کد خبر: 68917
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲

شركت اطلس خودرو نماينده رسمي كيا موتورز در ايران، به تازگي نويد ورود دو خودروي جديد اين شركت به بازار ايران را داده است ، مدل‌هاي ۲۰۱۵ کيا سورنتو و کارنز

دنیای خودرو - خودروي سورنتو ۲۰۱۵ نیز، که سابقه حضور در بازار ايران را دارد و نامي آشنا براي ايرانيان است، اين بار با ظاهري متفاوت، قدرتمند و درخشان در بازار خودرو و در اين كلاس، خواهد درخشيد. اين خودرو با ظرفيت ۷ سرنشين در کلاس SUV قرار دارد و از مزاياي رقابتي آن استاندارد يورو 6،  حجم موتور cc 2400 از نوع GDI و قدرت ۱۸۸ اسب بخار است. از ويژگيهاي رفاهي اين خودرو مي توان به سانروف پانوراما ،​ ترمز پارک الکترونيکي،​ سيستم حافظه يکپارچه فرمان، انتخاب نوع رانندگي، دريچه هوا براي سرنشينان رديفهاي عقب،​گرمکن‌هاي صندلي رديفهاي جلو و عقب خورو  و آپشنهاي بسيار متنوع ديگر را نام برد .

[caption id="attachment_68929" align="aligncenter" width="600"]شروع فروش کيا سورنتو و کارنز با موتور GDI شروع فروش کيا سورنتو و کارنز با موتور GDI[/caption]

به گزارش دنیای خودرو ،  خودروي کارنز ۲۰۱۵، که پيشتر نمونه قديمي آن در بازار ايران عرضه شده بود و اقبال خوبي در ميان ايرانيان داشت، اين بار  با تفاوت ظاهري فراوان با نسل قبلي خود، در بازار ايران حضور پيدا کرده است. اين خودرو با ظرفيت ۷ سرنشين در کلاس MPV قرار دارد و از حجم موتور cc 2000 از نوع GDI و  قدرت ١٦٦ اسب بخار برخوردار است. از ويژگيهاي رفاهي اين خودرو مي توان به سانروف پانوراما ،​ ترمز پارک الکترونيکي، ​سيستم کنترل پايداري،​ سيستم کنترل ايستايي در سربالايي،​ سيستم کمکي پارک هوشمند و آپشن‌هاي متنوع ديگر را نام برد.

از مزاياي نسل جديد موتورهاي GDI  کيا موتورز، مي توان تزريق مستقيم سوخت داخل سليندر را اشاره کرد که راندمان حجمي سيلندر را افزايش داده و  نيروي حاصل از احتراق را  بيشتر مي کند و در نتيجه  با  کاهش چشمگير مصرف سوخت، موجب افزايش نيروي خروجي موتور مي گردد.

علاقمندان مي توانند جهت کسب اطلاعات تکميلي به وب سايت شرکت اطلس خودرو به آدرس www.atlaskhodro.com و يا  به صورت حضوري به يکي از عامليتهاي رسمي اين شرکت در سراسر کشور، مراجعه فرمايند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امير ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    با سلام قابل توجه مديران اطلس خودرو اي كاش شركت اطلس خودرو قبل از ثبت نام اين خودروها به فكر انجام تعهدات قبلي خود يعني تحويل ريو هاي ثبت نامي بود .عليرغم گذشت مدت زمان زيادي از اين موضوع هنوز خبري نيست .
  • وکالت ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    باسلام تحویل خودرو چقدر طول میکشه؟باتشکر
  • دیزجی ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
    سلام به همگی بنظر من اینگونه سوال کردنا از گروه خاص خودرو سازان و وارد کنندگان انحصاری خودرو ایران در شان شما و ما نیس بیوگرافی دیر تحویلی و عدم تحویلی سند محمکه پسندی هس که باین بهش توجه ویژه کرد نه التماس این چنانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =