کد خبر: 628
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۱

مدير عامل گروه خودروسازي سايپا گفت: ويژگي يك سازمان بزرگ اين است كه از لحاظ نيروي انساني خودكفا باشد و انتصاب مديران سايپا از ميان بدنه اين شركت فضاي همدلي و وفاداري را در ميان كاركنان تقويت كرده و در ميان آنان انگيزه ايجاد مي كند.

به گزارش سايپانيوز نعمت الله پوستين دوز در مراسم معارفه گل محمدي، معاون جديد كيفيت گروه خودروسازي سايپا اظهار داشت: ساختار معاونت كيفيت به سمت كارهاي تحقيقاتي و علمي رفته و نقش موثر تري در حوزه زنجيره تامين و خدمات پس از فروش ايفا مي كند.
وي گفت: اهميت تحقيق و توسعه و تلاش براي ارتقاء كيفيت محصولات توليدي باعث شد تا حوزه هاي مهندسي و كيفيت را از يكديگر تفكيك كنيم تا زمينه براي انجام فعاليت هاي راهبردي در ساختارهاي ارتقاء كيفيت فراهم شود.
وي داشتن برنامه و نگاه جديد در بحث كيفيت را شرط لازم پيشرفت اين حوزه دانست و يادآور شد: حدود هشتاد درصد مباحث مربوط به كيفيت در خارج از گروه خودروسازي سايپا و در ميان شركت هاي قطعه ساز و زنجيره تامين يافت مي شود كه وظيفه اصلي معاونت كيفيت رهبري و ايجاد هماهنگي در اين حوزه و ايفاي نقش نمايندگي سايپا و مشتريان در زنجيره تامين است.
پوستين دوز افزود: سال گذشته با هدف ايجاد ارتباط نزديك با شركت‌هاي خودروساز خارجي و استفاده از دانش روز در زمينه ارتقا كيفيت خريد سهام شركت رنوپارس صورت گرفت و هم اكنون انتقال تكنولوژي و توانمندسازي عملياتي از برنامه هاي ما براي استفاده از ظرفيت هاي بالاي اين شركت است.
مدير عامل سايپا تاكيد كرد: پرداختن به انديشه ها و نوآوري و داشتن نگاه رو به جلو در حوزه زنجيره تامين از اهداف مهم معاونت كيفيت است.
داريوش گل محمدي معاون جديد كيفيت گروه خودروسازي سايپا نيز گفت: در سايه همكاري و هماهنگي ميان مديران به اهداف اصلي خود در حوزه كيفيت دست خواهيم يافت.
وي با اشاره به اهميت بالاي حوزه كيفيت به دليل ارتباط مستقيم آن با مشتريان اظهار داشت: بايد با طرح ريزي مباحث كيفي، كنترل كيفيت دائم و سخت گيرانه و تلاش براي بهبود كيفيت محصولات نيازهاي مشتريان را در اين حوزه برطرف سازيم.
داريوش گل محمدي پيش از اين مدير توسعه و تعالي شركت سايپا بود كه هم اكنون جايگزين مرتضي شفيعي شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =