کد خبر: 71914
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
1610437

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری گلستان گفت: عواید مسابقه اتومبیلرانی آفرود قهرمانی استان به انجمن بیماران ضایعه نخاعی اختصاص داده شد.

1610437

کامیار عادل اظهار کرد: مسابقه اتومبیلرانی آفرود استان با حضور ۳۰ شرکت کننده از شهرستان های گرگان، گنبد و علی آباد کتول و انجمن های گرگان آفرود، هيرکان آفرود، توسکستان آفرود و بیان آفرود در پیست گرگان برگزار شد.

عادل درباره نتایج مسابقه گفت: حسین سبحانی از انجمن فرهنگی ورزشی توسکستان افرود، محسن تربتی نژاد از انجمن فرهنگی ورزشی گرگان افرود و حسین محمدی نجات از انجمن فرهنگی ورزشی توسکستان افرود به ترتیب عناوین اول تا سوم کلاس چهار سیلندر را به دست آوردند.

وی افزود: در کلاس ۶ سیلندر نیز محمدعلی خسروی از گنبدو مسعود کرد از انجمن فرهنگی ورزشی توسکستان هیرکان افرود عناوبن اول و دوم را از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه شهرداری جلين اسپانسر مسابقه بود خاطرنشان کرد: فریده مقيسه از توسکستان آفرود، تنها بانوی شرکت کننده در کلاس ویژه بانوان از انجمن توسکستان آفرود کاپ خود را از دیت ریس (date race) هیات اتومبیل رانی گرگان دریافت کرد.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری گلستان با تاکید بر اینکه این هیات حامی معلولان قطع نخاع انجمن ضایعه نخاعی آوای دلجوی گلستان است گفت:عواید این مسابقه به طور کامل به انجمن ضایعه نخاعی آوای دلجوی گلستان تقدیم شد.

گفتنی است، مسابقات آفرود (Off-road) یا بیابانی، گونه‌ای از مسابقات اتومبیلرانی هستند که در پیست های دارای عوارض دشوار طبیعی برگزار می‌شوند.در این نوع از مسابقات معمولاً از خودروهای شاسی بلند (SUV) استفاده می‌شود و این مسابقات فرصت مناسبی برای خودروسازان بزرگ تولید کننده خودروهای شاسی بلند چون رنجرور، لندرور، نیسان پاترول، میتسوبیشی پاجرو، تویوتا لندکروزر و... است تا قدرت، سرعت و تکنولوژی محصولات جدیدشان را نمایش دهند و برای به دست آوردن مشتریان بیشتر به رقابت بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =