کد خبر: 58472
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷

برلیانس اچ 320 از نظر طراحی بدنه تا حدی به نسل اول ب ام و سری یک شباهت ‏دارد،اما به جای پلت فرم دیفرانسیل عقب ب ام و از ساختار دیفرانسیل جلو با یک موتور 1.5 ‏لیتری چهار سیلندر و گیربکس چهار سرعته اتوماتیک بهره می گیرد.

مشخصات برلیانس H320 و تجربه رانندگی در پیست به گزارش دنیای خودرو،برلیانس اچ 320 از نظر طراحی بدنه تا حدی به نسل اول ب ام و سری یک شباهت ‏دارد،اما به جای پلت فرم دیفرانسیل عقب ب ام و از ساختار دیفرانسیل جلو با یک موتور 1.5 ‏لیتری چهار سیلندر و گیربکس چهار سرعته اتوماتیک بهره می گیرد.طراحی ظاهری به خوبی ‏محصولات چانگان نیست،اما جذابیت های خاص خود را دارد و در برخی زوایا تازه و مدرن به نظر ‏می رسد.در فضای داخلی هم استفاده هوشمندانه از پلاستیک و پارچه با تریم داخلی کِرم به ‏چشم می خورد که در مجموع از نظر زیبایی و کیفیت نمره قبولی می گیرد.رانندگی با اچ 320 ‏چطور است؟ موتور 1.5 لیتری کمی بیش از 100 اسب قدرت تولید می کند که برای جثه سبک ‏وزن این هاچ بک چینی کافی است.گیربکس عملکرد نسبتا مناسبی دارد و در مجموع باید ‏گفت که برلیانس ‏H320‎‏ تنها خودرو حضار در این تست با نسبت نیرو به وزن قابل قبول ‏است.ترمزها همچون سایر خودروها رضایت بخش به نظر می رسند و فرمان پذیری هیجان ‏انگیز،لذت بخش با چاشنی کم فرمانی فراوان است.با ‏H320‎‏ بعد از یکی دو دور به مرحله ای ‏می رسید که در تمامی پیچ ها از شنیدن جیغ تایر لذت ببرید و در تلاشی هیجان انگیز برای ‏غلبه بر کم فرمانی و سبکی محور عقب غرق شوید.به نظر من رانندگی با این ماشین از پژو ‏‏206 لذت بخش تر است و اگر سایپا بتواند این مدل را با قیمت رقابتی راهی بازار کند،به ‏حاشیه امن فروش انواع پژو 206 های بی کیفیت راه خواهد یافت. ‏H320‎‏ یک مدل صندوق دار ‏‏(سدان) هم دارد که در حاشیه تست حضور داشت اما اجازه رانندگی با آن برای ما صادر نشده ‏بود.این مدل هم از طراحی خوب، کیفیت قابل قبول و فضای داخلی نسبتا کافی برای چهار یا ‏پنج سرنشین برخوردار بود و در صورت عرضه می تواند به خودرویی موفق در بازار فروش بدل ‏شود.‏ از هفته آینده پیش فروش خودروهای جدید برلیانس توسط گروه خودروسازی سایپا آغاز خواهد شد . 6orq0mytrxyjk7ygq5.jpg jtzv9jjcxjxp1xxb6r9b.jpg w069dgnjbsxo83aii4bz.jpg pywv6fvv78ir8jj8x6w7.jpg llxln9qb13he3qqznk.jpg my0znftr7dmqv7y5idn.jpg 9iy01w7fap5dvcr1dwm7.jpg lputn6bukob5z0nlhdw.jpg b0fn6r7l0lbjrh8rdsq.jpg zd6lqkt1wwx5tf8y3t21.jpg rv6nyijok5n0kk64ub1.jpg 2y5a1w6f8d3f42ng0q3.jpg nnq0g7cgdv5riqd03p1k.jpg 55llsl7xpwbxi1tefbw8.jpg v9qjhr4szzzw08mds1ro.jpg iqq9ypagsdlflqga2e6.jpg

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 239
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید رحمانی ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    سلام قیمتش چنده
    • ph ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
      2
      علیک 43
    • رضا ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
      1 4
      بقران بعضیا اسن نمیدونن ماشین چیه که ام وی ام وبا این یکی میکنن .من انواع ام وی ام و واسه یادگیری گرفتم خدای ی تایره این ماشین میرزه به ام وی ام.پارسال اسپرتژ داشتم سواری برلیانس مثله ماشین ۱۷۰ملیونیه .الان ۶ماهه لندکروز و پرادو سوار میشم حتی سانتافه ام دلمو زد ولی برلیانس نصبت به قیمتش حرف نداره
    • حمیدتهرونی ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
      2 1
      سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان عزیز وبا احترام به نظرات همگی.بنده خودم از افرادی که خودشون این ماشین رو زیر پا داشتن سوالاتی از کیفیتش پرسیدم واقعا تردیدم برطرف شد.میخواستم اقدام به خریدن کنم که تریم مشکی واقعا زد تو ذوقم حالا میخوام به دوستان مسئول بگم خوهشا به سلایق مختلف احترام بذارید ضمن بر اینکه تریم مشکی در قیاس با تریم کرم از کیفت پائین تری بر خورداره. با تشکر.
  • آرش ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    4 1
    من تو نمایشگاه اصفهان این ماشینو دیدم خدایش 50میلیون نمیارزه دنده دستیشو46میلیون میگفتندآدم 50میلیون میده برا یه ماشین 1500cc!!!واقعا اینا چی فکر کردند راجبه مردم ایران بابا ما هموطنیم نه دشمن هم به خدا تو نمایشگاه یه ام وی ام 315 جدید دیدم یه تایرش میارزید به این ماشین اینم با قیمت 39میلیون یعنی 7میلیون از دنده دستیش ارزونتر فقط وفقط ظاهر فریبندهای داره والسلام.
    • مهدی ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
      1
      آرش جان این به این مناست که ما فقط حق حیات داریم و بس یعنی از یک افغانی یا یک عرب سوسمار خور بدبختریم.
    • آرمان ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
      2
      من یه سوال ازتون میپرسم . شما چطور وقتی پشت یه ماشین نشستی در موردش نظر میدی که می ارزه یا نه یا با ماشین دیگه ای که مطمئن هستم با اونم رانندگی نکردی مقایسه میکنی . شما فقط داری ظاهر رو مقایسه میکنی که خودتم اعتراف میکنی قشنگه
    • سعید ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
      در جواب جنابعالی اصلا تا حالا ماشین بالا تر از بیست میلیون سوار شدی خداوکیلی قیافش که از همه ایرانیها بهتر ه .مصرفش هم کمتر .خدماتش هم با پارس خودرو که قبلا ماکسیما .تیانا .مگان تو کیسه داره .اول فکر کن بعد قیمت بزار اون ور مرز تو خود چین نزدیک به ۷۵۰۰۰ یوانه .پس دادش اول فکر کن بعد نظر بده .شما بهتر همون سمن یا ام وی ام دسوار شی
    • بهادر ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
      تا حالا ۳۱۵ سوار شدید!؟ یه جمله میگم مخلص کلام!! کیلومتر شماره اسباب بازی در حد ماشین کنترلیشو هر موقه ۳۱۵درست کرد بیاد ادعای اتوموبیل کنه!!!واسلام وسلام
    • الهيار ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
      1
      Talk is cheap
    • الهيار ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
      1
      حجم موتور همیشه ملاک ارزش یک ماشین نیست
    • الهيار ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
      1
      دوست عزیز، حجم موتور خودروها همیشه معیار ارزششون نیست. در حقیقت با روند امروز تقریبا همه خودروسازان سعی در پائین اوردن حجم موتور خودروهاشون هستند. حتی خودروهای مسابقه ای فورمول ١ هم از این امر مستثنا نیستند. شما ازادید بیاین تو اینگونه سایتها و هر چی میخواهید بنویسید ولی کار کسائی که امدند اطلاعات معنی دار و صحیح را بین خودروهای بد و بدتر را بگیرند ویا با تجربه رانندگی و مالکیتی که دوستان دیگر دارند اشنا بشن را سخت تر میکنید. با احترام
    • فرزاد ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
      راجع به
    • داود بیات ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
      سمند هزینه طراحیش انقدر زیاد شد در شش سال که میتونستند کارخونه هیوندا بخرند و روی پلتفرم این موتور ۱۵۰۰ راحت دینامیک داره هیچ جدیدا برای خودرو های برقی اسنتفاده لازم کنند. لطفا حد اقل یه کم تحقیق کنید.
    • ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
      1 1
      اولا که عزیز تکنولوژی جدید با حجم سی سی موتور کمتر قدرت بالاتر میگیرن از موتور، قدرت موتورش با پژو پارس یکسان هست در صورتی که حجم موتورش و مصرفشم خیلی کمتره، دیگه زمان قاجار نیست که پیکان جوانان بزنن با ۲۰۰۰ سی سی ولی ۹۰ اسب بخار!! MVM315 هم حجمه موتورش همینه فقط مشکلش صندلی های بی کیفیتش هست و ضرر که الان توی بازار حدود ۴ میلیون از کارخونه ارزونتره در صورتی که این ماشین توی بازار بین ۲ تا ۵ میلیون گرون تر از کارخونه هست
    • فرشاد ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
      1
      برو ام وی ام بخر تا رودستت بادکنه!زیر بند مزخرفشه که بعد از یه سال به یه لگن تبدیل میشه ام وی ام اینوبدون هیچ ارزونی وهیچ شرایط فروش عالی توایران بی دلیل نیست
    • دانیال ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
      1
      سلام برلیانس بهترین ماشین کیفیت مدل
    • سپهر ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
      1
      جنازه برلیانس میرزه به پژو.محصولات ایران خودرو و سایپا کیفیت پایین دارن با لوازم اشغال چینی.برلیانی حداقل کیفیت بهتری داره
  • مهدی ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
    1
    این ماشین 20 میلیون بیشتر ارزش نداره به قول آقای آرش که اینا مخ مردم ایران رو گیر اوردن - در ضمن بازار رقابت کامل هست - خودرو باید با کمترین قیمت به تقاضا کننده برسه چون در بازار رقابت کامل - رکود زیادی و تقاضا برای خرید نیست - برای اینکه مردم قدرت خرید آنها پایین .
    • شهاب ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
      1
      پرايد ٢٢ مليونه اين بيست مليون!!!!!!!
    • Ali ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
      مرد حسابی نشستی پشتش که تفت میدی فقط؟ لیاقت شماها همون 206 که الان دارن 40 تومن تو پاچه تون میکنن و بازم عین ... همون بهداشت دهان و دندان خودتونو میخواین و میرین با اونهمه خرابی و به خرج افتادن میخرین...دهن وا میکنین فقط یچی بگین دیگه...پراید ... رو 22 تومن دارن به این ملت میندازن اونوقت همچین چیزی 20 تومن باشه؟ فقد بلدین ایراد بگیرین. همین ماشین اگه لوگوی اروپایی روش بود الان داشتین اینجا می پرستیدین اش
    • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
      1
      اين ماشين اصن به درد نميخوره نخرينش بريد بيست تومن بديد پرايد بخريد خيلي خوبه خييييييلييييي اخه يه مقايسه رو قيمت توليدات به روز طراحي سي سال پيش بكنيد بعد اين حرفو بزنيد
    • الهيار ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
      سلام دوباره متاسفانه پاسخ من زیر متنی که باید درج نشد و شاید مفهومشو از دست داده باشه پس اینجا یک اظهار نظر کلی در مورد این گفتگو ها در مورد بریلیانس و دیگر خودروهای چینی/ ایرانی زیر ۵٠ میلیون در ایران عزیزمون پست میکنم: ١) اول از همه واقعیت های موجود را ناچار باید قبول کرد A) صنعت خودروسازی ما حتی از کره جنوبی که بازار امریکا و اروپا رو قبضه کرده ، چندین سال با سابقه دار تره فقط بجای پیشرفت هر سال پس رفته. B) چین تا چند سال پیش ( ٨ سال) صنعت خودروسازیش ۵٠ سال از امروز عقبتر بود. شوخی نمیکنم یک تحقیقی بفرمائید میبینید علیرقم پیشرفتهاشون در صنایع دیگر، صنعت خودروشون یا گاری های سه چرخه بود یا تقلیدهای ظاهری از امریکا یا اروپا که ادم واقعا خندش میگرفت!!!!! C) در عرض چند سال پیش چینی ها ماشینهای بهتر و بهتری را درست ممیکنند و بازار فروششان هم فعلا کشورهائی مثل ایرانه D) با این روند پیشرفتشون تا چند سال دیگه از کره جنوبی هم جلو خواهند زد.. این خط و این نشون! ٢) حالا بریم سر این موضوع که چرا نمیتونیم یک ماشین با طراح و کیفیت خوب را داشته باشیم و باید بین بد و بدتر را با این قیمتهای گزاف بخریم؟ A) قیمتها این خودروها گزاف نیستند.... پول ما ارزش نداره! و همانشم ما به اندازه کافی نداریم! B) اقتصاد بیمار، سود بانکی بالا، تورم بالا و سود جوئی بی رویه خودروسازان و عدم وجود رقابت در بازاری که عمدتا دولتی است ، مانع تهسلات و شرایط قسطی جذاب برای خریدار این خودروها میشود. C) سود بازرگانی بالا که هدفش در ابتدا حمایت از خودروسازان داخلی بوده که خدا وکیلی منطقی هم بوده چون ما یکروزه با پیکان و اریا / شاهین نمیتونستیم با ماشین های امریکائی و اروپائی رقابت کنیم... ولی امروز بعد از ۵٠ سال که ما هر روز خودروهای بدتری میسازیم شاید مسئله فرق کند! شاید ما باید قبول کنیم که ما اینکاره نیستیم و مثل کشورهای عربی باید سر عقل بیایم و سود بازرگانی را در موردش یک بازنگری بکنیم! D) اگر گمرک و سود بازرگانیمونو هر سال ١٠ ٪ کم کنیم و از طرفی دولت با سابسید های هوشمندانه این اخرین فرصت و حمایت را به خودروسازان داخلی بده...... نتیجش تو ١٠ سال این خواهد بود که ما یا خودروهای موجه وطنی خواهیم داشت و یا با قیمتت های پائین منطقه ازاد مثل دوبی و کیش. همه یک اتوموبیل امن و درست مهندسی شده را میرونیم. ^^^^^^^^ بیایم سر اصل مطلب؛ " واقعیت امروز" خود من وقتش شده که پژو ٢٠۶ مو که در سال ١٣٨١، با قیمت ۶ میلیون و هشصد هزار تومان خریده بودم و نسبتا خیلی خیلی ازش راضی بوده ام را بعد از ١۵ سال با قیمتی بیشتر از دوبرابر قینت صفر کیلومترش بفروشم و یکی از همین چینی/ ایرانیها انتخاب کنم: ام وی ام ٣١۵ اسپرت ( اگر تو منتاژ کردن ازش نزدهً باشند!!!!) یا همین بریلیانس ٣٢٠ که بنظر میاد ما بین گزینه های موجود انتخاب معقولی بنظر میاد
  • محسن ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
    من این ماشینو کاشان در حال تست دیدم فقط قیافه داره با اون لوگوی در پیت
    • آرمان ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
      1
      شما توی پیست دیدی ولی من سوار شدم و دارم . نمی تونم بگم ماشین عالی هست ولی هرچی باشه از ۲۰۶ و ۴۰۵ و پارس و ... بهتره . واقعا میگم بهتره . من خودم ۲۰۶ داشتم و سوار بقیه ماشین ها هم شدم شتابش رو ۲۰۶ نداره
  • بهار ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
    من ام وي ام 315 نيو گرفتم. با وجوديكه همه ميترسوندنم كه نگير ولي واقعا راضيم ازش . خداييش ارزششو داشت. از قيافه تكراري 206 خسته شدم. اين 320 هم بدك نيس . ولي جلوش شبيه ب ام وهاي قديميه زياد خوشم نمياد
    • سیاوش ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۲
      1
      بهترین کارو کردین بنظر منم ۳۱۵ نیو از ۲۰۶ و ۳۲۰ بهتر .فقط سانروف نداره .منم سوار شدم ماشین فوق العاده نرم و زیبا و شتاب خوب .برعکس دروغ های وبسایتها و بانک خودرو. شباب ۳۱۵ جدید صفر تا صد ۱۲ثانیه هست . تو یوتیوب هم هست
  • سعید ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    ماشین ایرانی سگش شرف داره به ماشین چینی
    • شهاب ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
      1
      فوقون از ماشين ايراني بهتره
    • بابک ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
      جالبه بدونید که این خودور ساز چینی بنز و بی ام و تولید میکردن... حالا با برند خودشون این کار میکنن. من خودم 206 تیپ 2 دارم 7 سالیه ولی دیگه از این مدل ماشین های خسته شدم ماشالا هر چی آپشن داشته ایران ازش برداشته برید تو سایت پژو ببینید 206 چی بوده و چه آشغالی دست منو شما رسیده.
  • امين ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    1
    سلام. من امروز رفتم پارس خودرو و ماشين رو تو سالن توليد پارس خودرو تو رنگهاي مختلف ديدم. كيفيت داخلش فوق العاده بود. متريال و پارچه مورد استفاده واسه صندليها و داشبورد و ركاب درها در حد ماشينهاي بالاي ١٠٠ تومن بود. طراحي خارجي خودرو هم تو ماشينهاي زير ١٠٠ تومن بي نظيره. امكانات ماشين در تيپهاي اتومات و ٣٢٠ دنده اي خيلي خوبه فقط امكانات ٣٣٠ دنده اي خيلي معموليه. به نظرم ٣٢٠ دنده اي با سانروف و قيمت ٤٥ ميليون و يه خروار امكانات گزينه فوق العاده ايه. من اصلا اشخاصي رو كه اين ماشين رو با ال ٩٠ يا ٢٠٦ مقايسه ميكنند رو درك نميكنم. دلشون خوشه كه ٢٠٦ و ال ٩٠ اصالت فرانسوي دارند!!! ٢٠٦ و ال ٩٠ فقط آرم پژو و رنو رو يدك ميكشند اونم اصالت طراحي ٢٠ سال پيش اونا رو با قطعاتي كه الان ديكه همش درجه ٣ چيني شده... برليانس اچ ٣٢٠ و ٣٣٠ طراحي روز بي ام و رو دارند و از امكانات روز خودرو سازي دنيا بهره ميبرند. قطعاتشون همه درجه يك چيني هست. خيلي از محصولات و ماركهاي درجه يك دنيا رو هم دارن چيني ها ميزنند. به نظرم خودرو هايي مثل برليانس، جك و جيلي همون محصولات درجه يك چيني هستند. محصولاتي مثل ٢٠٦ و ال ٩٠ در مقايسه با اينها مثل همون پيكاني هستند كه طرف آرم بنز رو چسبونده بود روش... آخه لامصبا آدم كه يه ماشينو رو يه پلت فرم ٢٠ سال سوار نميشه... د همين شماها هستيد كه باعث ميشيد يه ماشيني مثل پيكان ٤٠ سال توليد بشه. اين بلا سر ٢٠٦ هم مياد. خداوكيلي يه وقت بگذاريد بريد ماشين رو از نزديك ببينيد كيفيت ساخت و متريال داخلشو ببينيد بعد بگيد ال ٩٠ و ٢٠٦ بهتره!!!
    • ن ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
      1
      جالبه. این خودرو های چینی که حمایت میکنید جای سوال داره که چرا مجوز تردد توی اروپا و آمریکا رو ندارند. ولی ال 90 و 206 به وفور توی اروپا موجوده؟
    • امیر ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
      1
      به به آفرین داری امین جان دستت درد نکنه که زحمت کشیدی و با سند و مدرک یه حرفی گفتی که ما ها که قصدخرید داریم آگاه باشیم ممنونم ازت لایک داری
    • ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
      شما چقدر از پارس خودرو گرفتى که بیاى همچین مضخرفاتى رو اینجا بگى ؟؟ طراحى بى ام و؟؟ ١٠٠ میلیون؟؟ حس نشستن توش با ال ٩٠ هم برابرى نمیکنه... طراحیه جلوش هم که جُک هستش...
    • Hooman ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
      آقای امین خود سایت پارس خودرو قسمت انتقادات از کیفیت پایین قطعات داخلی بخصوص پارچه رو دری و قسمتهای پلاستیکیش میگه و همچنین از قدرت پایین موتور در سربالاییها و نظرات کسایی که خریدن تاییدیه بر این ادعاست شما چطور الان کاسه داغتر از آش هستی ماشین دیگه پارس خودرو رنو ساندرو نصف چه عرض کنم میشه گفت اصلا آپشن نداره هم قیمت این ماشین چینیه لطفا با افکار مردم بازی نکنید
    • مهدی ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
      ۲۰۶شاید ، ولی ال نود تحت نظارت رنو پارس تولید میشه و دلیل کیفیت بسیار بالاترش هم همینه که پروژه مشارکتی محسوب میشه و نمیشه هر قطعه آشغال چینی درجه سه و چهار انداخت توش ... اونایی که سوار شدن میدونن چقدر بین برند رنو و پژو تو ایران تفاوت وجود داره ...
  • شهاب ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    احسنت حال كردم
  • احمد ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    1
    با سلام دوستان 2 سال پیش هر جا سرک میکشیدی یه نفر وابسته به شرکتهای خودروسازی داخلی ضد ماشین چینی میگفت و هی تبلیغ 206 و تندر و سورن میکردن-من یه مقاله نوشتم و گفتم اگر نپذیریم چین در خودرو سازی از ما عبور کرده تا چند سال دیگه کل خودروسازیهای ما چینی میشن-همانطور که کره ایها سالها پبش با پراید شروع کردند و حالا با ژاپنی ها رقابت دارند-ولی ما فقط شعار های منفی میدیم- حالا در این مقاله با صراحت اعلام میشه از طرف سایپا که خودروی چینی بالاتر از تندر و 206 هست که الحق حرف درستیه ولی حالا دیره اقا-اونموقع باید به فکر به روز کردن محصولاتتون می افتادین-تا حالا دست به دامن اونها نشین-دیگه ایران خودرو و سایپا تا دو سال دیگه میشه چین خودرو-بعد محصولات چینی رو با نام مانی و مانا راهی بازار میکنه و افتخار میکنند به محصولات ایرانی- تا یه دهه دیگه افغان خودرو هم مهمان ما میشه
    • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
      حرفات حسابیه
  • شهاب فر ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    الان این ماشین تو بازار هست؟من میخام پارس تندر رو بفروشم و اینو بگیرم
    • hamidreza ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
      من ۲۰۶ داشتم فروختم برلیانس ۳۲۰ گرفتم خیلی راضی هستم از نظر گیر بکسی خیلی عالیه صدای داخل اتاق و هندلینگ بسیار بالایی داره و شتاب ش هم نسبت به موتورش خوبه از نظز فرمان در سرعت پایین فرمان نرم و در سرعت بالا فرمتن سفت میشه تنها نارضایتیم از سیستم صوتی این ماشینه
  • مجتبی د ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    باسلام خدمت همه ی عزیزان: امیدوارم که یه روزی بیاد انشاالله که بازار خودروی ایران هم واقعاً رقابتی بشه نه فقط در انحصار دو شرکت داخلی
  • امين ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    پرفسور !!! ٢٠٦ و ال ٩٠ بيست سال پيش تو بازارهاي اروپا بودند نه الان :))) ٤٠٥ و زانتيا هم تو فيلماي ناوارو كه مال ٣٠ سال پيشه بود :))) هيتلر هم ٧٠ سال پيش فولكس سوار ميشده، خوانواده تنارديه هم ٥٠٠ سال پيش تو اروپا خر سوار ميشدند :))) اين كه دليل نميشه حالا چون تو اروپا چند سال پيش يه غلطي ميكردند ما هم الان تو سال ٢٠١٥ همين كار رو بكنيم :)))) شماها خوب ميشيد ايشالا
    • ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
      1
      دمت گرم
    • محمد ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
      اخه چرا ما باید از مردم دنیا عقب باشیم مگه فقط اونا ادمن
    • ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
      لایک
    • ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
      ایول حال کردم با پاسخت
  • امين ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    حالا جالب اينه كه همين ٢٠٦ و ال ٩٠ هم الان ٩٠ درصد قطعاتشون چينيه. اونم قطعات چيني درجه سه!!! هنوزم يه ماشين با يه برند چيني خوب مثل ام جي، برليانس يا فاو با قطعات درجه يك چيني خيلي شرف داره به ٢٠٦ يا ال ٩٠ با قطعات درجه سه چيني! اينا ديگه چيشون فرانسويه ؟! فكر كنم فقط بوقشون رو از فرانسه ميارن :))))
    • امیر ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
      خخخ
    • پژی ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
      دمت گرم ........ خخخخ
    • صادق ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
      سلام سمند دوستم تصادف کرده از ایربگهاش روش خورده چین تا زیر داشبورد و دسته موتور و همه جاش اصولا داریم بین بد و بدتر بد رو انتخاب میکنیم
    • ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
      خخخخخخخخخخخخخ بوقش هم چینیه
    • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
      ایول حال کردم با پاسخت لایک داری
  • mohamad ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
    اين خودروبسيارخوب طراحى شده ولى بايد امكانات بيشترى روى مدل دستيش بزارن ومن موافقم باآقاامين ماشين ١٠سال پيشو با ماشين الآن مقايسه نميكنن تمام قطعات هم الآن چينى ديگه ال٩٠هم دارن مثل(٢٠٦،٤٠٥،پارس) خراب ميكنن تا اين ماشينو خراب نكردن بگيريد.
    • Hooman ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
      بحث قیاس نیست ماشینهای چینی از لحاظ کیفیت خیلی پایینه کسایی که به به میکنن باید دید قبلا چه ماشینی داشتن که این ماشینهای کنترلی رو با بنز و بی ام و مقایسه میکنن وقتی یه قطعش گیر نیاد و اگه گیر بیاد مثل قطعه خرابش فرقی نکنه اون موقع هست که پشیمانی سود نداره و موقع فروش باید التماس کنی تا بفروشی اینا رو تجربه کردم که دارم میگم
    • میلاد ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
      اخه چینییم نیست محصولات خودروهای داخلی که درجه ۳ باشه هندی شده الان
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    حیف پول
  • علي ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    تو چينم اين ماشين نمي شناسن،، صاحب اول آخرش خود سايپاست،،
    • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
      علی اقای عزیز من محض اطلاع عرض میکنم این ماشین تو یکی از شهرهای چین که بالای ۱۰ میلیون جمعیت داره تاکسی هست علتشم اصطحلاک کمه اگر بد بود ماشین عمومی نمیکردنش حالا شما می فرمایید که اصلا نمیشناسنش ؟
  • علي ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    من مدت زيادي تو چين زندگي كردم ، تنها ماشين چيني كه طرفدار داشت گريت وال بود بدترينشم جيلي،،البته گريت وال با قيمت نصف ايران تو دنيا فروخته مي شه
    • ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
      بدترینشون جیلی بوده که الان کمپانی وولوو رو خریده!!!!؟؟؟ آخه چرا وقتی اطلاعات ندارید اظهار نظر میکنید!!؟
  • علی ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    چینی‌ها برای کاهش قیمت تمام شده تولید و فروش محصولات خود از مواد اولیه نازل و با کیفیت پایین استفاده می‌کنند به همین دلیل عمر مفید خودروهای چینی بسیار پایین است.
    • Hooman ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
      احسنت حالا اینو بیا به اونایی که خریدن فکر میکنن سوار بنز شدن حالی کن
  • حسين ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    رو چه حساب ميگيد بده من دارم سگش شرف داره به ماشين ايرانى تو خود چين اين ماشين ٧٨٠٠٠ يوان هست يه امار بگيريد بد نيست دومين برند معتبر چينه
    • Hooman ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
      دقیقا چون داری نمخواهی واقعیات رو قبول کنی تا وقتی نو هستش اذیتت نمکنه خدانکنه یه ذره کیلیومترش بالا بره و یا بخوا بفروشیش
  • حسين ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    لياقت ايرانيا اينه كه با ٤٥ ميليون پرشيا سوار شن كه سال ٨٧ قيمتش ١٦٧٠٠ بود
  • ایوب ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    من لیاقتم بیشتر از اینها بود یعنی لیاقت یک ایرانی بیش از این بود که بعد از شصت سال خودرو سازی بریم برلیانس چینی سوار بشیم شرکتهایی که پنج یا شش سال سا بقه در تولید دارند مقصر منوامسال من نیستند که این بلا سرمون اومده پس بگذارید چند صبایی با همین ماشینهای درپیتی امورات مون بگذره بنز وبی ام و که نیست نظر میدین ؟
  • ایوب ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    سلام بنده تو پارس خودرو مشغولم رو پنج تا شش مدل دست گذاشتم هرکدوم از این کارشناسان مکتب ندیده یه نظر منفی دادند عزیزم اگه نمیتونی نظر کار شناسی بدی چرا مردم رو گمراه میکنی؟الان که فهمیدن اینو گرفتم باز نظر منفی میدن. این ماشین برلیانس اگه شرکت رو موتورش تدبیر بیشتری میکرد خیلی هم مناسب واسه بازار ایران بود امیدوارم موتورش جواب بده!درضمن عزیزان مسئول که این برند رو بااین قدرت موتور انتخاب کردند شاید اونو با برند های درپیتی که داخل کشور با این قیمت فروش میره مقایسه کردندکه بااین آپشنهاش قابل قبول باید باشه وقتی واسه پراید قاتل بیست میلیون پول میدی به نظر من نباید واسه برلیانس نظر بدی ومردم روگمراه کنی .من ایرانی با شصت سال سابقه خودرو سازی لیاقتم بیش از اینهاست که سوار برلیانس که سابقه این شرکتهای چینی به شش هفت سال هم نیست. یا پارس یاجلی یا سمند بشم .این که دست خودم نیست چند صباحی دیگه بیشتر زنده نیستیم پس بذارهمینجور اموراتمون بگذره .من ملک بودم و فردوس برین جایم بود
  • ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    سلام. متاسفانه ماها ماشین ندادییم اینقدر کوتاه فکریم که به ترکیبات این شکلات دقت نمیکنیم فقط به بسته‌بندی وشکل جنس دقت داریم . چینیهای آ شغال خورهم مارا شناختن ما کی آ دم میشویم؟؟؟؟
    • amirreza ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
      هروقت تو آدم شدی
    • Hooman ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
      دوست عزیز بذار کسایی که این اسباب بازیها رو خریدن و اینقدر غیرت رو این آشغالای چینی دارن برن خوش باشن ولی وقتی میفهمن که خیلی دیر شده
  • محکوم ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    سلام. من اگرتاجر خودرو بودم پیت 17کیلوی خیار شور سفارش میدادم چین رنگ بنز بزنه میاوردم ایران میگفتم مشتریان محترم این محصول کشورهمسایه کره زمین ماست لطفا ببرید پیست دیزین سوارش بشین سرازیری حجم موتورش راامتحان کنید ترمزهاشم باپاهاتون حجم موتورهم خودت ببین. تاکی؟؟؟
    • Hooman ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
      خخخخخخ خیلی باحال بود دمت گرم
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    فکر کنم نامردا از روی تیبا کپی کردن
    • حامد ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
      خودرو های چینی واقعا عالین - من جک اس 5 دارم - قبلا هم ام وی ام داشتم اصلا هم اذیتم نکرد و یک بار هم تعمیرگاه نرفتم -برعکس دوستانی که الان دنا و رانا خریدند و هر روز کارشون رفتن به تعمیرگاهه- کسایی هم که ماشین 80 میلیونی رو با 800 میلیونی لکسوس مقایسه میکنن واقعا باید تجدید نظر کنن تو حرفهاشون
  • سجاد ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    دوستانی که این ماشینو از لحاظ کیفیت با ال90و206مقایسه کردن،یه اشتباه. کردن،و اون هم سال ساخت این ماشینها هستش،شمااین ماشین رو باید با تولیدات امسال پژو ورنو،مقایسه کنید،نه با محصولات دههای پیش.در مورد دوستانی هم که در مورد قیمت با پرایدمقایسه کردن هم باید بگم،پرایدمفتش گرونه،اگه20میلیون میدن ومردم میخرن،اشتباه مردم هستش که همچین محصول درپیتی رو به این قیمت میخرن،پس زمانیکه،پراید قیمتش نهایتاباید4یا5میلیون ارزش داره،این ماشین هم بشتر از20یا21نمی ارزه.در نهایت اگه هر کس به ذره به شان و شخصیتش توجه داشته باشه سوار خودرو بی کیفیت با قیمت نامعقول نمیشه.واقعا"پراید یا خودروهای بیکیفیت و درپیت لیاقت مردم ما مردم ایران هستش؟؟؟؟؟
  • کریم ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    1
    به نظر من باید همچنان منتظر بمانیم که محصول وارد بازار شود و خدمات و قطعات به همراه قیمت منطقی تر به مردم عرضه کردد./.
  • بیژن ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    موقع قضاوت باید دقت کنید که طرفتون از چه قماشیه این افراد رو نباید با آدمهایی مثل شخص فورد یا پورشه مقایسه کرد ، احترام به مردم و عزت ملی براشون قابل درک نیست همینکه قابلمه موتوری چینی رو تبدیل به پول کنن کافیه
  • reza ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    هیچ خودرو توی کره زمین پیدا نمی کنی کمتر از 5000دلار
    • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
      نمیدونی بدون ام وی ام سه سیلندر ۱۰۰۰ دلاره
  • رضا ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    خرید خودرو چینی هم ممنوع
  • بنده خدا ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    آقا مشکل چین نیست که ما باید اشغال سوار شیم ،مشکل دولت وشرکتهای به اصطلاح خودروساز که جنس درجه 8 از چین میارن .والا چین درجه 1 هم دارد
  • فریدون ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    سلام بخدا ماشین چینی خوبه من یه جک j3دارم مدل 91و چون همش تو جاده ام 160000تا راه بردم عین روز اولشه هیچ صدای اضافه نداره مثل ساعت کار میکنه تو سرما بخاریش عالیه تو گرما کولرش محشره هیچ جا کم نیاورده تا حالا هیچیش هم خراب نشده فقط شمع عوض کردم لنت ترمز لاستیک همین بسیار نرمه ایمن هم هست یکبار تو بزرگراه آزادگان از پشت زدم به کامیون یه پرایدم از پشت زد بمن ماشین من لامپش شکست وسر کاپوتش یکم ضربه خورد که بدون رنگ در اومد پشت هم هیچی ولی پراید رادیاتورش له شد کاپوتش له شد کلا داغون شد .خداییش خیلی محکم و ایمنه با 150 کیلومتر سرعت سر پیچ لاستیک جلوش ترکید تو چاله افتادم ولی صاف وایستاد اصلا فرمون نکشید چه برسه چپ کنه حالا با 206 با 100 لاستیک بترکه چپ کردنش حتمی ببخشید سرتونو درد آوردم میخوام بگم نسبت به قیمت عالی حس سواری زنتیا رو داره تازه من روش توربو بستم سرعتش 200 شده شتابش از 14 رسیده 10 مصرفم صدی 5 بوده شده 7 میگم چینی بخرین نترسین فقط صفر نخرین کار کروه بخرین افت نکنه
    • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
      کدوم پیچ رو با ۱۵۰ تا سرعت پیچیدی؟ فریدون جان از خواب بلند شو بابا صبح شده!
    • علی ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
      ماشالله ۱۵۰ تو پیچ لاستیک ترکوندی ماشینتم چپ نکرد بعدش از پشت زدی به کامیون لامپت شکست ببین الان رو زمینی یا تو فضا سیر میکنی ولی جنسش حقه
  • امیر ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    با سلام ، به عنوان کسی که ماشین دهه 90 میلادی دارم و 22 سال از عمر ماشینم می گذره بهتون میگم خیلی از ماشینای چینی تست کردم از jac j5 اتومات و جیلی و mvm 315 و 530 و ... ولی پس از سوار شدن اینا و محصولات وطنی کلا از فروش ماشینم منصرف شدم ، من حتی یه قطعه چینی هم برای ماشینم نمی گیرم ؛ شما چطور ماشینی که کلا چینی هست و سوار می شید ؟
  • امير ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    1
    با سلام . دوستان به كسي بر نخورد ولي 1- رضايت از يك اتومبيل به سطح توقعات راننده بر ميگردد مثلا شما يه 405 را به كسي كه پيكان سوار مي شود بدهيد كلي تعريف مي كند ولي همان 405 را به كسي كه بنز سوار مي شود بدهيد بجاي تعريف معايبش را مي گويد 2- MVM 530 و 315 داشتيم مشكل جلوبندي و ديسك و صفحه و ... داشتن . جك J5 داشتيم گيربكسش دير دنده مي داد و ماشين هاي وطني هم كه هيچ 3- من تجرربه سواري انواع اتومبيل ها از دهه 90 تا 2010 را داشته ام با اين حال يه ماشين دهه 90 دارم كه 22 سالشه و يه سوناتا 2008 . الان حاظر نيستم حتي يك قطعه جزئي چيني براي هر كدام استفاده كنم . چطور شما يك ماشين چيني مي خريد ؟؟؟؟؟
    • امین ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
      پراید نو از بنز کهنه بهتره
  • amir hasan ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    سلام من میخوام این ماشینو بخرم به نظر شما میارزه؟ یا نخرم به نظر خودم که بد نیست لطفا جواب بدید ممنون
    • سیاوش ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۲
      دوست عزیز ۳۱۵ نیو رو بخر . حتما هم مدل ۹۵ بخر تمام ایراداتش برطرف شده و شتابش مثل ۲۰۶ تیپ ۵ شده . ۳۲۰ هم خوبه منتهی موتورش ۱۰ اسب بخار ضعیف تر و وزن ماشین حدود صد کیلو سنگین تره تو سایتهای انگلیسی تحقیق کن .کسی اینجا بت حقیقتو نمیگه ملت متعصب عجیبی هستیم
  • رضا ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    چینی ضعف داره ایرانیم ضعف خاص خودشو داره.هیچ چیز مطلقی وجود نداره دوستان.معمولا چینی ها توو قدرت موتور و خدمات ضعیفن.ایرانی ها هم توو مشکلاتی از بدو تولید دردسر ساز هستند.جالب اینجاس ک بخاطر همین ضعف ها دو ماشین در یک خط تولید باهم فرق دارن.
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    من میگم هفت هشت نفری که می خواهند این ماشین را بخرند باهم شریک شوند و یک تویوتا اف جی کروز بگیرند. اینطوری ماهی سه روز ماشین زیر پاته و تازه میفهمی ماشین یعنی چی!
  • حميد ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    بابا همچین میگین فرانسه انگار چه خبره تو اروپا ماشینای درجه دو و سه فرانسویه و بیشتر تو خود اون کشور استفاده میشه نه. همه. جا
  • میلاد ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
    سلام دوستان عزیز این ماشین حرففف نداره من چند ماهی میشه خریدم قبلش ۲۰۶ داشتم مدل ۹۳ هر روز یه جاش خراب بوددد ولی این عالیعع باکلاس ماههه در ثانی اول میگفتن ام وی ام بده بازار پور شد همه همم راضی بودن الان ایران پر ماشین چینی شده بایید قبول کرد پول داری برو مازراتی بخررر چرا به مردوم توهین میکنی
  • ehsan ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    سلام منم قصد داشتم ماشینم که به گفته .....اسقاطه بفروشم ولی ابا این بازار چینی خدایش دلم نمیاد
  • صاحب ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    سلام دوستان به نظر من کلیه شرکتهای خودرو سازی ایران باید دست از تولید خودرو بردارند. وبا حفظ نیرو کار خود به تولید ملزومات کشاورزی بپردازند وخودرو را وارد کنند با این کار امنیت به جادهها میایید وهم کشاورزی رونق میابد
  • وحيد ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
    بالا خره خوبه برلیانس یا نه؟
  • امیر علی ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
    اینا که هی میگت ماشین چینی بده بده،الان این ۲۰۶ ال۹۰ پراید و ...... اینا قطعاتش کجاییه؟؟؟؟؟؟ اهان حتما از ناف اروپا میان دیگه!!!!
  • عباس ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
    یه جور حرف میزنیم که انگار هیچیمون چینی نی.از لباس زیر گرفته تا تسبیح و گوشیه ان ملیونیه اپلمونو دمپایی نخ سوزن و لوازم صوتی تصویری و ماشین همه چینی.
  • mahsa ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    سلام با ۵۰میلیون چه ماشینی بخرم که هم کیفیت خوبی داشته باشه هم ظاهر خوب. من ادم تنوع طلبیم و سال به سال ماشین عوض میکنم اما میخوام این دفعه یه ماشین بگیرم چندسال نگهش دارم. لطفا راهنماییم کنید خودم بین برلیانس هاچ بک جک x50 و رنو ساندرو دو به شکم.
    • ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
      salam.man bereliyans kharidam vaqean azash raziyam.otomatam kharidam aaaalie.reno badanasho das zadam ba dast furu miraf.agaram puletun mirese jak ham aalie.reno tush vaqean zeshte.birunesham mamuliye.vali age ofte qeymat mohem nist baratun bereliyans ya jak aaliyan
    • Hooman ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
      دوست عزیز رنو ساندرو کل آپشنهای این ماشینهای چینی رو نداره ولی قیمتش با این ماشینها برابری میکنه دلیلشم کیفیت و قدرت موتور و نرمی خودرو هستش که نمونه اتوماتش شنیدم خیلی خوب دراومده و موقع فروشش هم با افت قیمت و سختی فروششم مواجه نمیشی
  • بهزاد ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
    این دوستانی که از برلیانس انتقادمیکنند بگن با ۵۰ میلیون چه ماشین صفر کیلومتری میشه خرید؟ ببینم فقط انتقاد کردن بلندن یا راه کارهم بلندن!؟
    • Hooman ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
      رنو ساندرو تا وقتی قطعاتش رو تو ایران نزنن
  • ساشا ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    اقایون هرچی باشه ایمنیش تست شده اونم تو خارج از ایران جایی که جونه آدمی یه خورده هم که شده ارزش داره نه مثل این نامردا که فقط فکره جیبشونن سره همین دوگانه سوز کردنا میدونید چند نفر جونشونو از دست دادن . قطعه خراب شه موتور بی کیفیت باشه میشه جبران کرد یا باهاش کنار اومد ولی با جون ادم نه
    • Hooman ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
      درباره ماشین چینی حرف میزنی فرامش نکن
  • ساشا ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    هر سایتی رفتم همین بوده چرا نمیایم یه خورده فرهنگمونو بالا ببریم نه این ماشینو سوار شدم نه طرفدارشم نه ایران خودرو میگم خوبه نه چین چون استفاده نکردم ولی میخوام از تجارب دیگران استفاده کنم ولی با این وضعی که طرف ماشینو تا حالا از ۲متری ندیده میگه اشغاله . چون خودش فلان ماشینو داره عالیه . کی میخوایم بزرگ شیم
  • حسین ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
    سلام.منم اولش میترسیدم چینی بخرم.خیلی تاپیک هارو خوندم و جک۳ خریدم بعدش جک۵،خداییش خیلی عالی بودن و درسته چینی هستن ولی کیفیت فنی خوبی دارن.یه مزیت چینی ها مصرف پایین هستش تو کل محصولات.ماشین هی ایران واقعا هیچ اعتمادی نداره که یه مسافرت بری باهاش.هرکی ۲۰۶صفر خریده خداییش بیاد فقط از مشکلاتش بگه.بعضی دوستان به نظرم اول بخرن سوار شن که با سند بتونن بگن چینی ها اشغال هستن.من واقعا ناراحتم که صنعت ما اینجوری شده.ولی شما بگین چه میشه کرد.ایا خانواده رو با خودرو ایرانی با ریسک بالا ببرم تو جاده؟ایا همش برم تعمیرگاه که بهم بگن حالا ماشینت خوبه از بغل چراغش اب داخل نمیره تو صندوق؟من چینی رو خریدم و بسیار راضی هستم
    • سمیه ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
      من دوس ال پیش ۲۰۶ صفر خریدم و به جز ریگلاژ درب ها هیچ مشکل دیگه ای تا به حال نداشته من از ماشینهای دیگه اطلاعی ندارم ولی ۲۰۶ من خداییش همه میگن عالیه تو هم حتما تا حالا سوار نشدی که نظر منفی میدی
  • امیر ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    دوستانی که میخان برلیانس بگیرن. لطفا یه سر به نمایندگی سر میرداماد کنار پمب بنزین بزنین . بالاتر از میدان ونک . یک برلیانس h330 صفر سورمه ای اونجاس که روغن ریزی داره و زیرش روزنامه گذاشتن . نشد عکس بگیرم . ظاهرا هم ایرادش قابل رفع نیست که مدتیه همینجوری روزنامه زیرشه. میخاستم ببینم دوستانی که دارن همچین ایرادی برخورد کردن یا خیر. مرسی
  • حسینی ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    شبیه اسباب بازی پلاستیکی چینی می مونه . این کجا و بی ام دابلیو کجا . در مجموع خیلی مسخره ساخته شده ... - فقط به درد کسانی که با خودور آشنایی ندارند- می خوره ...
    • علیرضا ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
      خیلی دوست دارم نظر شما را راجب گربه سگ‌های ایرانی مثل دنا - رانا- تیبا- ۲۰۶ صندوق دار- وانت پرشیا و .و.. بدونم متاسفانه ملتی شدیم غرغرو و بی هنر اگه نظر شما را یک کره ای یا ژاپنی می داد خیلی هم به جا بود شمایی که همه دنیا را مسخره می کنید خودتون تا حالا چی رو کردید
    • همون لNashenas ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
      آقای عزیزی ک میگی مسخرس؟ اصلا راجبش تحقیق کردی؟ اصلا میدونی این شرکت ورشکست شده بوده بی ام و ۵٠٪‏ سهمشو خریده که دوباره رو کار اومده؟ پس چرا میگین بدرد نمیخوره بی ام و هم الکیه ک میگن؟؟؟؟ بله ٢٠۶ بهتره چون مشتریش تو ایران بهتره . شما برو ٢٠۶ سال ٨٣ با سال ٩٣ سوار شو امتحانش کن ببینی ٢٠۶ هم به نوبه ی خودش ضعیف تر و بی کیفیت تر شده پس الکی نمیدونی نگو اشغاله ماشینی ک ٢٠ میلیون نمیرزه دارن میدن ۴٠ هیچ امکاناتی هم به جز سنسور دنده عقب نداره اگه تونستی سرعت ٧٠ با دنده ٣ تو ١ پیچ بری لیز نخوری اونوقت درسته در ضمن دوستان عزیز لطفا بی سواد بازی در نیارین بگین ماشین چینیه الان کل ایران شده چین ولی برلیانس فقط بدنش چینیه اول تحقیق کنین بعد بحث الکی کنین رنو ساندرو هم مضخرف ترین ماشینه نه سواریش نرمه نه امکانات و ایمنی بالایی داره خودم داشتم میدونم دارم چی میگم دوستان برلیانس سوار این ماشین نسبت به قیمتش عالیه اگه قصد خرید دارید حتما اینکارو کنین حداقل پولتونو تو اشغالی نریختین مثل ٢٠۶،پارس ، ...
  • hsani ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    خر بخر چینی نخر حد اقل با خر که بری توخیابون همه بهت لبخند میزنند نه نیش خند.
  • ..... ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    1
    فعلابابلایی که ایران خودرو و سایپاسرمردم آوردن وهمچنان دارن میارن صرف باماشین چینی هستش وقنتی پرایدباقیمت تمام شده ۷تومن ۲۱تومن به مردم عرضه میشه!!!!من یکی ترجیح میدم ماشین چینی بخرم تاحداقل پیش خودم حس کنم ایران خودرو وسایپاسرم کلاه نزاشتن هرچند که توایران ازهرکمپانی که ماشین بخری چندبرابرقیمت جهانی رفته توپاچت.......
  • محمدرضا ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    اون ماشین که روزنامه زیرش پهنه مال منه عیبش برطرف شد ماشین خوبیه بخرید.
  • محمدرضا ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    1
    ماشین خوبیه بخرید.
  • رامین ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    سلام نظر دوستان خواندم بنظر من ما لیاقتمون همین خودروهای چینی پیشنهادم میکنم خودروهای بیکیفیت ایران خودرو با هیچ کارخانه ای مقایسه نکنید مثلاً تولید داخلی داریم دنا تو جابه جایی بین کارخانه ای دست موتور خرد میکنه تمام راناها سیستم برقی و سیم کشی مشگل دارن همین ۲۰۶ تمامشون پمپ بنزین مشگل دارن اومدن ترمز دیسکی ساختن بعد از یه مدت سر و صداش دیونه کنندست موتور ملی هم دیگه همشون مشگل روغن ریزی و واشر سر سیلندر کم کردن آب و روغن از سایپا هم چی باید گفت از هر ۱۰ تا پراید به جرات میشه گفت ۷ تاش مشگل گیربکس دارن بنظر من تو این اوضاع ماشینای چینی شرف دارن به ایرانی و اینم میشه گفت در حال حاضر بهترین کارخانه در ایران پارس خودرو اگر دوستان صبر کنند بعد عید همین ماشین با موتور قویتر وارد بازار میشه اینو از بچه های پارس خودرو شنیدم.
  • Ahmad ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    حق ما ایرانی هستش که همچین ماشینایی سوار بشیم اون موقع که ژاپنی هااا ارزوی تولید پیکان رو داشتن ما پیکان سوار میشدیم ولی حالا ببینین ما کجا هستیم اونا کجااا هستن!!! تا گفتن ۲۵ میلیون واام میدن ۱۰۰۰۰۰ هزار نفر رفتن ثبت نام کردن جالبیش اینجاست هموناایی هم بودن که میگفتن خوردو رو تحریم کنیم!!! حق ماست که گاری هاای ایرانخودرو با سایپا رو سوار بشیم ولی حداقل دم سایپا گرم توی واردات ماشین چینی خوب اوردش که یکم می ارزه ولی ایرانخودرو چی؟؟؟ هنوز داره تو عصر قرون وسطا ماشین تولید میکنه!!!
  • امیر ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    به نظر من ۳۰ میلیون بیشتر نمی ارزه
  • Alireza ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    دوستان در مورد موتور یورو پنج ده دقیقه سرچ مطالعه کنید و در زمن محصولات برلیانس با مجوز بی ام و تولید میشه یه کم تحقیق بهتر از یه ساعت نظر دادنه من تو خط بدنه این خودرو کار میکنم پارس خودرو شاتل این خودرو ال۹۰ مگان هم کار کردم ما بی۹۰ هم تولید میکنیم باهمین قیمت و موتور یورو چهار ال۹۰ بماند فقط کسایی که میخوان بخرن برن نمایدگی فقط سوار این دوتا بشن فرقشو متوجه میشن، گفتم مگان یک سالو نیم شاتلش کار کردم بدنش کم از مگان نداره سوال داشتید ۰۹۳۳۷۴۳۴۵۷۸
    • Hooman ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
      هیچ ماست فروشی هم نمیگه ماست من ترشه
  • مجتبی ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
    کسانیکه ماشین چینی میخرند در دو حالت خوشحالند یکی موقعی که میخرند و موقعیکه میفروشند مثل من که داشتم امروز فروختم با یکسال کارکرد ۱۰ میلیون ضرر دادم طوری نیست درس عبرتی شد که از این.... نکنم تازه نذرم کرده بودم که بفروشم زود برم نذرمو ادا کنم انگار دنیا رو بهم دادند اقایون داداشام نخرید که کلاه گشادی میره سرتون از من گفتن بود.
    • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
      آقا راست میگه منم داشتم فقط موقع خرید خوشحال بودم هم موقع فروش یک ماه الاف فروشش بودم منی که پول لازم بودم ببینید چی کشیدم و چقدر زیر قیمت فروختم
  • حمید ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
    سلام من خودم متاسفانه در دوران گرانی یک عدد ۲۰۶ تیپ ۵ فوق خریدم که الان واقعا پشیمونم که ای کاش نمیگرفتم ولی خوب نمیشه کاریش کرد دیگه حداقل ای کاش اتوماتیکش رو بهم می دادن حالا هم خیلی مسر هستم این ماشین رو بخرم بنا به چند دلیل ۱- ماشین تولید داخل هست و در مقیاس زیاد مونتاژ می شود ۲- قطعات به راحتی پیدا میشود ۳- اگه دلتون رو زد میتونید ۱۰ سال باهاش کار کنید بعد تو طرح تعویض خودرو سایپا یه دونه ماشین دیگه بگیرید پس با این حال میبینید که برای ما ایرانیها خیلی به صرفه هست انصاف داشته باشید در ضمن اگه کسی خواست ماشینمو میفروشم پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۲ کارکرد ۳۵۰۰۰ تا زیاد تکونش نمیدم تو ترافیک هر روز نبردمش بیرون خلاصه خیلی مراقبش بودم والسلام
  • شاهين ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    دوستان این ماشین حرف نداره من ٢٠۶ صفر داشتم فروختم اینو گرفتم هم سرعتی تره و هم بیصدا تره یعنی صدا نداره اصلا اگر کسی خواست ٢٠۶ بگیره .... نشید این بهتره
  • حامد ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    اقا من ٢٠۶ صفر تیپ ۵ سرى G خریدم تمام مشکلاتش برطرف شده با ١١٠ اسب بخار واقعا راه میره با صندلى گرم کن کلس استارت بلوتوث دزدگیر فابریک با صداى بوق ماشین واقعا فوق العاده هست حد اقل میدونى تو جاده هر جا خراب شه قطعاتش هست در هر سوپرى برى ماشین پول میشه تمام قطعاتشم همه جا پیدا میشه حتى وسط جاده چالوس لطفا این ماشینو با تیپ ۵ ١۶٠٠ مقایسه کنید هرکى چینى بخره مشترى اول اخرش خودشه وسلام.
  • سهیل ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    سلام.. چجوریه دند اتوماتش سانروف داره ولی دنده ای نه؟! این رنگ ابیش دقیقا چ رنگیه تیره روشن؟!
  • محمد z ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    سلام دوستان من بیشتر نظرات را خواندم فکر میکنم اطلاعات کمی هست و نظرات زیاد من مدتی با چینی ها زندگی کرده ام مردمانی هستند بفکر منافع شخصی ولی کسی را خراب نمیکنن حق انتخاب هم میدهند تنوع جنس هم دارند من ۳۵سال است ماشین سوارم انواع مشینهای داخل ایران سوار شده ام الان برلیانس خریدم بعد میتونم نظر بدهمهمین ماشین با این مشخصات اروپایش ۱۰۰ملون باید بدی
  • حجت ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    موتورش خیلی ضعیفه ۱۵۰۰ موتور شد اخه ۵۰ میلیون پول بده ادم
  • Parsa ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    ۱۰۳ اسب بخار درسه ولی به این دقت نمیکنن که ۵۸۰۰ دور بر دقیقست یکم فنی به ماشین نگاه کنیم
  • SAEED ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
    سلام اینکه قیمت این ماشین بالاست شکی نیست ولی نسبت به ماشینای موجود تو بازار ایران با کیفیت خیلی پایین این ماشین برای خرید گزینه بهتریه نسبت به ۲۰۶ و پارس البته ۲۰۷ هم دوباره داره منتاژ میشه
  • محمد ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    دوستان من mvm315 داشتم خییییییلی ازش راضی بودم.قبلشم ۲۰۶-سمند-پارس داشتم.قابل مقایسه نبود.درسته میگن قیمت ماشینهای چینی گرونه ولی به قیمت همه ماشینها توجه کنید میبینید قیمتاش در مقایسه منطفیه.الانم برلیانس۳۲۰ گرفتم خیلی راضیم.یعنی توو کلاس ماشینهای ۵۰میلیونی بازار بهترینه
  • ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    سلام مدل اتوماتش ۴ دندس ایا تو سرعت بالا صداى زیاد موتور تو اتاق نمى پیچه؟؟
    • yasi ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
      سلام دوستان من تاحالا پاترول داشتم در کنارش مگان و مزدا۳ و ام وی ام ۳۱۵ و کمری همه اینارو هم داشتم و دارم الان میخوام اینرو بخرم زیر پام باشه میشه یه نفر درست راهنماییم کنه که به نظرش ماشین خوب هست یا نه؟ اتوماتیک h320 و جک j5 دستی بین این دوتا موندم زیر پام پاتروله نمیخوام بفروشم میخوام یه ماشین بخرم این h320 چطوره؟ اونایی که از ۲۰۶ ... میگید لطفا دقت کنین که ۲۰۶ ساخت ایران با ساخت فرانسه زمین تا اسمون فرق داره منو حالا بگذریم یکی به من بگه این رو بخرم خوبه؟
  • yasi ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    1
    سلام دوستان من ماشین اصلیم پاتروله دو دره و هم مگان ۱۶۰۰ هم کمری ۲۰۰۷ هم مزدا۳ اتومات دارم و نشستم و همینطور ام وی ام ۳۱۵ . الان میخووام این ماشین رو بگیرم یکی به من بگه خوبه بگیرمش یا نه؟ البته اتوماتشو . اشخاصی که برند پژو یارنو رو مقایسه مکنین لطفا به تولیدش در ایران و اروپا هم دقت کنین چون زمین تا اسمون فرق میکنه . حالا بگذریم دوسان یه راهنمایی پیشنهادی بدین به من که h320 اتومات بگیرم یا jak j5 دستی؟
  • yasi ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    یکی بگه این ماشین راضی کننده هست؟
  • کرمانشاهی ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    سلام به همه دوستان اگه میشه راهنمایی کنید من کجا میتونم آرم اصلی برلیانس۳۲۰ جلووعقب وچهارتاچرخ وقالپاق روی موتور با آرم اصلی بگیرم ممنون میشم
  • مرشد ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
    باسلام به همه دوستان من مرشد اهل افغانستانم وساکن کوییزلند استرالیا,در افغانستان زمانی که اصلاحات اقتصادی شروع شد یعنی دو سال پیش آمریکا طرحی را به دولت داد مبنی بر ورود خودروهای اروپایی وآمریکایی به افغانستان ولی دولت با ان مخالفت کرد وطرح احداث کارخانه منتاژ محصولات با نیروی کار داخلی را پیشنها داد که مورد موافقت قرار گرفت از جمله شرکتهایی که درخواست تأسیس کارخانه کردن شرکت چانگان بود که موافقت نشد دلیل آن هم استاندارد پایین این خودرو ساز بود, بهتره بدونین تقریبا ده درصد جیلی که در خیابانهای ایران تردد میکنن مونتاژ افغانستان است ما امیدواریم که کشور دوست وبرادر ما بقدری پیشرفت کند که کارخانه های آنها را در اینجا ببینیم ,به امید سربلندی همه فارسی زبانان
    • خودم ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
      خخخخخ به صورت دیپلماتیک ..... به رویکرد اقتصادی و صنایع ایران به خصوص صنعت خودروسازی برادر همزبان مردم از خنده وجدانن
  • حمبد ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    سلام منم ۳۱۵ دارم عالیه خداییش سگش به خودروهای وطنی می ارزه و آپشناش هم مثل خودروهای کره ایه. من راضی هستم. بنظر من برلیانس هم خیلی خودروی شیک و خوشگله در کل اگر پولشو داشتم ۳۱۵رو میفروختم و برلیانس میخریدم. هرکس هم که خریده مبارکش باشه
  • سارا ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
    دوستان عزیز من ۲ ماهه این ماشینو گرفتم واقعا فوق العادس و قابل مقایسه با ۲۰۶ و پارس نیست/اینم در نظر بگیرین که پارس خودرو تا حالا ماشین بد تو کارنامش نداره همیشه بهترینارو تولید کرده.
  • حميدرضا ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    اقا من جک جی ۵ اتومات دارم ازشم راضیم قبلا هم سراتو داشتم فقط سربالایی کم میاره که دندش رو دستی کنی خوب میشه مشکلی نداره فکر میکنم با این وضع خودرو داخلی الان چین خیلی بهتر در امده و به خیلی از کشور هام صاد ر میکنه
  • ابوالفضل ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    سلام بچه ها کیا دعوت نامه تحویل اردیبهشت به دستشون رسیده اینا که ما رو کشتن
  • آرمین ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    دوستان بین رنو ساندرو دستی و برلیانس۳۲۰ دستی گزینه ارجح کدومه؟ فقط بین این دو موندم. ساندرو کیفیت موتوری خیلی خوبی داره اما ظاهر نداره. قیمت برلیانس هم ۳تومن بیشتر از ساندروست. لطفا راهنمایی بفرمایید.
  • رضا ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    چرا تو سایت اصلی برلیانس زده ۷۷دور حداکثر قدرت ولی تو سایت سایپا ۱۰۳ زده؟
  • عرفان ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    قابل توجه تمام کسانی که قصد خرید و یا تحقیقِ جدی روی خودروی برلیانس سری H )H220,H230,H320,H330( را دارند. این مطلب را برای شما مینویسم و امیدوارم که مدیریت در این صفحه ی مجازی ، مانع انتشارِ این پیام نشود: این متن تجربه ی شخصی کسی میباشد که خودروی برلیانس H230 را بسیار دوست داشت اما از خریدِ آن منصرف شد؛ اینجانب تا سقف ۴۰ میلیون را به خرید خودروی صفر اختصاص دادم. در این رده ی قیمت پژو پارس،لوگان ال ۹۰، ام وی ام ۵۳۰ و برلیانس H230 دنده دستی را برای خرید کاندید کردم. در مورد پرشیا و ال ۹۰ اطلاعات کاملی داشتم که حاصل تجارب اقوام و اشنایان بود اما دو خودروی دیگر را نمیشناختم پس به جستجو و تحقیق پرداختم. در مورد خودروی ام وی ام ۵۳۰ ابتدا جذب موتور ۲۰۰۰ سی سیِ این خودرو شدم علیرغم اینکه از ظاهر آن خوشم نمیامد اما تنها خودروی زیر ۴۰میلیون تومانی در ایران میباشد که موتور ۲۰۰۰ سی سی دارد. پس از تحقیق روی این خودرو دریافتم که این خودرو گاهی با مشکلاتِ خنده داری از پایه دست و پنجه نرم میکند و برای رفع آن مشکلات نظیرِ گیجی عقب ماشین در سرعت ۸۰ به بالا، زوزه ی گیربکس روی سرگاز دنده ی ۲ و صدای کمک فنر ها و ...باید به افرادی خبره و خلاق مراجعه کرد تا با روشهای ابداعیِ خویش این مشکلات را به دور از چشمِ نمایندگی برای مصرف کننده حل کنند زیرا نمایندگی ها ملت را می پیچیناند. همینجا از خیر این ۲۰۰۰ سی سی گذشتیم.زیرا خودروی صفری که از فردایش دکتر میخواهد مارا سرانجام می نماید مستفیض و مارا چه به فیض. نخواستیم. و اما برلیانس؛ ظاهر این خودرو دل از دیده ام ربود. سراغ موتورش رفتم و دیدم که موتور BM15 تحتِ نظر BMW روی آن نصب شده. به سراغ گیربکسش رفتم و دیدم گیربکس آلمانی میباشد. چه بهتر از این و آپشنهای خوبی که این ماشین ۳۸ میلیون تومانی دارد واقعا دلبرانه عمل میکند. مثل شما به جستجوی مفصل در اینترنت پرداختم و به سراغ تک تکِ نظرات کاربران رفتم و دیدم همه راضی. تمام دلایل بالا مرا واداشت که نصفِ روز را به تحقیقِ میدانی راجع به این خودرو بپردازم و مغازه ام را تعطیل کنم تا چهار نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش را به تجسس راجع به H230 طی کردم. نمایندگی های فردیس کرج و بلوار هوشیار و میانجاده و جاده مخصوص پارس خودرو را با حوصله ی زیاد مراجعه کردم. دو تعمیرکار اول به من گفتند که تا به حال برایشان H230 نیامده چون این خودرو هنوز در خط تولید قرار دارد اما تاکید کردند که لوازمش بسیار کم یاب است. این اطلاعات برایم کافی نبود. به سراغ نمایندگی دیگری رفتم و دیدم در آن گاراژ ۴ خودروی برلیانس H320 و H330 در حالی که کاپوتشان باز است برای سرویس آنجا میباشند. دریافتم که به خوب جایی امده ام. به رسم ادب از تعمیرکارها و سرویسکارهای آن نمایندگی که متعلق به خدمات پس از فروش سایپا بود کمک خواستم که مرا به اوستای آن نمایندگی معرفی کردند. جلو رفتم و به اوستا گفتم: "اوستا ببخشید من یه جَوونم که کلا ۴۰ تومن پول دارم میخوام بعد از نود و بوغی یه ماشین بخرم بین ال نود و برلیانس گیر کردم کمکم میکنی؟" اوستا گفت: کدومشون مدل؟ گفتم: H230 گفت: برو پراید بخر گفتم: چرا اوستا خیلی ازش خوبی شنیدم لوکسه به خدا گفت: اگر پولتو میخوای بریزی دور برو بخر ولی بیا بده به من .من پول لازم دارم. تا به اینجای بحث ایشان خلاصه مطلب را مختصر و مفید به همه عاشقانِ H230 اعلان داد اما از انجایی که اهل دلیل و برهان میباشم کوتاه نیامدم و به مکالمه با ذکرِ جزییات ادامه دادم و گفتم: اوستا میگن موتورش آلمانیه که BM15 گیر بکسش هم المانیه. گفت: "ببین داداش تو الان دوتا راه بیشتر نداری یا اینکه باید کاتالوگ رو باور کنی یا منو. انتخابش با خودته ولی این ماشینای H230 موتورشون چینیه تنها چیزیشون که اورپاییه طراحیِ بدنه هستش که اونم میگن کار ایتالیا بوده. اما این یکی ها H330 موتورشون میتسو بیشی هستش گیر بکسشون هم تحتِ لیسانس آلمان بوده همین." گفتم: یعنی H330 رو تایید میکنی؟ گفت: "آره این یکی می ارزه چه دستی چه اتوماتیک ذاتش خوبه اما اون یکیشون اشغاله خودتو اسیر نکن به خاطر ۶ میلیون تومن اختلاف. حالا خود دانی. اون ال نود هم که گفتی امتحان خودش رو پس داده اگر پول نداری همون ال نود رو بخر حالشو ببر." از اوستای داستان تشکر کردم و پس از کمی شوخی و خنده از نمایندگی خداحافظی کردم به سراغ نمایندگی آخر رفتم که در انجا هم جواب هایی مشابه قبلی دریافت کردم با جمله بندی های متفاوت اما مغز مطلب همان بود که در فوق خدمتتان عرض کردم. همچنین دریافتم که خودروهای برلیانس سپر ضعیفی دارند چون جا برای نصب دیاق ندارند دریافتم که سینی زیر ندارند اما میتوانید خودتان بعدها نصب کنید. و از همه مهتر دریافتم که خوردرو های برلیانس سری H فعلا شدیدن از کمبود قطعات و بازار سیاه برای قطعات رنج میبرند شاید این مشکل تا نیمه ی دوم سال ۹۵ رفع شود. همچنین دریافتم که پارس خوردرو تولید H230 را لغو کرده و کمپانی سایپا این امر خطیر را به عهده گرفته. دریافتم که سایپا با شرایط تحویل فوری H230 به ملت میدهد اما برای خرید H320 و H330 باید حتما دوماه پس از ثبت نام برای تحویل خوردرو منتظر بمانید H330 تحویل فوری ندارد. اینها را نوشتم تا شاید میان این همه کامنتهای مِه آلود، آفتابی باشد بر دیده خسته ی عاشقانِ برلیانس و شاید به دردِ کسی بخورد مثل خودم. موفق باشید.
    • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
      دمت گرم
    • حسین ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
      1
      داداش این نظر جنابعالی رو توی ۴۰ تا سایت دیگه کپی پیست کردن شیدم خودت با نظرت حال میکنی هی میری اینور اونور کپی می کنی!!!! اخوی مکانیکهای ما که مدرنترین ماشینی که زیر دستشون بوده همون ال نوده دیگه چه انتظاری ازشون داری همین h320 رو بر خلاف نظر مثلا مهندسین مکانیکی که به حضرتعالی مشاوره مثلا کارشناسی دادن من از ده تا مکانیک پرسیدم تایید کردن و اصلا یکیشون میگفت اولین باری که کیفیت و متریال بدنه و قطعات این ماشن رو دید باورش نمیشد چینی باشه!!! داداش مثلا الان ال نودی که یه زمانی قرار بود با قیمت ۶ میلیون جایگزین پیکان بشه و الان بالای چهل تومن با آپشنهای پراید برابری میکنه فکر کردی همه قطعاتش رو خود رنو فرانسه توی طبق گذاشته فرستاده ایران تا مدیران مثلا لایق خودرو سازی مونتاژ کنن؟؟؟؟ زهی خیال باطل الان والا ما به خودمون هم شک داریم که چینی هستیم یا نه!!!! خخخخخخ!!!! آره منم قبول دارم که خودروهای چینی قابل مقایسه با همتاهای کره ای و ژاپنی نیستن اما وقتی سوداگران و دزدان سرگردنه صنعت خودرو در ایران تابوتی مثل پراید رو که ۵۰۰ هزار تومن هم بهش بدی خریته محضه رو دارن ۲۰ میلیون توی پاچه این ملت رنجدیده فرو میکنن انصافا اگه خودروی چینی با کیفیت ۱۰۰ میلیون هم قیمتش باشه نباید تعجب کرد !!!! کافیه آقایون مثلا کارشناس خودرو که میان نظرهای صد من یه غاز درباره خودروی چینی میدن برن صنعت خودرو سازی ده سال پیش چین رو با امروز مقایسه کنن تا به حماقت خودشون احسنت بگن!!! اونوقت ما خودرویی مثل ال نود یا ساندرو که اصلا توی رومانی و کمپانی داچیا تولید میشه بیشتر به فرغون شبیهه و شاسکولهای گاوچرون اروپایی میخرن رو ازشون بت میسازیم !!! پژو و رنو که جزو بی کیفیت ترین برندهای اروپایی هستن و اتفاقا بیشترین فروش رو توی بازار بی دروپیکر ایران و هند دارن شدن سقف آرزوی خرید خودرو برای ایرانی!!!!!
    • امين ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
      واقعا برای شما متاسفم که با نظر اوس ممد آپاراتچی نظرتون نسبت به یک ماشین برگشته. مکانیک جماعت همیشه طرفدار چیزیه که خودش بتونه تعمیرش کنه. الان از یه تعمیرکار ماشین لباسشویی بپرسید ماشین لباسشویی بوش مدل امسال بهتره یا مدل ٣٠ سال پیش!!!؟ بهتون میگه مدل ٣٠ سال پیش!!! چرا!!؟ چون خودش سواد و معلوماتش به تعمیر دستگاه ٣٠ سال پیش که قدیمیو بی امکانات و تمام مکانیکیه قد میده!! تمام تعمیرکارایی که از ال ٩٠ تعریف میکنند هم همینطور هستند! واقعا متاسفم برای کسایی که خودروی سال مثل برلیانس و جک رو با خودروی از رده خارج مثل ساندرو و ال ٩٠ و ٢٠۶ مقایسه میکنند.
  • یا علی ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
    برادر زادم ی ماشین کنترلی داره خدایی هم خوشگله هم مصرف پایینه هم پرشتابه!خیلی سرتر از اینه????????
  • شهروند ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    دوست خوبم اطاعات رو از آدمای علمی بگیر گرچه اطلاعاتت تا حد درسته ولی خیلی هاش غلطه اصلا پارس خودرو یه دونه h230 هم تولید نکرده که بخواد بده سایپا با خیال راحت برلیانستو بخر همین ال نود هم اوایل خریدار نداشت و حرف و حدیث داشت الان بین همونای که میگفتن ایش چجوری دنبا ال نودن
  • امیر ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
    با سلام من برلیانس اچ ۳۲۰ثبت نام کردم تئبهمن ماه شرایطی تحویل اردیبهشت ولی هنوزهیچ خبری نشده کسی میدونه چرا؟ممنونم
    • ناهید ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
      سلام منم فرودین ماه ثبت نام کردم و قرار بود خرداد ماه تحویل بگیرم اما تا الان خبری نشده،لطفا اگه کسی دلیلشو میدونه به منم بگه ،دیگه صبرم تموم شده دلم میخواد زود سوارش بشم باهاش برم دوردور
  • جلیل ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    باسلام واقعا نسبت به ماشینها تولید داخل h320 ماشین خوبی است من بیشتر ماشینها ایرانی را صفر کیلومتر داشته ام ولی از هیچکدام به اندازه برلیانس راضی نبوده ام والان هم یک ساله حدود ۲۳ هزار کیلومتر کارکرد دارم واقعا عالیه.
  • وحید ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
    با سلام من تا الان ۲۰۶ تیپ ۶ داشتم زانتیا داشتم پرشیا و ام وی ام ۳۱۵، یه هفته ریسک خرید این ماشین رو انجام و بر عکس ام و ام بسیار راضیم ازش خیلی ماشین نرم و با ابهتی هستش من خدا وکیلی کیف کردم خیلی بیشتر از انتظار ازش راضیم خدا رو شکر
  • مسلم ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
    سلام من اچ ۳۳۰ دارم بیست روزه در اومد ازش راضیم نسبت به ماشینای ایرانی خیلی خیلی سرتره مشکلش کولرشه که اون چیزی که میخوام نیست
  • شهرام ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    سلام به تمام دوستان ، من بین خرید ۳۱۵ نیو و بریلیانس ۳۲۰ موندم و خواهش دارم از کسانیکه این ماشین رو دارن و حداقل بالای ۲۰۰۰۰ کیلومتر باهاش رانندگی کردن نظر بدن ، اینم بگم که من قبلش جک جی ۵ اتومات داشتم که بعد از یکسال و ۴۰ هزار کیلومتر به دلیل مشکل مالی فروختمش ، خداییش تو مدت یکسالی که زیر پام بود عین ساعت کار میکرد من بدلیل مشکل کاری هر هفته از کرمانشاه به تهران در سفر بودم و کلی این ماشین رو تو شرایط مختلف گازوندم که تنها مشکلش مصرف بالای بنزینش بود و یکم کولرش ضعیف بود که با تعویض کمپذسور عالی شد ، بعد از فروش جک یه ۲۰۶ v8 sd مدل ۹۳ گرفتم که بعد از شش ماه فروختمش ، واقعا شتابش از پراید کمتر بود ، گیربکسش خیلی سفت بود در دنده ی یک و خیلی وقتها بهنگام حرکت خاموش میکرد من برج هشت۹۴ این ماشین و خریدم که ۱۷ تا کار کرده بود و همون موقع بردم نمایندگی و گفتن که برا مشکل شتاب فراخوان زدیم ، سرتونو درد نیارم سیم کلاجش رو عوض کردن بازم خوب نشد دو شاخ کلاج رو سفارش دادن از برج هشت تا اردیبهشت من منتظر بودم که برسه ، شما دیدید ما هم دیدیم ، البته من کرمانشاه بودم شاید تهران و بقیه جاها شرایط فرق بکنه ولی اینکه میگین قطعه ماشین چینی کم گیر میاد درسته ولی برا آشغالهای داخلی هم همین شرایط هست مگه بیخیال بشی بری از بازار آزاد بخری ، اینم بگم که به نظر من تنها بدی ماشین چینی افت بالای اون توی سال اول هستش مثلا من جک خودم رو ۵۷۵۰۰ خریدم و ۴۹ فروختم در حالیکه همون موقع نمایندگی ۵۹ میفروخت ، ولی این شرایط الان برای سایر ماشینها هم حاکمه ولی برای ماشینهای چینی به دلیل همین جو بازار یکم اغراق میشه ، بخدا من ماشینو یه روزه تو سایت دیوار فروختم و اگه مشکل مالی نداشتم راحت میتونستم ۵۲ هم بغروشم . ببخشید مطلبم طولانی شد
    • داود بیات ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
      جک که مشگلات زیاد داره اینها که شما اشاره کردید هیچی نیست راستش کاش میگفتید و برلیانس مشگلی ندارد و خیالت راحت خرید کنید و استفاده کنید فقط مواظب باشید در سفر توش خوابتون نبره این توصبه شخصیم هست.
    • داود ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
      آقا شهرام عزیز سلام ، حتما برنیانس بخر حالا کاری ندارم که از ام وی بهتره یا نه ، خدا بگم این ایران خودرو و سایپا رو چیکار کنه که آدم مجبور می کنن اگه ماشین چینی هم میخری حتما از این دو خودرو ساز عزیز بخری چون ام وی ام هر روز یه مدل جدید میاره و خدا داند همین ۳۱۵ تا چند وقت دیگه تولید بشه که اگه قطع تولید بشه افت زیادی خواهد داشت ، ولی سایپا و ایران خودرو تا ببینن یه خودرویی خوب فروش داره تا سالیان سال اونو تولید میکنن که توی ایران به نظرم این بهتره .
  • تکسوار ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
    سلام این دوستانی که میان خودروی چینی راتخریب میکنن دودسته هستن یاپول خریداین ماشینوندارن وآنقدرهم بلندنظرنیستن ببینن کسی چیزی راداردکه آنهاآرزوشودارن قول میدم اکثراحتی یک بوق هم بااین ماشین نزدن چه برسه به اینکه سوارش بشن!دسته دوم افرادی هستن که سطح فکرشون درهمین حداست که ماشینی مثل پرایدکه اسمشونمیشه ماشین گذاشتوباچندین برابرقیمت واقعی میخرن فقط به خاطراینکه توهربقالی قطعاتش هست آخه چون قطعاتش مثل ...ریخته ودلیل دومشون اینه که هروقت میخوان بفروشن سریع فروش میره!آخه تمام زندگی وداراییشون همون ماشینه وشایدیک روزبرای خریدمایحتاج خونه نیازبه پول داشته باشن وبایدسریع ماشینشون تبدیل به پول بشه! اینهابه خاطراین دلایل خودشونوازداشتن یک ماشین نرم وراحت وزیباباتلنولوژی روزمحروم میکنن.اینهافقط پرایدرابه عنوان ماشین قبول دارن ولیاقتشون همونه!
    • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
      ایول دم شما گرم
  • امیر ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    داداش خودروی چینی که نیاز به تخریب نداره، کاری به دنا و سمند و پژوهای ایرانیزه شده (همون نیم ایرانی نیم چینی) ندارم. خدایی این ماشینو با l90 اتوماتیک که صد در صد تحت لایسنس رنو نیسان هست میشه مقایسه کرد؟ خوب موقع فروش هم که کلی افت میکنه اینم که دیگه همه میدونن. قیمت قطعاتشون هم که ماشاالله از قطعات مزدا ۳ نیو گرونتره. مثال چراغ جلو mvm خوب دیگه چه دلیلی برای نخریدن یک کالا بیشتر از اینا لازمه؟ با حقوق پایه هشتصد هزار تومن دوست داری موقع فروش متضرر بشی؟ بسم الله برو بخر
  • ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    من یه ۴۰۵ دارم که کلا تو سه سال ۱۰۰۰ تا با کولرش نرفتم الان خراب شده روغنشم که بیشتر از آب کم میشه. آخه من مشکلمو به کی بگم؟الان رفتم یه ۳۲۰ ثبت نام کردم خداکنه مثل ۴۰۵ نشه
  • ساري ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    بابا اینا چه چیزایی که شما به هم می گین پول تو جیب کس دیگه میره بعد کل کل مال ما مردمه جالبه ....... نه
  • ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
    خون خودتونوکثیف نکنیدبه جای خریدن این ماشینای آشغال چینی وایرانی به نظرمن بریدمزایده های دولتی شرکت کنیدبهترین ماشینای خارجی رومیخرید من خودم یه بنزازمزایده نیروانتظامی گرفتم۵۱تومن حدودا ۸تومنم خرجش کردم شیکش کردم۷۵درجادادن ندادم یه دوردادن باهاش صدتامثل این ماشینای اشغال بخصوص چینی می ارزه میگن بنزسواره نمیگن ماشین چینی ازنظرخیلی میگن خوب اون استحلاکش بالاست!ولی نمیگن دیگه موتوش مال المانه مثل ساعت کارمیکنه هزینه چیزای مصرفی شایدبالاباشه ولی خیلی دیرمصرف میشن یه دست لنت شایدبگیری۵۰۰تومن ولی ۲،۳سال. حداقل میبردت وغیره دپرایدی که توایران۲۱تومن زدن میدن باعراق۸،۱۰تومن درکل خودتونوعلاف این ماشینای اشغال ایرانی وچینی نکنید.موفق باشید
  • عموزاد ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
    خلک بر سرما که چینی ها میرن م.نتاژ وسایل المان و ... رو کپی می کنن ما میریم از چین مونتاژ می کنیم
  • مخمن ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
    جواب دادیا
  • رضا ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
    توپارکینگ کوهستانی ۴نفرجلوم میرفتن تاسوارماشین بشم تانگاهشان به ماشین من افتاد گفتند اشغال چینی رفتند جلوتر سه نفرشون پراید داشتند ویکی دیگه پارس مدل پایین ماشین من تیگو بود اونایی این نظرات منفی رو میدهند اصلا سوار نشدند واگه پول داشتند حتما میخریدند اونهایی که ماشین بالای صد تومن دارند هیچ موقع بی احترامی به ماشینهای قیمت پایین نمیکنند .حالا اگه پول داری ماشین صفر چینی بخر اگه نداری ویا نمیخای بخری اینجا چکار داری برو پرایدتو سوار شو کسی هم برلیانس ویا ام وی ام میخره شعور تفاوت آنها را با وطنیها داره ونیاز به راهنمایی شما نداره
  • سایبان ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    خیلی ممنون
  • محمد ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
    از مسؤل یا مدیر سایت خواهش میکنم هر نظر بی ربطی رو نمایش ندن ،اینجا برای تبادل نظر درباره ماشین خاصی هستش کسانی که این ماشین رو دارن یا اطلاعاتی درباره این ماشین دارن باید نظر بدن ،من خودم قصد خرید ماشین دارم میخواستم از نظر افرادی که این ماشین رو دارن استفاده کنم اما میبینم بعضی افراد بی سواد وبی فرهنگ هر چی دلشون میخواد میگن ،اگه میخوای خودتو خالی کنی برو توی چاه داد بزن، بذار چند نفر که این ماشین رو دارن نظر بدن،البته جسارت به همه نباشه ،این وظیفه مدیر سایته که هر مطلبی رو نذاره
  • ف ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    من یه مهندسم که تو شرکت های زیر مجموعه سایپا ۱۰ سال کار کردم . فقط اک و پوزن . رانت و بازی سیاسی مدیران هرگز اجازه رشد به صنعت خودرو ایران نخواهد داد .
  • ف الف ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    فقط پیگیر بشید مدیران ارشد سایپا تو ده سال گذشته چند بار عوض شدن بعدش نتوجه میشید چرا ما روزگارمون اینجوریه !!!!!!!!!!!!!
  • maryam ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
    از کسایی که این ماشینو هنوز نخریدن و یا اینکه شک دارن بخرن یا نه توصیه میکنم که اصلا نخرن به هیچ عنوان با این قیمتی که دارن میدن نمی ارزه من خودم دو ماهه این ماشینو گرفتم و اصلا راضی نیستم.موقع تحول خودرو دیدم که یه تکه از رنگ سپرم با بقیه قسمتای سپر فرق میکنه درخواست تعویض سپر دادم که قبول نکردن بعد دو روز لنت جلو به طور وحشتناکی صدا میداد که نمابندگی گفت عادیه اکثر برلیانسا اینطورین که باید لنتش عوض شه که هنوز عوضش نکردن بعد یه هفته لاستیک عقبم اتیش گرفت که گفتن بر اثر داغ شدن لنت بوده الانم یه هفته بارون شدید اومد دیدم سنسور دنده عفبم از کار افتاده رفتم نمایندگی دیدم صندوق عقبم پر آبه و باعث شده سنسورم از کار بیفته.تا حالا کلی شکایت کردم و نامه نگاری کردم ولی به نتبجه ای نرسیدم کسی هم پاسخگو نیست.خدمات این ماشینو پارس خودرو داده به سایپا که این شرکتم اصلا واسه مشتریاش ارزش قایل نیست و اصلا توجهی نمیکنه ولی من تا اداره صنایع هم شده جلو میرم و از این شرکت شکایت میکنم واقعا ظلمه که یه ماشین صفر این همه بلا سرم بیاره.تو نمایندگی ها هم پر ماشین برلیانسه که همه از این مشکلای مشابه دارن شاید بدتر از این هم بوده.خواهشا گدل ظاهر این ماشینو نخورین
    • عادل ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
      ببخشید ها انداختن بهتون یک صدمه این مشکلات شما رو من نداشتم و اصلا عجیبه تا الان هم بالای ۱۲ هزار تا باهاش رفتم و هیچ مشکلی نداشتم
    • علی ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
      به جای دروغ نوشتن خوبه ایرانیا سرشون به کار خودشون باشه و اگه میخان راهنمایی کنن بی غرض باشه آخه اسم شما مریمه، ۱ خانوم خودش رفته ماشینو تحویل گرفته، بعد ۲ ماهه ماشین دستته، لاستیکاش آتیش گرفته، رنگ سپر ریخته بوده، صندوق عقبم این همه مشکل داشته، اونوقت بعد ۲ ماه نشستی تو این سایت داری مردمو راهنمایی میکنی؟ نظرات دروغیتونو جمع کنید بابا فیلم هندی تعریف میکنی؟؟؟؟
    • علی ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
      یعنی تو اصلا اگه برلیانس داشتی من شارگمو میزنم
  • رسول ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    من نمیدونم کسانی که از l90تعریف وتمجید میکنند چه سودی براشون داره ولی مطمئن باشید ذینفع هستند.آخه تو رو خدا این ماشین آقای پستچی چی داره?هیس نیست برلیانس رو با تندر مقایسه میکنید.اگر شرکت رنو همین برلیانس رو تولید میکرد با قیمت خیلی گزاف فرو میکرد تو پاچه ایرانیها.من خودم یک ساله برلیانس ۳۲۰ دارم.l90 هم داشتم.گیربکس ۳۲۰ فوق العادس.آخه تو رو خدا با این پول کدوم ماشین رو میشه خرید با این امکانات.هر کی در مورد این ماشین نظر قطعی بده چرنده.چون فعلا برای نظر دادن در مورد کیفیت و استحکام و استحلاکش خیلی زوده.اما تجربه یکسال رانندگی با ۳۲۰رو میتونم براتون بنویسم :زیبا . کم سرو صدا.قدرت متوسط. شتاب در دنده ۲ به بالا عالی.کولر متوسط.بخاری وتهویه عالی.خوش نشین برای سرنشینان عقب.فرمان پذیری عالی.ترمزها از متوسط به بالا.کیفیت قطعات داخلی خوب.صدای موتور مطلوب.کیفیت رنگ جالب نیست. در کل ماشین ظریفه باید مدارا کرد وگرنه زود مخصوصا از ناحیه رنگ کار خرابی و مشکل میشه.درسرعتهای بالا حدود ۱۶۰ بی سرو صدا و پایدار.توصیه میکنم پولی که هزینه میکنید مدنظرتون باشه.قابل مقایسه با ماشینهای تولید داخل نیست.
  • مجی ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
    سلام من ک گرفتم راضیم فقط دوستان بدونید ک پارس و ۲۰۶و۴۰۵و .از فرانسه نمیاد ک اینقد چینی چینی میکنید گیربکس و موتوری تیو فایو از چین میاد محض اطلاع حتی ارمشم چینیه فرانسه بیکار نیس واسه شما پارس و ۴۰۵و۲۰۶فرانسوی بزنه اون ماشینارو بیست ال پیش انداخته توی اشغالی پس ابروی اروپا رو نبرید نگین این ماشینا الان اونجا ترد میشه تفکر کنید بد نیس
  • مجی ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
    پارس و ۲۰۶و۴۰۵و ال نود و ساندرو پراید اپشن ک اصلا ندارند موتور و گیربکس اصل چین ارمشم ک لوازم یدکی فراوانه پس ب چی این ماشینا مینازید و نقایسه میکنید با برلیانس ,,,,تا زمانی ک با این تفکرات باشیم تا صدسال دیگه هم پراید تولید میشه و مثل خرم کیف میکنیم وقتی باهاش رانندگی میکنیم چون اون بالا اجارست
  • مجی ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
    دیر گفتی مریم اخرش ماشینت منفجر ک نشد من ک گرفتم با این تفاسیری ک تو گفتی الان باید تبدیل بشه ب افتابه خخخخخ
    • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
      سلام آقا ال ۹۰ با این همه اپشن مگه بده آیینه جلو ۲عدد اینه بغل صندلی صندوق عقب بعدم این به این قشنگی ال لگن
  • میثم ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
    من یک سال ام وی ام ۳۱۵ جدید دارم و خیلی هم ازش راضی هستم ولی اگه سانروف و سیستم صوتی رو فرمون داشت از خودش بهتر و تو این رنج قیمت ۴۲ تومن پیدا نخواهی کرد
  • مهیار ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
    با سلام من این ماشینو دارم اتوماتشو واقعا به معنای واقعی بی کیفیت و خدمات پس از فروش بدرد نخوری داره. هر بار میرم نمایندگی شماره ۲ دعوام میشه از بس بد برخورد میکنن و وسایل جانبی فوق العاده گرون . لنت ترمز عقب ۳۸۵ هزار تومن رینگ و لاستیک نزدیک ۹۰۰ هزار تومن . ماشین ۲۰ هزار راه رفته ولی بدنه صدا میده . رو ۲۰ هزار تا لنتوترمز تموم شد . میل فرمونش خرابه و تو پیچ گیر میکنه و نمایندگی قطعه نداره . در کل آشغال ترین خودرو و بی کیفیت ترین خودروی ایران این برلیانسه . من خریدم خواهشا شما نخرید .
    • مسعود ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      مشخصه دروغه، بعد از بیست هزار رینگ و لاستیک عوض میکنن که میگید رینگ و لاستیکش گرونه.
  • محمد ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
    سلام من این ماشینو دو ماهه گرفتم همه چی اوکی هست ولی داخل جاده اصلا راحتی نداره چون تعلیقش اسپورته و خشک برای اتوبان عالیه ولی جاده های پر پیچو خم خیلی اذیت میکنه کوبش داره
    • سامي ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
      عزیز ۹۰% مشکل کوبش این ماشین مربوط به جنس لاستیک و میزان باد هست شما لاستیک نرم درجه ۱ با سایز فابریک و باد حداکثر ۲۷ ۲۶ psi بگذار ببین نرمی عالی میشه
  • محمد ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
    سلام واقعا ماشین ایرانی اصلا نمیازره این ماشینا کیفیت یک چینیه که عالیم هست ولیکیفیت ماشین ایرانی چینی درجه چهار پنجن که اصلا بدرد نمیخوره پس الکی نگین ایرانی بهتره
  • حمید ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    من شیش سال ۲۰۶تیپ دو و بعدشم پنج داشتم اما حدود هشت ماهه برلیانس ۳۲۰خریدم و از انتخابم خیلییییییی راضیم ....کلا احساس متفاوت بودن به ادم دست میده ....دیگه وقتشه که این حقیقتو قبول کنید که پژو پارسو ۲۰۶ دورانشون به سر اومده و خودروهای جدید خیلی از اونها سر تر هستن ..همه چیز که سرعت نمیشه اونم گاها ده کیلومتر یالاتر ..
  • hamed ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
    اینایی که از برلیانس تعریف میکنن این ماشین رو دارن میخوان بفروشن ازش راحت شن . واقعا مغز آدمو خر خورده که بخواد ماشینی بخره که لوازمش نیست . در ضمن بدنه این ماشین آشغاله برید تصادفشو ببینید در حد پرایده .
    • مسعود ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
      یه سر به سایت باما بزن ببین چند تا کار کرده برای فروش پیدا میکنی. اگه بد بود که همه میخواستن بفروشن.
  • احسان ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
    سلام من یکسال و نیم است که اچ ۳۲۰ را تحیل گرفتم و ازش راضی هستم . مشکلی باهاش ندارم . فقط حس میکنم کولرش ضعبفه . به نسبت پرایدی که همزمان با برلیانس داشتم. و همچنین رانایی که دارم . سگش شرف داره به ماشین های داخلی ایران خودرو و سایپا
  • مسعود ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
    من سایت باما رو جستجو کردم و کارکرده هزار تا صد هزار کیلومترمدل دنده دستی این ماشین فقط دو تا برای فروش بود که نشون میده کسانی که مدل دنده دستی رو دارند راضی هستند و قصد فروش ندارند. امروز ده اسفند نودوپنج
    • فرهاد ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
      نه آقا مسعود طرفدارای اتومات بیشتره، بخاطر همین بیشتر هم تولید شده. واسه همینه که تعداد برا فروش بیشتره. راجع به پراید هم همینه هزارها ماشین پراید برای فروش تو سایت ها هست.
  • Saeid ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
    آقا تورو خدا یکی راه نمایی کنه.چیکار کنم بلریانس ۳۲۰بخرم یانه
  • امین ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
    سلام به لحاظ ظاهری که ماشین زیبایی هست نسبت به ماشینای تو این رنج قیمت دوم اینکه دوستان عزیز الان همچی چینیه سوم اینکه چین شما هرچی پول بدین همونقد کیفیت دریافت میکنید و اینکه ارزش پول ما پایین هست تقصیر سازنده های خودرو نیست بعدم دوستانی که هی شتاب رو ملاک قرار میدن مگه میخواین رالی شرکت کنید؟؟؟ تو جاده های ایران از ۱۲۰ بیشتر نرو برادر من نرو و خودت و خانوادتو به خطر ننداز. من برلیانس ۳۲۰ سوار نشدم اما میخوام بخرم داشت یادم میرفت ماشین صلیقه ای هست به هم احترام بزاریم و نظری هم میدیم با رعایت احترام باشه دوستان روزگار خوش
  • امین ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
    داشت یادم میرفت فقط اگه خواستین برلیانس بخرید تاکید میکند که مونتاژ سایپا نخرید گیرم که برلیانس بده اما اون مونتاژ سایپاها که ۲۲۰ و ۲۳۰ فک کنم هستن بدتر از بدن ۳۳۰ و ۳۲۰ خوبه
  • قاسم ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
    سلام خدمت دوستان عزیز.من از۳۲۰دستی خوشم اومده.نظراتو خوندم هرکدوم ازشما یه نظری دادید که بعضیاش ۱۸۰درجه بابقیه نظرات تفاوت داره.سردرگم شدم.فقط خواستم بدونم برای مسافرت ورانندگی طولانی خوبه یانه. وضمنا نمایندگی های پارس خودرو وسایپا جداازهمند یاادغام شدن ؟؟اگه کسی میتونه کمک کنه لطف کنه به ایمیلم بفرسته.تشکر
    • امین ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
      قاسم جان من ثبت نام کردم. نظاراتم خوندم. شرکت پارس خودرو ماشین بد نداده تا حالا. با سیپا هم فرق داره. بخر داداش. دو به شک نباش
  • محسن ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
    باسلام هم میهنان عزیز لطفا به نظرات یکدیگر احترام بگذارید بنده شاغل در شرکت ایران خودرو هستم مدت چهار ده سال .خرید خودرو یک امر سلیقه ای است لطفا بهم توهین نکید تمام خودروهای داخلی نیز خودروهای مونتاژ داخل بیشتر از پنجاه درصد قطعاتشان تولید چین میباشد طبق قرداد با شرکتهای رنو وپژو تا ده سال ملزم به تامین قطعات بوده ومتاسفانه دراین مدت تدبیری در مورد تولید قطعات با استاندارد وبا کیفیت در داخل اندیشیده نشده که بدلیل وجود مدیران نا لایق وسودجو میباشد بگذریم این مسئله را گفتم که فکرتان اسوده گردد وبه دنبال برند اروپایی در محصولات داخلی نباشید .اما در مورد خودروی مورد نظر برلیانس شما باید تفکر کنید هدفتان از خرید خودرو چیست؟ آیا بدنبال زیبایی هستید یا اینکه استقامت وقدرت ویا امکانات واپشنال .باید یک مطلب را یاد اوری کنم که خودرو یک کالای لوکس ورفاهی مباشد در دنیا ومتاسفانه در کشور ما بعنوان کالای سرمایه ای محسوب می‌شود اگر شما بدنبال آسایش رفاه بیشتر هستید قطعا خودروی به روزتر وامکانات بیشتر را خریداری کنید وفکر ان چند میلیون افت قیمت رانکنید چون اسایش ورفاه بیشتری نصیبتان شده است ولی اگر دیدتان نسبت به خودرو بعنوان سرمایه میباشد خودروی را خریداری کنید که افت قیمت کمتر و بازار فروش دسته دوم بهتری داشته باشد ولی اگر نظر بنده را خواسته باشید من یک خودروی کره ای دست دوم را به یک خودروی صفر کیلومتر داخل ترجیح میدهم اینجانب تمام خودروهای داخلی را اعم از خانواده پژو وتندر و.... را امتحان واستفاده نمودم واز سال گذشته یکدستگاه ازرا مدل ۲۰۰۹ خریداری کردم .در پایان این مطلب را خدمت دوستان عرض می‌نمایم متاسفانه بدلیل شرایط موجود و انحصار حاکم بر بازار خودرو یا باید آنقدر هزینه کنید تا یک خودروی مناسبت از برندهای معتبر وصاحب نام خریداری کنید در غیر این صورت باید به تولیدات داخلی «چینی»وبرندهای دوستان چین الصل بسنده کنید یا اینکه قید خرید خودرو را... در همه حال برای تمامی همیهنان عزیزم ارزوی سلامتی واوقاتی خوش را دارم .خدا نگهدار
    • امین ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
      ممنون از نظر جامعت
  • محسن ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
    سلام
  • متین ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
    سلام دوستان من کارمند شرکت ام وی ام هستم وبا چینیها همکاریم ....چینیها فقط پول براشون مهمه و سلام ماشینهای شرکت ما مفت گرونه و سلام
    • تندیس ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
      حتماً الان مسئولان محترم خودروی ایران اصلاً به پول فکر نمی کنند و شب وروز فقط وفقط منافع و راحتی مردم را با جدیدترین تکنولوزی و امکانات و محصولات تامین می کنند. حداقل ام وی ام با در نظر گرفتن بازخورد مشتریانش در حداکثر ۴ سال اقدام به رفع مشکلات محصول و توقف تولید محصول قبلی کرده است . کدام مشکل در محصولات ما حل شده و تولید محصول قبلی متوقف شده است.
  • حبیب ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
    سلام کسی هست که اطلاعات درست در مورد برلیانس ۳۲۰دنده بده
    • امین ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
      نه گشتم نبود، نگرد نیست
    • مهدی ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
      سلام من برلیانس ۲۳۰ دارم موتورش عینا دقیقا شبیه ۳۲۰ دستی هست و تفاوتی ندارند طبق ادعای کارخونه سایپا ولی بگم که شتاب ماشین بسیار پایین هست و میشه گفت پایین ترین شتاب در بین ماشین های ایرانی با ۱۵ ثانیه شتاب ۰ تا ۱۰۰ که حتی از تیپ ۲ دویست ۶ هم کمتره تو سربالایی کم شیب دور موتور با گاز دادنم زیاد نمیشه که هیچ کم میشه!!!! تو سر بالایی پرشیب باید دنده ۲ برید فکر بیشتر نکنید که ماشین خاموش میکنه تو سراشیبی فقط میشه گفت سرعتش به ۱۴۰ میرسه و تو کفی خوب میره اگه جاده کمی شیب داره باید با دنده ۴ برید که از بقیه عقب نیافتید وگرنه سرعت میره روی ۱۰۰ و دور موتور شروع به کاهش میکنه اینا رو که گفتم فقط ماشین خودم نبوده حداقل هربار ماشین رو میبرم برای سرویس توی سایپا هرکی میاره باهاش صحبت میکنم حتی تو مدل اتومات یه آقایی رو دیدم نتونست از سربالایی بالا بره ماشین رو گذاشت رو دستی تا بتونه ببره بالا کلا خیلی قدرت و شتاب نداره ولی قیافه خیلی خوبی داره و خیلی هم نرمه ماشین
  • سجاد ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
    من از این ماشین دارم خیلی راضیم خودرو با کیفیتی هست
  • بی تا ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
    سلام من تقریبا ۷ ماهه که برلیانس ۳۲۰ اوتومات دارم قبلا هم ۲۰۶ داشتم به نظرم خیلی راحتتره و نرم تره . جزو ارزانترین ماشین اتومات با آپشن که سواریش هم خوبه . البته بگم من خیلی خوب ماشین نگه می دارم فکر کنم به درد آقایونی که خیلی انتظار سرعت و دستی دارن نمیخوره .
  • شیوا ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    سلام اچ سیصدو بیست مانیتور داره؟
  • ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
    حجم صندوق عقب چقدره ؟
    • ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
      این حرف ها فایدهی ندارد اگه شما میخواید واقعا ماشین ها برگردند تو قیمت اولش هیچ کس نباید ماشین بخره ولی مطعسفانه مردم ایرانه ما بازهم میرن میخرن من الان یک پراید هاچ بک ۸۸ دارم که یک چرخ شو به این ماشین های الان نمیدم از صفرم دسته خودمه وزمانی که خریدم ۶ میلیون دادم ولی تا زمانیکه ملت همین جوری ادامه داشته باشه ماشین دیگه ای خرید نمیکنم واگر بخرم میرم مزدا ۳۲۳ میخرم چون یکی پدرم داره یک چرخش به برلیانس یا پژو می عرضه اونم از صفر دسته بابا بوده مدل ۸۴ تیپ ۳ من به مردم ایران پیشنهاد میکنم ماشین نخرید تا قیمت ها شکسته بشه ممنون
  • منصور ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    1
    خدا رحم کند بحال مردم چین تو را خدا نظر بیخود ندین ما که مردیم ت سمه نایم عوض کردن
  • فلاح ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
    با سلام خدمت تمام عزیزانی که کامنت بنده حقیر را مطالعه می کنند: ما درایران زندگی میکنیم وتا بوده همین بوده -ما نباید برای دفاع از کمپانی های به دردنخور غیرت به خرج دهیم ، آخه دوستان چرا باید این ماشینها را با این قیمت خرید ...خدا را شاهد می گیرم ۲۰سال پیش می بایست کارخانه های خودروسازی داخلی تعطیل می شدند ... در مورد عدم کیفیت ،قیمت نامناسب ،عدم رضایت مشتری باید به عزیران هم وطنم بگویم : تا زمانی که بحث دلالی درایران رواج دارد ما نمی توانیم انتظارات بیشتر داشته باشیم ما اصلاً باید تحریم داخلی کنیم وخرید نکنیم...باتشکر ( چون این خودرو با همه امکانات و... باید ۲۰م شود نه بیشتر
  • امید ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
    سلام خدمت همه دوستان و هموطنان عزیز،بنده پژو پارس ELX مدل ۱۳۸۸ داشتم که اونو فروختم و به اصطلاح تبدیل به احسن کردیم و یه برلیان خریدم و خدایی الان ۶ ماهه دارم حسرت ماشین قبلیمو میخورم و بدجور پشیمونم و میخوام اینو بفروشم و دوباره یه پارس بگیرم فقط خواستم تجربه ام رو در اختیار دوستان بگذارم.
    • علیرضا ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
      دوست عزیز تولیدات سال ۸۸ رو با تولیدات الان مقایسه نکن اینو فروختی پارس خریدی بعد بیا نظرتو بده خواهشا ...
  • ارش ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
    با سلام ماشینهای که شما می خواهید بدون مشکل باشه باید بری سراغ ماشینهایگرون قیمت وگر نه همدن ماشینهای داخلی هم قطعات چینی بکار رفته پس خودتو خسته نکن هیچ ماشینی بجز ماشین لوکس بون عیب نیست
  • Ali ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    Halam bham khord. Cheghad dakhelesh zeshte
  • ... ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
    ... ... اونی که ماشین ایرانی داره ایراد ماشین چینی رو میگیره و اونیم که ماشین چینی داره ایراد ماشینای ایرانی رو میگیره " همون ماشینای ایرانی هم اونی که ماشینش از ایران خودرو ایراد سایپا رو میگیره و اونیم که سایپاس ایراد ایران خودرو رو میگیره اخه مگه نظر ندی از حقوقت کم میکنن این نوع ماشینا چه ایرانی و چه چینی همشون یسری مزایا و یسری معایب دارن طرف داشتیم اسم ماشین چینی هم بلد نیس بنویسه در مورد ماشین چینی نظرم میده ' موردم داشتیم ۲۰۶ تیپ پنج و تیپ دو رو یارو از هم تشخیص نمیده ایرادم میگیره از ماشینای ایرانی. کیفیتا کمو زیاد داره ولی اگه راننده باشی سوار خرم بشی راضی هستی وگرنه از پورشه هم ایراد میگیری . بدرود
  • Hamid ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
    با سلام من چند وقتی هست ۳۲۰اتوماتیک خریدم قبلا سمند و پارس داشتم خدایی ماشین خوبیه حرف نداره نسبت به اون دوتا که خیلی بهتره واقعا سواری خوبی داره مطمئن باشید اونایی که نظر مخالف دارند اصلا این ماشینو نداشتن
  • محمد حسین ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
    اکثر دوستانی که به این ماشین بی دلیل و با دلیل بد میگن، فقط به این خاطره که این ماشین چینیه. این خیلی احمقانس که به خاطر کشور سازنده، ندیده و تحقیق نکرده الکی فحش بدیم متأسفانه یه سری از ما ایرانیا فقط عاشق سینه چاک اروپا هستن و همش خواب غربو میبینن که این خیلی بده صد در صد اگه همین ماشین با همین مشخصاتو فرانسه یا آلمان یا آمریکا ساخته بود، همه ی این دوستان براش خودکشی میکردن
  • Davoud ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
    سلام بین ال نود و برلیانس ۳۲۰کدام‌را بخرم. لطفا کسانی نظر بدهند که تجربه رانندگی با این ماشین ها را دارند.
  • تورج ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
    شدیم بلا نسبت مثل گله بز چون همه میگن ماشینهای اروپایی ماهم هی میگیم اروپایی بابا مرد اون زمانی که خودروی عمری درست میکردن...الان دیگه اون کیفیت پیدانمیشه کمی به تعمیرگاههای کیا سر بزنید توی جنوب میبینید اکثرا تو دست اندازها کم اوردنه
  • خشایار ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
    هشتادهزارکارکرده افتاده روغن سوزی
  • فرهاد ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
    من با این پول میگردم یه مگان ۱۶۰۰ دنده ای پیدا میکنم و میخرم که یه چرخش می ارزه به این ماشینای به دردنخور چینی و البته گرون قیمت ما ایرانی ها ماشین ندیده ایم تا یه ماشین چینی جدید میاد بازار آب از لب و لوچمون آویزون میشه ولی بعد یه چند سال همون ماشین میشه منفور و پر از عیب و ایراد تجربه هم ثابت کرده مثل ام وی ام ولی باز هم راحت گول میخوریم از ماست که برماست تا وضع اینه ما هر روز بدبخت و بدبختر میشویم پولاتونو به این ... ندین التماس تفکر.
  • Ali ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    سلام به تمام عزیزان من یه اشتباهی کردم اومدم اینجا نظر مردم و ببینم خوب نیست چون ندارم خوبه چون دارم و باد کرده عاقا قرار که نیست تا ابد پژو یا پراید سوار بمونیم الان دور دور آپشنه اگه اونایی که تجربه این ماشین و دارن نظر درست بدن مشکلی باشه نمیخریم اونا هم ... که ماشین و با فروش اولیه ۴۵تومن الان۵۵تومن بفروشن ما هم بخریم یه سری از دوستان واقعا نظراتشون عالی بود و استفاده کردم اما بعضیا باید برن مهد یابو برشون نداره یه وقت فک کنن خیلی حالیشونه اونی که ۵۵پول ماشین میده فکره ضررشم کرده من راجع به ماشینای بالای صد تومن نظر نمیدم چون فعلا وسعم به پنجاه شصت تومن میرسه شما هم که ندارین لطفا نظر ندین اینم یادتون نره که تو ایرانیم و فرصت رقابت واسه خودرو سازی نیست که با حداقل ب بهترین برسیم اگرنه پژو با بهترین تولیداتش هم تو ایران خریدار نداشت میدونم برلیانس ارزشش ۵۵تومن نیست اما من اونقدری وسعم نمیرسه که نیو سانتافه ۷۰تومنی و تو ایران ۲۵۰بالاش پول بدم
  • Ali ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    برین تبریز و مناطق آزاد ببینین با پول برلیانس چه ماشینایی سوار میشن ما اینجا بدبختیم و تا فرجی بشه باید با این لگنا بسازیم هعییییییی...
  • بابک ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
    شک نکنید که ماشین چینی بهتر از ایرانی هست. ولی مشکل بزرگ ماشین چینی افت قیمتش هست که سخت فروش میره و با کلی ضرر
  • وحید ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    ای کاش ما بتونیم درست حرف زدن را یاد بگیریم ? اون که میاد دنبال این قیمت ماشین ، وسعش به همین رسیده این مشکل ما نیست که این نوع ماشین ها این قیمت می ارزند یا نه مشکل دولتی که نمیتونه یه ماشین شیک با قیمت مناسب با مد روز تولید کنه که همه بتونند سوار شن .اینا نیم قرن که پیکان، پراید، پژو تولید می کنند.?
  • محسن ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    دوستان من میخام بخرم لطفا کسانی که سوار شدن یا دارن بگن خوبه یا نه
  • محسن ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    دوستان میخام بخرم خوبه ماشینش یا نه
  • حسام ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    سلام داداشاا لطفا ب هیچ عنوان ۳۲۰نگیرید مفت نمیرزه. من خودم گول قیافشو خوردم الان عین ... پشیمونم. بقران اصلا نسبت ب قیمت ک نمیرزه هیچی سیستم یرقیشم ک به فناس
  • sepehr ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
    سلام‌ دوستان عزیزان من قصد خرید h320 اتومات دارم.لطفا اونایی ک داشتن بگن از کیفیتش راضی هستن یا ن؟ چون من جک j5 اتومات داشتم ایرادش گیربکس و ارتفاعش بود ولی کیفیتش خوب بود. میخوام بدونم اینم در حد اون هست یا ن؟ و سوال آخر اینکه بعضی از برلیانس های h320 کیلس دارن ولی بعضی ندارن،قضیه اش چیع؟اول گفتم شاید فول و نیمه فول دارن ولی بعضیا همه چی داشتن و عین هم(سانروف و...) ولی کیلس نداشتن.ایا خودشون جداگانه نصب میکنند؟ درحالی که صندوقدارهاش(h330) به طور فابریکی دارند...
  • hmidreza ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
    دمتو گرم ١:٣٠ نظرارو میخونم و از خنده دل درد گرفتم همتون خیلی باحالید
  • دانلود رایگان فیلم ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید شما
  • علی IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
    0 0
    ۱۶۵۰ دنده ای رو خریدم مونیتور نداره دکمه های مالتی مدیا روی فرمون نداره صندلی تنظیم ۸ جهته برقی نیست و دستیه . از روز اولم نرم افزار usb ضبطش خراب بود فردا می خوام ببرم تعویض کنم . سعی کنید نخرید چون نمی خوام مثل h30cross خز بشه . دوسش دارم با صدای موتورش تو شتاب گیری حال می کنم .ماشینی بخرید که باهاش حال می کنید .خوب نبود بفروشید . الان دیگه مثل قدیم‌نیست هیچ ماشینی افت قیمت ندارد .
  • عباس IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
    0 0
    بسیار خوب
  • يا هو IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
    0 0
    سلام برليانس 320 رو 4 ساله كه دارم تمام موارش رو بررسي كردم و بايد بگم اين ماشين رو واقعا جز يكي از بهترين ماشينهايي ميدونم كه تابحال وارد شده خواهش ميكنم اينجا فقط نقد و بررسي كنيد در مورد اين ماشين تا كسي كه مياد بخره با دقت انتخاب كنه غير از ظاهر كه سليقه ايه تمام موارد و اپشن ها كه داره به روز و ايده اله گشتاور و شتاب و ترمز و وزن ماشين و كنترل در پيچ ها بسيار عاليه و دنده اتو مات خيلي كمتر نسبت به دنده اي شتابش كمتره كه زياد به چشم نمياد مثلا 2 ثانيه اوليه شتاب كمتره در كل نميخوايم مسابقه بديم در هر صورت جفتش خوبه و جاي كافي در صندلي و صندوق و موتور 1.6 از 1.5 بهتره اگه نظر من باشه ولي خودم 1.5 دارم واقعا راضيم ميگن بعد 2 سال ميفته تو خرج بستگي داره چطوري رانندگي كنيد درست برونيد تا 10 سال فقط بنزين و روغن نصيحت ميكنم اگه قصد خريد داريد شك نكنيد 320 و 330 بهترين گزينه ها در بازار امروز هستند ولي با اين تحريم ها كه شده 100 ميليون يه خورده سخت ميشه خريد و نمي ارزه ميدونم ولي چاره اي نيست مملكته ديگه بايد سر كرد.
  • آرام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
    0 0
    من دارم ماشین فوق العاده نرمیه یکسال دارم و راضی ام فقط نظرات دیگران که هی حرف مفت میزنن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =