفتم خلافی گرفتم دیدم ثبت شده و دوبرابر شده ای کاش تو خلافی تاریخ ثبت سیستمی جرایم را هم میزدن تا اینطوری .........
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    سلام برای من خلافی الصاقی آمده ولی جالبه دست خودم نیست میخوام پرداخت کنم شناسه پرداخت ندارم
  • امیر مردای ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    سلام یه راهنمایی از شما میخوام. قبض های جریمه ام رو پرداخت کردم ولی هنوز در استعلام من دیده میشه. شماره بارکد گواهینامه:۷۴۳۶۳۷۳۸ VIN IRPC941V2BD833317 پیشاپیش ممنون از لطف شما
    • مدیر سایت ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
      سلام معمولا با تاخیر حذف می شن
  • جواد ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    من قبض جریمه از طریق اینترنت پرداخت کردم بعد از چند ماه که استعلام گرفتم دیدم جریمه رو دو برابر لحاظ کردن کد رهگیری رو هم ندارم چطوری میتونم ثابت کنم پرداخت کردم
  • احمدی ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
    خواستم بگم طبق قانون راننده موظف به پیاده شدن و بردن مدارک نزد افسر پلیس نیست و اگه حادثه ای رخ بده پلیس مقصره ولی عملا پلیس داخل ماشین میشینه و راننده باید بره خدمتش بعدم باید ثابت کنه کمربندشو بسته بوده پشت فرمون.
  • فرید ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    خدا ازت نگذر که تواین بی پولی الکی برام جریمه نوشتن من اصلا شهر چرم نرفتم اخر ... چرا دروغ جریمه می نویسین مگر مسلمان نیستی خدا خیرت نده
  • رضا ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    باسلام، قالب سایت ها آنلاین نمی باشند، باسپاس
  • ناشناس ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    سلام مدل ماشین من۹۰ ولی درسال۹۲ جریمه عدم معاینه فنی دارم.۳مرداد ماه من مشگین شهر بودم ولی در سراب جریمه شدم.دلیل.شماره خودرو توسط مامور حفظ میشه هروقت برگه دستش رسید پرمیکنه.
  • نعمتی از زنجان ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    باسلام کجایی دنیا درعرض ۷دقیقه ۳تا جریمه ۶۰هزارتومانی به خاطر یک تخلف جریمه می کنند که شما میکنیدانصاف داشته باشید
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    توراهنمای اصفهان دیدم براکامیون تریلی برگ جریمه نوشته بودند بعلت نداشتن کلاه ایمنی البته براش حذف کردند
  • قلی ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
    مامورا وقتی کم میارن میرن تو خیابوناییکه پشه پر نمیزنه بخاطر سرعت جریمه میکنن حرامتان باد
  • کامل ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
    به قول قدیمی ها خودم کردم که لعنت بر خودم باد بیچاره مردم درامد که ندارن باید...
  • علی محمد ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    میخواستم بدونم من درحال حرکت توجاده واسه ناخوانا بودن پلاک جریمه شدم وعدم توجه به اخطارپلیس هم خورده دوتا سی هزارتومن.اگه پلاک من ناخوانابوده پس چجوری جریمه نوشته واسم.خواهشا مدیرسایت کمک کنه
  • علی محمد ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    خداقوت
  • lنوید ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
    اقااین چه وضعشه یک هفتس اینترنتی پرداخت کردم هنوز ثبت نکردن
  • آرش ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
    اونروزی از مگان پلیس راه سبقت ممنوع گرفتم عقده ای ۲۰۰تومن نوشت خخخخ
  • محمد ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
    در اتوبان همت بعد از تقاطع آزادگان به سمت غرب ، روز ۱۴ آذر یکی از دوربینهای ثابت پلیس از تنظیم خارج شده بود. تمام ماشینهای عبوری رو با سرعت بالای ۷۰ کیلومتر جریمه میکرد و فلش میزد . در حالی تابلوی راهنمایی پلیس سرعت ۱۰۰ کیلومتر رو مجاز اعلام کرده بود . مسلما هیچ کسی احساس مسئولیت نمیکنه که به دلیل خراب بودن دوربین ، جریمه های اون رو حذف کنند .
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
    سلام ناراحت نباشید اون روزی که مصوب شد راهنمایی ورانندگی هشتاد درصد بودجه خودش رو خودش باید تامین کنه فاته ملت خونده شد من ۷۲۰ هزار تومن جریمه دو برگی دارم که روهمم خبردار نیست از کجا اومده بیایید در سال مقاومت اقتصادی مقاوم باشیم تا بودجه این بندگان خدا جفتوجور بشه
  • مجید ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
    باسلام ،جریمه ها ی سایت با آنچه پلیس +۱۰ نشان میدهد ،یکی نیست ،این خود یک بینظمی است از جانب شما ،جریمه میکنند همکاران شما ،گاهی غیر واقعی وغیر منطقی ،وبدون مدرک ،مردم با این همه مشکلات بیکار نیستند که دنبال اشتباهات همکاران سربازشما بیفتند ؟ آرزوداریم راهنمایی ورانندگی کشور ما عقده ای ویا برای جبران بودجه و...جریمه نکند واین مکان بزرگ به یک مکان قابل اطمینان واحترام تبدیل شود ،وقتی مسولان عوارض خودشان از قسمت دوربین بدلیل ترافیک عیدی ماشینها را زیر دوربین هدایت نمایند ،دوربین نیز جریمه ثبت کند دورازاخلاق است ، ....با آرزوی موفقیت شماها
  • اسدالله مومنی شورکچالی ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
    باسلام جریمه تخلفات رانندگی پیکان بهشماره ۴۵۳ب۵۳ ایران ۸۶ بمبلغ ۱۷۳۰۰۰۰بوده ازطریق اینترنت پرداخت نمودم درتاریخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۵ زاهرا دویاسه بار پرداخت کردم چون پیرینت پرداخت یک مرتبه چاپ گردیده ولی از حساب موجودی کارت دو یا بار کم شده چکارباید کنم که اضافه پرداختی برگردد. باتشکر مومنی
  • مهدی ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
    من الان خلافی گرفتم یه مامور سه تا خلافی یه روز یه ساعت و یه چهار راه برا من نوشته . قبضش پر بشه خودش تنبیه نشه . من بیچاره باید تاوان اونا رو پس بدم . کسی به داد مردم نمیرسه ؟؟؟/
    • یاسین ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
      سلام این برادر بیچاره ات یه معلم هستم روز دوازه اردیبهشت روز معلم پارسال داشتم با شوق و خوشحالی سر کلاس میرفتم پلیس مرا کنار زد به بهانه عدم استفاده از کمربند ایمنی مرا جریمه کرد به خیال خودش با تخفیف ویژه شد ۲۰ هزار تومان اما امسال نگاه کردم دیدم در همان ساعت و همان لحظه و همان روز دو بارجریمه اون هم دو مورد ۶۰ هزار تومانی علاوه بر ۲۰ هزار تومان برام نوشته نوشته که بااحتساب گذشت ۲ماه جمعا شده ۱۶۰ هزار توان آیا اگه این قوانین پلیس واقعیه و کشک نیست یه نفر ازشون جواب منو بده اگه این خلاف و ... خودشون را اثبات نکدم حاضرم از سمت معلمیم استعفا بدم و یه میلیون هم هدیه به پلیس بدم
  • احمد ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
    یعنی چه بخدا با این مملکت داریشون با این دوربین های لعنتی جرایم رو ضبط میکنن همش اشتباهه تو جایی که نبودی واصلا نمیدونی کجای مملکته برات جریمه میاد هیچ جوری هم نمی تونی ثابت کنی که اونجا نبودی بعدشم که میگن جرایم رو اینترنتی پرداخت کنین هیج جا ثبت نمیشه یعنی من جریمه هامو ۵روز پیش پرداخت کردم هنوزم که تو استعلام جریمه ها بررسی میکنم همون جریمه قبلی رو زده فرا روز هم باز میگن پ رداخت نکردی باید به کی بگیم این بی نظمی ها رو یکی به داااااد ما برسه خداااایا
  • یاسین ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
    خواهش می کنمم پلیس راهورناجا مورد بالا را بررسی کنن و پلیس قانون شکن رامجازات کنن تا بداند این مملکت قانون داره
  • ناشناس ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
    وای این چ وضعشه من جایی که اصلا نبودم جریمه شدم. مسخرشو درآوردید ... هم حدی داره
  • ناشناس ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
    باسلام، دوستان رفته بودیم مسافرت سر پلیس راه (نه تو جاده) پلیس گفت بزنید کنار و مدارک را بدهید گواهی نامه، کارت ماشین، معاینه فنی، کمر بند ایمنی همه را داشتیم پلیس دید چیزی برا جریمه نداره یک نگاهی کرد تو ماشین گفت، این نفر عقبی که خوابه را بیدار کنید ببینم کمر بندش را بسته یا نه!!!!! و بعد بخاطر نفر عقب ماشین ما رو جلوی خود پلیس راه جریمه کرد. به مافوقش شکایت کردیم گفت دیگه حالا جریمه را نوشته نمی‌شود کاری کرد در حالی که در در همان جاده انواع سبقت و سرعت غیر مجاز بود اما پلیس راحت طلب بخاطر اینکه قبض هاشو تموم کنه جلو اطاقش وایساده بود و به ناحق مردم را جریمه می‌کرد. واقعا اسم پلیس راهزن برازنده تر است تا پلیس راهور
  • amir ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
    سلام دوستان این مبالغی ک تو سایت راهور زده دوبرابر شده است یا نه چون معلوم نکردن...؟؟؟
  • محمدی ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
    تمام مطالب شما دوستان درسته مامور خوب هم هست ....بد هم هست ....به نظر بنده بایستی با ماموری که داره زور میگه برخورد کرد یعنی از بچه های کلانتری کمک بگیری تا شاهد ماجرا باشند و طرف نتونه بعدا جریمه الکی هم برات بنوبسه و اسمشو و یگان خدمتیش رو بگیری و .... ولی بازم فایده نداره میده دوستاش جریمه میکنن ....و دستت به هیج جا هم بند نمبشه .....فقط باید جریمه ها رو یا تسلیمی کنن یا دوربین ....چون بقیش نامردیه .... اگر هیچ کدوم جواب نداد یه دونه تو گوش ماموره بخوابونی و بگی حالا هر کاری میتونی بکن چون مدرک نداره که تو زدیش ......حالا بزارید جریمه کنه ولی دلت خنک شده ......
  • حامد ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
    مثل کارتون رابین هوده! داروغه دزده و داره جیب مردم رو خالی می کنه اصلاً هم قابل پیگیری نیست. اونوقت حسن آقا منشور پیامک میکنه...
  • مهدی ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
    سلام.آیاامکان داره که فقط جریمه های تاآخر۹۴رابپردازیم؟؟
  • کریم مدرسی ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
    سلام. از دیشب برای دریافت خلافی و پرداخت آن به لینک راهوار و سایت خود نیروی انتظامی مراجعه کردم متأسفانه فعال نیست. لطفا به یه طریقی اعلام فرمائید تا قبل از اتمام مهلت امروزه فعال گردد
    • علی ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
      کدام جریمه ها دو برابر می شوند
  • علی ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
    کدام جریمه ها دو برابر می شوند
    • KD ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
      آیا کسی اطلاع داره فرصت ۶۰ روزه برای پرداخت خلافی ، ۶۰ روز کاری هست یا ۶۰ روز کامل؟؟؟ مثلاً اگر ۹۵/۸/۶ جریمه شدیم دقیقا تا چه روز و ساعتی فرصت برای پرداختش هست؟
  • KD ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
    یه پلیس تو جاده لردگان الکی بخاطر سبقت غیر مجاز ۲۰۰ هزار تومان جریمه ام کرد البته هر چی اصرار کردم راننده که یه ستوانی بوده گفته که اون سرهنگ لعنتی رییس پلیس راه استانه و اصلا کوتاه نمیاد...! من تا زمانی که زنده هستم دعا میکنم که تو زندگیش خیر نبینه. چرا اینا اینقد بیخود جریمه میکنن و تازه میخوان تمام ایده آل ها رو مردم پیاده میکنن
  • م-خ ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
    سلام دوستان تمامی حرفهای شمار را خواندم بنده یک معلم هستم بخدا قسم ما باید چوب بالای سر مان باشد چون یادنگرفتیم خلاف نکنیم بخدا اگه خلاف نکنیم جریمه نمی شویم اینقدر غیر منطقی و احساسی نظر ندید بیاید خومان را اصلهح کنیم این جرایم به جیب مامورین نمی رود به خزانه دولت می رود خوشبین باشیم و خودمان را اصلاح کنیمخدا نگهدار همه دوستان .یک معلم
    • حسین رسولی ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
      با سلام خدمت استاد محترم سرور گرامی شما تا حالا در مورد دانش آموزان خود (از هر حیث ) آیا خطائی کرده اید ؟ دوست عزیز جریمه ای شده ام که در شهر اروومیه که اصلا در همان روز مراسم تشیع جنازه اقوام خود بوده ام در شهر تبریز حالا افسر محترم چطور جریه کرده خدا عالمه چرا همهه را به یک چشم میبینید
    • احمد ابراهیمی ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
      سلام اگه آدم خلاف کنه بعله، خلاف هم که کسی کرده باشه تاوانش رو میده، حتی قتل هم که کرده باشه به کسی ربطی نداره که بهش توهین کنن، مجازاتش رو میکشه، اما چند تا از پلیسارو میشناسید که با اخلاق حرف بزنن؟ اغلب جریمه ها هم خیلی الکی هستن من خودم برج ۶ ماشین پلاک زدم، رفتم دیدم جریمه ۲۰۰ دراومده که برج ۵ اونم نصفه شب افسر واسه سرعت غیر مجاز جریمه نوشته، هر چی اعتراض کردم، گفتن اگه میتونی ثابت کنی که اونشب اونجا نبودی،بسم الله، هر چی مدرک بردم که من برج ۶ گرفتم پلاک رو، هیچکس قبول نکرده اینجا ایرانه
  • مرضیه ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
    من ۴ مورد از چریمه هام رو پرداخت کرذم ولی دوباره که رفتم دیدم پاک نشده واقعا که ضعیفین باید حتما ۴ روز زمان ببره
  • سهیل ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
    باسلام خدمت همه عزیزان . یدفعه داشتم تواتوبان آزادگان به سمت افسریه میرفتم اوایل جاده تازه تاسیس بود و هیچگونه علائم محدودیت سرعت نصب نبود و بنده ۱۰۰کیلومتر سرعت داشتم ناگهان تابلوی ایست رو دیدمو اولش فکر کردم با من نبود ولی در آینه دیدم که ایست به من داده شده . سریع اتومبیل را متوقف کردم و فلاشر زدم وبا احتیاط به سمت عقب رفتم . وقتی به نزدیک مامور رسیدم شیشه رادادم پایین و بعداز سلام و خسته نباشید از ایشان پرسیدم که اتفاقی افتاده و ایشان جواب سلام که نداد هیچ و به من گفت مدارک و وقتی مدارک را دادم گفتم مشکل چیست و گفت تجاوز از سرعت و بنده گفتم که علائم?گفت رو زمین کشیده شده و بنده گفتم به نظرشما نباید اول جاده نصب میکردید که ۹۰ تا و بنده به احترام شما ۳۰۰ متر دنده عقب آمدم و الا میرفتم . اولش زل زد تو چشام و بعدش مدارک رو پرت کرد توصورتم و با این حرکت به ۱۹۷ زنگ زدم و گفتم افسر شما به نام ع احمدی بادرجه ستوان یک چنین برخوردی را کرده و من اعتراض دارم و گفت پیگیری میکنیم . بعد از سه ماه دیدم که سه جریمه آمده که عدم توجه به اخطار پلیس سرعت غیر مجاز و نداشتن گواهینامه . آدم اگه دقت کنه اگه من توجه به اخطارنکردم و سرعتم زیاد بوده ایشان چجوری متوجه نداشتن گواهینامه شده ? اساس این نیرو انتظامی را این افسر با جریمه دروغ و با آن برخورد زیر سوال برد . افسر هم افسرهای قدیم الان هرکی هرکی شده و منشور اخلاقی رو بردند زیر سوال
  • سهیل ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
    ای بابا افسر هم افسرهای قدیم الان هرکی کار گیرش نمیاد میاد پلیس راه و تا حالا دیدید گروهبان جای افسر عالی تصادفات کروکی بکشه ? پس چرا بجای افسری گروهبانه ها چرا
  • ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
    تکبیر
  • shervin ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
    ...بر راهنمایی ورانندگی
  • امید ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
    برویدخراسان رضوی تایباددسته قبض هاه ستفان یکم را...... رانگاه کنیدهمه خط خوردگی معنی خط خوردگی چیست .خخخخخخخخخخخ
  • ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    باسلام خدمت زحمت کشان راهنمایی و رانندگی ؛ تورو خدا یه سری به سایت بزنید ، همیشه قطع یا جواب نمیده
  • حسین رسولی ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
    با سلام وخسته نباشددو مورد بنده را جریمه کرده اند که روحم خبر نداره یکی ارومیه یکی ماکو شما را بخدا به این ملت رحم کنید
  • حاجی ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
    نود درصد مامورای راهنمایی رانندگی متاسفانه ...
  • حسن ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
    شما در صفحه اسلی خواستید حلافی خودررو نشان دهید ولی موارددیگر گذاشته اید
  • حسن ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
    عرض نمودم پس چرا خلافی را نشان ندادید
  • ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
    برای من یه سؤاله وقتی یه افسر به عنوان یه مسلمان قسم میخوره چیجوری به هر بهانه ای که. بتونه ... میگیره
  • انس ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
    من۱۰۰هزار تومان جریمه شدم بد دو ماه۲۰۰ هزار تومان پرداخت کردم
  • ناشناس ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
    من هرگز در عمرم ملایر رو ندیدم و نرفتم. ماشینم هم فقط دست خودم هست. الان رفتم تو سایت راهور دیدم ۳۰ هزارتومن جریمه توقف ممنوع تو ملایر برام نوشتند. دستش بشکنه اون ماموری که بیخودی برام جریمه نوشته. بیکار هم نیستم بخوام چند روز مرخصی بگیرم برم دنبال قضیه تا اثبات کنم من در روز جریمه سر کارم بودم.
  • ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
    بیشتر جریمه ها توسط دوربین ها صورت میگیرد که معمولا خرابی واشکالی که در انها وجود دارد باید توسط پلیس اصلاح شود ضمنا در داخل شهرها اینقدر پارک دوبله وسوبله در خیابانها وپارک خودرو در پیاده روها وتوقف زیر تابلوهای پارک ممنوع زیاد است که اگر پلیس همه انها را جربمه نماید که به حق هم هست هم در امد خوبی برای پلیس است وهم از بی نظمی پیشگیری میشود وبهترین جریمه برای پیشگیری از خلاف بیشتر جریمه تسلیمی به راننده است نه با دوربین وبدون اطلاع راننده که باز دارندگی لازم را ندارد.
  • محمدرضا سابقی ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
    بنام خدا با سلام ضمن عرض تشکر از ماموران پلیس راهوار، بدینوسیله از اخلاق ورفتار بعضی ماموران که ناهنجار بوده و باعث بدبینی مردم نسبت به پلیس می شود، و در شان یک مامور دولت جمهوری اسلامی نیست باید چه کرد تا به نتیجه مطلوب رسید.. سامانه ۱۹۷ اکثرا بررسی صحیحی انجام نداده، یا اصلا بررسی نمی نمایند!! در پایان از زحمات و تلاشهای شایسته پلیس تشکر و قدردانی می نمایم. با احترام محمدرضا سابقی .....
  • محمد ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
    بنده که تو شهرک راه آهن تو خیابون امیر کبیر با سرعت ۵۰ تا داشتم میرفتم و وقتی به ۵۰ متری سر کاج رسیدم چراغ سبز بمدت حدود ۱۵ ثانیه مونده بود و کامل مشخص بود که رد میکنم به حرکتم ادامه دادم و تا اینکه رسیدم به سر چهار راه چراغ از ۹ ثانیه یهو صفر شد و قرمز که اگه تو اون حالت ترمز میزدم باس میرفتم وسط چهار راه و واسه همین به راهم ادامه دادم و ۲۰۰ تومن بابت همون جریمه دادم و هر کاری کردم اصلا یه نگاه هم نکردن که صحت حرفای من واسشون ثابت بشه. اینا میخوان ..... من که اصلا راضی نبودم واسه اون ۲۰۰ تومن و ....
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
    خیلی مردید
  • ناشناس ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
    1
    منو تو بزر گراه پلیس تابلو زده رفتم میگم چی شده جناب سروان میگه سرعت داشتی میگم چقدر سرعت داشتم میگه۱۱۵تا میگم خوب تا سرعت ۱۱۰مجاز نیست میگه هست میگم بر ۵کیلومتر بیشتر میگه بله وخلاصه به قول خودشون اعمال قانون شدیم ۶۰هزار تومن..............
  • علیرضا ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    اکثرمامورای پلیس ... بیخود وبیجهت جریمه میکنن .... این طریقه مسلمونی وانسانیت نیست
  • بابایی ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    خسته نباشید یه کمی هم فکر مردم باشید فردایی هم وجود داره
  • بابایی ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    کمی به فکر مردم باشید نمی دونم این نوشته هاروکسی ازمسئولین می خوانه
  • ارمناک ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    بخور بخوره ها...........
  • ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
    خواهشا دست از این کارها بردازین همش دوربین . جایی واسه بخشش هم بزارین
  • مدیر سایت ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
    سلام این لینک حاوی اطلاعات جدیدی هست . لطفا ببنید http://www.donyayekhodro.com/195511
  • حسن ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    من از پلیس متنفرم
  • Shams ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
    سلام ای کاش ..... خیلی مردید ... افسره بهم میگه برو بانک سریع بیا (ماشین روشن) نرسیدم به درب بانک دیدم برگ جریمه رو چسبونده به شیشه یعنی شما دیگه آخرشین
  • ایرانی ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
    من اصلا به نوع پرداخت کاری ندارم...چرا همه جا سرعت رو زدن شصت ۶۰ کیلومتر؟ آخه واقعا سرعت رو تو اتوبانا کم میزنن که فقط من و شمارو جریمه کنن... چرا کسی به این توجه نمیکنه...
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
    واقعا گندتون بزنند
  • ایرانی بدبخت ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
    فلان که میگن پس چیه؟ ها؟ ها؟ من با ۴۰ تا سرعت تو منطقه ۳۰ کیلومترجریمه شدم- حالا جریمه به کنار - ۴ نمره منفی دیگه چه صیغه ایه؟
  • ش ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
    می خواهم پرداخت کنم نمی شه..نوشته منتظر بمانید ... تاکی منتظر بمانیم؟ نمی شود پرداخت کرد سایت هم اشکال داره ... دوبرابر کردن جریمه خیلی کار قانونی نیست... یک جریمه هست همان را باید داد نه دو برابر...هم مبلغ را بالا بردند هم دوبرابر می کنند...
  • HASSAN ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    .... گذاشتن تو راه مردم من تو اتوبان ک ١١٠ تا سرعت مجازه جلومو گرفتن میگن ١١٣ تا میرفتی ... ۶٠ تومن جریمه کرد منـو خدامیدونه حقم نبود ....
  • ناشناس ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
    بابا دلتون خوشه هی اون دنیا اون دنیا راه انداختین اون دنیا هم که رفتن میگن ایشون نیومد پس بگیره ما آماده بودیم پس بدیم وقتی هم که میری میبینی دو روز کاغذ بازی داره خودت حلال میکنی میری
  • مجید ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    سلام . چی بگیم وچی نگیم ولی کو گوش شنوا درسته همه کارا به خاطر امنیت مسافرا ست ولی خواهشا واسه هر چیزی وهرکجا دست به جریمه نشین در شهرستان ما تابلو بزنن نگه داشتی ۹۹/۹درصد جریمه ایی باباجان شما راهنمایی ورانندگی هستین یعنی خودرو را نگه داشتی نقصی اگه داشت با ملایمت که آقای راننده مشکل را حل کن طرف بره دوباره اگه به دام افتاد مشکل را حل نکرد جریمه ۲ برابری را اعمال کنه که تلافی قبلی هم در شه ممکنه سوال بشه این همه ماشین کی یادش میمونه راه حل برچسب رفع نقص بزنن حالا گاهی تخلف واقعا محرزه حقمونه ولی بعضی جاها واقعا بی انصافی میکنن برادران زحمتکش واقعانم اگه از اینا هم نباشه وا ویلاست جاده ها سرعت میگ میگ سالم برانیم جریمه نشیم
  • ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    سلام . چرا از طریق پیامک شناسه پرداخت نمی دهد
  • عبدالله از اهواز ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
    واااااااای چقدر شاکی هست، کاش یه نفر از مسئولین ببینه، استغفار کنند
  • جواد ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
    بنده درتاریخ۹۶/۳/۲۸مبلغ۵۰هزارتومان طی شماره۴۶۲۲۷۹۸۶۶۲جریمه شدم وبلافاصله درتاریخ۹۶/۳/۲۹ازطریق اینترنت منزل(سامان کیش)درساعت۲۲۵۸طی شماره پیگیری۹۳۳۸۶۷جریمه را پرداخت کردم حالاشماجواب بدین چرا جریمه من دو برابر شده وهنوز حذف نشده؟
  • مرتضی شوکتی ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
    سلام جرایم رانندگی درکجا هزینه میشه بهتر نیست حداقل صرف ایمن کردن جاده ها و ساخت راهها وجاده های کشور شود که حداقل با ان همه اشتباهات مامورین دلمون خوش باشه که برای ابادی این مملکت خرج میشه
  • کیا ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
    1
    نمی دونم چه کسانی در راس قدرت و راهبری راهنمایی رانندگی هستند ، اقایون چه کسی در ورودی پل چراغ قرمز می گذاره !!! تا حالا کجا دیدید ، ورودی رمپ کاوه به صدر چراغ قرمز گذاشتن بدون علائم و چیزی چراغ کوچک که بیشتر شبیه چراغ چشمک زن هست !!! ۲۰۰ هزار تومن جریمه ، شدیدی پلیس مچ بگیر به جای پلیس فرهنگ ساز!! خدا خیرتون نده که هرچی ما رعایت می کنیم امید و انگیزمون را میگیرید
  • مجتبی ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
    1
    سلام من از طریق اینترنت پرداخت کردم هنوز پاک نشده کجا باید زنگ زد که پیگیری شه؟
  • ا علیمرادی ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    1
    سلام از اینکه به همه چیز بعنوان منبع درآمد نگاه می کنید برای خودم متاسفم حتی گرفتن خلافی هم باید از دفاتر پلیس +۱۰اقدام بشه تمام دنیا امکانات در اختیار مردم اما ایجا مردم دراختیار ... مابه روز قیامت اعتقاد داریم و شمارا به روز قیامت واگذار میکنیم البته. امیدوارم پول های ناحق را جز هزینه درمان خودتان نکنید.
  • علی ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
    تو یه زمان دو جریمه اومده-یکی برای عدم استفاده از کمربند ایمنی و یکی برای شیشه دودی.درحالیکه من اصلا اون موقع در اون مسیر نبودم و ماشینم هم شیشه دودی نداره.
  • اپسون ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
    3
    خدا مامورایی که الکی می نویسن رو لعنت کنه .....
  • سمیه ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
    2 1
    سایت پلیس راهور که عملا کار نمیکنه تا همه حضوری برن و سه هزار تومن پرداخت کنند برای دیدن خلافی خودروشون!!! بعد جریمه ها رو نگاه کنید توروخدا... من خودم اصلن شهرستان فلان تاحالا نرفتم ، شاید به جز خودم جن و پی از ماشینم استفاده میکنند...یکی از جرایم مربوط به اون شهرستانه...خوب خودتو رو درست کنید مملکت درست میشه!! بعد میگن مملکت چرا اینجوریه؟ شما به مردم رحم میکنید که خدا به شما رحم کنه...به هر طریقی مردم رو اذیت میکنید و میخواهید پول اضافی بگیرید!!
    • هم وطن ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
      2 2
      دقیقا درست می فرمایید سایت پلیس راهور که عملا کار نمیکنه تا همه حضوری برن و سه هزار تومن پرداخت کنند برای دیدن خلافی خودروشون!!!
  • ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
    با خودپردا ز بانکهای رفاه و ملت و ملی و غیره قابل پرداخت میباشد نه اینکه بایک مثثثثسل ملی
  • هم وطن ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۹
    سایت پلیس راهور که عملا کار نمیکنه تا همه حضوری برن و سه هزار تومن پرداخت کنند برای دیدن خلافی خودروشون!!!
  • بهروز شریفی ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
    3
    خودرو من مدل سال ۸۳ می باشد و بارکد موجود بر روی کارت خودرو فاقد شماره در زیر بارکد است ، برای پرداخت اینترنتی باید چکار کنم و از کدام روش استفاده کنم ، هیچ توضیحی در این خصوص ارائه نشده است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =